Gå til innhold

Takler ikke eldre menn....


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

Gjest Raggy
3 minutter siden, darth Vader skrev:

Kanskje på tide å innse at du er blitt middelaldrende/gammel selv da? For meg virker det som du nekter å godta at du selv blir eldre, og forsøker å tviholde på en ungdommelighet som er forsvunnet. 

Du det er det nok store muligheter for at du har rett i. Jeg er fortsatt leken og frisinnet og farter i perioder rundt akkurat slik jeg gjorde i ungdommen, er på morsomme fester og konserter natta lang å ler så det ikke er mulig å sitte på en stol omtrent. Men jeg trives med det så lenge den hverdagslige basen er stabil. 

Hva vil det si å innse at man er blitt gammel da? Jeg synes ikke jeg ser gammel ut og føler meg heller ikke gammel... Er passe slank og litt atletisk, som oftest utadvent, positiv og blid. 

Skal jeg sette meg ned, holde meg mer hjemme, ikke tulle og tøyse? Bli kjedelig? Her er det mye jeg ikke forstår, å det er vel ikke så rart siden man er uerfaren ved en hver ny alder. Er du såpass opp i årene, 50-60? at du har erfart dette selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Raggy said:

Du det er det nok store muligheter for at du har rett i. Jeg er fortsatt leken og frisinnet og farter i perioder rundt akkurat slik jeg gjorde i ungdommen, er på morsomme fester og konserter natta lang å ler så det ikke er mulig å sitte på en stol omtrent. Men jeg trives med det så lenge den hverdagslige basen er stabil. 

Hva vil det si å innse at man er blitt gammel da? Jeg synes ikke jeg ser gammel ut og føler meg heller ikke gammel... Er passe slank og litt atletisk, som oftest utadvent, positiv og blid. 

Skal jeg sette meg ned, holde meg mer hjemme, ikke tulle og tøyse? Bli kjedelig? Her er det mye jeg ikke forstår, å det er vel ikke så rart siden man er uerfaren ved en hver ny alder. Er du såpass opp i årene, 50-60? at du har erfart dette selv?

Jeg synes du høres ut som en flott dame jeg 🙂 hyggelige kommentarer og selvinnsikt.

Jeg tror nok du må være realistisk hvis du vil ha partner for livet da, prøv å finn en ca på din alder som det er litt futt i, og som bryr seg om utseendet sitt

Anonymkode: 7a851...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen i det du skriver ts, men jeg er eldre enn deg da. Over 50, så mange menn på over 60 skal jo liksom passe for meg da. Men føler det på samme måte, og synes det blir for stor aldersforskjell. Dessuten er det som en fordom at vi damer liksom må ta til takke med mye eldre menn. Særlig når vi selv blir litt eldre. Her er det virkelig ikke snakk om "likestilling". 

Anonymkode: 163c0...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Dessuten er det som en fordom at vi damer liksom må ta til takke med mye eldre menn. Særlig når vi selv blir litt eldre. Her er det virkelig ikke snakk om "likestilling". 

Anonymkode: 163c0...6ef

Grunnen til at damer "må ta til takke" med eldre menn er jo enkel: De yngste damene velger stort sett bort jevnaldrende menn. Da forplanter det seg oppover i aldersgruppene. Det er absolutt ikke likestilling på kjærestemarkedet, noe de aller fleste menn har fått kjenne helt fra tenårene. De fleste menn får seg ikke dame før årevis etter jevnaldrende damer. 

Det er nok vanskeligere for damer i din alder, men du har nå hatt 20-30 år med all "makt" da 😉

Anonymkode: 7a851...974

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Raggy skrev:

Du det er det nok store muligheter for at du har rett i. Jeg er fortsatt leken og frisinnet og farter i perioder rundt akkurat slik jeg gjorde i ungdommen, er på morsomme fester og konserter natta lang å ler så det ikke er mulig å sitte på en stol omtrent. Men jeg trives med det så lenge den hverdagslige basen er stabil. 

Hva vil det si å innse at man er blitt gammel da? Jeg synes ikke jeg ser gammel ut og føler meg heller ikke gammel... Er passe slank og litt atletisk, som oftest utadvent, positiv og blid. 

Skal jeg sette meg ned, holde meg mer hjemme, ikke tulle og tøyse? Bli kjedelig? Her er det mye jeg ikke forstår, å det er vel ikke så rart siden man er uerfaren ved en hver ny alder. 

Akkurat som å lese om meg selv dette 😃jeg er selv ganske aktiv og nyskjerrig på livet, jeg har da fanken ikke tenkt å sette meg ned å bli en satt og kjedelig type fordi jeg må tilpasse meg en fyr på min alder..  Da forblir jeg singel tror jeg 😂

På et eller annet tidspunkt tror jeg det dukker opp noe, og gjerne en som er i noenlunde samme gate 😊

Livet er til for å leves sier No jeg 🎉

Anonymkode: def35...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...