Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gasellen skrev (1 minutt siden):

Synes egentlig hun virker som en ganske materialistisk og selvsentrert person. 

For noen er nok det viktig , for andre ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gasellen skrev (5 minutter siden):

Hun overdramatiserer åpenbart. 
Ett øyeblikk får hun beskjed fra jordmor om å roe ned ellers føder hun om få uker. Og hun sitter på snap at egentlig burde hun jo tatt ut sykemelding men det kan hun ikke siden hun er selvstendig næringsdrivende. 

Og hun får så heftige kynnere athun ligger våken om natta og knapt klarer gå over stuegulvet 5 meter.

Men vi som har fulgt SaraE As før vet at denne typen ubehag tilfeldigvis gir seg rett før begivenheter som London-turen 🙃

Havner ikke denne turen på uka hun har ungene også?

Hun har ungene nå, sa på snap tidligere i dag at hun hadde levert på skole og barneh, og i går natt eller i natt hadde hun vel sovet lite pga dia alarmer

Skrevet
Gasellen skrev (9 minutter siden):

Synes egentlig hun virker som en ganske materialistisk og selvsentrert person. 

Ja, og glemmer vennene sine helt til det blir påpekt f.eks her inne. Da er hun så falsk at hun filmer at hun gir de blomster eller en gave eller whatever 😅

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Bibbi_ skrev (12 minutter siden):

Men SE sier selv at hun har så mange shynnere at jordmor har sagt hun må roe ned for å ikke føde for tidlig?! Er det å ta en shoppingtur til London å roe ned? Hun sier selv hun må roe ned, det er ikke noe noen her på KG sier. Er vel derfor noen her lurer på hvordan hun kan finne på å dra på tur når hun er så plaget med shynnere.

Helt tydelig at disse kynnerene hennes er sterkt overdrevet. Ellers hadde vel utenlandstur vært utelukket. Men det blir sikkert noen medisinske issues på turen nå også. Som vanlig 🤦‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Gasellen skrev (25 minutter siden):

Går det ikke på bedrift når jeg sier det var få som leste boka bedriften gav ut?

Boka er bare trykket i ett opplag. Det er en grei indikator. De trykker ikke opp mange bøker i ett opplag i dag 

Skrev du det? 🤔 Nei....

Forfatter, bedrift, person. Kall det hva du vil...... 

Mitt syn på hva jeg mener er stygt og hva jeg ser her i tråden på hva som går igjen og igjen og igjen.... 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (21 minutter siden):

Skrev du det? 🤔 Nei....

Forfatter, bedrift, person. Kall det hva du vil...... 

Mitt syn på hva jeg mener er stygt og hva jeg ser her i tråden på hva som går igjen og igjen og igjen.... 

Din evne til å skille person og bedrift er ihvertfall ikke bedre enn de kritiske røstene her inne. 

Det er vel ikke stygt sagt at ingen kjøpte en bok når den solgte dårlig? 

Hadde jeg sagt at Sara skrev en elendig bok hadde det vært noe annet. Men det sa jeg ikke. Jeg har ikke lest boka en gang. 

Alle influencere gir ut bøker. Og det er åpenbart ikke marked for det. 

Dennis Asbjørnsen bak Instakontoen Spiselig Hage gav ut bok tidligere i år og etter noen uker reklamerte han for den som en bestselger. Den lå også lenge på topplisten hos de fleste butikker som selger bøker og gjorde det bra.
Ble derfor overrasket når jeg så at den hadde solgt knappe 2000 eksemplarer. (Den har nok solgt mye mer nå, dette er lenge siden) terskelen for å kalle noe en bestselger er lav hvis 2000 solgte bøker er å definere som "bestselger". 

Det vitner om at ikke så mange leser papirbøker lenger. 
Boka til Dennis selger enda. Han la sjela si i den boka og reklamerer stadig for den. 

