Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Dette er SE sin reaksjon på dagen… 
Masse umerket reklame for nye produkter hele dagen gjennom. Skrytemeldinger om CL fra følgerne. 
Og selvfølgelig vin-og-fjas-bilder/film fra hotellrommet. 

Det er fasaden utad. 
imens legges det antagelig en strategi på bakrommet for å unnskylde/skylde på andre/gråte noen tårer eller forsøke å tie alt i hjel. 😝

IMG_7614.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 2
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bella50 skrev (5 minutter siden):

Sara har også vipset tilbake over 14000kr til folk som har kjøpt skjærebrett med hennes rabattkode.

Hvorfor overdrive? Det er ikke over 14.000kr, beløpet er nøyaktig 14.000- kr. 

• Liker 6
Skrevet
Anemoi skrev (6 minutter siden):

Dette er SE sin reaksjon på dagen… 
Masse umerket reklame for nye produkter hele dagen gjennom. Skrytemeldinger om CL fra følgerne. 
Og selvfølgelig vin-og-fjas-bilder/film fra hotellrommet. 

Det er fasaden utad. 
imens legges det antagelig en strategi på bakrommet for å unnskylde/skylde på andre/gråte noen tårer eller forsøke å tie alt i hjel. 😝

IMG_7614.jpeg

Fasade er nøyaktig det ordet som beskriver det som skjer på Sara Emilie sin Snap. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Minimeg1234 skrev (19 minutter siden):

Jeg syns skjærefjølene er en mye større krise. Selv jeg som ikke fulgte med på influensere på den tiden hørte om disse fjølene og var irritert på disse influenserne.  De har fra før av liten troverdighet i forhold til det de promoterer også hopper de på noe sånt .

Om hun har bevisst overdrevet summen så er det så dumt at jeg har ikke ord. 

Enig, det er bare ufattelig dumt om hun har overdrevet summen.

En annen ting som er ufattelig dumt er at de fleste har "kommet over"  og halvveis glemt dette med titanskjærefjølene.  Sara Emilie velger å uttale seg om dem igjen, og føyer til at hun har vippset tilbake over 100 000 kroner til de som lot seg lure. Det er 2 uker siden det ble lagt ut på DN, og jeg er helt sikker på at hun har fått med seg at folk tviler på om hun har vippset så mye eller ikke. At hun da ikke har valgt å finne fram dokumentasjon på at hun har gjort det for å bevise for skeptikerne at hun snakker sant, er veldig rart synes jeg. Det hadde definitivt jeg gjort. Tror nok hun angrer på at hun tok dette opp igjen.

Endret av Donnap
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Wanda_2025 skrev (35 minutter siden):

Jeg overdriver ikke.  Ifølge Dr. Santorv er beløpet litt over 14000kr. 

IMG_0765.jpeg

• Nyttig 5
Skrevet
Wanda_2025 skrev (37 minutter siden):

14.233 står det jo på Sandtorv sin Instagram siden du skal være så pirkete.

• Nyttig 6
Skrevet
Bella50 skrev (Akkurat nå):

Jeg overdriver ikke.  Ifølge Dr. Santorv er beløpet litt over 14000kr. 

IMG_0765.jpeg

Du har helt rett. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Wanda_2025 skrev (1 time siden):

Fasade er nøyaktig det ordet som beskriver det som skjer på Sara Emilie sin Snap. 

Jeg tipper kommer det en lang, litt tårefylt forsvarstale der SE sier at man må stole på henne, hun plikter ikke å utlevere hvert beløp hun har vipset eller betalt over nettbanken, dette må være en tillitssak mellom henne og de som har fått tilbakebetalt. At hun skylder ingen noe og hun vil heller ikke la seg presse til å utlevere verken beløp eller såkalte bevis. 

Og klassikeren - at dette (be)viser det SE selv sier, at «noen» er ute etter «å ta» henne, noen vil ødelegge for henne, det er en kampanje gående, en hemmelig sammensvergelse som ikke vil henne vel… Den (forhåpentligvis stadig minkende) harde kjerne vil tro på henne, forsvare henne, fortsette å handle CL og støtte henne ganske så ukritisk. 

Men - stadig flere får øynene opp for at influensere kjører en lite redelig business. 

Endret av Anemoi
  • Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Anemoi skrev (5 minutter siden):

Jeg tipper kommer det en lang, litt tårefylt forsvarstale der SE sier at man må stole på henne, hun plikter ikke å utlevere hvert beløp hun har vipset eller betalt over nettbanken, dette må være en tillitssak mellom henne og de som har fått tilbakebetalt. At hun skylder ingen noe og hun vil heller ikke la seg presse til å utlevere verken beløp eller såkalte bevis. 

Og klassikeren - at dette (be)viser det SE selv sier, at «noen» er ute etter «å ta» henne, noen vil ødelegge for henne, det er en kampanje gående, en hemmelig sammensvergelse som ikke vil henne vel… Den (forhåpentligvis stadig minkende) harde kjerne vil tro på henne, forsvare henne, fortsette å handle CL og støtte henne ganske så ukritisk. 

🎯

• Liker 5
Skrevet
Anemoi skrev (6 timer siden):

Men - stadig flere får øynene opp for at influensere kjører en lite redelig business. 

Haha, akkurat sånn blir det nok! 👏 

Hver eneste gang det kommer noe som kan ligne kritikk, kommer offer-kortet. 

• Liker 7
Skrevet

Er det noen her som har skjermbilde av når Sara Emilie ber følgere sende henne info så hun kan vippse de for skjærefjølene de har kjøpt etter hennes anbefaling?

@elskersommer @Anemoi

• Liker 8
Skrevet

Såg på IG at de nå lanserer et Eva- sett. Sett a la desse har vært i salg i andre butikker i flere mnd, flere utsolgt. Er Careless ofte seint ute med «trender» som andre allerede har solgt en stund? Skjer? Hvorfor klarer de ikke være mer i forkant? Gjelder jo også desse 17.mai kjolene og julekjolene. 

• Liker 4
Skrevet
Interiørgla skrev (8 timer siden):

Ja hvorfor skal SET betale tilbake noe hun ikke har solgt, er det noen som har noe info om det?

For å være "snill". Kanskje for å begrense hvor mye bråk det skulle bli? 🤷 Lite lurt å nevne det i et intervju etterpå da. 🙈

Interiørgla skrev (8 timer siden):

Ser utvilsomt slik ut at ikke alle har fått igjen penger. Ser de som kommenterer de har fått igjen blir trodd, mens de som sier de ikke har fått igjen blir stemplet som løgner på div steder.  Vil SET renvaske seg så er det jo veldig enkelt. Håper for hennes del at hun har dokumentasjon, hvis ikke er dette en stor skrape i lakken og vil nok muligens bli skrevet om også andre steder enn hos dr sandtorv.

Har de bedt om å få penger fra SET da? SET vet jo ikke hvem som har bestilt. Hun har jo virkelig gjort ting vanskelig for seg selv her. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

IMG_0898.thumb.jpeg.89c541d1c6fcb53b103061e75c3c60f5.jpeg

Så Sara Emilie har samlet inn personopplysninger og delt disse med DN og dr_sandtorv?

Tror dere disse personene har samtykket til denne delingen av deres personopplysninger?

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Outandabout skrev (2 timer siden):

Såg på IG at de nå lanserer et Eva- sett. Sett a la desse har vært i salg i andre butikker i flere mnd, flere utsolgt. Er Careless ofte seint ute med «trender» som andre allerede har solgt en stund? Skjer? Hvorfor klarer de ikke være mer i forkant? Gjelder jo også desse 17.mai kjolene og julekjolene. 

Tror Sara tar inspo fra det som allerede er i salg, andre er jo sikkert over ett år i forkant av henne på hva som kommer av nye «moter». CL velger kanskje billigst mulig produksjon dvs man får en «restplass» i produksjonskøen og blir dermed ikke prioritert også? Hun sier hun presser priser og det går jo på bekostning av produksjonen i alle ledd. De kjøper jo ikke inn dyrt og selger billig. Det er jo heller motsatt, kjøper inn billigst mulig og selger dyrest mulig. 

Endret av GulleGull
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (3 timer siden):

Er det noen her som har skjermbilde av når Sara Emilie ber følgere sende henne info så hun kan vippse de for skjærefjølene de har kjøpt etter hennes anbefaling?

@elskersommer @Anemoi

Jeg har desverre ikke det.. men husker noen sånn ca når dette var? Må da finnes her i tråden

• Liker 2
Skrevet

Hun skal komme med svar over helga. Gjett om det jobbes hardt i kulissene nå🤭

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Jeg har desverre ikke det.. men husker noen sånn ca når dette var? Må da finnes her i tråden

IMG_0967.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Durancell skrev (7 minutter siden):

Hun skal komme med svar over helga. Gjett om det jobbes hardt i kulissene nå🤭

Har hun ikke tilgang til nettbanken sin uansett Bergen eller ikke og får printet ut? Jeg hadde jo sittet oppe om natta å skaffe det frem om så var, for å få renvasket meg fort som fy😅

Endret av GulleGull
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Dette er fra sandtorv i dag

Bilde fra sandtorv IG

IMG_20260109_114048.jpg

IMG_20260109_114123.jpg

IMG_20260109_114141.jpg

• Liker 7
  • Nyttig 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...