Gå til innhold

Takler ikke eldre menn....


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Raggy skrev:

Jeg vil si jeg synes jeg holder meg ganske godt. Mangler aldri oppmerksomhet av menn uansett alder.

Men det er jo ikke lengre slik at det ville vært rart om jeg var med en mann på 50. Det virker som om hjernen min ikke har forstått hvor gammel jeg er. Siste forhold var med en som var nesten ni år yngre enn meg. 

Når du sitter på gamlehjem så vil du sannsynligvis fortsatt tro at du er ung, kanskje i 20-30-åra... Det er bare det at kroppen ikke henger med. Utsiden matcher ikke innsiden. Du er ung, men fanget i en gammel kropp.

Endret av jabx
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Midten av 40-åra? Da er du vel i overgangsalderen snart. Tror ikke du har så mange valg her. Finn noen på egen alder eller lev i sølibat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unge menn er kun interessert i sex med eldre damer. Det er urealistisk å tro at en mann i 30 årene som er i etableringsfasen vil starte et liv med en kvinne på 45+.  Blir ingen barn av det.

Anonymkode: ad276...7c3

Det er også urealistisk at en kvinne i 30årene som er i etableringsfasen vil starte et liv med en mann på 45+. Blir ikke friske barn av det, sjansen for spontanaborter øker og mannen blir en gammel far som i seg selv er uattraktivt.

Anonymkode: 70cc2...375

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det mange menn som er i 30årene og som allerede har barn. Så stadig flere menn som velger seg eldre kvinner. 

Anonymkode: 70cc2...375

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, darth Vader skrev:

Midten av 40-åra? Da er du vel i overgangsalderen snart. Tror ikke du har så mange valg her. Finn noen på egen alder eller lev i sølibat. 

Gjennomsnittsalder for overgangsalder er 52 år..

Anonymkode: 70cc2...375

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg tror egentlig ikke det. Men som sagt: for alminnelig sunne og oppegående menn i min alder er nok det såkalte kjønnsmarkedet gunstig. Jeg tror det er atskillig vanskeligere for middelaldrende kvinner.

Anonymkode: e2987...403

51 år med sykdomsfremkallende sæd. Usexy så det holder ;) Alminnelig sunne og oppegående menn er sammen med alminnelig sunne og oppegående kvinner på sin egen alder +/- 5 år. Det er ikke et normalpsykoogisk fenomen for menn på din alder å innlede forhold til kvinner i 30-årene. Det er heller ikke slik at yngre kvinner finner 50+ år gamle gubber seksuelt tiltrekkende. I ditt tilfelle og lignende snakker vi om psykologisk sårbarhet, og ikke sunnhet. 

Anonymkode: 70cc2...375

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du er kanskje for gammel for ham. Halvgamle kvinner som deg kan nok godt snuble over en eller annen smågutt på eventyr, eller som ikke får seg noen på sin egen alder. Men dere er sjelden interessante for jevngamle menn. Hvem vil en dame på snart 50 når du kan få en fresh på 25-30? For mange middelaldrende menn er det faktisk ganske mye lettere i dette markedet enn man skulle tro.

Anonymkode: e2987...403

Hvem vil ha en gubbe på 50 når du kan få en fresh på 25-30? For mange kvinner, uansett alder, er det faktisk svært lett å få seg en ung og frisk mann, både til sex og forhold. Det er jo dette dere gretne gamle gubber er så bitre over, at vi kvinner sitter på en gullgruve gjennom hele livet, mens dere menn og de sure oppbrukte kukene deres visner etter fylte 40. Leser med glede forskningsartikler som viser at vi kvinner mister seksuell interesse for menn over 39 år. Dette fordi menn over denne alderen bærer på dårlig sæd som gir usunne barn. Andropausen er et faktum.

Anonymkode: 70cc2...375

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vil ha en gubbe på 50 når du kan få en fresh på 25-30? For mange kvinner, uansett alder, er det faktisk svært lett å få seg en ung og frisk mann, både til sex og forhold. Det er jo dette dere gretne gamle gubber er så bitre over, at vi kvinner sitter på en gullgruve gjennom hele livet, mens dere menn og de sure oppbrukte kukene deres visner etter fylte 40. Leser med glede forskningsartikler som viser at vi kvinner mister seksuell interesse for menn over 39 år. Dette fordi menn over denne alderen bærer på dårlig sæd som gir usunne barn. Andropausen er et faktum.

Anonymkode: 70cc2...375

næmen du da, er du veldig sint dag da 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem vil ha en gubbe på 50 når du kan få en fresh på 25-30? For mange kvinner, uansett alder, er det faktisk svært lett å få seg en ung og frisk mann, både til sex og forhold. Det er jo dette dere gretne gamle gubber er så bitre over, at vi kvinner sitter på en gullgruve gjennom hele livet, mens dere menn og de sure oppbrukte kukene deres visner etter fylte 40. Leser med glede forskningsartikler som viser at vi kvinner mister seksuell interesse for menn over 39 år. Dette fordi menn over denne alderen bærer på dårlig sæd som gir usunne barn. Andropausen er et faktum.

Anonymkode: 70cc2...375

Hm det jeg ikke forstår er hvordan alle kvinner i alle aldre lett har tilgang til de kjekkeste mennene i sin beste alder. Til både sex og forhold. Dette er jo da bare en liten andel av mennene i samfunnet. Det er sikkert slik, bare klarer ikke å få matematikken til å gå opp.

Anonymkode: 7a851...974

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm det jeg ikke forstår er hvordan alle kvinner i alle aldre lett har tilgang til de kjekkeste mennene i sin beste alder. Til både sex og forhold. Dette er jo da bare en liten andel av mennene i samfunnet. Det er sikkert slik, bare klarer ikke å få matematikken til å gå opp.

Anonymkode: 7a851...974

Det har dem ikke. Hilsen veldig kjekk mann som nøyer seg med de fineste 2-10år yngre damene.

Anonymkode: b6760...899

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har dem ikke. Hilsen veldig kjekk mann som nøyer seg med de fineste 2-10år yngre damene.

Anonymkode: b6760...899

Det er på samme måte der jeg jobber. Ressurssterke menn mellom 45 og 55 år i alder finner seg ikke damer over 40.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Raggy said:

Det skal nok gå greit :) Med menn som er eldre føles det litt slik at jeg snart kommer til å få omsorgsoppgaver fordi gubben har blitt gammel... Litt skummel.

Ekte kjærlighet er det du er ute etter men tilbyr ikke det?

Anonymkode: c3180...8d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, SM30 skrev:

Da er hun hvertfall på riktig side av transaksjonen, i motsetning til deg(?)

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

51 år med sykdomsfremkallende sæd. Usexy så det holder ;) Alminnelig sunne og oppegående menn er sammen med alminnelig sunne og oppegående kvinner på sin egen alder +/- 5 år. Det er ikke et normalpsykoogisk fenomen for menn på din alder å innlede forhold til kvinner i 30-årene. Det er heller ikke slik at yngre kvinner finner 50+ år gamle gubber seksuelt tiltrekkende. I ditt tilfelle og lignende snakker vi om psykologisk sårbarhet, og ikke sunnhet. 

Anonymkode: 70cc2...375

Vel, i mine kretser er dette ganske utbredt med 10-15 års aldersforskjell. Og tro det eller ei: yngre kvinner finner oss tiltrekkende, det er bare et faktum:) Og jeg snakker ikke om desperate gold diggers, men velutdannede, oppegående vakre, selvstendige yrkeskvinner. Nå er jeg for min del ferdig med å produsere barn, men jeg har også flere venner som er i gang med kull nr 2. Det ser ikke ut til å være noe problem med sædkvaliteten for å si det forsiktig:)

Når jeg/vi ikke er så interessert i middeladrende kvinner i 40-/50årene, er det dels pga fysisk fremtoning (det er forbausende ofte et gap mellom selvoppfatning og virkelighet) og dels fordi de i løpet av 40-årene ofte utvikler en litt desperat, «kjerringaktig» måte å være på. Kan det skyldes alderspanikk?

 

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
11 timer siden, jabx skrev:

Når du sitter på gamlehjem så vil du sannsynligvis fortsatt tro at du er ung, kanskje i 20-30-åra... Det er bare det at kroppen ikke henger med. Utsiden matcher ikke innsiden. Du er ung, men fanget i en gammel kropp.

Er det jeg er redd for. Det virker ikke som hjernen min klarer å oppfatte at jeg har begynt å dra på årene og at jeg derfor føler meg fremmed med menn som er eldre enn meg.. Ti års aldersforskjell burde være ok, men jeg takler det ikke.. 

Kan det være snakk om forsinket førtiårskrise her? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
11 timer siden, darth Vader skrev:

Midten av 40-åra? Da er du vel i overgangsalderen snart. Tror ikke du har så mange valg her. Finn noen på egen alder eller lev i sølibat. 

Menn på min egen alder er ok, det er verre når mannen blir ti år eldre eller mer... Jeg burde jo takle det men da føler jeg at jeg dater en som ligner på faren min... Nei, overgangsalderen kommer senere så vidt jeg har lært

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Raggy skrev:

Er det jeg er redd for. Det virker ikke som hjernen min klarer å oppfatte at jeg har begynt å dra på årene og at jeg derfor føler meg fremmed med menn som er eldre enn meg.. Ti års aldersforskjell burde være ok, men jeg takler det ikke.. 

Kan det være snakk om forsinket førtiårskrise her? :ler:

Det er jo forskjell på menn over 40 også da, du har nok bare ikke funnet noen som passer for deg. Etter min erfaring er det stor forskjell på folk når man nærmer seg 40 og over. Noen er veldig "etablerte", noen har allerede blitt gammelmodige, mens andre er fortsatt aktive med tanke på sine interesser. 

 

Anonymkode: aea1c...a07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raggy skrev:

Menn på min egen alder er ok, det er verre når mannen blir ti år eldre eller mer... Jeg burde jo takle det men da føler jeg at jeg dater en som ligner på faren min... Nei, overgangsalderen kommer senere så vidt jeg har lært

Men hvorfor skal han være ti år eldre enn deg? Er det noe poeng i å søke etter folk i en gitt alder? Var jeg deg ville jeg heller søkt litt bredere innen visse grenser, blant folk som er litt eldre, litt yngre eller helt jevngammel som deg :)

Anonymkode: aea1c...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ekte kjærlighet er det du er ute etter men tilbyr ikke det?

Anonymkode: c3180...8d9

Det er vel uansett lov å tenke en god del år fremover i et potensielt forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor skal han være ti år eldre enn deg? Er det noe poeng i å søke etter folk i en gitt alder? Var jeg deg ville jeg heller søkt litt bredere innen visse grenser, blant folk som er litt eldre, litt yngre eller helt jevngammel som deg :)

Anonymkode: aea1c...a07

Hele greia handler jo om at en aldersforkjell på ti år burde være ok, men nå som jeg har blitt opp i årene så fungerer ikke det langer. Det betyr ikke at jeg kun leter etter eldre men at ting har forandret seg veldig. Tidligere var jo ikke ti år eldre menn gamle :ler: Spørsmålet er jo da om jeg har blitt snerpete og ikke forstår at jeg selv har dratt på årene eller om det er innafor å tenke slik jeg gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...