Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at det er fremdeles enkelte som ikke har forstått at SE er en del av en særdeles uærlig og skitten bransje. Offentlige påvirkere er ikke samfunnsnyttige. Bransjen er skitten.

• Liker 9
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

Ser at det er fremdeles enkelte som ikke har forstått at SE er en del av en særdeles uærlig og skitten bransje. Offentlige påvirkere er ikke samfunnsnyttige. Bransjen er skitten.

Når du ser på henne etc så er du en av grunnene til hvordan hun kan være i en sånn «uærlig og skitten» bransje. Hvorfor ikke slutte å følge med på henne om du misliker det så sterkt? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Egvilværeanonym skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å følge med på henne i det hele tatt om folk ikke liker henne eller hvis alt hun gjør er feil? Sier ikke at du ikke liker henne men utifra hvordan enkelte pirker på alt som legges ut her inne så skjønner jeg ikke vitsen.. 🤪

SE har valgt et liv i rampelyset og pusher all slags produkter på tilskuerne sine. At hun får kritikk er helt på sin plass. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Egvilværeanonym skrev (Akkurat nå):

Når du ser på henne etc så er du en av grunnene til hvordan hun kan være i en sånn «uærlig og skitten» bransje. Hvorfor ikke slutte å følge med på henne om du misliker det så sterkt? 

Hun er en påvirker og som andre påvirkere i reklame, lyver hun. Trodde du at all reklame er troverdig? 

• Liker 5
Skrevet

Om en velger å bruke Internett som dagbok for å pushe produkter som du ønsker at tilskuerne skal kjøpe, må en ikke bli overrasket når kritikken hagler. SE møter kritikk med innøvde grine videoer og klaging. Du trenger en større vask å holde i, SE eller få deg en annen jobb.
Det er så utspekulert.. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnnePåLande skrev (6 minutter siden):

Hun er en påvirker og som andre påvirkere i reklame, lyver hun. Trodde du at all reklame er troverdig? 

Hvorvidt reklame er troverdig eller ikke kommer vel an på reklamen og hva som reklameres for. Jeg regner med hun er veldig fornøyd med flopsene sine ettersom det er veldig med reklame der, men selv tapper jeg forbi disse reklamene som ikke intr meg 😂 Men jeg tenker ikke at hun legger ut og reklamerer for er løgn ;) 

• Nyttig 2
Skrevet

Hvorvidt reklame er troverdig eller ikke kommer vel an på reklamen og hva som reklameres for. Jeg regner med hun er veldig fornøyd med flopsene sine ettersom det er veldig med reklame der, men selv tapper jeg forbi disse reklamene som ikke intr meg 😂 Men jeg tenker ikke at hun legger ut og reklamerer for er løgn ;) 

All reklame er løgn og påvirkerne lyver i alle reklamene som spilles inn. All slags ræl de pusher på folk. Det er snodig å se at noen kjøper dette konseptet fremdeles..

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Om en velger å bruke Internett som dagbok for å pushe produkter som du ønsker at tilskuerne skal kjøpe, må en ikke bli overrasket når kritikken hagler. SE møter kritikk med innøvde grine videoer og klaging. Du trenger en større vask å holde i, SE eller få deg en annen jobb.
Det er så utspekulert.. 

Dette er bare spekulasjoner og overhodet ikke konstruktiv kritikk. At disse grinevideoene er innøvd og fake vet du faktisk ingen verdens ting om. Og det er nettopp pgr av sånne kmt som rett og slett er drittslenging til henne, som gjør at jeg skammer meg over å være på KG. Det er så toxic, også fordi jo frekkere man er her inne jo mer «likes» får man. Kvalmt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

All reklame er løgn og påvirkerne lyver i alle reklamene som spilles inn. All slags ræl de pusher på folk. Det er snodig å se at noen kjøper dette konseptet fremdeles..

Det er BS og det vet du. Mye kan være løgn men langt ifra alt. 

• Nyttig 1
Skrevet

Dette er bare spekulasjoner og overhodet ikke konstruktiv kritikk. At disse grinevideoene er innøvd og fake vet du faktisk ingen verdens ting om. Og det er nettopp pgr av sånne kmt som rett og slett er drittslenging til henne, som gjør at jeg skammer meg over å være på KG. Det er så toxic, også fordi jo frekkere man er her inne jo mer «likes» får man. Kvalmt. 

SE dokumenterer alt på Internett i sine offentlige kanaler..Det er et virkemiddel for at du skal synes synd på henne. Funger det?

• Nyttig 9
Skrevet
Egvilværeanonym skrev (1 minutt siden):

Det er BS og det vet du. Mye kan være løgn men langt ifra alt. 

All reklame er BS..

• Liker 3
Skrevet

Retusjering av bilder, klaging og kalkulerte grinefilmer.. Hvor langt kan denne påvirkeren synke før hun selv innser at hun ødelegger eget omdømmet? 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Egvilværeanonym skrev (49 minutter siden):

Hva er f.eks konstruktivt med å kritisere hennes termin dato eller hvorvidt hun lyver om hvor langt hun er på vei? Eller å synse om hun redigerer bildene sine eller ikke? Eller hva med; kritisere at hun nesten ikke tok bilder av babyshower eller at det var for lite glam?! Si meg; HVA er konstruktivt med noe av dette? 

Å, så godt å se noen se det samme som meg!

AnnePåLande skrev (7 minutter siden):

Men reklameres gjøres det jo i andre medier også, hvorfor ikke kritisere de hun reklamerer for i stedet?

AnnePåLande skrev (3 minutter siden):

Retusjering av bilder, klaging og kalkulerte grinefilmer.. Hvor langt kan denne påvirkeren synke før hun selv innser at hun ødelegger eget omdømmet? 

Hvordan VET du at deg er kalkulerte grinevideoer? Selv om det er unaturlig for deg å gråte foran et kamera så har ikke du fasiten på hva som er rett eller galt.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Japp skrev (1 minutt siden):

Å, så godt å se noen se det samme som meg!

Men reklameres gjøres det jo i andre medier også, hvorfor ikke kritisere de hun reklamerer for i stedet?

Hvordan VET du at deg er kalkulerte grinevideoer? Selv om det er unaturlig for deg å gråte foran et kamera så har ikke du fasiten på hva som er rett eller galt.

Denne tråden omhandler SE og hennes virke, ikke alle andre..

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnnePåLande skrev (5 minutter siden):

Denne tråden omhandler SE og hennes virke, ikke alle andre..

Ja, men hun reklamerer tross alt for produkter. Du har tidligere skrevet at du skriver her inne for å belyse hvor fæl bransjen er, så hvis du mener noen reklamer er løgn så må du da kanskje heller da ta tak i det hun reklamerer for?

Jeg syns du har en ganske arrogant fremtoning og det virker som du har fasit på hva som er ok og ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (9 timer siden):

Diskuterer dere faktisk hvor langt et svangerskap er?! Et svangerskap er 40 uker. Man får en termindato, og utifra den regner man hvor mange uker man er på vei. Hvis SE er 30 uker gravid, har hun 10 igjen. Ikke 7 eller 12! 

Var det jeg også mente 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Japp skrev (26 minutter siden):

Ja, men hun reklamerer tross alt for produkter. Du har tidligere skrevet at du skriver her inne for å belyse hvor fæl bransjen er, så hvis du mener noen reklamer er løgn så må du da kanskje heller da ta tak i det hun reklamerer for?

Jeg syns du har en ganske arrogant fremtoning og det virker som du har fasit på hva som er ok og ikke.

Jeg har skrevet at jeg er her for å diskutere virkemidlene som SE og andre påvirkere benytter seg av for å holde seg aktuell. Minner deg på at denne tråden omhandler SE, ikke alle andre. 
Denne bransjen er ikke samfunnsnyttig eller bærekraftig. Den er uærlig og påvirkere som SE gjør alt de kan for at du skal kjøpe produktene de reklamerer for. 

Endret av AnnePåLande
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor ikke skaffe nytt mobilnummer og SIM-kort om ekkel man fortsetter å ringe sønnen med ulike mail. 🧐 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
«H» skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ikke skaffe nytt mobilnummer og SIM-kort om ekkel man fortsetter å ringe sønnen med ulike mail. 🧐 

Hvorfor nevner hun det engang offentlig ? 

Skrevet (endret)
Juhu25 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor nevner hun det engang offentlig ? 

Oppmerksomhet. Sånt som dette burde ikke komme offentlig. Bytt SIM kort og nummer 😓

Endret av tyren56
Rettskriving
  • Liker 20
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...