Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er SE og Iselin Guttormsen som kjører record: skjelver i leppa og gråter litt. Sånn som man ser på film. Må holde litt i vasken. Stopper opptaket. Legger på litt filter og trudelutt. Det er så cringe at jeg dævver. Får helt motsatt effekt hos meg hvertfall.. 

Endret av Plast
  • Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet
Plast skrev (4 minutter siden):

Igjen. Hun har mista det. 

Ikke vanskelig å se dessverre.

Tilfeldig at denne videoen dukket opp på samme dag som hun blir beskyldt for å redigere bildene sine? Tviler 🤷‍♀️

Skrevet
pep skrev (På 30.11.2022 den 23.26):

Trist for deg,men kan du ikke unne andre å ha det bedre? Må da være fint at noen som har vært syke har blitt bedre? Hadde det gjort deg lykkelig om hun var dårligere enn deg?

Nei kutt ut æ 😂 Har vel ikke sagt noe annet, skulle bare poengtere at livet med ME som regel ikke / normalt sett ikke går i hundreåhælvete hver dag sånn som med SE. 😂 Man blir jo aldri frisk, men lærer seg å leve med det å tilpasser hverdagen litt etter sykdommen. At hun er bedre - ingen tvil. Om hun har stor kjangse for å få tilbakefall? Heller ingen tvil om hun ikke girer ned et par hakk. Takk for meg. 😌

Skrevet
Plast skrev (32 minutter siden):

Igjen. Hun har mista det. 

Først dårlig  reklame om slippers så griner … føler reklamen ble ikke godt mottatt 

Skrevet
Sharp75! skrev (På 1.12.2022 den 1.23):

Og jeg jobbet 100% med mild ME ganske lenge og så lenge i redusert stilling. Så den sammenligningen er farlig og ta....... Ingen er vi like... 

Har du barn i tillegg? 

Skrevet
Juhu25 skrev (3 minutter siden):

Først dårlig  reklame om slippers så griner … føler reklamen ble ikke godt mottatt 

Når man klarer å seksualisere et par med slippers i en reklame/Samarbeid. Også tar du opp kamera etterpå og filmer litta gråte seanse på badet. 
Nei, bare nei. 
Har vært gravid og hormonell selv, men har da ikke mista det helt på jobb heller🥴

• Liker 13
  • Nyttig 10
Skrevet
Plast skrev (1 minutt siden):

Når man klarer å seksualisere et par med slippers i en reklame/Samarbeid. Også tar du opp kamera etterpå og filmer litta gråte seanse på badet. 
Nei, bare nei. 
Har vært gravid og hormonell selv, men har da ikke mista det helt på jobb heller🥴

Helt enig med deg 

Skrevet

Hun blir bare mer og mer tragisk. Kommentarene hun får er utelukket basert på innholdet hun selv legger ut. Vil hun ikke motta slike kommentarer = slutt og eksponere deg selv og alle rundt deg. Enkelt og greit - men da tjener hun ikke penger så det kan hun ikke gjøre 🙃

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
LinnHenrikke skrev (2 minutter siden):

Hun blir bare mer og mer tragisk. Kommentarene hun får er utelukket basert på innholdet hun selv legger ut. Vil hun ikke motta slike kommentarer = slutt og eksponere deg selv og alle rundt deg. Enkelt og greit - men da tjener hun ikke penger så det kan hun ikke gjøre 🙃

Hun får lite følgere i det siste, kjedelig innhold i aktivitetene sine , samme hele tiden så måtte ha en nettroll innlegg for å få liker klikk og nye følgere . 

Det er ikke første gang hun gjør sånt 

Skrevet

Disse kommentarene hun sikter til er de slettet her inne? Vet det ble skrevet tidligere her inne.

• Liker 2
Skrevet

Det er så lite sjarmerende å gråte for likes.. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Juhu25 skrev (2 timer siden):

Hvem filmer seg når de gråter ? 

En influencer med lite innhold å dele og som mister følgere og inntekter og som er desperat før juleannonsene skal ut. 

Ting som "alltid" gir views og hjerter: "ekte og ærlige" grinevideoer, body positivity og gravidannonseringer. Tviler ikke på at hun synes det er trist med advent uten barna og tviler ikke på at hun gråter pga det. Men det er ingenting naturlig med å dra opp kommentarer fra fremmede folk som er postet (og slettet) for lang tid tilbake og dvele over disse mens man filmer at man får meltdown fremfor vasken.

Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det var notert ned for flere mnd siden og spart til en rainy day når alle desemberannonsene skal ut og klikk og views er viktigere enn noen gang.

SaraE ser virkelig deprimert ut om dagen. Hun har gjort det i over ett år. Tror ikke hun er lykkelig i det nye huset og den nye tilværelsen i det hele tatt. Desverre. Hun prøver sikkert. Men man ser på blikket hennes at det er ett spill for galleriet. 

I stede for dette standardmaset om å late som man er lykkelig før man poster en "grinevideo fra bak fasaden" ("bak fasaden" er så jævelig oppbrukt i some nå uansett) og så fortsette som før så burde hun kanskje tatt tak i psyken sin og tatt seg en tur og pratet med en psykolog. Kanskje gjort noen revurderinger ang livet på some og slettet apper og kontoer på jodel, kg osv. 

ALLE offentlige personer, influencere, filmstjerner, politikere osv får kritikk. Og tåler man det ikke er det aldri noen skam å trekke seg ut av rampelyset. De fleste som designer bh'er er ikke influencere. Nå som bedriften er så enorm og har så mange ansatte kan de sikkert heller sette opp reklameplakater andre steder og dele ut gratis bher til andre influencere.

Til syvende og sist har man ansvar for egen lykke. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 19
Skrevet

Altså de kommentarene var ikke grei, vet ikke hvor de har stått , men ugreit å skrive sånn.

Det som fascinerer meg når hun legger ut sånne innlegg, er all dritten som får stå i kommentarfeltet hennes, er jo ikke noe  bedre det som skrives om andre der.

• Liker 4
Skrevet
Plast skrev (8 timer siden):

Nei, bare nei. 

Nå var jeg ikke videre imponert over slippers reklamen, men slik jeg har forstått det så filmes gjerne annonser inn en stund før de postes. Så ikke sikkert hun gikk rett fra den annonsen og til gråting.

• Nyttig 5
Skrevet

Se i går: Nå må jeg få litt oppmerksomhet. Hva skal jeg gjøre? Jo jeg setter opp mobilen på badet og filmer når jeg gråter. Og så holder jeg meg godt fast i vasken. 

Seriøst, dette var kleint, flaut, uintelligent og latterlig. Greit at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen, men likevel da....

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet
Juhu25 skrev (10 timer siden):

Kanskje hun sipper fordi hun må reklamere for dårlig slipper? 🤓

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Kanskje hun sipper fordi hun må reklamere for dårlig slipper? 🤓

Kan godt hende det og 🤷‍♀️

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet

Jeg takler ikke gråtevideoer. Hva slags kommentarer er det hun nå påstår har kommet hennes vei? 

Skrevet

Kan ikke ha vært så vanskelig å få ut av Therese når babyshoweren var, all den tid det stod ei bleiekake på kommoden i gangen da de tok farvel her om dagen 🤪

• Liker 9
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...