Sharpa VinterBerg Skrevet 27. april 2023 #18721 Del Skrevet 27. april 2023 Anim92 skrev (4 minutter siden): Jaj, da får jeg fremstå som krenket, det går fint.😆 Men jeg er fortsatt nysgjerrig på hvordan du kommer fram til det, ikke fordi jeg står med piggene ute, men fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på hvordan noen kan oppfatte meg som krenket når jeg overhodet ikke er det. Kommunikasjon er interessante greier! Haha, jeg har absolutt bidratt til brukerdebatt mellom meg og brukeren sitert ovenfor! Kommentaren min var like mye en unnskyldning for egen skriving, enn en anklage 🫢 Utover det har jeg ikke hatt debatt om din bruker når jeg siterte deg først der, har ikke henvendt meg til deg, men til folk generelt som bidrar med penger i kassa til SE, samtidig som de føler deg krenket pga ord som «idiot osv». Som forøvrig var hele poenget mitt med å kommentere: at jeg synes det er ulogisk at man gir penger i kassa til noen man blir fornærmet av. Men så utvikler det seg jo som vanlig til å bli en fullstendig avsporing, som det alltid gjør i denne tråden😆 Du har fått svar. Nok avsporing, ja 🤞🏻 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. april 2023 #18722 Del Skrevet 27. april 2023 (endret) Anim92 skrev (2 minutter siden): Og derfor er jeg krenket?!😂😂😂 Herremin. Jeg er imponert. At du drar dette ut i det uendelige er jo nettopp avsporinger,som du sier alle andre holder på med her inne. Hvis du har så vansker med å se hvordan du oppfattes av andre,at du gjentatte ganger spør hvordan og hvorfor du oppfattes som du gjør,å du får side opp og side ned med svar og forklaringer å alikevel sitter der helt blank og uforstående,da er det jo ikke håp. Ikke spør om tilbakemeldinger når du ikke er åpen for svar. Snakk om "mangel på kommunikasjon". Rapportert deg og meg selv for avsporing. Endret 27. april 2023 av J.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 27. april 2023 #18723 Del Skrevet 27. april 2023 Orly skrev (27 minutter siden): At de kjøper tomt er det vel ikke så stor tvil om, noe må hun finne på. Hun virker til å være rastløs og impulsiv, ikke så viktig ar barna får slått seg til ro Nei, er ikke så nøye med barna dessverre. Å ta hensyn til de i et par år er visst vanskelig for SE og V 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. april 2023 #18724 Del Skrevet 27. april 2023 baremeg skrev (Akkurat nå): Nei, er ikke så nøye med barna dessverre. Å ta hensyn til de i et par år er visst vanskelig for SE og V Angret og hatt dårlig samvitighet pga flytting i et minutt,snakker om å flytte igjen i det neste.. Gir jo mening det,si. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 27. april 2023 #18725 Del Skrevet 27. april 2023 Orly skrev (30 minutter siden): Blir alltid så fascinert av kommentarer om ryddig/ rotete, hva med å innse at man er forskjellig ? Noen liker p ha det strøkent , noen liker rotete og noen midtimellom, det du liker er ikke fasiten. men hun sier jo selv at hun ikke liker å ha det rotete? Klager om rot så og si hver dag? Har det langt fra perfekt hjemme, men når jeg ser det trengs å gjøres så er det jo bare å hive seg rundt. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 27. april 2023 #18726 Del Skrevet 27. april 2023 J.. skrev (19 minutter siden): Du ba jo vedkommende om å vise til hva de mente,så gjorde de det,lol. Og apropos brukerdebatt,se ditt eget svar til meg i innlegget det vises til. "The call is comming from inside the house." Altfor å prøve å få tråden stengt igjen. 🙈 Da kan man gjette seg til hvem som er bak den profilen. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 27. april 2023 #18727 Del Skrevet 27. april 2023 supermamz skrev (8 minutter siden): Altfor å prøve å få tråden stengt igjen. 🙈 Da kan man gjette seg til hvem som er bak den profilen. Og her begynner man igjen 🤦♀️ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 27. april 2023 #18728 Del Skrevet 27. april 2023 Sharp75! skrev (9 minutter siden): Og her begynner man igjen 🤦♀️ Oops, I did it again🤦🏼♀️ 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 27. april 2023 #18729 Del Skrevet 27. april 2023 supermamz skrev (22 minutter siden): Altfor å prøve å få tråden stengt igjen. 🙈 Da kan man gjette seg til hvem som er bak den profilen. Ja, for alle som er uenig med kritikerne her inne MÅ jo være en del av SE sin gjeng eller SE sjøl🫠 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 27. april 2023 #18730 Del Skrevet 27. april 2023 Anim92 skrev (1 minutt siden): Ja, for alle som er uenig med kritikerne her inne MÅ jo være en del av SE sin gjeng eller SE sjøl🫠 Vet jo at de er her inne. Å er ikke så veldig mange å ta av da 😛 Er 3-4 brukere som går igjen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 27. april 2023 #18731 Del Skrevet 27. april 2023 Camilla_s skrev (1 time siden): Det tror jeg å! Men, jeg mistenker at de gjør det hovedsaklig for at SE skal ha noe å snakke om i sosiale medier. Hun merker vel nå at folk syns det er litt kjedelig med bare baby, rot og careless. Så da må hun spe på med kjøp av tomt og husbygging, da er hun sikret seere(penger) i hvert fall et par år fremover 😃 Nettopp, nå har hun jo gått gravid og fått baby, så da må hun må jo finne på noe nytt. Så da blir det nok husbygging minutt for minutt 😴 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 27. april 2023 #18732 Del Skrevet 27. april 2023 Lurer på hvordan det blir å gå med hun og V når de skal være oppå hverandre i 30 uker🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 27. april 2023 #18733 Del Skrevet 27. april 2023 supermamz skrev (4 minutter siden): Vet jo at de er her inne. Å er ikke så veldig mange å ta av da 😛 Er 3-4 brukere som går igjen. Joda, det er garantert noen her inne (for på en eller annen måte må hu jo få litt innsikt i hva som diskuteres, temaene går jo igjen og speiler seg. Det bare er kjipt å få etter seg at man er noe man ikke er. Som at man kjenner SE. (Eller er krenket, for den saks skyld 🫢) 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. april 2023 #18734 Del Skrevet 27. april 2023 Vinterferie skrev (7 timer siden): Jeg skrev ikke at flertallet kritiserte henne for å reise fra barn på jobb. Jeg skrev at hun fikk kritikk for at hun gjorde det. Det er helt unødvendig å kritisere at hun reiser noen timer fra en baby. Da drukner viktige saker i små pirk. Riktig merking av reklame er en viktig sak. Sara Emilie skulle skrive til Forbrukerrådet og undersøke om hun merket riktig. Det er en viktig sak. Ja, det er unødvendig å kritisere det slik 90 % av brukerne her mener. Og kan ikke ta seriøst at SE skal skrive inn til forbruker rådet om noe hun gir blaffen i. Det er løgn på lik linje med kjøp av følgere og andre shady ting hun driver med. Måten hun driver på er lite forbruker vennlig og jeg skjønner ikke at folk kan forsvare bedriften eller vil kjøpe noe fra denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 27. april 2023 #18735 Del Skrevet 27. april 2023 Sharp75! skrev (1 time siden): Og her begynner man igjen 🤦♀️ Og du ‘biter’ på igjen😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 27. april 2023 #18736 Del Skrevet 27. april 2023 Fru G skrev (25 minutter siden): Og du ‘biter’ på igjen😅 🤣🤣🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 27. april 2023 #18737 Del Skrevet 27. april 2023 Orly skrev (4 timer siden): Det er din personlige mening , jeg har en annen og jeg liker bikinier som dekker litt, venninna mi i str xs har lignebde bikini bare fra konges sløjd og ser fin ut i den så nei ikke bare curvy mennesker som kler den type bikinier:) mønstrene er også fine, flere av de og SE har mye forskjellige mønstre Helt enig i at det kan være veldig fint med bikinier som dekker litt, det er ikke det som er utfordringen her. Det er passformen som er problemet, den er så full i rysjer (eller hva man skal kalle det for) for at den skal strekke og forme seg at den blir helt uformelig på de som ikke har samme behovet for strech. Da ser den ut som en blei/turban, som det ikke gjør på de som trekker mer. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. april 2023 #18738 Del Skrevet 27. april 2023 Fotballfluen skrev (13 minutter siden): Helt enig i at det kan være veldig fint med bikinier som dekker litt, det er ikke det som er utfordringen her. Det er passformen som er problemet, den er så full i rysjer (eller hva man skal kalle det for) for at den skal strekke og forme seg at den blir helt uformelig på de som ikke har samme behovet for strech. Da ser den ut som en blei/turban, som det ikke gjør på de som trekker mer. Ja. Den blir veldig pløsete og løs,enda mer fremtredende når den blir våt. Folk må jo for all del få dekke seg til så mye man vil,men den har ett forferdelig snitt og design som er mer synlig på mindre/slankere kropper. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. april 2023 #18739 Del Skrevet 27. april 2023 Fotballfluen skrev (19 minutter siden): Helt enig i at det kan være veldig fint med bikinier som dekker litt, det er ikke det som er utfordringen her. Det er passformen som er problemet, den er så full i rysjer (eller hva man skal kalle det for) for at den skal strekke og forme seg at den blir helt uformelig på de som ikke har samme behovet for strech. Da ser den ut som en blei/turban, som det ikke gjør på de som trekker mer. J.. skrev (5 minutter siden): Ja. Den blir veldig pløsete og løs,enda mer fremtredende når den blir våt. Folk må jo for all del få dekke seg til så mye man vil,men den har ett forferdelig snitt og design som er mer synlig på mindre/slankere kropper. Lurer på hvordan de blir etter vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 27. april 2023 #18740 Del Skrevet 27. april 2023 Lill skrev (22 minutter siden): Lurer på hvordan de blir etter vask. Har sett folk klager på at pysjen hun lagde ble stygg etter vask. Så kan være badetøy blir det samme 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå