Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er fra sandtorv i dag

Bilde fra sandtorv IG

IMG_20260109_114048.jpg

IMG_20260109_114123.jpg

IMG_20260109_114141.jpg

• Liker 8
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Bilde fra sandtorv IG

IMG_20260109_114048.jpg

IMG_20260109_114123.jpg

IMG_20260109_114141.jpg

Og når man ikke trodde det skulle bli verre så lyver hun nå (igjen) for å prøve å ro seg ut av en dårlig situasjon (igjen).

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
GulleGull skrev (12 minutter siden):

Har hun ikke tilgang til nettbanken sin uansett Bergen eller ikke og får printet ut? Jeg hadde jo sittet oppe om natta å skaffe det frem om så var, for å få renvasket meg fort som fy😅

Jeg vet ikke hvilken bank hun bruker, om hun kan vise til akkurat de spesielle overføringene, men håper det er fordi hun ønsker å anonymisere og klippe ut andte overføringer som ikke har noe med titaniumgate å gjøre

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
GulleGull skrev (19 minutter siden):

IMG_0967.jpeg

Takker!

Dette er litt gøy da. Hun påstår nå at hun har bevis i nettbanken for resten. Men her er det åpenbart vipps hun ber om - hvorfor har hun ikke resten i vipps?

Men jeg synes det er urovekkende dette med måten Sara Emilie håndterer personvern på. Her ber hun følgere på kanalen sin (bedrift) om å sende henne personopplysninger og finansiell informasjon på privat e-postkonto uten noen form for rettslig grunnlag for behandling og lagring av personopplysninger, og absolutt ingen informasjon om personvern eller opplysninger om den registrertes rettigheter eller mulighet for å trekke samtykke.

Og nå viser det attpåtil at hun har delt deler av disse personopplysningene med andre uten at dette er informert om eller samtykke fra de det gjelder.

Dette står til stryk når det gjelder personvernloven og jeg tenker Datatilsynet bør varsles. Og de er litt mer proaktive enn hva andre offentlige organ er.

• Liker 7
  • Nyttig 12
Skrevet
GulleGull skrev (32 minutter siden):

Har hun ikke tilgang til nettbanken sin uansett Bergen eller ikke og får printet ut? Jeg hadde jo sittet oppe om natta å skaffe det frem om så var, for å få renvasket meg fort som fy😅

Hun bare juger. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Durancell skrev (2 minutter siden):

Hun bare juger. 

Tror virkelig at hun bør jobbe litt med denne saken når hun er tilbake fra Bergen i kveld 

• Liker 11
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Tror virkelig at hun bør jobbe litt med denne saken når hun er tilbake fra Bergen i kveld 

Hun og V skal nok bruke helga på dette😅

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Lurer litt på hvordan droppet gikk i går kveld. Er ikke utsolgt i noen størrelser innen 10 plagg.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

SE gjør som alltid, å framstille seg selv som offer og urettferdig behandlet. Her drar hun fram at Sandtorv har skrevet om dette for kjapt, han burde ha ventet. Det ser også ut som om hun ikke kommer hjem fra Bergen før «over helgen», selv om det kan være feilskriving. Hun reiser hjem nå i ettermiddag, jf. snap. 
Samtidig svarer hun Sandtorv kun ja, hun har dokumentasjon i nettbanken, men når han spør om hun vil dele den dokumentasjonen med ham, slutter hun å svare. Dermed publiseres saken. 
Siden SE har sagt at hun vipset fra sin personlige konto, skulle det være kurant for henne å bekrefte at han kunne få også den dokumentasjonen. Men i går prioriterte forretningskvinnen heller kos og kveldsvin på rommet med LM.
Dermed blir dette hengende igjen i luften:

• Overførte SE over 100.000 kr fra sin personlige konto til titanbrettkjøpere?
  • Løy hun om størrelsen på beløpet? 

IMG_7634.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Anemoi skrev (8 minutter siden):

SE gjør som alltid, å framstille seg selv som offer og urettferdig behandlet. Her drar hun fram at Sandtorv har skrevet om dette for kjapt, han burde ha ventet. Det ser også ut som om hun ikke kommer hjem fra Bergen før «over helgen», selv om det kan være feilskriving. Hun reiser hjem nå i ettermiddag, jf. snap. 
Samtidig svarer hun Sandtorv kun ja, hun har dokumentasjon i nettbanken, men når han spør om hun vil dele den dokumentasjonen med ham, slutter hun å svare. Dermed publiseres saken. 
Siden SE har sagt at hun vipset fra sin personlige konto, skulle det være kurant for henne å bekrefte at han kunne få også den dokumentasjonen. Men i går prioriterte forretningskvinnen heller kos og kveldsvin på rommet med LM.
Dermed blir dette hengende igjen i luften:

• Overførte SE over 100.000 kr fra sin personlige konto til titanbrettkjøpere?
  • Løy hun om størrelsen på beløpet? 

IMG_7634.jpeg

Det er 2 uker siden denne saken ble lagt ut på DN, hun måtte jo allerede da se at hun kanskje måtte bevise at hun hadde vippset disse pengene, for hun fikk endel kritikk da. For min del hadde det vel tatt meg maks 5 minutt , og sikkert mindre å finne fram til bevis på utbetalinger jeg hadde gjort, kan ikke skjønne at det kan ta noe lengre tid for henne. 

Har hun sagt noe om dette på snap? I så tilfelle regner jeg med hun prøver å latterliggjøre Dr Sandtorv og finne på unnskyldninger som vanlig.  At folk følger SE lenger det begriper jeg ikke. Hun har virkelig blitt svært useriøs i sin higen etter penger.

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet
Donnap skrev (10 minutter siden):

Det er 2 uker siden denne saken ble lagt ut på DN, hun måtte jo allerede da se at hun kanskje måtte bevise at hun hadde vippset disse pengene, for hun fikk endel kritikk da. For min del hadde det vel tatt meg maks 5 minutt , og sikkert mindre å finne fram til bevis på utbetalinger jeg hadde gjort, kan ikke skjønne at det kan ta noe lengre tid for henne. 

Har hun sagt noe om dette på snap? I så tilfelle regner jeg med hun prøver å latterliggjøre Dr Sandtorv og finne på unnskyldninger som vanlig.  At folk følger SE lenger det begriper jeg ikke. Hun har virkelig blitt svært useriøs i sin higen etter penger.

Men hvorfor tar ikke V tak? Han av alle burde raskt klart og hente frem denne dokumentasjonen og sende det over til SET.. Har ikke han noe han skulle sagt?

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Donnap skrev (12 minutter siden):

Ikke ett ord om titangate på snap. Bare mange bilder fra lunsjbord + umerket reklame for nye produkter. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor tar ikke V tak? Han av alle burde raskt klart og hente frem denne dokumentasjonen og sende det over til SET.. Har ikke han noe han skulle sagt?

Antagelig ikke… 

Skrevet
Anemoi skrev (3 minutter siden):

Ikke ett ord om titangate på snap. Bare mange bilder fra lunsjbord + umerket reklame for nye produkter. 

Hun satser vel på at følgerne ikke har fått dette med seg og lar det forbigå i stillhet. Jeg håper faktisk at det blir en sak om dette på DN  hvis det viser seg at hun har løyet. Det er virkelig ikke god reklame for SE eller DN hvis hun har løyet og de ikke har sjekket det opp før de delte saken, da synes jeg DN framstår som svært useriøse også. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Bilde fra sandtorv IG

IMG_20260109_114048.jpg

IMG_20260109_114123.jpg

IMG_20260109_114141.jpg

Det spørsmålet hun må svare på er følgende

-Hva er det de beløpene hun har vippset kundene en dekning for? Er det for rabattene, retur eller innkjøp av Titanbrett?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Wanda_2025 skrev (50 minutter siden):

Det spørsmålet hun må svare på er følgende

-Hva er det de beløpene hun har vippset kundene en dekning for? Er det for rabattene, retur eller innkjøp av Titanbrett?

Det burde jo være for alt tenker jeg.. å 100 tusen kan jo ikke være for bare retur

• Liker 3
Skrevet

Det er vel kun de følgerne som evt følger han der fyren på Insta som får med seg saken. Hun kommer vel neppe til å nevne det. Eller har hun delt noe på snap? Hun må jo på et eller annet tidspunkt be dem som evt ikke har fått tilbakebetalt også sende henne info. Ikke vet jeg. 

Hun må i alle fall være mer kritisk i fremtiden på samarbeid. Tenker også på det myggplasteret hun og Lien reklamerte for. De hopper jo på det de kan. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt saken? Hvem er denne personen som har avslørt SET? Hvorfor er ikke saken i andre medier? Og har SET nevnt noe om saken i det hele tatt på sin snap? 🧐

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Outandabout skrev (2 minutter siden):

Det er vel kun de følgerne som evt følger han der fyren på Insta som får med seg saken. Hun kommer vel neppe til å nevne det. Eller har hun delt noe på snap? Hun må jo på et eller annet tidspunkt be dem som evt ikke har fått tilbakebetalt også sende henne info. Ikke vet jeg. 

Hun må i alle fall være mer kritisk i fremtiden på samarbeid. Tenker også på det myggplasteret hun og Lien reklamerte for. De hopper jo på det de kan. 

Det er jo ikke samarbeidet i seg selv som er problemet men all lyvingen til Sara Emilie. Og så lyver hun for å dekke over. Og nå lyver hun igjen for å dekke over det igjen. Lystløgner kalles det.

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
skeiv-ostepop skrev (36 minutter siden):

Det er jo ikke samarbeidet i seg selv som er problemet men all lyvingen til Sara Emilie. Og så lyver hun for å dekke over. Og nå lyver hun igjen for å dekke over det igjen. Lystløgner kalles det.

Det har hun jo kunnet drevet med for det har jo vært utrolig lønnsomt frem til nå uten særlig direkte konsekvenser. Lett når man kan gjemme seg bak en skjerm og bak lukkede dører hjemme og med mulighet til å lukke realiteten ute ved å bare trykke på «delete» og «blokker». 

Endret av GulleGull
  • Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...