Gå til innhold

Takler ikke eldre menn....


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Raggy skrev:

Den berømte pondusen er ikke fin hverken på menn eller damer. Greit at ikke alle er opptatt av utseende men et snev av sirkulajon av blodet i kroppen er ikke farlig. Folk kommer jo også langt med et smil og en utadvendt og hyggelig holdning :) 

De fleste får noe mer kroppsfett når de blir eldre, en "rippet" kropp er vanskeligere å vedlikeholde når man blir eldre. Men man kan minimere pondusen med et visst innslag av trening og kosthold. De som blir "bælfeite" er veldig ofte de som ikke trener og/eller spiser veldig usunt ofte, med noen unntak som dreier seg om sykdom. 

Anonymkode: aea1c...a07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Det er heller omvendt. Det er menn i alle aldre som er sammen med kvinner i den alderen.

Anonymkode: ad276...7c3

Hehe... Det er mulig. Men som det virker her inne har alle kvinner kjempedraget på kjekkaser i sin beste alder. Poenget mitt er vel mer at det høres usannsynlig ut

Anonymkode: 7a851...974

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som slår meg her og i andre tråder er at alle kvinner i alle aldre ser ut til å være med de kjekkeste mennene i alderen 25-40... Hvordan går det egentlig opp, er det en liten gruppe menn som ligger med alle damene i dette landet??? 

Anonymkode: 7a851...974

 

1 minutt siden, Rotemor skrev:

«Snart» er relativt. Man kan ikke frata folk flere år av deres liv bare for å få «rett».

Jeg har bare hatt yngre og pene menn bestandig og har det enda. Det er derfor jeg ikke er omstillingsklar. 

Jeg siktet meg ikke på 20-åringer nei. 36-48 eller noe rundt der.... Det er langt igjen til 56.

😂😂😂Frata år?  En helt naturlig og ganske treffende avrunding, vil jeg si. Men nyt for all del dine siste tre. Også fint at du er fornøyd med deg selv og ditt ungdommelig utseende. Du har som sagt utallige medsøstre  med samme «diagnose». Men husk at der er grenser for hvor lenge man kan løpe med fanden i hælene.

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men poenget mitt er ta en "normal, sunn livsstil" bør inneholde noe trening og sunt kosthold. Dersom man aldri trener, så eser mange ut er min erfaring. Og generelt er det ikke flest menn på 50+ på treningsstudio i denne byen hvertfall. Men de som faktisk trenger moderat eller mer, holder seg stort sett bedre enn gjennomsnittet. Og det betyr på ingen måte at de er bolere som bor på studio halve dagen. 

Anonymkode: aea1c...a07

Helt enig:)

Anonymkode: e2987...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

😂😂😂Frata år?  En helt naturlig og ganske treffende avrunding, vil jeg si. Men nyt for all del dine siste tre. Også fint at du er fornøyd med deg selv og ditt ungdommelig utseende. Du har som sagt utallige medsøstre  med samme «diagnose». Men husk at der er grenser for hvor lenge man kan løpe med fanden i hælene.

Anonymkode: e2987...403

Å kalle en dame på 46 for nesten 50er jo å frarøve noen år... Især fordi det brukes som hersketeknikk.

Der er ingen diagnose. Det er heller du som ikke forstår mennene så godt som du påstår.

Ikke straff andre debattanter fordet om du ikke har draget på damene. ;) 

Endret av Rotemor
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

😂😂😂Frata år?  En helt naturlig og ganske treffende avrunding, vil jeg si. Men nyt for all del dine siste tre. Også fint at du er fornøyd med deg selv og ditt ungdommelig utseende. Du har som sagt utallige medsøstre  med samme «diagnose». Men husk at der er grenser for hvor lenge man kan løpe med fanden i hælene.

Anonymkode: e2987...403

Lenge siden jeg har lest så mye vrøvvel og rør fra en og samme person... Må jo bare le... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Rotemor skrev:

Å kalle en dame på 46 for nesten 50er jo å frarøve noen år... Især fordi det brukes som hersketeknikk.

Der er ingen diagnose. Det er heller du som ikke forstår mennene så godt som du påstår.

Ikke straff andre debattanter fordet om du ikke har draget på damene. ;) 

Ha ha ha, der kom bitterhetskortet igjen. Trodde kanskje du hadde litt større repertoar enn som så. Visste ellers ikke at du var så hårsår på alderen, men burde vel skjønt det:)

(Jeg er ikke så god på selvskryt som deg, men i lys av det du skriver skylder jeg vel ellers  å opplyse  at jeg for tiden har en ung, strålende vakker og klok kjæreste. Selvfølgelig litt krevende for en halvgammel mann, men veldig givende).

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Raggy skrev:

Lenge siden jeg har lest så mye vrøvvel og rør fra en og samme person... Må jo bare le... ;) 

Ja gjør du det, for skrive kan du jo ikke:)

Anonymkode: e2987...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha, der kom bitterhetskortet igjen. Trodde kanskje du hadde litt større repertoar enn som så. Visste ellers ikke at du var så hårsår på alderen, men burde vel skjønt det:)

(Jeg er ikke så god på selvskryt som deg, men i lys av det du skriver skylder jeg vel ellers  å opplyse  at jeg for tiden har en ung, strålende vakker og klok kjæreste. Selvfølgelig litt krevende for en halvgammel mann, men veldig givende).

Anonymkode: e2987...403

«Haha bitterkortet» er jo selve bitterkortet. 

Jeg har det fint, men blir jo beskyldt for å lyve av en eldre mann.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ha ha ha, der kom bitterhetskortet igjen. Trodde kanskje du hadde litt større repertoar enn som så. Visste ellers ikke at du var så hårsår på alderen, men burde vel skjønt det:)

(Jeg er ikke så god på selvskryt som deg, men i lys av det du skriver skylder jeg vel ellers  å opplyse  at jeg for tiden har en ung, strålende vakker og klok kjæreste. Selvfølgelig litt krevende for en halvgammel mann, men veldig givende).

Anonymkode: e2987...403

Har du lyst til å røpe alderen deres?

Anonymkode: 1d86a...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ganske barnslige for å være så gamle 😜 Kanskje dere er ung til sinns, og at det ikke bare er kroppen

Anonymkode: 7a851...974

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lyst til å røpe alderen deres?

Anonymkode: 1d86a...9c0

51 og 36

Anonymkode: e2987...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere er ganske barnslige for å være så gamle 😜 Kanskje dere er ung til sinns, og at det ikke bare er kroppen

Anonymkode: 7a851...974

Haha😂

Anonymkode: b2a53...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe... Det er mulig. Men som det virker her inne har alle kvinner kjempedraget på kjekkaser i sin beste alder. Poenget mitt er vel mer at det høres usannsynlig ut

Anonymkode: 7a851...974

Kvinner er som menn, lyver og skryter. Det er ingen forskjell på det.

Anonymkode: ad276...7c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

51 og 36

Anonymkode: e2987...403

Så hyggelig for deg. Du ser kanskje yngre ut enn du er.

Anonymkode: 1d86a...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig for deg. Du ser kanskje yngre ut enn du er.

Anonymkode: 1d86a...9c0

Nei, jeg tror egentlig ikke det. Men som sagt: for alminnelig sunne og oppegående menn i min alder er nok det såkalte kjønnsmarkedet gunstig. Jeg tror det er atskillig vanskeligere for middelaldrende kvinner.

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg tror egentlig ikke det. Men som sagt: for alminnelig sunne og oppegående menn i min alder er nok det såkalte kjønnsmarkedet gunstig. Jeg tror det er atskillig vanskeligere for middelaldrende kvinner.

Anonymkode: e2987...403

Det er nok noe i det her, jeg synes og det virker slik. Ikke så rart all den tid unge menn ikke har så mye sjans, da må nødvendigvis menn opp i alder før eller siden begynne å ha like mye draget som jevnaldrende kvinner. Tror skillet går tidlig i 40-årene.

Ikke ment som fyr på bålet i en kjønnskrig bare så det er sagt.

Anonymkode: 7a851...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅnn litt fra siden, hva er feil med personer med det noe samme referansegrunnlaget og bakgrunn som deg selv? Når jeg var på tinder så var det egen alder -7+3 så dekket det hele spektret fra 40-50.

Viktigste for meg er at det er den del felles referanserammer og nogenlunde sammenfallende verdensbilde.

Så får man ta det derfra,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, O.G. said:

Vel, du får deg sikkert en kjæreste som er 15 år yngre også, men om du får en av kvalitet gjenstår og se. Du blir nok å betale for kuk på den ene eller annen måten uansett.

Da er hun hvertfall på riktig side av transaksjonen, i motsetning til deg(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hehe... Det er mulig. Men som det virker her inne har alle kvinner kjempedraget på kjekkaser i sin beste alder. Poenget mitt er vel mer at det høres usannsynlig ut

Anonymkode: 7a851...974

Jeg kaller det ikke «draget» om man får med seg en kjekkas på 30 hjem som tømmer og rømmer - selv om det er til begges begeistring ;)

men det er kanskje det..? for det er jo kun de sylfrekke 40åringene som er interessante, helt vanvittig spenn mellom pen/ikke pen i den alderen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...