Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skrev 2 ganger🙂

Endret av elskersommer
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GulleGull skrev (4 minutter siden):

Veldig bra artikkel🏆

Jeg virkelig hyller mennesker som på ærlig og redelig vis, setter influencere under lupen. Om Sara ikke har tilbakebetalt 100 tusen, er dette litt mer enn en ripe i lakken. Da er all troverdighet borte. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Og ja, en veldig god artikkel. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden):

Jeg virkelig hyller mennesker som på ærlig og redelig vis, setter influencere under lupen. Om Sara ikke har tilbakebetalt 100 tusen, er dette litt mer enn en ripe i lakken. Da er all troverdighet borte. 

Jeg tror dessverre at følgerne hennes er så knyttet til henne (på en syk måte), at de vil unnskylde henne. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Outandabout skrev (2 minutter siden):

Jeg tror dessverre at følgerne hennes er så knyttet til henne (på en syk måte), at de vil unnskylde henne. 

Det forundrer meg. Men, man ser jo at fansen er trofaste. Også er det litt komisk, jmf bilde i tråden her, ang sko, hun tilpasser til det norske vinterværet, som også selges hos andre. Hvem tror hun at hun er? Hvor dum anser ho sine medmennesker til å være? Jeg håper året 2026 er året, der folk flytter skjermtiden, over på et annet, meningsfylt innhold🙏☺️

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet

Oh snap. Nå begynner presset på Sara Emilie. Veldig god artikkel.

Det som og er litt morsomt å se er mønsteret til Sara Emilie. Hun stikker hodet i sanden når ting blir vanskelig. Hun sluttet å svare Sandtorv når hun ikke fikk nok hjerter i meldingene. Og så løy hun om det etterpå. Og ble tatt på fersken. Og då gjør hun det samme igjen ovenfor TV2.

Sitat

TV 2 har kontaktet Tandberg fredag, for å høre om hun har dokumentasjon som støtter hennes påstander om dialogen med Sandtorv, samt dokumentasjon på det påståtte, tilbakebetalte beløpet. TV 2 har ikke fått svar på disse henvendelsene. 

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
elskersommer skrev (9 timer siden):

Men hvorfor tar ikke V tak? Han av alle burde raskt klart og hente frem denne dokumentasjonen og sende det over til SET.. Har ikke han noe han skulle sagt?

Dette er SaraE sitt rot og det er hun som må ordne opp i det. Det er hennes jobb som influenser å nå bekrefte om det stemmer at hun har gitt tilbake så mye penger. Om hun er ærlig så haster det nok ikke så veldig å få dokumentasjon for da blir hun jo "renvasket " etterhvert. 

Om hun juger så er det jo ikke noe å vente på. Det blir bare verre av å vente . Så jeg er veldig spent på hva hun gjør nå. Venter hun til mandag eller kommer det noe allerede i helgen ?

Det er jo helt idioti og si summen hun har vipset om hun ikke har kontroll på det. Hadde hun kun sagt de 14000 som hun har vipset så hadde det ikke blitt noe sak. 

V har minsten hjemme alene så tenker det er bra at han prioriterte henne. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Alt dette er pinlig🙄

Bilde fra Sandtorv IG

IMG_20260109_225315.jpg

IMG_20260109_225342.jpg

IMG_20260109_230122.jpg

Endret av elskersommer
  • Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (13 timer siden):

IMG_0898.thumb.jpeg.89c541d1c6fcb53b103061e75c3c60f5.jpeg

Så Sara Emilie har samlet inn personopplysninger og delt disse med DN og dr_sandtorv?

Tror dere disse personene har samtykket til denne delingen av deres personopplysninger?

Det kan være brudd på GDPR

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest Interiørgla
Skrevet
GulleGull skrev (1 time siden):

Sara som har funnet opp kruttet på egenhånd igjen🙊

IMG_0976.jpeg

IMG_0975.jpeg

Her har vi enda ett bevis på løgn fra SET.  Dette er jo samme skoen. Men hun ville jo selvfølgelig ha ull i de, akkurat som mani har 🫣 fy dette er flaut.

IMG_5962.png

Skrevet

Veldig bra at tv2 har tatt tak i dette. Det at hun har valgt å ikke svare dem heller, gjør  meg mye mer sikker på at hun ikke har noen dokumentasjon på vippsingen på over 100 000 kroner. Her hadde hun enkelt kunnet svart at hun kom tilbake med det. Hun visste nok allerede når Sandtorv tok kontakt at han kom til å grave dypt i dette og ikke gi seg før han fikk svar. Det er helt umulig at det skal ta så lang tid å dokumentere dette, da skulle hun kanskje droppet noe annet isteden.

Qcorean Cosmetic var snar ut med å skryte og applaudere henne for dette, lurer på hva de gjør nå når det viser seg at hun mest sannsynligvis lyver? Hun reklamerer for dem,  ingen god representant for dem hvis hun lyver. Finner forresten ikke igjen kommentaren deres,  mulig de har slettet den. 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Maskopi skrev (5 minutter siden):

Det kan være brudd på GDPR

Dette kan da ikke være lov 🤔

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Dette kan da ikke være lov 🤔

Nei det er ikke lov. Saken blir jo verre og verre. Først bryter hun markedsføringsloven. Så lyver hun om det. Så lyver hun igjen. Og igjen. Og igjen. Og samtidig kan det se ut til at hun og har brutt personvernloven.

Jeg vet at noen vurderer å melde henne til Datatilsynet. Blir spennende å se utfallet av noe sånt.

Og til tross for gjentatte tagginger og garantert spørsmål fra følgere, og hun eller/og V følger med her - så kommenterer hun ikke noe om det? Hodet i sanden virker kjent.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (33 minutter siden):

Det forundrer meg. Men, man ser jo at fansen er trofaste. Også er det litt komisk, jmf bilde i tråden her, ang sko, hun tilpasser til det norske vinterværet, som også selges hos andre. Hvem tror hun at hun er? Hvor dum anser ho sine medmennesker til å være? Jeg håper året 2026 er året, der folk flytter skjermtiden, over på et annet, meningsfylt innhold🙏☺️

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, støttespillerne hennes oppfører seg nøyaktig etter samme oppskrift som sektmedlemmer gjør. Kjære leder kan aldri gjøre noe galt, ikke engang nakne fakta kan få dem til å innse at de er manipulert og hjernevasket. 

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

Nei det er ikke lov. Saken blir jo verre og verre. Først bryter hun markedsføringsloven. Så lyver hun om det. Så lyver hun igjen. Og igjen. Og igjen. Og samtidig kan det se ut til at hun og har brutt personvernloven.

Jeg vet at noen vurderer å melde henne til Datatilsynet. Blir spennende å se utfallet av noe sånt.

Og til tross for gjentatte tagginger og garantert spørsmål fra følgere, og hun eller/og V følger med her - så kommenterer hun ikke noe om det? Hodet i sanden virker kjent.

Hadde jeg vært V hadde jeg vært flau. Om jeg hadde holdt på sånn så tror jeg mannen min og jeg hadde vært skilt for lengst. For er jo ikke første gang det brenner på dass der. Pinlig.

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden):

Jeg må si jeg synes det er veldig ille om hun har brutt personloven.. det er jeg mer kritisk til enn at hun ikke har vipset så mye som hun sier.

Om jeg sender mitt vips nummer til ett firma så hadde jeg ikke blitt blid dersom noen andre fikk dette

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 8.1.2026 den 22.47):

Det viktigste i denne saken, mener jeg, er at Sara Emilie lyver. Det er ikke første gangen det skjer og alltid skal det dekkes over, ties i hel eller vris om til noe annet. Nå har noen stilt henne til veggs og er åpen om at det kan være noe som mangler her og gir Sara Emilie alle muligheter for å være ærlig eller korrigere seg selv - men hun tar den ikke.

Jeg håper at flere gir henne motstand og krever at hun svarer for seg.

Syns du virkelig at det er viktigere å avdekke at SaraE overdrev summen hun har vipset tilbake enn at en journalist ikke har sjekket opp påstandene ? 

Jeg syns det er skremmende at journalister ikke sikrer at det er sant det de skriver. 

Jeg frikjenner likevel ikke SaraE for løgnen hun fortalte .14000 er så langt ifra 100000 at det kan ikke være at hun trodde at det var det hun vipset. Det må være et bevisst valg om å sette seg selv i et enda bedre lys. (Med forbehold om at det hun sa ikke stemmer)

Hun må på en eller annen måte bevise at hun snakker sant. Og snakker hun ikke sant så må hun få det frem. 

SaraE er voksen og har et ansvar utenom seg selv . Selvom dette var i hennes snap kanal så er den så sterkt forbundet med Careless at det fort kan ha negativ innvirkning for dem. Noe som kan gi mindre salg og det vil igjen gå utover de ansatte. 

Dette er ikke bra SaraE.

• Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...