Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (3 timer siden):

Et raskt søk på google på gravidbilder så ser du flere som står med en hånd oppe på magen og en under 🤔 så kanskje du er et av unntakene da 🤔 

Har selv født 4 barn og jeg vet at jeg holdt hånda oppe på magen og det vet jeg flere gjorde, så det er ikke uvanlig. Er ikke noe nytt i det hele tatt. 

Men forskjellen er kanskje om du gjør det "100" ganger om dagen.... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (7 minutter siden):

Greit det at noen ikke får det til, men det er faktisk ingen sensasjon. Psykisk utviklingshemmede feks greier det jo helt fint. 

Kommer ann på hvordan man ser på det. Tenk på de som har fått beskjed at de ikke kan få barn og plutselig blir gravide..... 

• Liker 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (10 minutter siden):

Men forskjellen er kanskje om du gjør det "100" ganger om dagen.... 

Det var ikke spm..... Hun sa hun stod aldri sånn

Skrevet
Sharp75! skrev (8 minutter siden):

Kommer ann på hvordan man ser på det. Tenk på de som har fått beskjed at de ikke kan få barn og plutselig blir gravide..... 

poenget er at det ikke er så interresant for andre. Og hun gnåler/sutrer jo om det 100 ganger om dagen. Men det er vel sånn når man ikke har så mye innhold i livet sitt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har fått SE så oppi halsen i 2022. Jeg, som veldig mange andre, likte gamle Sara 2019-2020 versjonen. Da hun kom med den første bikini kolleksjonen sin så syntes jeg flere av de så fine ut, men jeg har aldri handlet varer FRA influensere, blant annet fordi jeg synes det kan være litt flaut å innrømme å ha blitt påvirket til å kjøpe noe. Da undertøyet kom, så tenkte jeg jaja, ikke helt min stil, men ikke stygt heller. Da skoene kom så tenkte jeg at nå har SE lagt bort stoltheten og selvrespekten og nå handler det kun om penger. Amikas, eller hva faen de kjolene heter, er tro kopi av noe jeg har sett før og som finnes på markedet allerede. Men de nye vareprøvene til Careless hun viser frem i dag er noe av det som er tydelig billig og ræl. Det var ikke fint snitt, stoff eller mønster. Nå skal SE bare produsere og selge for å selge. Hun har i mine øyne null integritet i det som reklameres for, eller lages av henne selv. Dette kunne man kjøpt på Coop stormarked. 
Hvis jeg til sommeren ser de nye badedrakten eller kjolene SE viser nå, så kommer det, for min del, til å stå «Jeg ELSKER Sara E AS» i panna på de personene. Håper jeg ikke kjenner noen🤞🏻

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Altså både kjoler og tallerken er jo kliss likt annet som allerede dr på markedet. Høres ut som hun har funnet opp noe helt nytt men det har hun altså ikke.

Det har hun vell ikke sagt heller. Alle gjør jo det? Man lager jo det man selv syns er fint.

• Nyttig 1
Skrevet
Nussepus skrev (37 minutter siden):

poenget er at det ikke er så interresant for andre. Og hun gnåler/sutrer jo om det 100 ganger om dagen. Men det er vel sånn når man ikke har så mye innhold i livet sitt. 

Scroll forbi. Hadde det vært så veldig lite interesssant for alle hennes følgere som LIKER å følge så hadde de nok sluttet å følge henne. 

Vi har nok ganske lite innhold i livet vårt vi også til tider som engasjerer oss i tåpelige diskusjoner på KG 🤦‍♀️

• Hjerte 1
Skrevet

Vent. 
Skal hun lage barneservise?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (20 minutter siden):

Scroll forbi. Hadde det vært så veldig lite interesssant for alle hennes følgere som LIKER å følge så hadde de nok sluttet å følge henne. 

Vi har nok ganske lite innhold i livet vårt vi også til tider som engasjerer oss i tåpelige diskusjoner på KG 🤦‍♀️

De fleste jobber jo ikke 24 t i døgnet hele uka.  Da er det deilig å lufte ut med litt hjernedød influencerdiskusjon. Nok død og elendighet på jobb. 

• Nyttig 8
Skrevet
Gasellen skrev (12 minutter siden):

Vent. 

Lage og lage …..

Skrevet
Sharp75! skrev (3 timer siden):

Her viser du det IGJEN, at man trenger ingen smiley for å fremstå som bitch. 

Takk for infoen 

Skrevet
Gasellen skrev (36 minutter siden):

Vent. 

Sette sitt navn på, er vel mer korrekt 

Skrevet

Careless skulle jo visstnok bli mer miljøvennlig og det er så ekstremt tydelig at dette bare er noe SaraE lirer av seg fordi det høres fint og flott ut. Hadde hun virkelig brydd seg om miljøet hadde hun ikke vært med på å produsere enda mer dritt som allerede finnes på markedet (ref nye investeringen). Flaut å være så opptatt av penger at man har null integritet.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Wow.. For de som fortsatt lurte på om Sara gjør hva som helst for penger eller ikke så er vel dette svaret. 
Lista over denne typen prosjekter begynner å bli lang og blåser fort over.

Jeg tror seriøst hun sier ja til alle som hun er i kontakt med. 

Blir velen døgnflue ala boka hennes, skoene eller babyboxen

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
grei87 skrev (2 minutter siden):

Har noen lest boka hennes? 

Tror ikke det var noen som gjorde det. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Gasellen skrev (20 minutter siden):

Tror ikke det var noen som gjorde det. 

Dette er en av mange STYGGE 🥴 går ikke på bedrift, går ikke på fakta, rett og slett bare dritt! Føler mennesker seg bedre med å slenge slik? 

Den boka virket veldig bra for unge nye mødre 😉

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharp75! skrev (3 minutter siden):

Dette er en av mange STYGGE 🥴 går ikke på bedrift, går ikke på fakta, rett og slett bare dritt! Føler mennesker seg bedre med å slenge slik? 

Ser veldig mange stygge kmt her 🤭 De claimer at alt de skriver er om AS men det er BS. De er så sjalu mange av disse at det lukter lang vei. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Hva er det med dette som ikke går på bedrift med dette? Er ikke Sara Emilie AS som står bak boka? 

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...