Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Katten89 skrev (28 minutter siden):

Jeg ser ikke at Sara har lagt ut noe om dette på insta

Sara Emilie har vel ikke lagt ut noe men dr_sandtorv

Endret av skeiv-ostepop
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette forbigår nok i stillhet hos frøkna selv. Eller så er det vel en forsvarstale og stakkars-meg greie igjen. Hvorfor i alle dager graver hun sin egen grav på denne måten? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Katten89 skrev (9 minutter siden):

Hvis hun i det hele tatt kommer til å nevne noe om dette, så blir det vel på Snapchat.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Når det stormer rundt henne pleier hun å si 

«jo høyere du klatrer, jo mer blåser det» 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Katten89 skrev (12 minutter siden):

Det har jeg ikke noe tro på at hun gjør.. hun vil nok forbli taus

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Outandabout skrev (1 minutt siden):

Når det stormer rundt henne pleier hun å si 

«jo høyere du klatrer, jo mer blåser det» 

Grandiose tanker om seg selv, i hvert fall. Hvem innbiller hun seg at hun er? 

Skrevet

Jøss? Løy hun? Eller glemte årets business kvinne en null for mye?

Jeg er sjokkert. Ikke over at hun lyver men at hun i det hele tatt vippset noen. Det fremstår om noe som planlagt spill nå som hun står med buksene nede (motvillig denne gang).

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (28 minutter siden):

Jøss? Løy hun? Eller glemte årets business kvinne en null for mye?

Jeg er sjokkert. Ikke over at hun lyver men at hun i det hele tatt vippset noen. Det fremstår om noe som planlagt spill nå som hun står med buksene nede (motvillig denne gang).

Er så vimsete veit du😂

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Er så vimsete veit du😂

Hvor blir det av alle de som kjenner seg igjen i dette SaraE opplegget? Det er jo så lett å kjenne seg igjen i alt rundt henne, det sjarmerende vimsete folkelige 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

Hvor blir det av alle de som kjenner seg igjen i dette SaraE opplegget? Det er jo så lett å kjenne seg igjen i alt rundt henne, det sjarmerende vimsete folkelige 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Er de i Bergen ennå tro? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (3 minutter siden):

Er de i Bergen ennå tro? 

Ja ikke vet jeg hvor mange støttekontakter hun har behov for å forlate grotten et par dager 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
Skrevet
Donnap skrev (4 timer siden):

Ja hvis hun ikke har gjort det så har hun virkelig dummet seg ut. Jeg må også si at jeg håper det er tilfelle at hun har gjort det. Hvis ikke så har DN og SE ett  forklaringsproblem. SE om hvorfor hun lyver, og DN på hvorfor de ikke har undersøkt dette før de la ut videoen. Jeg har ansett DN som seriøs,  så jeg håper og regner med de har sjekket dette FØR  de publiserte videoen.

Finn han på face og les

Skrevet

Helt enig med IS i denne saken. 

IMG_1270.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Outandabout skrev (24 minutter siden):

Skulle ei heller forundre meg om de trofaste følgerne forsvarer blemma med «har vippset 100 000» 

Jeg tror ikke Sara har gitt følgere tilbake 100 000,-. Det virker usannsynlig at hun betaler tilbake 14000,- kr på Vipps. Og 86000,- via nettbank. Det tar mye lengre tid å betale via nettbank. Det virker mer sannsynlig at man ville brukt Vipps. De fleste har Vipps. Så jeg tror ikke summen er 100 000kr 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Bella50 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke Sara har gitt følgere tilbake 100 000,-. Det virker usannsynlig at hun betaler tilbake 14000,- kr på Vipps. Og 86000,- via nettbank. Det tar mye lengre tid å betale via nettbank. Det virker mer sannsynlig at man ville brukt Vipps. De fleste har Vipps. Så jeg tror ikke summen er 100 000kr 

Enig med du. Jeg ville i såfall ha bevist det med beløpet utbetalt fra nettbank først, da det er nærmest det jeg hadde påstått. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Wanda_2025 skrev (På 7.1.2026 den 19.10):

Lene M var veldig fin i den kjolen, hun kler stort sett det meste som vises frem. Hun er leder i Careless butikken på Granstua? Careless sine butikker har blitt registrert som selvstendige enheter, betyr det at de må vise til egne regnskap nå? 

Ja. 
Careless AS er morselskap og hver butikk er datterselskap. Dvs. Må hvert selskap ha egne regnskap i tillegg til konsernregnskap (alle samlet). Svar på generell basis uten å ha undersøkt mer enn kommentaren jeg svarer på

• Liker 1
Skrevet
Bella50 skrev (18 minutter siden):

Hvorfor lyver man om noe sånt hvis man ønsker å bli tatt seriøst som forretningskvinne? Det er ikke et ordinært ukeblad som har intervjuet henne, det er Dagens næringsliv. En seriøs aktør innenfor redaksjonelle medier og som blir lest av potensielle investorer eller oppkjøpere? 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Sunnivaha skrev (10 minutter siden):

Ja. 
Careless AS er morselskap og hver butikk er datterselskap. Dvs. Må hvert selskap ha egne regnskap i tillegg til konsernregnskap (alle samlet). Svar på generell basis uten å ha undersøkt mer enn kommentaren jeg svarer på

Jeg tror nok det stemmer, da jeg mener at jeg har lest et sted at butikkene kjører interne konkurranser når det gjelder mest salg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Wanda_2025 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor lyver man om noe sånt hvis man ønsker å bli tatt seriøst som forretningskvinne? Det er ikke et ordinært ukeblad som har intervjuet henne, det er Dagens næringsliv. En seriøs aktør innenfor redaksjonelle medier og som blir lest av potensielle investorer eller oppkjøpere? 

Det var vel derfor man dro den historien, for å fremstå i godt lys i selveste DN. Hun har jo ikke løyet kanskje bare «overdrevet litt»🙊, det er jo ryggmargsrefleksen hennes tror jeg, ta en liten flik at sannhet og lage en «god historie» rundt den 

Endret av GulleGull
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (Akkurat nå):

Det var vel derfor man dro den historien, for å fremstå i godt lys i selveste DN. Hun har jo ikke løyet kanskje bare «overdrevet litt», det er jo ryggmargsrefleksen hennes tror jeg, ta en liten flik at sannhet og lage en «god historie» rundt den 

Og det er det som skiller Careless fra andre bedrifter i klesbransjen. Det er ren skjær influenser markedsføring med halvsannheter, eller direkte løgner og helt umulig å forholde seg til som forbruker. Droppet i dag for eksempel, det skulle vært i god tid før jul i følge eier og markedsfører av Careless. 

• Liker 4
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...