Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
supermamz skrev (2 minutter siden):

Ja også når hun får litt kritikk i mot seg for å ha "lurt" det ut av Therese så går hun ut med at hun hadde tenkt og reise denne helgen og det var grunnen til å skulle få vite om babyshower. Men det stemmer ikke når hun har gått ut med infoen fra jordmor om å roe ned så hun ikke føder prematurt. 

Jeg tror Sara er lenger på vei enn det hun sier. Denne babyshower seg forhastet ut og laget i fullfart. Var veldig lite glam over den iallefall og slik de har feiret alt annet så er det rart at ikke den babyshoweren skulle være noe kjempe stort som alt annet. Kan det ha noe med at hun er lenger på vei og har vært vant med å føde tidligere? I går visste hun ikke hvor mange uker hun har igjen, noe som er veldig rart. Begynner på 7 uker igjen og babler seg frem til kanskje 11-12 uker igjen. Virker jo på snap at dama har stål kontroll på hvilken uke hun er i. Hun har iallefall postet det så mye at jeg har fått det med meg uke etter uke. Regner med hun vet hvor lenge man går gravid. Å da er det noe som virkelig ikke stemmer igjen ut i fra det hun poster og fremstiller seg selv.

Neimen i alle dager! Nå må du gi det. Nå er det plutselig greit å rakke ned på venninnene som laget babyshower?! De er IKKE offentlige personen, så det argumentet virker ikke her. 
Og selvfølgelig er hun ikke lenger på vei enn hun sier. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Gjest TooGoodToGo
Skrevet (endret)
supermamz skrev (18 minutter siden):

Ja også når hun får litt kritikk i mot seg for å ha "lurt" det ut av Therese så går hun ut med at hun hadde tenkt og reise denne helgen og det var grunnen til å skulle få vite om babyshower. Men det stemmer ikke når hun har gått ut med infoen fra jordmor om å roe ned så hun ikke føder prematurt. 

Jeg tror Sara er lenger på vei enn det hun sier. Denne babyshower seg forhastet ut og laget i fullfart. Var veldig lite glam over den iallefall og slik de har feiret alt annet så er det rart at ikke den babyshoweren skulle være noe kjempe stort som alt annet. Kan det ha noe med at hun er lenger på vei og har vært vant med å føde tidligere? I går visste hun ikke hvor mange uker hun har igjen, noe som er veldig rart. Begynner på 7 uker igjen og babler seg frem til kanskje 11-12 uker igjen. Virker jo på snap at dama har stål kontroll på hvilken uke hun er i. Hun har iallefall postet det så mye at jeg har fått det med meg uke etter uke. Regner med hun vet hvor lenge man går gravid. Å da er det noe som virkelig ikke stemmer igjen ut i fra det hun poster og fremstiller seg selv.

Stemmer med at hun først sa hun var 7-8 uker på vei*, for så å bable seg videre til "eh, nei, 11-12 uker". Igjen mer som ikke henger på greip.

*Rettelse: 7-8 uker IGJEN

Vææær så snill å bare være ærlig, Sara, jeg hadde faktisk likt deg om du hadde vært det🙏

Endret av TooGoodToGo
Rettelse
Skrevet
Coleus skrev (5 minutter siden):

Nå finner du på og lager rykter… Hun ble ikke overrasket, hun sa på snap at venninnen var oppgitt fordi hun hadde funnet av at det var babyshower. 

Bleiekaken sto på vaskerommet for 2 uker siden til Therese. Mannen klagde på at de nettopp hadde ryddet vaskerommet og nå var det like bombet igjen av ting og tang. Så han skjønte ikke vitsen med å rydde. Da nevner han hva som står og sier tydelig bleiekake. Å man så på snappen at det var akkurat det også. Da sier Therese etterpå at hun skulle snart til Sara og levere fra seg julegaver, 30 år gave osv. Så da kom rotet til å bli borte. Da Therese ankommer Sara på torsdagen så tar sara bilde av Therese i gangen med alle tingene hun har med. På komoden i gangen står samme bleiekaken som sto på vaskerommet til Therese. Da kan man ikke akkurat si at hun ikke visste om babyshower? Er jo ikke akkurat vanlig og bare lage bleiekaker uten grunn. Så skjønner ikke hvordan du mener hun lager rykter da?

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
Coleus skrev (1 minutt siden):

Neimen i alle dager! Nå må du gi det. Nå er det plutselig greit å rakke ned på venninnene som laget babyshower?! De er IKKE offentlige personen, så det argumentet virker ikke her. 

Har ikke rakket ned på noen?

• Liker 2
Skrevet (endret)
Coleus skrev (13 minutter siden):

ingen som rakker ned de her … Og Therese er jo offentlig person 

Hvordan vet du hun er ikke lenger på vei ?

Endret av Juhu25
Skrevet
Coleus skrev (9 minutter siden):

«Selvfølgelig»? Hvordan vet du om hun er så langt på vei som hun sier eller ei?

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, TooGoodToGo said:

Stemmer med at hun først sa hun var 7-8 uker på vei, for så å bable seg videre til "eh, nei, 11-12 uker". Igjen mer som ikke henger på greip.

Vææær så snill å bare være ærlig, Sara, jeg hadde faktisk likt deg om du hadde vært det🙏

Stusset selv på tidslinjen da hun annonserte det. For snakket om at hun var så sent ute med oul og legetime, men basert på ukene hun har kommet med siden var hun ikke veldig sent ute. 

• Liker 5
Skrevet
Juhu25 skrev (7 minutter siden):

ingen som rakker ned de her … Og Therese er jo offentlig person 

Laget babyshower såg forhastet ut, laget i hu og hast, lite glam. Er ikke det og rakke ned? Ikke Therese som arrangerte. Utrolig hvor mye oppgulp hva noen kan få seg til å skrive. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosa Sitron skrev (Akkurat nå):

Stusset selv på tidslinjen da hun annonserte det. For snakket om at hun var så sent ute med oul og legetime, men basert på ukene hun har kommet med siden var hun ikke veldig sent ute. 

Ja dette også! Hun hadde oul før det jeg hadde😅 Så kan ikke skjønne at hun var så sent ute.  Samme med første legetimen, er jo helt normalt og ikke ha det før uken 12. Du får komme inn før om du selv ønsker selvfølgelig, men ingen plikt. Så hun var ikke sent ute på noen av tingene, men det sto hun og sa på snap. Helt til det plutselig ble veldig stille om det.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
supermamz skrev (12 minutter siden):

Bleiekaken sto på vaskerommet for 2 uker siden til Therese. Mannen klagde på at de nettopp hadde ryddet vaskerommet og nå var det like bombet igjen av ting og tang. Så han skjønte ikke vitsen med å rydde. Da nevner han hva som står og sier tydelig bleiekake. Å man så på snappen at det var akkurat det også. Da sier Therese etterpå at hun skulle snart til Sara og levere fra seg julegaver, 30 år gave osv. Så da kom rotet til å bli borte. Da Therese ankommer Sara på torsdagen så tar sara bilde av Therese i gangen med alle tingene hun har med. På komoden i gangen står samme bleiekaken som sto på vaskerommet til Therese. Da kan man ikke akkurat si at hun ikke visste om babyshower? Er jo ikke akkurat vanlig og bare lage bleiekaker uten grunn. Så skjønner ikke hvordan du mener hun lager rykter da?

Ja? SE sa da aldri at hun fant det ut kvelden før?! Det var da hun fortalte at hun visste det. 

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Laget babyshower såg forhastet ut, laget i hu og hast, lite glam. Er ikke det og rakke ned? Ikke Therese som arrangerte. Utrolig hvor mye oppgulp hva noen kan få seg til å skrive. 

Nettopp! 

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Da ser du på det som oppgulp da, men sa ikke at noe var stygt eller noe sånn, men dette er dama som leide seg videograf for å avsløre kjønnet på babyen. 

Er derfor jeg skrev det jeg skrev. Har aldri sagt noe stygt om venninnene hennes. Bleiekaken ble laget av Therese og den har jeg snakket mest om og hun er heldigvis en offentlig person da 😊

• Liker 4
Skrevet
supermamz skrev (1 minutt siden):

Da ser du på det som oppgulp da, men sa ikke at noe var stygt eller noe sånn, men dette er dama som leide seg videograf for å avsløre kjønnet på babyen. 

Er derfor jeg skrev det jeg skrev. Har aldri sagt noe stygt om venninnene hennes. Bleiekaken ble laget av Therese og den har jeg snakket mest om og hun er heldigvis en offentlig person da 😊

Nei, for det var så positivt det du skrev.

Vet du hvem som arrangerte det? 🤔 Mener du det var SE selv kanskje? 

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Sier det deg at hun rakker ned på andre som ikke skal diskuteres her ? Det var det jeg mente at jeg ikke ser hun rakka ned noen . Kan ikke si jeg leste noe om andre at hun skrev stygt . 

Babyshower har jeg ikke nevnt noe om, smak og behag 

Skrevet

Hun sier hun ikke deler barna sine i some, men nok engang film der hun snakker med ene barnet sitt. Ser ut som det er under legging tillogmed... 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Juhu25 skrev (Akkurat nå):

Sier det deg at hun rakker ned på andre som ikke skal diskuteres her ? Det var det jeg mente at jeg ikke ser hun rakka ned noen . Kan ikke si jeg leste noe om andre at hun skrev stygt . 

Babyshower har jeg ikke nevnt noe om, smak og behag 

Ja, jeg mener at det ble det, derfor kommenterte jeg. Er vel venninner av SE som har arrangert det så ja. 

Skrevet
Sharp75! skrev (3 minutter siden):

Nei, for det var så positivt det du skrev.

Vet du hvem som arrangerte det? 🤔 Mener du det var SE selv kanskje? 

Hvem vet 🤷🏼‍♀️ Vet du hvem som arrangerte det siden du stiller spørsmål til meg?

• Liker 1
Skrevet
Malya skrev (9 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor hun forteller på SoMe hva jordmor sier, når hun velger å drite i rådene. Hun vet hun kommer til å få mye kritikk. Virker nesten som hun liker alt spetakkelet og den negative omtalen? 

Hadde det kun vært henne selv det gikk ut over, hadde jeg ikke brydd meg ett sekund. Det jeg synes er mest skremmende er at hun har gravide følgere. Sånn Sara legger ting frem, trenger man tydeligvis ikke høre på hva jordmor sier. Håper inderlig alle har vett nok til å forstå at det der ikke er bra. 

Jeg skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt har latt seg smelle på tjukken jeg. Hun har da ikke tid til hverken å roe ned nå eller skal ha permisjon når ungen er født.. Hva er greia med å dra på seg enda en unge når man ikke har tid? Ingen vits å få en unge bare fordi man vil ha 3 stk. Ser for meg kaoset i huset. 

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
supermamz skrev (Akkurat nå):

Hvem vet 🤷🏼‍♀️ Vet du hvem som arrangerte det siden du stiller spørsmål til meg?

Jeg så på snap at hun gikk ut, derfor antok jeg at noen venninner arrangerte det og pyntet. 

Skrevet
Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg mener at det ble det, derfor kommenterte jeg. Er vel venninner av SE som har arrangert det så ja. 

Vet ikke jeg , men jeg fortsatt mener hun rakka ingen  av de i det hun skrev . Som jeg tolker skriv .

Vet ikke jeg som arrangerte , ikke at jeg bryr meg heller . Har sett noe SE la ut og syns masse fine gaver fikk hun. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...