Gjest PingPongRosadamm Skrevet 5. desember 2022 #7981 Skrevet 5. desember 2022 supermamz skrev (16 minutter siden): Så på jodel at det ble diskutert at hun er en god kandidat til gullbarbie prisen neste år. Hva tenker dere om det? Ikke for fem flate øre. Du kan mene hva du måtte vil om Sara, hun ligner ikke flekken på Sophie Elise.
Gjest Malya Skrevet 5. desember 2022 #7982 Skrevet 5. desember 2022 kathyzz skrev (2 timer siden): For meg som er gravid følger jeg med skrekk det hun sier. Selv fikk jeg samme beskjed for 12uker siden, etter en blødning og kynnere. At vis jeg ikke roet ned, kunne jeg føde prematur eller verre. De kaller det da abort vis barnet dør i magen på den tiden. Jeg roet ned og har sleti med dårlig samvittighet så fort jeg stresser meg opp eller glemte jeg hadde mye på ukeplanen 🤦🏻♀️Så det er virkelig spesielt at hun reagerer på at folk er bekymret. Flere av oss har jo fått samme beskjed fra jordmor selv.... 😳 Og vi roet ned... Jeg går inn i siste uka nå, og det er på grunn av at jeg lyttet til jordmor og sykehuset 🙏 Det er akkurat dette jeg tenker også. Jordmor sier ikke slike ting uten grunn. Godt du hører på rådene jordmor gir. Det burde være en selvfølge tenker jeg. Men sånn er det tydeligvis ikke... Lykke til med siste innspurt og fødsel 🤍🌸
Gasellen Skrevet 5. desember 2022 #7983 Skrevet 5. desember 2022 (endret) Vinterferie skrev (1 time siden): Enda det det er lett å lese reglene ved et lite Google søk, så ble Sara Emilie beskyldet for å bryte loven. Nei? Hvor har du blitt beskyldt for det? Edit: hun Endret 5. desember 2022 av Gasellen 1 1 6
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 5. desember 2022 #7984 Skrevet 5. desember 2022 Gasellen skrev (13 minutter siden): Nei? Hvor har du blitt beskyldt for det? Edit: hun Her og på Discord feilaktig beskyldtes hun for å bryte loven ift retusjering.
tyren56 Skrevet 5. desember 2022 #7985 Skrevet 5. desember 2022 Gasellen skrev (14 minutter siden): Nei? Hvor har du blitt beskyldt for det? Edit: hun ja..
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #7986 Skrevet 5. desember 2022 52 minutter siden, Malya said: Vet hvem som skal få min stemme hvertfall Hvorfor ønsker du å stemme på Sara Emilie? 🤔 Hvilke kriterier legger du til grunn for en slik stemme?
Plast Skrevet 5. desember 2022 #7987 Skrevet 5. desember 2022 Jeg er spent på alle stemmene til Vixen jeg.. 2
AnnePåLande Skrevet 5. desember 2022 #7988 Skrevet 5. desember 2022 Plast skrev (1 minutt siden): Jeg er spent på alle stemmene til Vixen jeg.. Det kan bli interessant… 1
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #7989 Skrevet 5. desember 2022 lamorte skrev (12 minutter siden): Her og på Discord feilaktig beskyldtes hun for å bryte loven ift retusjering. Du mener du ser ikke på bildene at hun retusjerer de ? Nå snakker vi altså personer retusjering ikke drill farge
AnnePåLande Skrevet 5. desember 2022 #7990 Skrevet 5. desember 2022 Juhu25 skrev (Akkurat nå): Du mener du ser ikke på bildene at hun retusjerer de ? Nå snakker vi altså personer retusjering ikke drill farge Denne drillen hadde vel ikke rett farge heller.. men, SE retusjerer åpenbart bildene sine. 2 1
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #7991 Skrevet 5. desember 2022 1 hour ago, supermamz said: Så på jodel at det ble diskutert at hun er en god kandidat til gullbarbie prisen neste år. Hva tenker dere om det? Gullbarbien skal vel gå til den som får ungdom til å føle seg verst. Sara Emilie omfavner alle kroppsformer. Hun bruker vanlige kropper i Careless reklame. Og hun har store størrelser. Sara Emilie sin Amica kjole er ikke sexy og utfordrende kjole. Sara Emilie gikk mot The Well for at de bare hadde små bikinier. Hvordan påvirker Sara Emilie ungdom til å få dårligere selvbilde? 🤔
Gjest Malya Skrevet 5. desember 2022 #7992 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (9 minutter siden): Hvorfor ønsker du å stemme på Sara Emilie? 🤔 Hvilke kriterier legger du til grunn for en slik stemme? Hvor får du dette fra? Jeg har ikke nevnt noe navn? 🤔 Jeg har foresten stilt deg et spørsmål flere ganger, uten noe svar? Virker nesten som du prøver unngå svare meg? 🤷♀️
AnnePåLande Skrevet 5. desember 2022 #7993 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (Akkurat nå): Gullbarbien skal vel gå til den som får ungdom til å føle seg verst. Sara Emilie omfavner alle kroppsformer. Hun bruker vanlige kropper i Careless reklame. Og hun har store størrelser. Sara Emilie sin Amica kjole er ikke sexy og utfordrende kjole. Sara Emilie gikk mot The Well for at de bare hadde små bikinier. Hvordan påvirker Sara Emilie ungdom til å få dårligere selvbilde? 🤔 Om noen oppfatter SE som et dårlig forbilde som taler med to tunger, er det fint lite du kan gjøre med det.. 5 1
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #7994 Skrevet 5. desember 2022 1 minutt siden, AnnePåLande said: Denne drillen hadde vel ikke rett farge heller.. men, SE retusjerer åpenbart bildene sine. Har du satt den inn i loven? Endring av farge på drill er tillatt. 😃
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #7995 Skrevet 5. desember 2022 Malya skrev (1 minutt siden): Hvor får du dette fra? Jeg har ikke nevnt noe navn? 🤔 Jeg har foresten stilt deg et spørsmål flere ganger, uten noe svar? Virker nesten som du prøver unngå svare meg? 🤷♀️ ikke bare fra deg… rart
AnnePåLande Skrevet 5. desember 2022 #7996 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (1 minutt siden): Har du satt den inn i loven? Endring av farge på drill er tillatt. 😃 Det viser at bildene er retusjert.. Mao, kropp er ikke så topp og derfor er SE en god kandidat til å bli nominert. 6 2
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #7997 Skrevet 5. desember 2022 Vinterferie skrev (1 minutt siden): Har du satt den inn i loven? Endring av farge på drill er tillatt. 😃 Men er det lov at hun retusjerer sine bilde og ikke merker de ? 😃 Gå tilbake i samtaler så er det ikke drill som var hoved spørsmål om retusjering 😃
AnnePåLande Skrevet 5. desember 2022 #7998 Skrevet 5. desember 2022 Juhu25 skrev (1 minutt siden): Men er det lov at hun retusjerer sine bilde og ikke merker de ? 😃 Gå tilbake i samtaler så er det ikke drill som var hoved spørsmål om retusjering 😃 Har jo sett reklamebilder/filmer som åpenbart er retusjert på IG.. 4
Gjest Vinterferie Skrevet 5. desember 2022 #7999 Skrevet 5. desember 2022 Just now, Malya said: Hvor får du dette fra? Jeg har ikke nevnt noe navn? 🤔 Jeg har foresten stilt deg et spørsmål flere ganger, uten noe svar? Virker nesten som du prøver unngå svare meg? 🤷♀️ Nei, det stemmer. 🙈 Beklager, jeg så det nå. Jeg oppfattet at det var Sara Emilie. Og jeg ble oppriktig interessert i hvilke kriterier du la til grunn. Spørsmål til meg? 🤔 Da er det blitt redigert bort av admin. Jeg tror jeg har svart alle som stiller spørsmål i en skikkelig skikkelig tone. Hva lurer du på?
Gjest Juhu25 Skrevet 5. desember 2022 #8000 Skrevet 5. desember 2022 AnnePåLande skrev (1 minutt siden): Har jo sett reklamebilder/filmer som åpenbart er retusjert på IG.. Japp en ser stor forskjell på hennes bilder / filmer og andre som legger ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå