Orly Skrevet 7. desember 2022 #8181 Skrevet 7. desember 2022 Egvilværeanonym skrev (2 minutter siden): Ser veldig mange stygge kmt her 🤭 De claimer at alt de skriver er om AS men det er BS. De er så sjalu mange av disse at det lukter lang vei. Å sjalusikortet igjen , nok engang sjalu på hva ? 4 7
Egvilværeanonym Skrevet 7. desember 2022 #8182 Skrevet 7. desember 2022 Orly skrev (2 minutter siden): Å sjalusikortet igjen , nok engang sjalu på hva ? Alt som det i grunnen KLAGES på, som f.eks hun kan reise til London og hvor pokker hun vil NÅR hun vil? 🤭 Det er jo sååå forferdelig at hun har vært på ferie 4-5 ganger i år allerede 😨😱😱😱😱😱 1 2 2
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2022 #8183 Skrevet 7. desember 2022 Egvilværeanonym skrev (6 minutter siden): Ser veldig mange stygge kmt her 🤭 De claimer at alt de skriver er om AS men det er BS. De er så sjalu mange av disse at det lukter lang vei. 🤣 Hva er det å være sjalu på? Sipingen? Griningen? Rotet? Klagingen? Reklameringen for ræl? Bikinier som jeg ikke synes er pene? Bruk og kast mentaliteten? Et havarert forhold? Alt for tidlig graviditet? Hva eksakt skal man være sjalu på? 13 8
Gasellen Skrevet 7. desember 2022 #8184 Skrevet 7. desember 2022 Sharp75! skrev (11 minutter siden): Dette er en av mange STYGGE 🥴 går ikke på bedrift, går ikke på fakta, rett og slett bare dritt! Føler mennesker seg bedre med å slenge slik? Den boka virket veldig bra for unge nye mødre 😉 Går det ikke på bedrift når jeg sier det var få som leste boka bedriften gav ut? Boka er bare trykket i ett opplag. Det er en grei indikator. De trykker ikke opp mange bøker i ett opplag i dag 5 2
Tessa12 Skrevet 7. desember 2022 #8185 Skrevet 7. desember 2022 Egvilværeanonym skrev (2 minutter siden): Alt som det i grunnen KLAGES på, som f.eks hun kan reise til London og hvor pokker hun vil NÅR hun vil? 🤭 Det er jo sååå forferdelig at hun har vært på ferie 4-5 ganger i år allerede 😨😱😱😱😱😱 Nå er det ikke det faktum at hun har mulighet og råd til å reise til London som er issuen her, men henne egne utsagn ang bla kynnere og hva jordmor rådet henne til. 10 3
Gasellen Skrevet 7. desember 2022 #8186 Skrevet 7. desember 2022 Egvilværeanonym skrev (4 minutter siden): Alt som det i grunnen KLAGES på, som f.eks hun kan reise til London og hvor pokker hun vil NÅR hun vil? 🤭 Det er jo sååå forferdelig at hun har vært på ferie 4-5 ganger i år allerede 😨😱😱😱😱😱 Tror du det er derfor folk er kritiske til London turen? 6 7
Coleus Skrevet 7. desember 2022 #8187 Skrevet 7. desember 2022 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): 🤣 Hva er det å være sjalu på? Sipingen? Griningen? Rotet? Klagingen? Reklameringen for ræl? Bikinier som jeg ikke synes er pene? Bruk og kast mentaliteten? Et havarert forhold? Alt for tidlig graviditet? Hva eksakt skal man være sjalu på? Så slemt sagt! Sara Emilie virker i hvert fall MYE snillere og rausere enn mange her inne, og det komme man langt med. Håper ingen av dere som skriver så mye slemt er mine venninner i virkeligheten. 2 2 2
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2022 #8188 Skrevet 7. desember 2022 Egvilværeanonym skrev (4 minutter siden): Alt som det i grunnen KLAGES på, som f.eks hun kan reise til London og hvor pokker hun vil NÅR hun vil? 🤭 Det er jo sååå forferdelig at hun har vært på ferie 4-5 ganger i år allerede 😨😱😱😱😱😱 Jeg og kan dra til London NÅR jeg vil. Mulig jeg gjør det også. Sikkert andre inne her son reiser til London eller andre steder NÅR de vil. Det vet heldigvis ikke du noe om.... 2 2
Orly Skrevet 7. desember 2022 #8189 Skrevet 7. desember 2022 Egvilværeanonym skrev (5 minutter siden): Alt som det i grunnen KLAGES på, som f.eks hun kan reise til London og hvor pokker hun vil NÅR hun vil? 🤭 Det er jo sååå forferdelig at hun har vært på ferie 4-5 ganger i år allerede 😨😱😱😱😱😱 Ja det er ikke så nøye med miljø eller mye kynnere liksom? 11
Coleus Skrevet 7. desember 2022 #8190 Skrevet 7. desember 2022 Tessa12 skrev (1 minutt siden): Nå er det ikke det faktum at hun har mulighet og råd til å reise til London som er issuen her, men henne egne utsagn ang bla kynnere og hva jordmor rådet henne til. Tipper SE, jordmor og lege finner ut av dette mye bedre enn folk på kvinneguiden som ikke har tilgang til hennes helsepapirer og som ikke kjenner henne. La det være. 2 1 2
Orly Skrevet 7. desember 2022 #8191 Skrevet 7. desember 2022 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Jeg og kan dra til London NÅR jeg vil. Mulig jeg gjør det også. Sikkert andre inne her son reiser til London eller andre steder NÅR de vil. Det vet heldigvis ikke du noe om.... Riktig, kan også det når jeg vil men jeg er litt opptatt av miljøet og kloden også jeh da 3
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2022 #8192 Skrevet 7. desember 2022 Coleus skrev (1 minutt siden): Så slemt sagt! Sara Emilie virker i hvert fall MYE snillere og rausere enn mange her inne, og det komme man langt med. Håper ingen av dere som skriver så mye slemt er mine venninner i virkeligheten. Slemt?? Hvor?? Jeg bare spurte. Det er jo stort sett det snapingen til SE består av... Hvis det ikke er pent å si virkeligheten, så får du bare beklage. 4 1
Coleus Skrevet 7. desember 2022 #8193 Skrevet 7. desember 2022 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Slemt?? Hvor?? Jeg bare spurte. Det er jo stort sett det snapingen til SE består av... Hvis det ikke er pent å si virkeligheten, så får du bare beklage. Absolutt alt du skrev var slemt og ufint. 2 1
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2022 #8194 Skrevet 7. desember 2022 Coleus skrev (2 minutter siden): Tipper SE, jordmor og lege finner ut av dette mye bedre enn folk på kvinneguiden som ikke har tilgang til hennes helsepapirer og som ikke kjenner henne. La det være. Men SE sier selv at hun har så mange shynnere at jordmor har sagt hun må roe ned for å ikke føde for tidlig?! Er det å ta en shoppingtur til London å roe ned? Hun sier selv hun må roe ned, det er ikke noe noen her på KG sier. Er vel derfor noen her lurer på hvordan hun kan finne på å dra på tur når hun er så plaget med shynnere. 9 1 6
Orly Skrevet 7. desember 2022 #8195 Skrevet 7. desember 2022 Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Slemt?? Hvor?? Jeg bare spurte. Det er jo stort sett det snapingen til SE består av... Hvis det ikke er pent å si virkeligheten, så får du bare beklage. Ingenting slemt med det der, selv fansen mener det 4
Gasellen Skrevet 7. desember 2022 #8196 Skrevet 7. desember 2022 Coleus skrev (2 minutter siden): Tipper SE, jordmor og lege finner ut av dette mye bedre enn folk på kvinneguiden som ikke har tilgang til hennes helsepapirer og som ikke kjenner henne. La det være. Hun overdramatiserer åpenbart. Ett øyeblikk får hun beskjed fra jordmor om å roe ned ellers føder hun om få uker. Og hun sitter på snap at egentlig burde hun jo tatt ut sykemelding men det kan hun ikke siden hun er selvstendig næringsdrivende. Og hun får så heftige kynnere athun ligger våken om natta og knapt klarer gå over stuegulvet 5 meter. Men vi som har fulgt SaraE As før vet at denne typen ubehag tilfeldigvis gir seg rett før begivenheter som London-turen 🙃 Havner ikke denne turen på uka hun har ungene også? 10 1 9
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2022 #8197 Skrevet 7. desember 2022 Coleus skrev (1 minutt siden): Absolutt alt du skrev var slemt og ufint. Ok 4
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2022 #8198 Skrevet 7. desember 2022 Gasellen skrev (Akkurat nå): Hun overdramatiserer åpenbart. Ett øyeblikk får hun beskjed fra jordmor om å roe ned ellers føder hun om få uker. Og hun sitter på snap at egentlig burde hun jo tatt ut sykemelding men det kan hun ikke siden hun er selvstendig næringsdrivende. Og hun får så heftige kynnere athun ligger våken om natta og knapt klarer gå over stuegulvet 5 meter. Men vi som har fulgt SaraE As før vet at denne typen ubehag tilfeldigvis gir seg rett før begivenheter som London-turen 🙃 Havner ikke denne turen på uka hun har ungene også? 👏 8 1
Gasellen Skrevet 7. desember 2022 #8199 Skrevet 7. desember 2022 Coleus skrev (8 minutter siden): ! Sara Emilie virker i hvert fall MYE snillere og rausere enn mange her inne, og det komme man langt med. Synes egentlig hun virker som en ganske materialistisk og selvsentrert person. 16 12
Orly Skrevet 7. desember 2022 #8200 Skrevet 7. desember 2022 Gasellen skrev (2 minutter siden): Hun overdramatiserer åpenbart. Ett øyeblikk får hun beskjed fra jordmor om å roe ned ellers føder hun om få uker. Og hun sitter på snap at egentlig burde hun jo tatt ut sykemelding men det kan hun ikke siden hun er selvstendig næringsdrivende. Og hun får så heftige kynnere athun ligger våken om natta og knapt klarer gå over stuegulvet 5 meter. Men vi som har fulgt SaraE As før vet at denne typen ubehag tilfeldigvis gir seg rett før begivenheter som London-turen 🙃 Havner ikke denne turen på uka hun har ungene også? 👏 Riktig, har man så mye kynnere sp blir man hjemme og tar det med ro 4 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå