Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lerke987 skrev (1 time siden):

Det er veldig mye som skjer i livet hennes nå, og innholdet bærer mye preg av det, det engasjerer ikke lenger. Det beste både innholdsmessig, psykisk og fysisk for henne hadde kanskje vært å tatt noen måneders pause fra sosiale medier. 

Det hadde nok vært det lureste. Men hun tenker nok mer på penger og status enn hva som er lurest.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 hours ago, Nussepus said:

Hun har jo aldri jobbet 75%😂😂

Det er ikke opp til deg og meg å vurdere. Det får hun ta med nav. Jeg ville ikke valgt som henne selv, men hun har retten på sin side. 

Edit:skrivefeil

Endret av Rosa Sitron
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor hun forteller på SoMe hva jordmor sier, når hun velger å drite i rådene. Hun vet hun kommer til å få mye kritikk. Virker nesten som hun liker alt spetakkelet og den negative omtalen? 

Hadde det kun vært henne selv det gikk ut over, hadde jeg ikke brydd meg ett sekund. Det jeg synes er mest skremmende er at hun har gravide følgere. Sånn Sara legger ting frem, trenger man tydeligvis ikke høre på hva jordmor sier. Håper inderlig alle har vett nok til å forstå at det der ikke er bra. 

Endret av Malya
Skrevet (endret)
Malya skrev (6 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun forteller på SoMe hva jordmor sier, når hun velger å drite i rådene. Hun vet hun kommer til å få mye kritikk. Virker nesten som hun liker alt spetakkelet og den negative omtalen? 

Hadde det kun vært henne selv det gikk ut over, hadde jeg ikke brydd meg ett sekund. Det jeg synes er mest skremmende er at hun har gravide følgere. Sånn Sara legger ting frem, trenger man tydeligvis ikke høre på hva jordmor sier. Håper inderlig alle har vett nok til å forstå at det der ikke er verken greit eller bra. 

Hun har lest her og der , så må forklare seg . Og blir feil forklaring da likevel gjør annerledes ting.  Og gøy for følgere som følger en bedrift som bare skriver om kynnere . Så tror jeg og hun liker både positive og negativ omtale .

Endret av Juhu25
Skrevet

For dere som har slitt med å komme i kontakt med kundesenteret til Careless, så er de altså tilgjengelige nå kan det se ut som!🥳 administrativ dag i dag må vite!

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Plast skrev (1 time siden):

For dere som har slitt med å komme i kontakt med kundesenteret til Careless, så er de altså tilgjengelige nå kan det se ut som!🥳 administrativ dag i dag må vite!

Ja kjempe bra bedrift da du må ha flaks for å nå kundeservice. 😂😂😂

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
tyren56 skrev (1 time siden):

Ja kjempe bra bedrift da du må ha flaks for å nå kundeservice. 😂😂😂

Det er da ikke Sara som sitter på kundeservice for Careless… 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Malya skrev (4 timer siden):

Hadde det kun vært henne selv det gikk ut over, hadde jeg ikke brydd meg ett sekund. Det jeg synes er mest skremmende er at hun har gravide følgere. Sånn Sara legger ting frem, trenger man tydeligvis ikke høre på hva jordmor sier. Håper inderlig alle har vett nok til å forstå at det der ikke er bra. 

For meg som er gravid følger jeg med skrekk det hun sier. Selv fikk jeg samme beskjed for 12uker siden, etter en blødning og kynnere. At vis jeg ikke roet ned, kunne jeg føde prematur eller verre. De kaller det da abort vis barnet dør i magen på den tiden. Jeg roet ned og har sleti med dårlig samvittighet så fort jeg stresser meg opp eller glemte jeg  hadde mye på ukeplanen 🤦🏻‍♀️Så det er virkelig spesielt at hun reagerer på at folk er bekymret. Flere av oss har jo fått samme beskjed fra jordmor selv.... 😳  Og vi roet ned... Jeg går inn i siste uka nå, og det er på grunn av at jeg lyttet til jordmor og sykehuset 🙏 

• Liker 7
  • Hjerte 8
  • Nyttig 3
Skrevet
lamorte skrev (6 timer siden):

Altså, det er mye man kan kritisere/gjøre narr av Sara for, men hun er ikke regelrett dum 😅 

Dagens. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Gasellen skrev (13 minutter siden):

Dagens. 

Faktisk 

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
Gasellen skrev (17 minutter siden):

Dagens. 

Nei, dagens er alle likerklikkene som gis til innleggene men og skjær feilinformasjon man enkelt Google seg frem til, og tror at Sara er så dum at hun går ut med denne informasjonen uten å vite at det er en mulighet hun har. Dette reflekterer trådens nivå på en prikk, så lavmål og barnslig. 

Og nei, jeg er ingen ridder på hvit hest for Sara, men dette blir for dumt. 

Skrevet
lamorte skrev (17 minutter siden):

Nei, dagens er alle likerklikkene som gis til innleggene men og skjær feilinformasjon man enkelt Google seg frem til, og tror at Sara er så dum at hun går ut med denne informasjonen uten å vite at det er en mulighet hun har. Dette reflekterer trådens nivå på en prikk, så lavmål og barnslig. 

👏👏👏

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Coleus skrev (2 timer siden):

Det er da ikke Sara som sitter på kundeservice for Careless… 

Var da ikke det jeg sa heller. Men hun eier bedriften. Kundeservicen har de ansvar for.

• Liker 8
Gjest Vinterferie
Skrevet
1 hour ago, lamorte said:

Jeg legger også merke til hvor raskt et rykte sprer seg her inne.  Sist uke var det en som syntes kjæresten gjorde lite hjemme, siden far måtte komme og komme og skru opp gardiner. Enda Sara Emilie fortalte på snap hvorfor far gjorde dette arbeidet. Så ble Sara Emilies kjæreste stemplet som lat. 

Et par dager etterpå var det redigering av en farge på en drill. Enda det det er lett å lese reglene ved et lite Google søk, så ble Sara Emilie beskyldet for å bryte loven. 

Og det sier absolutt  noe om nivået. Dersom du skal bli tatt alvorlig i en diskusjon, må du faktasjekke opplysningene du kommer med. Helt enig! 

Skrevet
Vinterferie skrev (3 minutter siden):

Jeg legger også merke til hvor raskt et rykte sprer seg her inne.  Sist uke var det en som syntes kjæresten gjorde lite hjemme, siden far måtte komme og komme og skru opp gardiner. Enda Sara Emilie fortalte på snap hvorfor far gjorde dette arbeidet. Så ble Sara Emilies kjæreste stemplet som lat. 

Et par dager etterpå var det redigering av en farge på en drill. Enda det det er lett å lese reglene ved et lite Google søk, så ble Sara Emilie beskyldet for å bryte loven. 

Og det sier absolutt  noe om nivået. Dersom du skal bli tatt alvorlig i en diskusjon, må du faktasjekke opplysningene du kommer med. Helt enig! 

👏🏻👏🏻👏🏻Det lages mange rykter her inne. Folk skriver meninger og antakelser som om det er ren fakta, og vips har en fjærn blitt til ti høns, eller et usant rykte har oppstått. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Vinterferie skrev (38 minutter siden):

Redigering av drill ? 

haha da må du lese mer hva folk mente om redigering og det er ikke drill de la merke til 😂

Skrevet
Vinterferie skrev (39 minutter siden):

Er vell snakk om litt mer redigering enn å endre farge på drillen😉

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Så på jodel at det ble diskutert at hun er en god kandidat til gullbarbie prisen neste år. Hva tenker dere om det? 

• Liker 8
  • Nyttig 17
Skrevet
supermamz skrev (10 minutter siden):

Så på jodel at det ble diskutert at hun er en god kandidat til gullbarbie prisen neste år. Hva tenker dere om det? 

Vet hvem som skal få min stemme hvertfall 

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
supermamz skrev (18 minutter siden):

Er vell snakk om litt mer redigering enn å endre farge på drillen😉

Dere mener nok at hun har redigert de siste snapvideoene i trang kjole, også! 🍾

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...