Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Plast
Feil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke han mannen hennes ikke bli vist på SoMe? Syns hun allerede har delt mye av han. Hemmelighetsfull 😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
tyren56 skrev (9 minutter siden):

Ville ikke han mannen hennes ikke bli vist på SoMe? Syns hun allerede har delt mye av han. Hemmelighetsfull 😂😂😂

Snart blir det full pakke 😂

Skrevet

Hvis mannen skal ha all permen (fellesperioden) så får hun nok jobbet en del, men det høres stressende ut. Tror jeg hadde angret, men dette er jo hennes valg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg sluttet å følge SE for en god stund siden. Det var lite interessert å se posering av gravidmage og klaging på hvor mye jobb hun har. Så  kikket jeg på utforsk siste fredag og i dag og jammen er det ‘pose’ av mage og klaging. Skjønner ikke at hun kan ha så mange følgere. 4 A/S og en liten baby…. Indirekte klager hun på det også. Hvordan skal det gå ‘lissom’? Jeg er så uunnværlig og viktig at jeg må jobbe med en baby i hus…

Skrevet
tyren56 skrev (34 minutter siden):

Slapp av, det kommer når følgertallene faller. Dette er ren taktikk. Nå har hun jo hatt veldig mye annet innhold og trenger ikke legge alle kortene på bordet. Lurt å spare noe til nedgangstider slik at man kan komme med noe nytt og bli aktuell igjen.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
1 hour ago, snute said:

Hvis mannen skal ha all permen (fellesperioden) så får hun nok jobbet en del, men det høres stressende ut. Tror jeg hadde angret, men dette er jo hennes valg. 

Han skal ha mer enn fellesperioden. Hun skal søke engangsstønad. Og da har han rett på 40 uker så lenge hun er i aktivitet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg skrev (2 timer siden):

Hvor lenge skal hun legge ut de gardinsnappene?🙊 Syns jeg ser det daglig 

Er jo det hun har har poste nå🙈

• Liker 1
Skrevet
tyren56 skrev (1 time siden):

Kun skuespill om å ikke dele han. Han vil nok ikke bli delt, men tror hun blir å klare å overtale han til slutt.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Blåttvann skrev (8 timer siden):

Slapp av, det kommer når følgertallene faller. Dette er ren taktikk. Nå har hun jo hatt veldig mye annet innhold og trenger ikke legge alle kortene på bordet. Lurt å spare noe til nedgangstider slik at man kan komme med noe nytt og bli aktuell igjen.

Tipper hun er litt furt for at hun har brukt opp nytt hus OG gravid samtidig for nye klikk og følgere. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosa Sitron skrev (7 timer siden):

Han skal ha mer enn fellesperioden. Hun skal søke engangsstønad. Og da har han rett på 40 uker så lenge hun er i aktivitet.

Har han rett på det da? 
Er ikke engangsstønad for arbeidsledige/studenter?

Det vanlige for folk som er hjemme lengre enn permisjonen er jo å ta ulønnet. Man får vel ikke BÅDE engangsstønad og permisjon? De er jo i arbeid begge to.

• Nyttig 5
Skrevet
Gasellen skrev (42 minutter siden):

Har han rett på det da? 

Det vanlige for folk som er hjemme lengre enn permisjonen er jo å ta ulønnet. Man får vel ikke BÅDE engangsstønad og permisjon? De er jo i arbeid begge to.

De som har/har hatt inntekt har ikke rett på engangsstønad. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Gasellen skrev (1 time siden):

Har han rett på det da? 

Engangsstønad er nok for de uten inntekt så tvilsomt hun får den. 

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
Plast skrev (1 time siden):

De som har/har hatt inntekt har ikke rett på engangsstønad. 

Juhu25 skrev (30 minutter siden):

Engangsstønad er nok for de uten inntekt så tvilsomt hun får den. 

Feil. Alle kan velge engangsstønad om de ønsker, så fremst de oppfyller kravene, som er å være mor til barnet og medlem av folketrygden. 

Gjest PingPongRosadamm
Skrevet (endret)

"Du kan velge å søke om engangsstønad selv om du har rett til foreldrepenger. Vær oppmerksom på at når du har fått vedtaket ditt om innvilgelse av engangsstønad, kan du ikke gjøre om på dette valget." 

https://familie.nav.no/om-engangsstonad

Altså, det er mye man kan kritisere/gjøre narr av Sara for, men hun er ikke regelrett dum 😅 

Screenshot_20221205_091547_Chrome.jpg

Endret av lamorte
Skrevet
2 hours ago, Gasellen said:

Har han rett på det da? 

Ja, han har nok rett på det. Han jobber jo. Hun velger bort permisjon for ES.  Så lenge hun da jobber 75(?) prosent kan han ta permisjon fra uke 7 tror jeg. Hun har ikke sagt det rett ut, men basert på det hun har sagt om fordeling av permisjonen er dette eneste løsningen jeg ser

Skrevet
Rosa Sitron skrev (34 minutter siden):

Ja, han har nok rett på det. Han jobber jo. Hun velger bort permisjon for ES.  Så lenge hun da jobber 75(?) prosent kan han ta permisjon fra uke 7 tror jeg. Hun har ikke sagt det rett ut, men basert på det hun har sagt om fordeling av permisjonen er dette eneste løsningen jeg ser

Hun har jo aldri jobbet 75%😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er veldig mye som skjer i livet hennes nå, og innholdet bærer mye preg av det, det engasjerer ikke lenger. Det beste både innholdsmessig, psykisk og fysisk for henne hadde kanskje vært å tatt noen måneders pause fra sosiale medier. 

• Liker 16
Skrevet
lamorte skrev (1 time siden):

Feil. Alle kan velge engangsstønad om de ønsker, så fremst de oppfyller kravene, som er å være mor til barnet og medlem av folketrygden. 

ED41631E-7D2A-4D12-BE72-39D27A312C70.jpeg

• Nyttig 2
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
Tessa12 skrev (42 minutter siden):

ED41631E-7D2A-4D12-BE72-39D27A312C70.jpeg

Riktig, det er et alternativ for de som ikke har hatt inntekt som gir foreldrepenger. Det er ikke et alternativ kun for de. Leser du ikke videre? 

Screenshot_20221205_112326_Chrome.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...