Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Japp skrev (9 minutter siden):

Beklager om du har det. Fikk bare en følelse av at du skrev det for å gjøre narr av uttalelse til SE.

Nå tror jeg ikke så mange endte opp med å bli påvirket til å handle noe pga grinevideoen ved vasken.

Hun har snakket om bærekraft i det nye prosjektet og careless til neste år. La nå tvilen komme til gode da før hun sables ned.

Våkn opp da. Så bærekraften skal gjelde fra neste år?🙈😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan ta æren for disse "nye" barneproduktene hun viste frem idag!? Og på Instagramsiden står det at de lanseres i desember 2022. Er ikke det veldig rart når babybanden har solgt disse siden i sommer?

• Liker 11
  • Nyttig 8
Skrevet
supermamz skrev (25 minutter siden):

Ja🙈 Ser ut som alt som blir produsert der er ting som allerede har vært på markede🤦🏼‍♀️ Skjønner ikke at det er lov! 

Sjekk navnet også. Er ikke slike merkenavn beskyttet da? 

Skrevet (endret)
Fru G skrev (9 timer siden):

Sjekk navnet også. Er ikke slike merkenavn beskyttet da? 

De har vel «designet» disse sammen med amicas eller hva det het, samme som med skoene.

Endret av Tessa12
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fru G skrev (5 minutter siden):

Våkn opp da. Så bærekraften skal gjelde fra neste år?🙈😂

Litt vanskelig å gjøre så mye med det hun allerede har fått produsert opp.

Skrevet
Fru G skrev (1 time siden):

Er det slike kjoler de har ‘designet’? Hvor mye koster kjolene deres? 

De er vel kopiert. Vet ikke hvor mye de koster.

• Nyttig 1
Skrevet
Japp skrev (18 minutter siden):

Beklager om du har det. Fikk bare en følelse av at du skrev det for å gjøre narr av uttalelse til SE.

Nå tror jeg ikke så mange endte opp med å bli påvirket til å handle noe pga grinevideoen ved vasken.

Hun har snakket om bærekraft i det nye prosjektet og careless til neste år. La nå tvilen komme til gode da før hun sables ned.

Men det er noen som synes at sutring og grining er en flott måte å grome følgere på.. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Japp skrev (3 minutter siden):

Litt vanskelig å gjøre så mye med det hun allerede har fått produsert opp.

Miljø og bærekraft er ikke noe nymotens greier. 
Om SE mener alvor avlyser hun turen til London blant annet.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnnePåLande skrev (3 minutter siden):

Så det er bedre å bare kaste bort penger da? Nei, SE trenger ikke avlyse London tur bare for å please sånne som deg. 

• Nyttig 5
Skrevet
AnnePåLande skrev (4 minutter siden):

Men det er noen som synes at sutring og grining er en flott måte å grome følgere på.. 

Følgere har da også ansvar for om de lar seg påvirke! Vel så viktig å lære barn/unge at man selv er ansvarlig for om man blir påvirket til å handle eller ikke.

AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Til dels enig i det. Min mening om bærekraft gjelder produkter hun selv er ansvarlig for. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hun har jo ganske mye inntekt, og siden hun skal bytte ut masse av møbler og diverse kanskje hun burde donere til noen som trenger det. Og ikke selge det som hun sier hun skal. Også er hun jo nesten daglig på posten for å hente pakker også. Hun har garantert noen klær som kan komme andre til gode. Siden hun snakker så mye om bærekraft. Kvalmt rett og slett. Her ser man tydelig at for mye penger på kort tid ikke gjør noen godt. Mye vil ha mer. Hun hadde fått mye mer respekt av meg om hun hadde litt mer bakkekontakt. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Japp skrev (2 minutter siden):

Følgere har da også ansvar for om de lar seg påvirke! Vel så viktig å lære barn/unge at man selv er ansvarlig for om man blir påvirket til å handle eller ikke.

Til dels enig i det. Min mening om bærekraft gjelder produkter hun selv er ansvarlig for. 

Det må være fantastisk å være  ansatt som påvirker da en ikke trenger å ta ansvar for noe som helst. 
I denne tråden ser vi at det er nettopp det som skjer, se uthevede. SE mottar kritikk.. 

Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral?? Hva viser SE i sine kanaler? Det er en del av forretningsmodellen hennes..

• Liker 3
Skrevet
Egvilværeanonym skrev (9 minutter siden):

Så det er bedre å bare kaste bort penger da? Nei, SE trenger ikke avlyse London tur bare for å please sånne som deg. 

Dobbeltmoralen til SE er til å ta og føle på..  Miljøavtrykkene er enorme. Ingen respekt for miljøet.

• Liker 2
Skrevet
Sunstone skrev (10 minutter siden):

Hun har jo ganske mye inntekt, og siden hun skal bytte ut masse av møbler og diverse kanskje hun burde donere til noen som trenger det. Og ikke selge det som hun sier hun skal. Også er hun jo nesten daglig på posten for å hente pakker også. Hun har garantert noen klær som kan komme andre til gode. Siden hun snakker så mye om bærekraft. Kvalmt rett og slett. Her ser man tydelig at for mye penger på kort tid ikke gjør noen godt. Mye vil ha mer. Hun hadde fått mye mer respekt av meg om hun hadde litt mer bakkekontakt. 

Ja vet du, det var ikke dumt. I år skal jeg pakke inn div pynt, klær, bøker jeg ikke skal ha også gi som julegaver til Frelsesarmeen - samt har kjøpt noe nytt (da leker til barn har ikke egne). Det kunne jo faktisk SE gjort selv, og håper hun gjør om hun leser dette 🥰

• Nyttig 1
Skrevet
Tessa12 skrev (34 minutter siden):

De har vel «designet» disse sammen med amicas eller hva der het, samme som med skoene.

Ok, da skjønner jeg det. Takk for oppklaringen🌺

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
Egvilværeanonym skrev (4 minutter siden):

Ja vet du, det var ikke dumt. I år skal jeg pakke inn div pynt, klær, bøker jeg ikke skal ha også gi som julegaver til Frelsesarmeen - samt har kjøpt noe nytt (da leker til barn har ikke egne). Det kunne jo faktisk SE gjort selv, og håper hun gjør om hun leser dette 🥰

Dette kunne vi alle blitt bedre på, men mest av alle influencere av Norge. I disse tider er det faktisk pinlig å holde på slik de gjør, når vi vet om alle som sliter - og enda flere gjør det i år enn før. Jeg skulle ønske det ble en slags utfordring influencere seg i mellom om å rydde frem ubrukte ting, leker og klær, og gitt bort. Fint og flott med spleis-aksjoner ala Mads Hansen sin for all del, men ting må ikke alltid være nytt for at det skal være bra. Håper noen snapper opp dette og setter i gang til neste år 🤓

Skrevet
Egvilværeanonym skrev (5 minutter siden):

Så flott at du har mulighet til å gjøre det 👏👏

• Hjerte 1
Skrevet
lamorte skrev (2 minutter siden):

Dette kunne vi alle blitt bedre på, men mest av alle influencere av Norge. I disse tider er det faktisk pinlig å holde på slik de gjør, når vi vet om alle som sliter - og enda flere gjør det i år enn før. Jeg skulle ønske det ble en slags utfordring influencere seg i mellom om å rydde frem ubrukte ting, leker og klær, og gitt bort. Fint og flott med spleis-aksjoner ala Mads Hansen sin for all del, men ting må ikke alltid være nytt for at det skal være bra. Håper noen snapper opp dette og setter i gang til neste år 🤓

Jaa det er helt sant 😁 Skulle jo egt selge tingene men de ble ikke solgt, så hvorfor ikke da bare gi bort som julegaver istedenfor fretex. Pleier nemlig heller å gi der, men tingene er ikke stygge eller ødelagt, blir bare ikke brukt 🤭 

Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Drar du forsvarskortet så drar jeg kortet at dere kritikere bare oser misunnelse 😉 er ikke jeg som følger SE slavisk og kan alt om henne, så livsoppgave, den var god 🤭

Den blunkinga kan du ta til noen som kanskje lar seg sjarmere. 

La oss gjøre dette enkelt; gå inn på min profil og finn mine 58 innlegg, så inn på din profil og se dine nesten 1300 (Les: et tusen trehundrede ) innlegg. 

Så ja, den var faktisk kjempegod. Blunk blunk😊

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
AnnePåLande skrev (4 minutter siden):

Så flott at du har mulighet til å gjøre det 👏👏

Ja, det er fint å kunne hjelpe til der man kan når man kan 😄 Krysser fingre SE ser dette da ;) Hun og ungene har nok massevis av muligheter til det 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...