Sharp75! Skrevet 4. desember 2022 #7901 Skrevet 4. desember 2022 Fru G skrev (11 minutter siden): Ja, hun har skikkelig store problemer. Hvor vanskelig er det å velge vogn og bilsete når pris ikke spiller rolle. Også får hun ny bil til våren og da er det såååå vanskelig å velge bilsete… omg. Er hun ikke 30 år? Det er krig i verden, folk har ikke penger til å varme opp boligen sin, eller kjøpe julegaver og hun klager over at hun ikke får tak i barnevogn og bilsete i DAG. Husk at du er med på å gjøre henne til en populær influencer 🥰 3 1
AnnePåLande Skrevet 4. desember 2022 #7902 Skrevet 4. desember 2022 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Husk at du er med på å gjøre henne til en populær influencer 🥰 På ingen måte.. 2 4
AnnePåLande Skrevet 4. desember 2022 #7903 Skrevet 4. desember 2022 supermamz skrev (2 minutter siden): Noen som vet om Sara har donert penget til spleisen til Mads Hansen? Hvilen spleis her han satt i gang?
Sharp75! Skrevet 4. desember 2022 #7904 Skrevet 4. desember 2022 AnnePåLande skrev (Akkurat nå): På ingen måte.. Så lenge man følger henne så gjør man det 😘 er vi som følgere som bidrar til det, enten man følger henne på godt ellet vondt. 4
AnnePåLande Skrevet 4. desember 2022 #7905 Skrevet 4. desember 2022 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Så lenge man følger henne så gjør man det 😘 er vi som følgere som bidrar til det, enten man følger henne på godt ellet vondt. Det som kommer frem angående SE og metodene hun benytter seg av, er på ingen måte positivt for virket eller eget omdømme. Hun fremstiller seg selv som særdeles umoden og useriøs. Fortsett slik og du kjører virket ditt på dynga, SE.. 4 6
AnnePåLande Skrevet 4. desember 2022 #7906 Skrevet 4. desember 2022 LinnHenrikke skrev (21 timer siden): Var en bruker på Jodel som så fint oppsummerte alle de merkelige påfunnene hennes de siste månedene; - Lyve om sykdom i syden og smitte : 48-timers regel - Tatt i å skrive falske kommentarer på Trustpilot - Brukt navnet på x’en til V for å skrive falske kommentarer - Anne Marie / silikon123, falske brukere Sara har operert med for å skrive positive ting om seg selv - Bilderetusjering Ikke rart det var på tide med sympati-gråte-stakkarsmeg-video 🙈 @Sharp75! På hvilken måte hjelper dette SE? 5
Lillemor1982 Skrevet 4. desember 2022 #7907 Skrevet 4. desember 2022 Fru G skrev (33 minutter siden): Ja, hun har skikkelig store problemer. Hvor vanskelig er det å velge vogn og bilsete når pris ikke spiller rolle. Også får hun ny bil til våren og da er det såååå vanskelig å velge bilsete… omg. Er hun ikke 30 år? Det er krig i verden, folk har ikke penger til å varme opp boligen sin, eller kjøpe julegaver og hun klager over at hun ikke får tak i barnevogn og bilsete i DAG. Herregud for ei sutrekjerring hun har blitt 🆘️ 11 7
supermamz Skrevet 4. desember 2022 #7908 Skrevet 4. desember 2022 AnnePåLande skrev (18 minutter siden): Hvilen spleis her han satt i gang? Han samler inn penger til alle barna som ikke får julegaver i år. Kjempe fin spleis som alle som har noe å gi burde gi noen kr til. Tenker spesielt på disse influenserne som bader i penger. Alle fortjener en fin jul. Har gitt selv, men har ikke råd til å gi flere tusen dessverre. 9 8
Gjest Juhu25 Skrevet 4. desember 2022 #7909 Skrevet 4. desember 2022 supermamz skrev (1 minutt siden): Han samler inn penger til alle barna som ikke får julegaver i år. Kjempe fin spleis som alle som har noe å gi burde gi noen kr til. Tenker spesielt på disse influenserne som bader i penger. Alle fortjener en fin jul. Har gitt selv, men har ikke råd til å gi flere tusen dessverre. Hun sikkert kommer til å gjøre nå når leser her 😉
AnnePåLande Skrevet 4. desember 2022 #7910 Skrevet 4. desember 2022 supermamz skrev (2 minutter siden): Han samler inn penger til alle barna som ikke får julegaver i år. Kjempe fin spleis som alle som har noe å gi burde gi noen kr til. Tenker spesielt på disse influenserne som bader i penger. Alle fortjener en fin jul. Har gitt selv, men har ikke råd til å gi flere tusen dessverre. For et flott tiltak! SE som sutrer og klager i sosiale medier begynner å bli i overkant av patetisk. 10 5
HelloMindy Skrevet 4. desember 2022 #7911 Skrevet 4. desember 2022 (endret) Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det blikket hennes på snap med svaret «jeg skal drive 4 AS med en baby». Endret 4. desember 2022 av HelloMindy 16 5
Gjest Juhu25 Skrevet 4. desember 2022 #7912 Skrevet 4. desember 2022 HelloMindy skrev (9 minutter siden): Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det blikket hennes på snap med svaret «jeg skal drive 4 AS med en baby». 😅
Heisann1234 Skrevet 4. desember 2022 #7913 Skrevet 4. desember 2022 Wow den snappen 😂 Tenk å være så priviligert, ørten forskjellige biler og snart en ny bil til og får ikke testet bilstolene da, huffa meg 😅 14 4
Anonym767 Skrevet 4. desember 2022 #7914 Skrevet 4. desember 2022 Er mange som har endra syn på ho den siste tida. Meg sjøl inkludert. Kommer stadig fram nye ting på jodel. I dag var nok ingen god dag for Sara om det stemmer at ho leser der. 13 2
Rosa Sitron Skrevet 4. desember 2022 #7915 Skrevet 4. desember 2022 2 hours ago, Dupers said: Det er jo det. Hele greia med babyshower er jo at man skal ønske seg de store enkeltutgiftene. Det skal gå i vogn og bilstol og krybber og stellebord. Man kjører partyleker bare for å få det til å virke hyggeligere. Det er også derfor man egentlig bare kjører shower til det første barnet, for til barn nr to har man enten alt fra før eller en mer stabil økonomi og har råd til de store utgiftene sjæl. Jeg har ikke opplevd dyre gaver i babyshowers. Bare små, er mest en koselig samling av venninner med mat og hygge. 8 1 1
Sharp75! Skrevet 4. desember 2022 #7916 Skrevet 4. desember 2022 (endret) AnnePåLande skrev (46 minutter siden): @Sharp75! På hvilken måte hjelper dette SE? Så lenge man følger henne skrev jeg videre..... Jo flere følgere hun har jo flere og bedre samarbeid får hun, så ja, følger man henne, så ja jo mer populær gjør man henne 🤷♀️ Når man leser galskapen her inne så bidrar man kanskje til at noen blir så nysgjerrige og går inn og ser story som igjen bidrar til at flere ser hennes story som igjen bidrar til hennes fordel. Så selv om dere ikke mener det hun gjør er positiv og at hun får klager så er det ikke dermed sagt at det fører til noe negativt for henne, sånn er livets gang. Endret 4. desember 2022 av Sharp75! Skrivefeil og endret setning 3 1
AnnePåLande Skrevet 4. desember 2022 #7917 Skrevet 4. desember 2022 Sharp75! skrev (6 minutter siden): Så lenge man følger henne skrev jeg videre..... Jo flere følgere hun har jo flere og bedre samarbeid får hun, så ja, følger man henne, så ja jo mer populær gjør man henne 🤷♀️ Når man leser galskapen her inne så bidrar man kanskje til at noen blir så nysgjerrige og går inn og ser story som igjen bidrar til at flere ser hennes story som igjen bidrar til hennes fordel. Så selv om dere ikke mener det hun gjør er positiv og at hun får klager så er det ikke dermed sagt at det fører til noe negativt for henne, sånn er livets gang. Jeg spurte deg om hva som er positivt med denne omtalen? Det er spikeren i kista med tanke på den umodne oppførselen SE utviser i sine kanaler. Hun gjør seg selv uaktuell. Men, lykke til på turen nedover, SE. 2 7
Bibbi_ Skrevet 4. desember 2022 #7918 Skrevet 4. desember 2022 Heisann1234 skrev (23 minutter siden): Wow den snappen 😂 Tenk å være så priviligert, ørten forskjellige biler og snart en ny bil til og får ikke testet bilstolene da, huffa meg 😅 Hvorfor skal hun ha en bil til? 2
Tessa12 Skrevet 4. desember 2022 #7919 Skrevet 4. desember 2022 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal hun ha en bil til? Hun skal ikke ha en bil til, hun skal bytte den hun har. Men det er leveringstid på den nye. 1
Rosa Sitron Skrevet 4. desember 2022 #7920 Skrevet 4. desember 2022 6 minutter siden, Bibbi_ said: Hvorfor skal hun ha en bil til? Hun skal bytte ut skodaen med en tesla 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå