elskersommer Skrevet 1. desember 2022 #7721 Skrevet 1. desember 2022 Japp skrev (2 timer siden): Poenget er at siden hun har me så kan det være grunnen til at hun lettere blir forkjølet, får korona, omgangssyke osv. Jeg betviler ikke at hun har hatt ME men jeg vet at mange sliter med immunforsvaret etter gjennomgått Korona.. så det kan jo være en årsak 2 2
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #7722 Skrevet 1. desember 2022 (endret) Japp skrev (2 minutter siden): Men det at hun har ansvar for hva hun legger ut, frasier ikke andre folk sitt ansvar for å inne normal folkeskikk. At enkelte ikke innehar folkeskikk er ikke noe nyhet.. Derfor må SE som andre voksne mennesker ta ansvar når hun lager innhold som skal deles på Internett! Tenk før du trykker send! At tilskuerne vet alt for mye om hva som skjer i livet hennes er et resultat av SE sitt manglende nettvett. Endret 1. desember 2022 av AnnePåLande 1 2
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #7723 Skrevet 1. desember 2022 (endret) Internett er fantastisk da en kan nå ut og få kontakt med mennesker i hele verden. Men, Internett har også en bakside da det finnes mennesker som misbruker den informasjonen du velger å dele. Som i fjellheimen og på sjøen må en utvise ansvarlighet. Endret 1. desember 2022 av AnnePåLande 1 2
Japp Skrevet 1. desember 2022 #7724 Skrevet 1. desember 2022 (endret) AnnePåLande skrev (1 time siden): At enkelte ikke innehar folkeskikk er ikke noe nyhet.. Derfor må SE som andre voksne mennesker ta ansvar når hun lager innhold som skal deles på Internett! Tenk før du trykker send! At tilskuerne vet alt for mye om hva som skjer i livet hennes er et resultat av SE sitt manglende nettvett. Men hva er din holdning til at mobbing på nett er minst like alvorlig som annen mobbing? Endret 1. desember 2022 av Japp Skrivefeil 1 2
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #7725 Skrevet 1. desember 2022 Japp skrev (Akkurat nå): Men hva er din holdning tik at mobbing på nett er minst like alvorlig som annen mobbing? Jeg er imot all mobbing. På samme tid ansvarliggjør jeg SE som ikke innehar den kunnskapen som må til for å ferdes på internett! En må være ekstremt naiv om en ikke vet farene med å dele privat informasjon og bilder/filmer på Internett. SE legger hodet sitt frivillig på hoggestabben.. Å verne om privatlivet er SE sitt ansvar, ikke tilskuernes ansvar. 1 2
pep Skrevet 1. desember 2022 #7726 Skrevet 1. desember 2022 Helt enig i at det er hennes ansvar hva hun deler,men det er jo ditt ansvar hva du skriver om henne. Jeg er veldig imot å eksponere barn. Kan ikke være gøy å finne "hele barndommen" sin på nettet når de blir gamle nok til å være på nett. Men en annen ting som er greit å huske på er at om de googler mamma sitt navn,så kommer også denne tråden opp. Igjen,hennes ansvar hva hun legger ut ditt ansvar hva du skriver. 3 1 2
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #7727 Skrevet 1. desember 2022 pep skrev (2 minutter siden): Helt enig i at det er hennes ansvar hva hun deler,men det er jo ditt ansvar hva du skriver om henne. Jeg er veldig imot å eksponere barn. Kan ikke være gøy å finne "hele barndommen" sin på nettet når de blir gamle nok til å være på nett. Men en annen ting som er greit å huske på er at om de googler mamma sitt navn,så kommer også denne tråden opp. Igjen,hennes ansvar hva hun legger ut ditt ansvar hva du skriver. Så lenge en forholder seg saklig, ser jeg virkelig ikke problemet. SE velger et liv i rampelyset og er ikke sitt ansvar bevisst. 1 3
pep Skrevet 1. desember 2022 #7728 Skrevet 1. desember 2022 AnnePåLande skrev (3 minutter siden): Så lenge en forholder seg saklig, ser jeg virkelig ikke problemet. SE velger et liv i rampelyset og er ikke sitt ansvar Problemet er jo at det ikke alltid er så saklig.... 2 1
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #7729 Skrevet 1. desember 2022 pep skrev (2 minutter siden): Problemet er jo at det ikke alltid er så saklig.... Vi kan bare ta ansvar for oss selv. SE må også ta ansvar for innholdet hun deler da det finnes kritikere som ikke er saklige. 1 4
Japp Skrevet 1. desember 2022 #7730 Skrevet 1. desember 2022 AnnePåLande skrev (18 minutter siden): Så lenge en forholder seg saklig, ser jeg virkelig ikke problemet. SE velger et liv i rampelyset og er ikke sitt ansvar bevisst. Denne tråden er jo et tydelig eksempel på at det slett ikke holdes saklig. 2 1 2
Japp Skrevet 1. desember 2022 #7731 Skrevet 1. desember 2022 AnnePåLande skrev (47 minutter siden): Jeg er imot all mobbing. På samme tid ansvarliggjør jeg SE som ikke innehar den kunnskapen som må til for å ferdes på internett! En må være ekstremt naiv om en ikke vet farene med å dele privat informasjon og bilder/filmer på Internett. SE legger hodet sitt frivillig på hoggestabben.. Å verne om privatlivet er SE sitt ansvar, ikke tilskuernes ansvar. Jeg syns det blir for enkelt å legge all skyld over på henne. Man kan ikke bare si hva man vil uten å ta ansvar for å oppføre seg skikkelig! 2 2
Maydis8 Skrevet 1. desember 2022 #7732 Skrevet 1. desember 2022 AnnePåLande skrev (49 minutter siden): Jeg er imot all mobbing. På samme tid ansvarliggjør jeg SE som ikke innehar den kunnskapen som må til for å ferdes på internett! En må være ekstremt naiv om en ikke vet farene med å dele privat informasjon og bilder/filmer på Internett. SE legger hodet sitt frivillig på hoggestabben.. Å verne om privatlivet er SE sitt ansvar, ikke tilskuernes ansvar. Flere som ikke har kunnskap til å ferdes på nett, spesielt her inne. Hvem skal avgjøre hvem som skal få lov til å ferdes på nett mener du? Dette er så dumt og usakelig. Jeeez. 1 3
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #7733 Skrevet 1. desember 2022 Japp skrev (3 minutter siden): Denne tråden er jo et tydelig eksempel på at det slett ikke holdes saklig. Da må SE og andre påvirkere bruke hodet før de ferdes på nett. Tråden gjenspeiler nemlig innholdet i SE sine kanaler… 2 1
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #7734 Skrevet 1. desember 2022 Maydis8 skrev (2 minutter siden): Flere som ikke har kunnskap til å ferdes på nett, spesielt her inne. Hvem skal avgjøre hvem som skal få lov til å ferdes på nett mener du? Dette er så dumt og usakelig. Jeeez. Kanskje du kan ordlegge deg på en mer saklig måte? 3 3
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #7735 Skrevet 1. desember 2022 Japp skrev (3 minutter siden): Jeg syns det blir for enkelt å legge all skyld over på henne. Man kan ikke bare si hva man vil uten å ta ansvar for å oppføre seg skikkelig! Nei, du vil heller legge all skyld på tilskuerne.. 1 4
Japp Skrevet 1. desember 2022 #7736 Skrevet 1. desember 2022 AnnePåLande skrev (8 minutter siden): Da må SE og andre påvirkere bruke hodet før de ferdes på nett. Tråden gjenspeiler nemlig innholdet i SE sine kanaler… Det finnes overhodet ikke noe saklig å så tvil om hennes me diagnose! 1
Japp Skrevet 1. desember 2022 #7737 Skrevet 1. desember 2022 AnnePåLande skrev (7 minutter siden): Nei, du vil heller legge all skyld på tilskuerne.. Når det kommer til usaklig/ugrei oppførsel så ja. Når det gjelder konstruktiv kritikk rundt careless varer, sko, kjoler osv så nei. 1
Orly Skrevet 1. desember 2022 #7738 Skrevet 1. desember 2022 Anonyym97 skrev (6 timer siden): Hvorfor? Det er jo sant? Hvorfor er sånne kommentarer ugreit og ikke alle andre mot SE her inne? Hallo i luken Nei det er ikke sabt
Orly Skrevet 1. desember 2022 #7739 Skrevet 1. desember 2022 pep skrev (35 minutter siden): Problemet er jo at det ikke alltid er så saklig.... Da rapporterer man det man mener er usaklig da, så er det opp til moderatorer å bestemme. men nei alt er ikke saklig, det er det heller ikke fra de som kritiserer kritikerne 5 1
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #7740 Skrevet 1. desember 2022 Japp skrev (9 minutter siden): Det finnes overhodet ikke noe saklig å så tvil om hennes me diagnose! Er det bare diagnosen som blir diskutert? Har jeg diskutert dette?? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå