Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest Kattedama
Minlillelykke skrev (3 timer siden):

Synes det holder seg fint. Jeg er veldig fornøyd med produktene jeg har kjøpt fra careless

Takk for svar. Så at «eier» av Careless driver med eksponering av mindreårig og utstrakt bruk av skjult reklame har  ingen betydning når man vurderer kjøp av bikini? Spør av ren nysgjerrighet.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (4 minutter siden):

Takk for svar. Så at «eier» av Careless driver med eksponering av mindreårig og utstrakt bruk av skjult reklame har  ingen betydning når man vurderer kjøp av bikini? Spør av ren nysgjerrighet.

Godt spørsmål. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (19 minutter siden):

Det er slik hun har snakker han ned siden dag en. 

Ja hun har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (50 minutter siden):

Lill :) skrev (50 minutter siden):

Jeg kjøper bikini, kjoler, undertøy eller whatever der jeg finner noe som jeg liker, er i riktig størrelse og ikke koster 1500 pr del. Eller komplett for den saks skyld. Har man stor byste koster undertøy og badetøy skjorta! Og det er ikke bedre kvalitet på mariejo enn andre ting. Jeg følger ikke se i det daglige, så jeg vet lite om hva hun reklamerer for eller ikke. 
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nassenøff skrev (Akkurat nå):

Er sara sin side blitt borte åå discord? 

Nei den skal være der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharpa VinterBerg skrev (10 minutter siden):

Jevnt over hos de influensere jeg følger så er de flinke til å merke betalt samarbeid som reklame.

Der det derimot er dårlig er hvor de har egne produkter som jevnlig er synlig i sine egne kanaler på sosiale medier.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at en dame på 30, med samboer og 3 barn orker å bo i ett evig kaos av pappesker og klær slengt rundt i alle rom. Den dama vet ikke hva det vil si å rydde og vaske. Direkte flaut å se at foreldrene må komme for å rydde. (Vaske)  Hun skylder på dårlig tid ~ pissprat. Sitte fremfor speilet å sminke seg, og dolle seg i disse posene av kjoler er alt hun kan. Og babyen har vel knapt vært ute og i vogna siden fødselen. Etter bruddet med R har SaraE virkelig tapt seg ~ på alle måter. Bli voksen og skjerp deg SaraE !!

• Liker 17
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nassenøff skrev (1 time siden):

Er sara sin side blitt borte åå discord? 

Den forsvinner av og til hvis ingen har skrevet noe i den siden du sjekket sist. Men den er der enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (5 minutter siden):

Helt utrolig at en dame på 30, med samboer og 3 barn orker å bo i ett evig kaos av pappesker og klær slengt rundt i alle rom. Den dama vet ikke hva det vil si å rydde og vaske. Direkte flaut å se at foreldrene må komme for å rydde. (Vaske)  Hun skylder på dårlig tid ~ pissprat. Sitte fremfor speilet å sminke seg, og dolle seg i disse posene av kjoler er alt hun kan. Og babyen har vel knapt vært ute og i vogna siden fødselen. Etter bruddet med R har SaraE virkelig tapt seg ~ på alle måter. Bli voksen og skjerp deg SaraE !!

Hun kan leve livet sitt akkurat som hun selv vil. Jeg har det ryddigere, og jeg hadde ikke følt klær var rene hvis jeg hadde tatt de på meg fra en haug med rene klær. Her legges det i skapet. Om et annet voksent menneske ønsker å bo i et kaos så er det (innenfor rimelighetens grenser, noe SE er ut fra snapper) helt opp til dette voksne menneske. At man skal be voksne folk om å skjerpe seg fordi man ikke hadde klart tanken på å bo slik selv er for meg en gåte. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har kjøpt bikini fra Careless, siden flere her har nevnt at størrelsene ikke er helt som i andre butikker. Hvordan er XS i Careless? Eller, har hun den størrelsen?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sprite
Japp skrev (15 minutter siden):

Hun kan leve livet sitt akkurat som hun selv vil. Jeg har det ryddigere, og jeg hadde ikke følt klær var rene hvis jeg hadde tatt de på meg fra en haug med rene klær. Her legges det i skapet. Om et annet voksent menneske ønsker å bo i et kaos så er det (innenfor rimelighetens grenser, noe SE er ut fra snapper) helt opp til dette voksne menneske. At man skal be voksne folk om å skjerpe seg fordi man ikke hadde klart tanken på å bo slik selv er for meg en gåte. 

Handler vel om at de aller ALLER fleste av oss ville ikke vist dette til halve landet. 
Det kalles å ha litt respekt for seg selv, eller å eie «skam» om du vil… 

Dette evner jo ikke hun å ha. Sirkus å følge med på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (6 minutter siden):

Handler vel om at de aller ALLER fleste av oss ville ikke vist dette til halve landet. 
Det kalles å ha litt respekt for seg selv, eller å eie «skam» om du vil… 

Dette evner jo ikke hun å ha. Sirkus å følge med på

Jeg er enig i at de fleste av oss ikke ville vist dette til så mange som hun gjør. Men jeg tenker som så at hun er selv ansvarlig for, og må ta ansvar for det. Å sitte å mene at et voksent menneske skal endre seg fordi en selv ikke hadde taklet å ha det sånn, forstår jeg ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litenstjerne skrev (31 minutter siden):

Dere som har kjøpt bikini fra Careless, siden flere her har nevnt at størrelsene ikke er helt som i andre butikker. Hvordan er XS i Careless? Eller, har hun den størrelsen?😅

De har XS ja,men nå ble jeg nysgjerrig så jeg sjekket str tabell..

(Øverste bilde er Zalando's tabell,nederste er Careless..)

Screenshot_20230428_162152_Chrome.jpg

Screenshot_20230428_162047_Chrome.jpg

Endret av J..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
J.. skrev (1 minutt siden):

XS hos Careless tilsvarer en L hos Zalando.

Det er jo helt sykt..

Det er jo helt sykt!! Så med andre ord, jeg kan ikke kjøpe bikini hos Careless😂

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (Akkurat nå):

XS hos Careless tilsvarer en L hos Zalando.

Det er jo helt sykt..

Mao det er ikke klær til de som bruker mindre størrelser.. Sara er en amatør, men kaller seg for designer. Hvem er det hun lager klær til? Kunder som ikke liker klær som er merket med «rett» størrelse? Viser til Zalandos tabell i innlegget ditt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litenstjerne skrev (8 minutter siden):

Det er jo helt sykt!! Så med andre ord, jeg kan ikke kjøpe bikini hos Careless😂

Der er ikke for mangfoldet for å si det sånn.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden):

Der er ikke for mangfoldet for å si det sånn.. 

Nei, det er ikke mangfold. Tenker at hun kan slutte å bruke det ordet når det kommer til Careless.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...