Boka til Sara forsvant etter noen uker. Ikke en gang Sara selv fortsatte å reklamere for den. 

Endret av Gasellen
  • Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Coleus skrev (44 minutter siden):

Tipper SE, jordmor og lege finner ut av dette mye bedre enn folk på kvinneguiden som ikke har tilgang til hennes helsepapirer og som ikke kjenner henne. La det være. 

Men hvorfor gidde å dele noe om det? Filme seg selv mens man puster igjennom en kynner. Sutre klage om så lite søvn pga. kynnere. Vondt å gå fra kjøkkenet til stua pga. kynnere. Om hun ikke vil ha reaksjoner så må hun jo slutte og dele den informasjon.

Jm fortalte i dag at jeg måtte roe ned og ville at jeg skulle sykemeldes 100%, men det kan jeg ikke for da går ingenting rundt. Men det er fare for prematur fødsel om jeg ikke roer ned og har en bakgrunn med styrt fødsler før termin osv. Hvorfor deles dette her? Hva har vi noe med det å gjøre? Skal det bare deles for å få sympati? For slik er ikke verden, vi er alle forskjellige og har forskjellige meninger. Så om hun ikke tåler at noen ikke skriver stakkars sara, men heller stiller spørsmål på hvorfor hun ikke tar dette serriøst. Så må hun bare legge ned hele vloggingen sin. Er jo helt på tryne...

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Skal hun ta over et merke som allerede er på markede? (Barneservise) 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå har SE jabba om TwistShake i over 2år! Men nå det visst ikke bra nok lenger, så da lanserer hun sitt eget merke 😳

Hun prøvde det samme med bikiniene på The Well, uten hell 😅

• Liker 10
  • Nyttig 10
Skrevet
Umami skrev (6 minutter siden):

Nå har SE jabba om TwistShake i over 2år! Men nå det visst ikke bra nok lenger, så da lanserer hun sitt eget merke 😳

Nei blir vell lite med reklame derfra nå🙈 Komisk og tragisk på samme tid🤣🤦🏼‍♀️

• Liker 5
Skrevet
supermamz skrev (6 minutter siden):

Nei blir vell lite med reklame derfra nå🙈 Komisk og tragisk på samme tid🤣🤦🏼‍♀️

så dypt stakk kjærligheten. 

Gleder meg til å se alle treningsøktene på den sammenleggbare mølla iført WeAreFit tøy når babyen er kommet ut 💪

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet
Gasellen skrev (13 minutter siden):

så dypt stakk kjærligheten. 

Gleder meg til å se alle treningsøktene på den sammenleggbare mølla iført WeAreFit tøy når babyen er kommet ut 💪

Ja, hun slutta jo å gå i treningstøy idet WeAreFit gikk konk. Håper ikke mølla går konk og før hun kan trene litt igjen🫶🏻

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
supermamz skrev (35 minutter siden):

Men hvorfor gidde å dele noe om det? Filme seg selv mens man puster igjennom en kynner. Sutre klage om så lite søvn pga. kynnere. Vondt å gå fra kjøkkenet til stua pga. kynnere. Om hun ikke vil ha reaksjoner så må hun jo slutte og dele den informasjon.

Jm fortalte i dag at jeg måtte roe ned og ville at jeg skulle sykemeldes 100%, men det kan jeg ikke for da går ingenting rundt. Men det er fare for prematur fødsel om jeg ikke roer ned og har en bakgrunn med styrt fødsler før termin osv. Hvorfor deles dette her? Hva har vi noe med det å gjøre? Skal det bare deles for å få sympati? For slik er ikke verden, vi er alle forskjellige og har forskjellige meninger. Så om hun ikke tåler at noen ikke skriver stakkars sara, men heller stiller spørsmål på hvorfor hun ikke tar dette serriøst. Så må hun bare legge ned hele vloggingen sin. Er jo helt på tryne...

Jepp, det blir rett og slett for dumt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
LinnHenrikke skrev (2 timer siden):

Careless skulle jo visstnok bli mer miljøvennlig og det er så ekstremt tydelig at dette bare er noe SaraE lirer av seg fordi det høres fint og flott ut. Hadde hun virkelig brydd seg om miljøet hadde hun ikke vært med på å produsere enda mer dritt som allerede finnes på markedet (ref nye investeringen). Flaut å være så opptatt av penger at man har null integritet.

Det er veldig in i tiden med miljø og bærekraftig utvikling fra et påvirker perspektiv. »Vi andre»  har vært klar over dette lenge og enkelte har deltatt i debatten om hvor likte bærekraftige og samfunnsnyttige disse virkene er.. 

Om SE oppriktig bryr seg om miljøet avlyser hun Londonturen og endrer atferd.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Gasellen skrev (48 minutter siden):

Din evne til å skille person og bedrift er ihvertfall ikke bedre enn de kritiske røstene her inne. 

Det er vel ikke stygt sagt at ingen kjøpte en bok når den solgte dårlig? 

Hadde jeg sagt at Sara skrev en elendig bok hadde det vært noe annet. Men det sa jeg ikke. Jeg har ikke lest boka en gang. 

Alle influencere gir ut bøker. Og det er åpenbart ikke marked for det. 

Dennis Asbjørnsen bak Instakontoen Spiselig Hage gav ut bok tidligere i år og etter noen uker reklamerte han for den som en bestselger. Den lå også lenge på topplisten hos de fleste butikker som selger bøker og gjorde det bra.
Ble derfor overrasket når jeg så at den hadde solgt knappe 2000 eksemplarer. (Den har nok solgt mye mer nå, dette er lenge siden) terskelen for å kalle noe en bestselger er lav hvis 2000 solgte bøker er å definere som "bestselger". 

Det vitner om at ikke så mange leser papirbøker lenger. 
Boka til Dennis selger enda. Han la sjela si i den boka og reklamerer stadig for den. 

Boka til Sara forsvant etter noen uker. Ikke en gang Sara selv fortsatte å reklamere for den. 

Det jeg har markert har jeg aldri sagt noe om at JEG gjør heller, det er DERE kritikere som gjør. Jeg klarer å se at uansett hvordan dere vender og vrir på det firma kortet dere drar så er det mennesket kritikerne går etter som regel, ikke selve firmaet! Men de vil ikke se det! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Coleus skrev (1 time siden):

Tipper SE, jordmor og lege finner ut av dette mye bedre enn folk på kvinneguiden som ikke har tilgang til hennes helsepapirer og som ikke kjenner henne. La det være. 

Det er SE som har delt denne dramaserien om kynnere og tidlig fødsel med resten av verden. 
Kjipt når innholdet som deles møter deg rett i fleisen, eller hva?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Det jeg har markert har jeg aldri sagt noe om at JEG gjør heller, det er DERE kritikere som gjør. Jeg klarer å se at uansett hvordan dere vender og vrir på det firma kortet dere drar så er det mennesket kritikerne går etter som regel, ikke selve firmaet! Men de vil ikke se det! 

Kjipt når innholdet SE deler uten filtrer, manglende nettvett møter henne midt i fleisen, eller hva? Hvordan er det mulig for et voksent menneske å dele så mye informasjon om seg selv? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Umami skrev (51 minutter siden):

Det er vel ikke hennes merke? Produktene stå jo på lageret når hun «oppdaget « de . Og ser vi babybanden eller hva den nettside heter har de samme produkter med samme navn allerede ute på markedet . 

Skrevet

De kjolene hun viste frem var ikke fine. Trodde det var nattkjoler 🙊

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
supermamz skrev (58 minutter siden):

Skal hun ta over et merke som allerede er på markede? (Barneservise) 

Hun har invistert i en nyoppstartet bedrift. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...