Gjest Juhu25 Skrevet 3. desember 2022 #7841 Skrevet 3. desember 2022 Snoker45 skrev (32 minutter siden): Se i går: Nå må jeg få litt oppmerksomhet. Hva skal jeg gjøre? Jo jeg setter opp mobilen på badet og filmer når jeg gråter. Og så holder jeg meg godt fast i vasken. Seriøst, dette var kleint, flaut, uintelligent og latterlig. Greit at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen, men likevel da.... Først legger den video på IG, ikke så mye respons så 5 timer etter legger på snap . Hun ser jo selv at på tide kanskje sette seg ned å vurdere “jobben” sin. Bruke permisjon til å kose med baby, barna , slappe av fra alt sosial media også vurdere ny vei. Jeg unner henne alt godt , men øynene hennes sier helt annet enn alt hun legger ut .
tyren56 Skrevet 3. desember 2022 #7842 Skrevet 3. desember 2022 Trodde babyshower var noe spesielt som førstegangsmor. Var så klart takknemlig for min, men har aldri helt skjønt poenget med babyshower. Vennene og familien din gir gaver til en baby som ikke er født, og jeg syns det er rart å feire noe som er uvitende. Barselperioden er stressende for mange, og en babyshower etterpå blir kanskje for mye. For min del hadde jeg blitt glad for litt «mommyshowering» etter barnet vart født, da du faktisk trenger et godt måltid, vet hva størrelse babyen bruker, litt tid for deg selv osv. 9 1 5
tyren56 Skrevet 3. desember 2022 #7843 Skrevet 3. desember 2022 Andromeda skrev (11 minutter siden): Kan ikke ha vært så vanskelig å få ut av Therese når babyshoweren var, all den tid det stod ei bleiekake på kommoden i gangen da de tok farvel her om dagen 🤪 Babyshoweren er jo for å lage en fin video, sånn som «gender revealen». Alt skal bli eksponert for å få litt flere innlegg på IG og snapchat. 14 6
snute Skrevet 3. desember 2022 #7844 Skrevet 3. desember 2022 Skjønner ikke at noen orker å være influenser, tror hun burde vurdere å droppe den delen av jobben og kun fokusere på careless. Klart desember uten barna er trist, men skjønner ikke helt hvorfor hun planlegger tur til London den helgen hun har barna da… 14 2 8
Birdo Skrevet 3. desember 2022 #7845 Skrevet 3. desember 2022 Jeg klarer ikke å forstå hvordan folk har samvittighet til og sparke folk som åpenbart ligger nede? Jada, hun er offentlig og velger selv å leve på kamera. Men det går da faktisk an å ta ansvar for en selv og hva en selv skriver om andre?! 6 2 4
Gjest Juhu25 Skrevet 3. desember 2022 #7846 Skrevet 3. desember 2022 lamorte skrev (30 minutter siden): Jeg takler ikke gråtevideoer. Hva slags kommentarer er det hun nå påstår har kommet hennes vei? synd å si men Veldig dårlig laget video . Ingen absolutt ingen som har det tungt der og da tar ikke en kamera og filmer seg selv og legger ut meldinger fra andre . Dvs hun gråt , satt seg ned redigerte og laga den video for å poste ut .
Gjest Juhu25 Skrevet 3. desember 2022 #7847 Skrevet 3. desember 2022 Birdo skrev (17 minutter siden): Jeg klarer ikke å forstå hvordan folk har samvittighet til og sparke folk som åpenbart ligger nede? Jada, hun er offentlig og velger selv å leve på kamera. Men det går da faktisk an å ta ansvar for en selv og hva en selv skriver om andre?! Ligger nede ? Det jeg så Hun lager video av å filme seg gråte , oh setter seg ned setter opp innholdet sammen og poste . Filmer du deg på verste dager og legger ut / sender til venner etter du laga mer innhold i . Når en får virkelig knekk sitter ikke en ååå la meg filme meg og lage video og legge ut 🤦♀️
Coleus Skrevet 3. desember 2022 #7848 Skrevet 3. desember 2022 Birdo skrev (20 minutter siden): Jeg klarer ikke å forstå hvordan folk har samvittighet til og sparke folk som åpenbart ligger nede? Jada, hun er offentlig og velger selv å leve på kamera. Men det går da faktisk an å ta ansvar for en selv og hva en selv skriver om andre?! Helt enig! Folk kan heller ta til seg det hun formidler om at alt slemt som kommer hennes vei går inn på henne. Helt forkastelig å skrive nedlatende om hennes tid med og uten barna på den måten. Folk må gå i seg selv. 5
supermamz Skrevet 3. desember 2022 #7849 Skrevet 3. desember 2022 Andromeda skrev (48 minutter siden): Kan ikke ha vært så vanskelig å få ut av Therese når babyshoweren var, all den tid det stod ei bleiekake på kommoden i gangen da de tok farvel her om dagen 🤪 Tenkte det samme🙈 Å når mannen hennes kommenterte den tidligere på snappen denne uken. Skjønte det va Babyshower på gang da. Litt rart de har lagt det til en helg hun skulle bort. 4 2
supermamz Skrevet 3. desember 2022 #7850 Skrevet 3. desember 2022 Coleus skrev (12 minutter siden): Helt enig! Folk kan heller ta til seg det hun formidler om at alt slemt som kommer hennes vei går inn på henne. Helt forkastelig å skrive nedlatende om hennes tid med og uten barna på den måten. Folk må gå i seg selv. Tror hun må først gå i seg selv og tenke ut hva det er hun deler og gir til folket. Damen driter seg dessverre ut gang på gang nå. Virker veldig desperat etter klikk og har gjort det siden sommeren ish. Hun mater jo alle de som finner ting å hakke ned på. 9 3
Bibbi_ Skrevet 3. desember 2022 #7851 Skrevet 3. desember 2022 snute skrev (1 time siden): Skjønner ikke at noen orker å være influenser, tror hun burde vurdere å droppe den delen av jobben og kun fokusere på careless. Klart desember uten barna er trist, men skjønner ikke helt hvorfor hun planlegger tur til London den helgen hun har barna da… Seriøst? Hun velger å reise bort når hun har barna? Å står å siper og griner for hun savner barna, og synes det er vanskelig å ikke være med de til hver dag?! 12 2
Gjest Sprite Skrevet 3. desember 2022 #7852 Skrevet 3. desember 2022 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Seriøst? Hun velger å reise bort når hun har barna? Å står å siper og griner for hun savner barna, og synes det er vanskelig å ikke være med de til hver dag?! Dette skjønner ikke jeg heller. Skal hun reise bort i barneuka ?
Anim92 Skrevet 3. desember 2022 #7853 Skrevet 3. desember 2022 (endret) lamorte skrev (1 time siden): Jeg takler ikke gråtevideoer. Hva slags kommentarer er det hun nå påstår har kommet hennes vei? Ikke jeg heller, det er kleint. Men kommentarene hun viser til er ikke akkurat noe hun påstår, det er stygge kommentarer som jeg har sett både her og andre steder. Man kan si mye om SE og hva hun publiserer, men at det er mange støgge kommenterer som spys ut om henne, er ingen påstand 🙃 Endret 3. desember 2022 av Anim92 8
Sharp75! Skrevet 3. desember 2022 #7854 Skrevet 3. desember 2022 LeneAm skrev (12 timer siden): Har du barn i tillegg? 4 stk 1
Gjest Verba Skrevet 3. desember 2022 #7855 Skrevet 3. desember 2022 Gasellen skrev (10 timer siden): En influencer med lite innhold å dele og som mister følgere og inntekter og som er desperat før juleannonsene skal ut. Ting som "alltid" gir views og hjerter: "ekte og ærlige" grinevideoer, body positivity og gravidannonseringer. Tviler ikke på at hun synes det er trist med advent uten barna og tviler ikke på at hun gråter pga det. Men det er ingenting naturlig med å dra opp kommentarer fra fremmede folk som er postet (og slettet) for lang tid tilbake og dvele over disse mens man filmer at man får meltdown fremfor vasken. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det var notert ned for flere mnd siden og spart til en rainy day når alle desemberannonsene skal ut og klikk og views er viktigere enn noen gang. SaraE ser virkelig deprimert ut om dagen. Hun har gjort det i over ett år. Tror ikke hun er lykkelig i det nye huset og den nye tilværelsen i det hele tatt. Desverre. Hun prøver sikkert. Men man ser på blikket hennes at det er ett spill for galleriet. I stede for dette standardmaset om å late som man er lykkelig før man poster en "grinevideo fra bak fasaden" ("bak fasaden" er så jævelig oppbrukt i some nå uansett) og så fortsette som før så burde hun kanskje tatt tak i psyken sin og tatt seg en tur og pratet med en psykolog. Kanskje gjort noen revurderinger ang livet på some og slettet apper og kontoer på jodel, kg osv. ALLE offentlige personer, influencere, filmstjerner, politikere osv får kritikk. Og tåler man det ikke er det aldri noen skam å trekke seg ut av rampelyset. De fleste som designer bh'er er ikke influencere. Nå som bedriften er så enorm og har så mange ansatte kan de sikkert heller sette opp reklameplakater andre steder og dele ut gratis bher til andre influencere. Til syvende og sist har man ansvar for egen lykke. Jaaaaa, enig!
