Spyflua Skrevet 29. november 2022 #7661 Skrevet 29. november 2022 Gasellen skrev (2 timer siden): Håper hun har gode sko når hun reiser. Og husker lue. Hun har jo de mirakuløse flipp floppene sine.. 😂 14
Gasellen Skrevet 29. november 2022 #7662 Skrevet 29. november 2022 Spyflua skrev (6 minutter siden): Hun har jo de mirakuløse flipp floppene sine.. 😂 Tenkte på skoene fra Sapatos. De ble jo revet ut av hyllene. Men jeg håper hun sikret seg ett par? 1 1
Gjest Juhu25 Skrevet 29. november 2022 #7663 Skrevet 29. november 2022 Gasellen skrev (14 minutter siden): Tenkte på skoene fra Sapatos. De ble jo revet ut av hyllene. Men jeg håper hun sikret seg ett par? Sier du de har solgt ut alt ?
Plast Skrevet 29. november 2022 #7664 Skrevet 29. november 2022 Juhu25 skrev (1 minutt siden): Sier du de har solgt ut alt ? Det var jo sinnsykt gode reviews på de fra noen år tilbake om jeg ikke husker feil? 1
Gjest Juhu25 Skrevet 29. november 2022 #7665 Skrevet 29. november 2022 Plast skrev (3 minutter siden): Det var jo sinnsykt gode reviews på de fra noen år tilbake om jeg ikke husker feil? Noen år tilbake ? Rart hvis de har solgt nesten alt nå og kun fra noen år tilbake . Det er ikke bra vel
Plast Skrevet 29. november 2022 #7666 Skrevet 29. november 2022 Juhu25 skrev (1 minutt siden): Noen år tilbake ? Rart hvis de har solgt nesten alt nå og kun fra noen år tilbake . Det er ikke bra vel Disse reviewsene er jo så troverdige vet du🫶🏻 6 1
Gjest Juhu25 Skrevet 29. november 2022 #7667 Skrevet 29. november 2022 Plast skrev (20 minutter siden): Disse reviewsene er jo så troverdige vet du🫶🏻 Det kan en lure på
Kyllingmonk Skrevet 30. november 2022 #7668 Skrevet 30. november 2022 Juhu25 skrev (4 timer siden): Noen år tilbake ? Rart hvis de har solgt nesten alt nå og kun fra noen år tilbake . Det er ikke bra vel Skoene har vært i mange år, det er kun farge og innvendig mønster SE, TL og MN hadde noen med å gjøre. Så skoene hadde masse gamle reviews. 2 2
Gjest Juhu25 Skrevet 30. november 2022 #7669 Skrevet 30. november 2022 Kyllingmonk skrev (4 timer siden): Skoene har vært i mange år, det er kun farge og innvendig mønster SE, TL og MN hadde noen med å gjøre. Så skoene hadde masse gamle reviews. Ja det skjønte jeg, men utifra det da virker som de «nye» skoa ble ikke akkurat hit da ? Så kan umulig være revet ut av hyllene
Isola2 Skrevet 30. november 2022 #7670 Skrevet 30. november 2022 Vinterferie skrev (11 timer siden): Jeg følger Sara Emilie på snap. Hun har vært syk på ferie før. Flere ganger, dessverre. Da de hadde matforgiftning når hun var alene med barna, fikk hun spørsmål om forsikringen sin. Sara Emilie nevnte også reiseforsikringen vedrørende en streik i sommer. Jeg kjenner ikke Sara Emilie. Men jeg har god hukommelse. 😃 Syk på ferie er vel standarden bår det gjelder Sara..? 7 2
Rosa Sitron Skrevet 30. november 2022 #7671 Skrevet 30. november 2022 13 hours ago, Vinterferie said: Sara Emilie har helårs reiseforsikring. Dersom lege mere hun kan reise, så dekker forsikringen. Lege standarden i England er like god som i Norge. Men hun gjør lurt i å sjekke den uansett. Er hun i fare for å få komplikasjoner vil ikke nødvendigvis reiseforsikringen dekke komplikasjonene om de dukker opp på tur. Kjenner flere som har gått i den fella. 4 1
Hjertestein Skrevet 30. november 2022 #7672 Skrevet 30. november 2022 Rosa Sitron skrev (11 minutter siden): Men hun gjør lurt i å sjekke den uansett. Er hun i fare for å få komplikasjoner vil ikke nødvendigvis reiseforsikringen dekke komplikasjonene om de dukker opp på tur. Kjenner flere som har gått i den fella. Det blir mest sansynligvis ingen fare i London. Hun skal jo ta det rolig og legen/jordmor kommer sikkert til å gi klarsignal at hun kan dra😄 2
Rosa Sitron Skrevet 30. november 2022 #7673 Skrevet 30. november 2022 23 minutter siden, Hjertestein said: Det blir mest sansynligvis ingen fare i London. Hun skal jo ta det rolig og legen/jordmor kommer sikkert til å gi klarsignal at hun kan dra😄 Nei, jeg håper jo ikke det. Men sier det likevel jeg, så kan andre også bli obs på det. Hjelper ille nødvendigvis med muntlig godkjenning fra jordmor heller. Men det får SE finne ut av selv. 2 2
supermamz Skrevet 30. november 2022 #7674 Skrevet 30. november 2022 Rosa Sitron skrev (7 minutter siden): Nei, jeg håper jo ikke det. Men sier det likevel jeg, så kan andre også bli obs på det. Hjelper ille nødvendigvis med muntlig godkjenning fra jordmor heller. Men det får SE finne ut av selv. Syns hun gir ut feil signaler til andre som er gravide. Kaller seg norges største mamma instagrammer eller hva det er som står i bioen sin. Forteller om at hun får kynnere for ingenting og at de er så slitsomme, må puste seg igjennom dem. Men farter rundt, skal tydeligvis ut å reise. Hun har jo ikke en kjempe aktiv jobb heller. Så er jo ganske alvorlig når hun får kynnere av å sitte i sofaen og se på stoff prøver eller snakker i telefon/ møter på pcen. 15 6
Trøndelag84 Skrevet 30. november 2022 #7675 Skrevet 30. november 2022 Jeg har både vært kvalm og hatt kynnere under mine graviditeter. (4 graviditeter)Da har jeg måttet velge hva jeg skulle prioritere . Jobb, familie eller farte rundt? Jeg hadde ikke klart å holdt det tempoet hun holder med både jobb, barn og alle plagene hun har i graviditeten! Nå har jo hun de to andre barna bare 50% da. Så litt avlastet der er hun jo… 8 3
Nussepus Skrevet 30. november 2022 #7676 Skrevet 30. november 2022 Trøndelag84 skrev (1 time siden): Jeg har både vært kvalm og hatt kynnere under mine graviditeter. (4 graviditeter)Da har jeg måttet velge hva jeg skulle prioritere . Jobb, familie eller farte rundt? Jeg hadde ikke klart å holdt det tempoet hun holder med både jobb, barn og alle plagene hun har i graviditeten! Nå har jo hun de to andre barna bare 50% da. Så litt avlastet der er hun jo… Og nå består jo 50% av jobben hennes i å sitte i sofaen da. Og se på data og tlf. 4 3
Plast Skrevet 30. november 2022 #7677 Skrevet 30. november 2022 (endret) Når man tror at fjortisforelskelsen er den samme i en alder av 30 og smelles på tjukka fordi det er «drømmemannen».. Endret 30. november 2022 av Plast 12 1 9
Gjest Sprite Skrevet 30. november 2022 #7678 Skrevet 30. november 2022 Plast skrev (8 minutter siden): Når man tror at fjortisforelskelsen er den samme i en alder av 30 og smelles på tjukka fordi det er «drømmemannen».. 🤣
Firling Skrevet 30. november 2022 #7679 Skrevet 30. november 2022 Trøndelag84 skrev (6 timer siden): Jeg har både vært kvalm og hatt kynnere under mine graviditeter. (4 graviditeter)Da har jeg måttet velge hva jeg skulle prioritere . Jobb, familie eller farte rundt? Jeg hadde ikke klart å holdt det tempoet hun holder med både jobb, barn og alle plagene hun har i graviditeten! Nå har jo hun de to andre barna bare 50% da. Så litt avlastet der er hun jo… Ikke glem at hun har «me» også🤣 5 8
Japp Skrevet 30. november 2022 #7680 Skrevet 30. november 2022 Firling skrev (48 minutter siden): Ikke glem at hun har «me» også🤣 Dette har hvertfall ikke noe med henne som bedrift å gjøre. Så utrolig trist å se at folk faktisk trekker diagnosen i tvil. Det er så mange grader av me. 14 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå