Kitcat Skrevet 24. mai 2019 #81 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg kler best kort hår, og ser kjerringaktig ut med langt. Guttekort hår kan være sexy og tøft hvis man er typen til det. Synes langt hår kan være pent på mange, men ikke alltid. Langt hår som er behandlet mye, farget eller bleket over tid, slitt og livløst er ikke mye feminint. De som er heldige og har naturlig vakkert hår må gjerne beholde det oppover i årene, men endel modne kvinner tviholder på langt hår for lenge, og det ser ikke alltid foryngende ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. mai 2019 #82 Del Skrevet 24. mai 2019 42 minutter siden, hind skrev: Jeg synes skulderlengde og bob er veldig fint. Jeg har lenge planlagt å klippe av meg den lange håret og få en skulderlang frisyre i stedet. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes langt hår til daglig er en nitrist affære. Norske jenter og kvinner ser ut som kloner av hverandre, med sideskill og en enkel hestehale. Noen har en tynn en, andre en tykk, noen har den høyt på hodet og andre i nakken, men alle ser dødskjedelige og klin like ut. Langt hår kan være fint utslått og til fest, men det er jo hverdagsvarianten med hestehale man har det meste av tiden. Hva i alle dager er det gutta synes er så fint med det? Jeg har aldri skjønt det der. Og hvis en jente har tynt hår, mener de på alvor at det er bedre at hun har langt hår enn å klippe det opp så det ser litt fyldigere ut? Mange menn eier ikke smak. Sorry, men sånn er det altså. Jeg tror det er cavemanen som slår igjennom. Det kan man jo si om korte frisyrer også, at alle ser like ut. Hår er nå tross alt bare hår, det er måte på hvor ulikt det kan se ut, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #83 Del Skrevet 24. mai 2019 Kvnnfolka sier menn ikke har peiling, når det faktisk er menn dere skal være pene for. Ingen menn vil ha en kone som ser ut som en mann. Hadde kona mi klippet seg som en gutt hadde jeg gått på dagen for å sette det på spissen. Anonymkode: 8da6e...51c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #84 Del Skrevet 24. mai 2019 Vi er 5 venninner på 41-45 år noen single noen gift, kun ei har kort hår av oss, og hun klippet det rett etter konfirmasjonen for da hadde hun blitt tvunget av mor til å ha langt hår frem til da. Synes ikke det er spesielt vanlig at damer på min alder har kort hår jeg. Anonymkode: f5340...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 24. mai 2019 #85 Del Skrevet 24. mai 2019 2 minutter siden, Anonymus Notarius said: Det kan man jo si om korte frisyrer også, at alle ser like ut. Hår er nå tross alt bare hår, det er måte på hvor ulikt det kan se ut, liksom. Å, veldig ulikt! Litt kortere frisyrer kan jo tilpasses hvert enkelt ansikt og hårtype. Langt hår er liksom bare langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. mai 2019 #86 Del Skrevet 24. mai 2019 1 minutt siden, hind skrev: Å, veldig ulikt! Litt kortere frisyrer kan jo tilpasses hvert enkelt ansikt og hårtype. Langt hår er liksom bare langt hår. Det er jo masse man kan gjøre med langt hår også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 24. mai 2019 #87 Del Skrevet 24. mai 2019 Lurer mest på hvorfor sååå mange har så sterke meninger om HÅRET til andre??? Kaller det ufeminint, usexy, styggt, uflatterende. Wake up: De fleste velger frisyr og klær etter hva DE liker, ikke hva dere kjærringer og gubber på KG synes. Ja, jeg synes det aller mest kjærringaktige er å slarve om hva andre har for klær og hår. Audrey Hepburn var jo fantastisk med sin ultrakorte pixecut. Samme med Anne Hathaway. Diskuter heller barnekteskap, mishandling av barn og unge, partnervold, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #88 Del Skrevet 24. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm, hva med å spare til litt lengre å se hva som skjer? 😄 Anonymkode: 6d3be...a9a Jeg kan altså fremdeles ha en forferdelig personlighet. Men når håret blir lengre og vekta lavere - da ordner alt seg? Anonymkode: 0e745...980 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 24. mai 2019 #89 Del Skrevet 24. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvnnfolka sier menn ikke har peiling, når det faktisk er menn dere skal være pene for. Ingen menn vil ha en kone som ser ut som en mann. Hadde kona mi klippet seg som en gutt hadde jeg gått på dagen for å sette det på spissen. Anonymkode: 8da6e...51c Og hadde du spurt min mann så synes han det er utrolig usexy med en damen med ton av sminke, langt hår og spraytan. Bra folk er ulike, både menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 24. mai 2019 #90 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg liker det. Gunhild Stordalen f.eks. Ufrivillig kort kanskje, men allikevel. Det krever at hun er en feminin og gjerne litt vever type. Jeg var tenåring på 80 tallet, så jeg er preget av det (Annie Lennox, Sheena Easton etc) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
putaz Skrevet 24. mai 2019 #91 Del Skrevet 24. mai 2019 Husker min mor klipte seg kort i slutten av 30 årene. Husker jeg syntes hun lignet på ei gås. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tinkaanonym Skrevet 24. mai 2019 #92 Del Skrevet 24. mai 2019 La dem få gjøre som dem vil🤗 🌈 Gjør som du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeliene Skrevet 24. mai 2019 #93 Del Skrevet 24. mai 2019 Også insisterer de på at kort hår er sååå sporty, fresht, sprekt, +++. Du ser ut som en kjerring og mannen din hater det. Venninne dine gir deg disse mange komplimentene fordi nå ser de bedre ut enn deg og de elsker det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 24. mai 2019 #94 Del Skrevet 24. mai 2019 9 minutter siden, Anonymus Notarius said: Det er jo masse man kan gjøre med langt hår også Jada, men det er tidkrevende og noe man sjelden har tid til til hverdags. Selv går jeg uten unntak med håret i en strikk på jobb, når jeg gjør husarbeid, når jeg trener og når jeg er med barna. Fletter kan være fort gjort, men det er det bare jentunger som kler. Det ser bare dumt ut på de fleste voksne kvinner. Så da blir det den nitriste strikkfrisyren. Jeg ser nok sånn ut 95% av tiden, så mannen min får ikke akkurat særlig mye glede av det lange håret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #95 Del Skrevet 24. mai 2019 1 minutt siden, Madeliene said: Også insisterer de på at kort hår er sååå sporty, fresht, sprekt, +++. Du ser ut som en kjerring og mannen din hater det. Venninne dine gir deg disse mange komplimentene fordi nå ser de bedre ut enn deg og de elsker det. Anonymkode: 2afd8...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #96 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg er 37 og har hår til midt på ryggen. Jeg blir konsekvent tatt for å være 10-12 år yngre enn det jeg er. Hadde jeg klippet meg kort hadde jeg muligens blitt tatt for å være... 37. Anonymkode: 16dbf...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 24. mai 2019 #97 Del Skrevet 24. mai 2019 7 minutter siden, Madeliene said: Også insisterer de på at kort hår er sååå sporty, fresht, sprekt, +++. Du ser ut som en kjerring og mannen din hater det. Venninne dine gir deg disse mange komplimentene fordi nå ser de bedre ut enn deg og de elsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeliene Skrevet 24. mai 2019 #98 Del Skrevet 24. mai 2019 Just now, hind said: Haha beklager, men de fleste kvinner ser ikke ut som Charlize Theron. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 24. mai 2019 #99 Del Skrevet 24. mai 2019 1 minutt siden, Madeliene said: Haha beklager, men de fleste kvinner ser ikke ut som Charlize Theron. Så dere må ha langt hår for å være noenlunde pene? Jeg tror jeg kan se hot ut med kort hår, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 24. mai 2019 #100 Del Skrevet 24. mai 2019 16 minutter siden, putaz skrev: Husker min mor klipte seg kort i slutten av 30 årene. Husker jeg syntes hun lignet på ei gås. Man bør nok unngå kort hår hvis man ligner på Guffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå