Gå til innhold

Damer på 30+ som klipper håret kort.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med at så mange damer når de bikker 30- klipper håret kort og blir så typisk "kjærring"? Gjelder ikke alle, men veldig mange. Og dere menn, liker dere kort hår på damene? Har sett noen som er flotte med det, men det er svært få, de fleste ser så kjedelig ut og kler det ikke. Skjønner at noen synes det er slitsomt med veldig langt hår, men finnes jo en fin mellomting. 

Anonymkode: c4a5b...eba

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er for tidlig, syntes ikke damer i noen aldre ser ut med det korte klippet. Lite feminint og mannlig er det. Nei, la håret vokse og ta vare på det. Håret er hellig. 

Anonymkode: 05d8c...925

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi liker IKKE kort kjerringhår på damene.

Altså, +30, tynn og med kort hår.....Da ser man jo ut som 60 da 😣

Anonymkode: f96f3...193

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de aller, aller fleste kler langt hår bedre enn kort hår, med mindre håret blir veldig tynt. Jeg skjønner det heller ikke.

Anonymkode: 4a983...a40

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til skuldrene går, men ikke kortere...

Anonymkode: 730db...301

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort hår på damer er ufattelig lite attraktivt 🙄

Anonymkode: 159eb...c85

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med at så mange damer når de bikker 30- klipper håret kort og blir så typisk "kjærring"? Gjelder ikke alle, men veldig mange. Og dere menn, liker dere kort hår på damene? Har sett noen som er flotte med det, men det er svært få, de fleste ser så kjedelig ut og kler det ikke. Skjønner at noen synes det er slitsomt med veldig langt hår, men finnes jo en fin mellomting. 

Anonymkode: c4a5b...eba

Kanskje de bare har lyst på en kort frisyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Kanskje de bare har lyst på en kort frisyre. 

Bli 60 år i en fei liksom? 🙄

Anonymkode: f96f3...193

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det heller ikke. Er dame selv, synes ikke det er like fint med sånn kort-kort når man er rundt 30. Vent i minst 10 år tenker jeg. 

Anonymkode: 4cf6f...aaf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det heller ikke. Må må ikke ha hår til rumpa, liksom, men kort-kort er det ikke så mange som kler. Og man ser automatisk eldre ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sjelden at man ser 30+ klippe seg kort, men gjerne 45-50+? 

Skjønner heller ikke hvorfor så mange klipper seg helt kort. Skulderlengde er fint, men ikke sånn typisk «mannekort». Håret blir jo i dårligere forfatning når man blir eldre, så jeg skjønner at man ikke ønsker å ha veldig langt hår. Men den typiske «kjerringklippen» synes jeg ikke er spesielt attraktivt. 

Anonymkode: 5fcf1...3bf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og skjønner det heller ikke. 

Mye penere med litt lengde. Samtidig må man ta vare på håret, kure det, bruke rett Shampo, og farge ettervekst. Er mange med skikkelig kråkereir som ikke steller det til å ha så langt hår, og da kunne de like gjerne klippet vekk slitte tupper og etterfarge  

Anonymkode: b21e2...6f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FirstNameLastName

Mange av oss får tynt og pistrete hår med alderen. Tipper de fleste voksne damer med kort hår, heller ville hatt langt. Håret mitt rekker såvidt til skuldrene mine. Vokser ikke mer etter det. Har brukt en formue på hårprodukter og kosttilskudd. Ingenting virker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli 60 år i en fei liksom? 🙄

Anonymkode: f96f3...193

Når hadde en 60 åring et ansikt til en 30 åring? 

Nei, noen kler jo kort hår men det er et fåtall. Mange gjør det siden de mener det er mindre stress.  Vet ikke jeg. Synes synd på de som har hårsykdommer og må klippe kort og de vil ikke. 

Anonymkode: 6d3be...a9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, O.G. skrev:

Kanskje de bare har lyst på en kort frisyre. 

Er det derfor du har «hatt» på profilbildet ditt? 😊

Anonymkode: f96f3...193

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utrolig praktisk med kort hår! Savner den korten tiden det tar å vaske og tørke det, og style det. 

 

Nå har de nok håret slik dem selv ønsker det, ikke for å tilfredsstille ‘alle’ dere andre 🙄

Anonymkode: 74797...688

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt langt hår ned til livet. Men nå når jeg er førti er håret plutselig blitt så tynt at jeg er blitt nødt til å klippe det kortere. Det er veldig trist for meg, ikke fordi jeg absolutt må være attraktiv for menn men fordi det er min identitet. Jeg trodde jeg alltid skulle ha hlangt hår men det går ikke lenger. 😥 

Anonymkode: d3dfd...a50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et annet inntrykk enn deg. Synes det er mange som tviholder på det lange håret sitt selv om de ikke kler det. Sånn kort praktisk damesveis er sjeldent fint, synes jeg. Men det er heller ikke særlig fint med langt langt hår på kvinner som begynner å få et modent ansikt. Det lange håret drar ansiktet nedover, mens en kortere frisyre til skuldrene eller litt over, løfter opp ansiktet og gir mer glød. 

De som velger å klippe det kort i 30-årene er kanskje de som akkurat har fått barn og mistet masse hår etter fødsel. Jeg hadde sykt mye "ammehår", og måtte klippe meg kort, dvs. til skuldrene

Anonymkode: 63436...e99

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk snakker om litt forskjellige ting her tror jeg? jeg ser ikke på hår til skuldrene som kort, da tenker jeg guttekort. Det er det som blir litt kjerring.

Anonymkode: 4a983...a40

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...