Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
tyren56 skrev (20 minutter siden):

News flash:

Hun skal til London

Ikke uventet , men likevel blir jeg overrasket. Makan til prioritering !

• Liker 7
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FrøkenFarao skrev (3 timer siden):

Syns d er helt på trynet at dama drar inn en interiørstylist,for «nå blir d endelig et hjem??» Feil Sara,et hjem er slik du gjør d til selv.. i disse dyrtid dager,der folk ikke har råd til mat på bordet eller julegaver,folk må tvangsselge hus og biler…hun hadde gått på uføre selv å levd på fattigdomsgrensa alene hvis hu ikke hadde hatt sånn flaks som hu sier…likte SE såå godt før..men dette og syting og klaging daglig? Fatter ikke at hun har følgere🙄

Sa hun ikke noe om at hun var blitt mere miljøbevisst? Så da er det innafor å bytte ut nye møbler med nye møbler? 🤔

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Gasellen skrev (45 minutter siden):

Ikke helt enig.

Dersom man lukker øynene å velger å ignorere det så vil problemet bare vokse. Det er jo denne mentaliteten som har gjort bransjen så skitten i utgangspunktet og som gjør at den har fått toge på i så mange år.

Bransjen er nødt til å ha kritikere for å endre seg.

Det er kritikerne som nå har gjort at retusjerte bilder nå må merkes. At alle annonseinnlegg må merkes med reklame/annonse. At færre og færre (inkl Sara) nå eksponerer barna sine. 

For få år siden var grensene mellom bedrift og person enda mer vage enn i dag.

Og man har fremdeles en lang vei å gå!

Sara og de andre influencerne står fremdeles å later som de er veninnen din mens de pusher produkter de ikke står inne for på følgerne sine. 
Sophie Elise pusher brunkremen sin på følgerne sine mens hun ligger i solarium for å få brunfargen sin. 
SaraE later som om hun elsker tredemølla si som hun kun har gått på mens hun har filmet reklameinnleggene om den. 

Og selger vaskbare bleier hun ikke har fått testet personlig eller kan stå inne for enda fordi hun bare er halvveis i svangerskapet. 

Hun tok noen sko som lå ute for salg igjennom mange år og endret farge på dem og solgte dem som eget design.

Hvordan kan dere avfeie alle kritiske røster med "så ikke følg da?!" 
Det virker ikke helt som dere skjønner greia eller ser porblemene denne bransjen har. 
Det er en helt ny bransje som verken har regler, rettigheter eller etikk. Og nå den siste tiden begynner den gradvis å få det, nettopp pga kritikerne. Eller "trollene" som Sara kanskje foretrekker å kalle dem. 

Jeg er forsåvidt enig i at bransjen sånn generelt kan trenge mer retningslinjer/regler o.l.

Men hvordan kan du vite at SE ikke har brukt tredemøllen uten da hun har filmet inn reklame?

• Nyttig 1
Skrevet
Japp skrev (Akkurat nå):

Jeg er forsåvidt enig i at bransjen sånn generelt kan trenge mer retningslinjer/regler o.l.

Men hvordan kan du vite at SE ikke har brukt tredemøllen uten da hun har filmet inn reklame?

Kanskje fordi Sara pleide å fortelle at hun ikke jogger eller trener. Og plutselig reklamerer hun for det.

Skrevet
Trøndelag84 skrev (28 minutter siden):

Sa hun ikke noe om at hun var blitt mere miljøbevisst? Så da er det innafor å bytte ut nye møbler med nye møbler? 🤔

Det er fra neste år vet du og kun når det gjelder careless

Skrevet
Juhu25 skrev (25 minutter siden):

Kanskje fordi Sara pleide å fortelle at hun ikke jogger eller trener. Og plutselig reklamerer hun for det.

Ok, men å gå en tur på den er eventuelt ikke det samme som å jogge. Men det kan godt være at hun ikke har brukt den annet enn til reklamen. Men poenget mitt er at vi vet faktisk ikke hverken det ene eller andre.

• Nyttig 1
Skrevet
Juhu25 skrev (39 minutter siden):

Det gjelder vel de fleste som reklamerer for den der og det er grunnen til  at man ikke kan ta influencere seriøst.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Japp skrev (15 minutter siden):

Ok, men å gå en tur på den er eventuelt ikke det samme som å jogge. Men det kan godt være at hun ikke har brukt den annet enn til reklamen. Men poenget mitt er at vi vet faktisk ikke hverken det ene eller andre.

Enig en vet ikke hverken det ene eller andre , men når det gjelder tredemølle alle som har fulgt henne før popularitet skjønner den er kun reklame, samme med trenings tøy hun brukte plutselig en periode for å reklamere . 

Skrevet
Orly skrev (6 minutter siden):

Det gjelder vel de fleste som reklamerer for den der og det er grunnen til  at man ikke kan ta influencere seriøst.

Nå stilnet reklame om den veldig hos mange , lite å tjene på så plutselig de trener ikke eller går på den.  

Skrevet
Trøndelag84 skrev (1 time siden):

Miljøbevisst? Har hun virkelig sagt det😂😅🙈

Skrevet
Chrisy skrev (10 timer siden):

Jeg har 4 barn, ikke på ett eneste bilde står jeg å holder hendene over og under magen!? Verken samtidig, eller enten over, eller under. Er dette vanlig nå? Synes det ser litt rart ut, iallefall på nesten alle bilder🤔

Et raskt søk på google på gravidbilder så ser du flere som står med en hånd oppe på magen og en under 🤔 så kanskje du er et av unntakene da 🤔 

Har selv født 4 barn og jeg vet at jeg holdt hånda oppe på magen og det vet jeg flere gjorde, så det er ikke uvanlig. Er ikke noe nytt i det hele tatt. 

• Liker 4
Skrevet
Egvilværeanonym skrev (16 timer siden):

Hva er f.eks konstruktivt med å kritisere hennes termin dato eller hvorvidt hun lyver om hvor langt hun er på vei? Eller å synse om hun redigerer bildene sine eller ikke? Eller hva med; kritisere at hun nesten ikke tok bilder av babyshower eller at det var for lite glam?! Si meg; HVA er konstruktivt med noe av dette? 

Sa hun at alt var konstruktivt? Hun sa hun ser MYE konstruktivt. Selektiv lesning eller? 

Skrevet
Bibbi_ skrev (På 3.12.2022 den 11.37):

Seriøst? Hun velger å reise bort når hun har barna? Å står å siper og griner for hun savner barna, og synes det er vanskelig å ikke være med de til hver dag?! 

Det er jo sånn hun er. En falsk, grådig dramaqueen

Skrevet (endret)
Trøndelag84 skrev (2 timer siden):

Hun er såpass miljøbevisst at hun fyller opp en søppelkasse lenge før tømming også, selv om de stort sett er to personer der? Husker ikke hvor mye hun har barna. Men å være miljøbevisst vil vel også si å produsere minst mulig søppel.

(Ref. snap/instastory i går om søppeldunk)

Endret av Bulletproofhoware
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
Chrisy skrev (11 timer siden):

Jeg har 4 barn, ikke på ett eneste bilde står jeg å holder hendene over og under magen!? Verken samtidig, eller enten over, eller under. Er dette vanlig nå? Synes det ser litt rart ut, iallefall på nesten alle bilder🤔

Debatten er ganske fin nå, om miljøbevissthet og bransjen i seg selv som Sara fronter. Og så kommer dette 😅 Gjesp. 

Skrevet (endret)
Sprite skrev (1 time siden):

Sa hun at alt var konstruktivt? Hun sa hun ser MYE konstruktivt. Selektiv lesning eller? 

Her viser du det IGJEN, at man trenger ingen smiley for å fremstå som bitch. 

Endret av Sharp75!
Feil i setning
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Et raskt søk på google på gravidbilder så ser du flere som står med en hånd oppe på magen og en under 🤔 så kanskje du er et av unntakene da 🤔 

Har selv født 4 barn og jeg vet at jeg holdt hånda oppe på magen og det vet jeg flere gjorde, så det er ikke uvanlig. Er ikke noe nytt i det hele tatt. 

Hun sier jo at hun har det så travelt at hun glemmer at hun er gravid. I ca 2,5 sekund om gangen. Aldri vært borti  noen som har vært så opptatt av noe som stort sett bare er interresant for foreldre og kanskje besteforeldre. Graviditet er ingen sensasjon akkurat. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Nussepus skrev (25 minutter siden):

Hun sier jo at hun har det så travelt at hun glemmer at hun er gravid. I ca 2,5 sekund om gangen. Aldri vært borti  noen som har vært så opptatt av noe som stort sett bare er interresant for foreldre og kanskje besteforeldre. Graviditet er ingen sensasjon akkurat. 

Er rart det der, det vet jeg ikke noe om. Jeg er ikke som kritikerne eller fan og følger henne slavisk, jeg følger ingen influencere slavisk så jeg får ikke med meg alt de sier og gjør. Har viktigere ting her i livet enn å få meg ALT av det LILLE de legger ut. 

For noen, sier ikke det gjelder SE, så er det å bli gravid en sensasjon faktisk. Jo, kanskje for SE også om hun hadde gitt opp håpet om et 3. barn. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
tyren56 skrev (4 timer siden):

News flash:

Hun skal til London

Er det virkelig mulig tenker jeg🙈

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Sharp75! skrev (43 minutter siden):

Er rart det der, det vet jeg ikke noe om. Jeg er ikke som kritikerne eller fan og følger henne slavisk, jeg følger ingen influencere slavisk så jeg får ikke med meg alt de sier og gjør. Har viktigere ting her i livet enn å få meg ALT av det LILLE de legger ut. 

For noen, sier ikke det gjelder SE, så er det å bli gravid en sensasjon faktisk. Jo, kanskje for SE også om hun hadde gitt opp håpet om et 3. barn. 

Greit det at noen ikke får det til, men det er faktisk ingen sensasjon. Psykisk utviklingshemmede feks greier det jo helt fint. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...