Gjest Verba Skrevet 3. desember 2022 #7856 Skrevet 3. desember 2022 (endret) Jeg reagerte veldig på at hun sa idag at det var egentlig bra at hun fikk vite at det ble babyshower, fordi hun hadde tenkt å bestille flybilletter og reise bort denne helga. (?) selv etter hun selv sitter å sier dag på dag at jordmor har bedt henne være mest mulig i ro, pga muligheter på for tidlig fødsel. DA PAKKER VI BAGEN OG FLYR AVSTED! Så kommer vi igjen da til det med fly og miljø. Skal hun ikke til London neste uke også? Endret 3. desember 2022 av Verba Glemte av en setning
supermamz Skrevet 3. desember 2022 #7857 Skrevet 3. desember 2022 Verba skrev (12 minutter siden): Jeg reagerte veldig på at hun sa idag at det var egentlig bra at hun fikk vite at det ble babyshower, fordi hun hadde tenkt å bestille flybilletter og reise bort denne helga. (?) selv etter hun selv sitter å sier dag på dag at jordmor har bedt henne være mest mulig i ro, pga muligheter på for tidlig fødsel. DA PAKKER VI BAGEN OG FLYR AVSTED! Så kommer vi igjen da til det med fly og miljø. Skal hun ikke til London neste uke også? Tror det bare er løgn. Hun prøvde nok å ro i land at hun hadde fått ut av Therese at det var babyshower. Også var det mange som reagert på det så ble det nok til at hun fant en unnskyldning på hvorfor Therese skulle ha sagt noe. Men det ble jo ikke akkurat bedre at hun skulle ut på spontan reise med så sterke kynnere som hun skal ha det til. 6 1 2
Gjest Verba Skrevet 3. desember 2022 #7858 Skrevet 3. desember 2022 supermamz skrev (2 minutter siden): Tror det bare er løgn. Hun prøvde nok å ro i land at hun hadde fått ut av Therese at det var babyshower. Også var det mange som reagert på det så ble det nok til at hun fant en unnskyldning på hvorfor Therese skulle ha sagt noe. Men det ble jo ikke akkurat bedre at hun skulle ut på spontan reise med så sterke kynnere som hun skal ha det til. Hahahah 😂 da hadde det vært bedre for hennes del å bare innrømme « jeg er supernysgjerrig! Og det var kanskje ikke så bra av meg å dra overraskelsen ut av munnen deres «, men Neida! Vi slår til med at JEG SKULLE EGENTLIG UT Å REISE! 😂🤦🏻♀️ la oss kaste mere bensin på bålet som allerede er kokvarmt under happy floppsa.
Kaisamaia Skrevet 3. desember 2022 #7859 Skrevet 3. desember 2022 Et babyshower? ET babyshower?? Blir så oppgitt. Men jeg liker Sara E, altså. Det bare er så mye rart. Men hun har kanskje lese- og skrivevansker, sånn seriøst? 3 3
Gjest Sprite Skrevet 3. desember 2022 #7860 Skrevet 3. desember 2022 Kaisamaia skrev (16 minutter siden): Et babyshower? ET babyshower?? Blir så oppgitt. Men jeg liker Sara E, altså. Det bare er så mye rart. Men hun har kanskje lese- og skrivevansker, sånn seriøst? Har lenge lurt på dette… klarer ikke forskjellen på hvem/hvilken heller men skjønner at dette er et kjent østlandsproblem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå