Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnnePåLande skrev (7 minutter siden):

Jeg spurte deg om hva som er positivt med denne omtalen? Det er spikeren i kista med tanke på den umodne oppførselen SE utviser i sine kanaler. Hun gjør seg selv uaktuell.

Men, lykke til på turen nedover, SE. 

Du spurte Hva hjelper dette SE? 

For meg spiller det ingen rolle 🤷‍♀️ for fakta er, jo mer følgere jo bedre for SE og andre influencere. Det er realiteten. Hvorfor mate de man ikke liker, still deg heller det spm. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Du spurte Hva hjelper dette SE? 

For meg spiller det ingen rolle 🤷‍♀️ for fakta er, jo mer følgere jo bedre for SE og andre influencere. Det er realiteten. Hvorfor mate de man ikke liker, still deg heller det spm. 

Hvorfor kritisere SE og virkemidlene hun benytter seg av for å holde seg aktuell? Hvorfor være kritisk til bransjen som SE er en del av? Altså, bransjen hun er en del av gjør ingenting som er samfunnsnyttig overhodet. 

• Nyttig 5
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Så lenge man følger henne så gjør man det 😘 er vi som følgere som bidrar til det, enten man følger henne på godt ellet vondt. 

Hva er penget ditt med å slenge på kyssesmily og hjertesmily osv? 
Du fremstår bare som tidenes største bitch. Gjerne det du vil oppnå?

Skrevet

Ho har mista mange følgere på kort tid. Og det kommer jo av all informasjon som kommer fram i lyset. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Anonym767 skrev (Akkurat nå):

Ho har mista mange følgere på kort tid. Og det kommer jo av all informasjon som kommer fram i lyset. 

Det er en konsekvens av måten SE styrer på i sine og andre kanaler på internett. Dette burde bekymre SE da det går utover omdømmet og troverdigheten hennes. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Husk at du er med på å gjøre henne til en populær influencer 🥰 

Nei, jeg følger ikke henne. Hun kommer opp på utforsk av og til. Ikke handlet noe og kommer aldri til å handle noe som kommer fra henne. 

Skrevet
Fru G skrev (10 minutter siden):

Nei, jeg følger ikke henne. Hun kommer opp på utforsk av og til. Ikke handlet noe og kommer aldri til å handle noe som kommer fra henne. 

Aha. Da så 😊

Skrevet
Sprite skrev (32 minutter siden):

Hva er penget ditt med å slenge på kyssesmily og hjertesmily osv? 
Du fremstår bare som tidenes største bitch. Gjerne det du vil oppnå?

Det er plenty av bitch her på KG, trenger ikke smiley for å fremstå som det. 

• Liker 3
Skrevet
Sprite skrev (På 3.12.2022 den 13.39):

Har lenge lurt på dette… klarer ikke forskjellen på hvem/hvilken heller men skjønner at dette er et kjent østlandsproblem

Hun har ganske dårlig språk verbalt og skriftlig.

For det første sier hun sj for kj-lyd. Og favorittordet hennes er "synnssykt" (sinnssykt). Ganske mange ordtak blir blandet sammen. Hun bruker aldri "da" og "når" riktig, stort sett bruker hun "når".

Og så er det alltid særskrivingsfeil. Hun gleder seg til barsel permisjon, f.eks.

Ganske sykt at man kan leve av å snakke og skrive når man ikke behersker noen av delene.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Sier at hun ikke har tid til å orde babyting etter at babyen er født for hun skal tross alt drive 4 AS. Altså hvilken planet lever hun på som tror hun er så sykt viktig? 😂Hun sitter stort sett hjemme og spiser boller og redigerer videoer, OG har tid til å rydde klesskapet sitt mens hun sitter i «viktige» businessmøter 🥲

• Liker 36
  • Nyttig 6
Skrevet
Sharp75! skrev (20 minutter siden):

Det er plenty av bitch her på KG, trenger ikke smiley for å fremstå som det. 

Det var ikke spørsmålet mitt 

Skrevet
LinnHenrikke skrev (12 minutter siden):

Sier at hun ikke har tid til å orde babyting etter at babyen er født for hun skal tross alt drive 4 AS. Altså hvilken planet lever hun på som tror hun er så sykt viktig? 😂Hun sitter stort sett hjemme og spiser boller og redigerer videoer, OG har tid til å rydde klesskapet sitt mens hun sitter i «viktige» businessmøter 🥲

Er så dumt vet du🤣

Skrevet
Sprite skrev (3 timer siden):

«Åååå dritthormoner,er så deppa for at jeg ikke fikk vogn og bilstol» 

mhm. Sikkert. Mer sur fordi det ikke gikk veien til dronninga tenker jeg. 

Vil nok sponses tenker jeg og det blir hun nok ogsp

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Dupers skrev (4 timer siden):

Det er jo det. Hele greia med babyshower er jo at man skal ønske seg de store enkeltutgiftene. Det skal gå i vogn og bilstol og krybber og stellebord. Man kjører partyleker bare for å få det til å virke hyggeligere. Det er også derfor man egentlig bare kjører shower til det første barnet, for til barn nr to har man enten alt fra før eller en mer stabil økonomi og har råd til de store utgiftene sjæl. 

Jøss det har det aldri vært snakk om i de jeg har vært i

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Vil nok sponses tenker jeg og det blir hun nok ogsp

Hun er blitt «gi meg alt « , når lille popularitet slår litt blir en helt høy . 

Skrevet

Syns det er så usikker framtid, kan ikke være enkelt å ha seg selv, privatliv som bedrift. Ser stor endring disse siste månedene. Også den snappen «skal i jobb og drive 4 AS med baby». ??? I hva slags verden kan du allerede nå planlegge det her. En aner ikke hva slags baby en får, hvordan du blir etter fødselen, om du /baby blir syk. Også er hun allerede åpen om sykdom rundt ene barnet. 
Støtter karrierekvinner som heller vil ut i arbeid igjen, gir permisjonen til far, men jeg vet at mor er viktig de første ukene. Å farte rundt med en baby som fortjener faktisk 100% omsorg og oppmerksomhet. Det handler faktisk om prioriteringer. SE har ikke så dårlig økonomi at hun ikke kan ta det litt mer rolig et par måneder. 

• Liker 12
  • Nyttig 10
Skrevet
tyren56 skrev (33 minutter siden):

Syns det er så usikker framtid, kan ikke være enkelt å ha seg selv, privatliv som bedrift. Ser stor endring disse siste månedene. Også den snappen «skal i jobb og drive 4 AS med baby». ??? I hva slags verden kan du allerede nå planlegge det her. En aner ikke hva slags baby en får, hvordan du blir etter fødselen, om du /baby blir syk. Også er hun allerede åpen om sykdom rundt ene barnet. 
Støtter karrierekvinner som heller vil ut i arbeid igjen, gir permisjonen til far, men jeg vet at mor er viktig de første ukene. Å farte rundt med en baby som fortjener faktisk 100% omsorg og oppmerksomhet. Det handler faktisk om prioriteringer. SE har ikke så dårlig økonomi at hun ikke kan ta det litt mer rolig et par måneder. 

Jeg sier bare stakkars baby! Høres ikke ut som hun har tid til å få baby nå.. Som du sier en baby fortjener 100% oppmerksomhet.. Hun legger iallefall frem at hun ikke har tid til det så mye som hun skal gjøre.

• Liker 14
  • Hjerte 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Naivt å tro at man ikke skal ha barselpermisjon. Tror at hun skal ha med babyen som en type veskehund på eventer? At babyen ikke trenger å ammes 400 ganger den første uka? Våkennetter? Kveldsuro? Eller hva med henne selv og helsa etter fødsel? Blødd litt? Eller smerter? Når ungen er ute så kommer hun til å nekte for at hun ikke har planer om barselpermisjon. Hun kommer også til å grine litt på SoMe i en reels hun lager med musikk, i håp om at følgerne glemmer alt. Hun synes ting er slitsomt nå? Bare vent. Og storesøsknene kommer til å være mer hos besteforeldrene enn henne når det er hennes uker. 

Endret av Plast
  • Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Plast skrev (6 minutter siden):

Naivt å tro at man ikke skal ha barselpermisjon. Tror at hun skal ha med babyen som en type veskehund på eventer? At babyen ikke trenger å ammes 400 ganger den første uka? Våkennetter? Kveldsuro? Eller hva med henne selv og helsa etter fødsel? Blødd litt? Eller smerter? Når ungen er ute så kommer hun til å nekte for at hun ikke har planer om barselpermisjon. Hun kommer også til å grine litt på SoMe i en reels hun lager med musikk, i håp om at følgerne glemmer alt. Hun synes ting er slitsomt nå? Bare vent. Og storesøsknene kommer til å være mer hos besteforeldrene enn henne når det er hennes uker. 

Ja helt urealistisk. Barselperioden er ikke så rosenrødt, men folk glemmer det. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Hvor lenge skal hun legge ut de gardinsnappene?🙊 Syns jeg ser det daglig 

• Liker 6
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...