Gå til innhold

Takler ikke eldre menn....


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, hind skrev:

Hvorfor tror du det? Du er jo bare én mann.

Tror ikke jeg flere menn enn du gjør? Og ikke minst kjenner jeg menn «innenfra» og på en helt annen måte enn noen kvinne kan gjøre.

Anonymkode: e2987...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg flere menn enn du gjør? Og ikke minst kjenner jeg menn «innenfra» og på en helt annen måte enn noen kvinne kan gjøre.

Anonymkode: e2987...403

*Tror du ikke jeg kjenner flere menn enn du gjør?*

Anonymkode: e2987...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo selvfølgelig mulig du ferdes i et miljø med flere "eldre" menn som ser bra ut enn gjennomsnittet. 

Anonymkode: aea1c...a07

Kanskje det, men det er veldig få menn med kostholds- og treningspanikk i mitt miljø. Normalt sunne og oppegående menn vil jeg si.

Anonymkode: e2987...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rotemor skrev:

Men jeg vet mest om hva slags oppmerksomhet jeg får... Menn på 50 som aktivt jager kvinner på døtrenes alder er pr. def uattraktivt. 

Du er jo selv praktisk talt 50, og skal man ta ditt eget tidligere skryt på ordet, sikter du deg inn mot det samme markedet. Eller har det bare vært kjekkaseri fra din side?

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raggy skrev:

Blei denne tråden full av krenka menn i femtiåra eller hva skjedde???? 

Der kom endelig «krenket & bitter-kortet». Hvorfor ventet du så lenge?

Ellers tviler jeg på at det er så mange menn i 50årene her, men kanskje en del kvinner?

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke jeg flere menn enn du gjør? Og ikke minst kjenner jeg menn «innenfra» og på en helt annen måte enn noen kvinne kan gjøre.

Anonymkode: e2987...403

Men det er vi som erfarer hvem som prøver seg og viser interesse for oss. Vi kan sammenligne interessen nå med hvordan den var da vi var 18, 25, 30 og eldre, og vi merker oss alderen på de som flørter eller søker kontakt. Du snakker med kameratene dine mens jeg har flyktige møter med veldig mange menn i løpet av en vanlig uke. Jeg tror så gjerne at du vet mer om hva kvinner liker enn meg, men jeg tør påstå at jeg vet mye mer enn deg om menns preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det, men det er veldig få menn med kostholds- og treningspanikk i mitt miljø. Normalt sunne og oppegående menn vil jeg si.

Anonymkode: e2987...403

Man trenger ikke ha kostholds- og treningspanikk for å kunne se bra ut. Man kommer langt med et moderat forhold til kosthold og trening. 

Anonymkode: aea1c...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der kom endelig «krenket & bitter-kortet». Hvorfor ventet du så lenge?

Ellers tviler jeg på at det er så mange menn i 50årene her, men kanskje en del kvinner?

Anonymkode: e2987...403

Er det farlig å ha litt humor a? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke ha kostholds- og treningspanikk for å kunne se bra ut. Man kommer langt med et moderat forhold til kosthold og trening. 

Anonymkode: aea1c...a07

Nettopp. En normal, sunn livsstil er som regel nok til å se bra ut. Og er man i tillegg rimelig oppegående, hjelper det godt på attraktiviteten.

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raggy skrev:

Er det farlig å ha litt humor a? 

Humor🤔

Anonymkode: e2987...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg her og i andre tråder er at alle kvinner i alle aldre ser ut til å være med de kjekkeste mennene i alderen 25-40... Hvordan går det egentlig opp, er det en liten gruppe menn som ligger med alle damene i dette landet??? 

Anonymkode: 7a851...974

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nettopp. En normal, sunn livsstil er som regel nok til å se bra ut. Og er man i tillegg rimelig oppegående, hjelper det godt på attraktiviteten.

Anonymkode: e2987...403

Ja, men poenget mitt er ta en "normal, sunn livsstil" bør inneholde noe trening og sunt kosthold. Dersom man aldri trener, så eser mange ut er min erfaring. Og generelt er det ikke flest menn på 50+ på treningsstudio i denne byen hvertfall. Men de som faktisk trenger moderat eller mer, holder seg stort sett bedre enn gjennomsnittet. Og det betyr på ingen måte at de er bolere som bor på studio halve dagen. 

Anonymkode: aea1c...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raggy
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Humor🤔

Anonymkode: e2987...403

Kall det ironi da. Har du vondt for det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo selv praktisk talt 50, og skal man ta ditt eget tidligere skryt på ordet, sikter du deg inn mot det samme markedet. Eller har det bare vært kjekkaseri fra din side?

Anonymkode: e2987...403

«Snart» er relativt. Man kan ikke frata folk flere år av deres liv bare for å få «rett».

Jeg har bare hatt yngre og pene menn bestandig og har det enda. Det er derfor jeg ikke er omstillingsklar. 

Jeg siktet meg ikke på 20-åringer nei. 36-48 eller noe rundt der.... Det er langt igjen til 56.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hind skrev:

Men det er vi som erfarer hvem som prøver seg og viser interesse for oss. Vi kan sammenligne interessen nå med hvordan den var da vi var 18, 25, 30 og eldre, og vi merker oss alderen på de som flørter eller søker kontakt. Du snakker med kameratene dine mens jeg har flyktige møter med veldig mange menn i løpet av en vanlig uke. Jeg tror så gjerne at du vet mer om hva kvinner liker enn meg, men jeg tør påstå at jeg vet mye mer enn deg om menns preferanser.

Er du sprø? Tror du virkelig at du vet mer om menns preferanser og tenkemåte enn en erfaren, oppegående mann? 

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som slår meg her og i andre tråder er at alle kvinner i alle aldre ser ut til å være med de kjekkeste mennene i alderen 25-40... Hvordan går det egentlig opp, er det en liten gruppe menn som ligger med alle damene i dette landet??? 

Anonymkode: 7a851...974

Det er heller omvendt. Det er menn i alle aldre som er sammen med kvinner i den alderen.

Anonymkode: ad276...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Er du sprø? Tror du virkelig at du vet mer om menns preferanser og tenkemåte enn en erfaren, oppegående mann? 

Anonymkode: e2987...403

Ja, det tror jeg, for han vet i bunn og grunn mest om sine egne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men poenget mitt er ta en "normal, sunn livsstil" bør inneholde noe trening og sunt kosthold. Dersom man aldri trener, så eser mange ut er min erfaring. Og generelt er det ikke flest menn på 50+ på treningsstudio i denne byen hvertfall. Men de som faktisk trenger moderat eller mer, holder seg stort sett bedre enn gjennomsnittet. Og det betyr på ingen måte at de er bolere som bor på studio halve dagen. 

Anonymkode: aea1c...a07

Den berømte pondusen er ikke fin hverken på menn eller damer. Greit at ikke alle er opptatt av utseende men et snev av sirkulajon av blodet i kroppen er ikke farlig. Folk kommer jo også langt med et smil og en utadvendt og hyggelig holdning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hind skrev:

Ja, det tror jeg, for han vet i bunn og grunn mest om sine egne. 

Jeg er enig med deg. 

Kunnskapsbasert erfaring er mere verdt enn ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...