Gå til innhold

Takler ikke eldre menn....


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

HAH.   Du var den første som kalte meg "for gammal"....    :fnise:

For tull ja, 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raggy
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

HAH.   Du var den første som kalte meg "for gammal"....    :fnise:

Jasså er det gamlinger i tråden her?? :ler: Skal vi gå på date eller er du opptatt??? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen, Ts.

Jeg er 46 og en mann på 56 er uaktuelt. De er for gamle....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Luna Llena skrev:

For tull ja, 😘

Nei....   :fnise:

 

 

Men ferdig nå.   ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Holder du deg selv godt? 

Jeg vet om flere i 50 åra som holder seg godt og egentlig ser bedre ut en mange i 30 åra. 

Men en 30 åring bruker ikke tid på et unnskyld ordbruken men «hespetre».

det er en del damer i 40 + jeg gjerne kunne vært sammen med og som ser langt bedre ut en mange på min alder. Entrer 30 senere i år.  

Anonymkode: 098a2...5d9

Hvordan er kvinne i 40- 50-årene synonymt med hespetre? 🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raggy skrev:

Jasså er det gamlinger i tråden her?? :ler: Skal vi gå på date eller er du opptatt??? :danse:

Uopptatt,  men dater ikke.   😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Raggy skrev:

😘

Nei, da. Ikke prøv deg...   😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå kan mod komme å rydde meg bort for avsporing.  Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
Akkurat nå, Luna Llena skrev:

Han er min :jolie:

Ååååå beklager, da skal du få ha han i fred :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raggy skrev:

Å det er en utfordring da jeg allerede er i midten av førtiåra selv. Det kjennes ut som at sjelen min ikke forstår at guttene på feks 30 begynner å bli unge for meg og at det faktisk er innafor at jeg dater en som er midt i femtiåra, men da ser jo mange av mennene ut som gubber..

Det kan jo ikke være slik at jeg kun skal være med menn som er minst ti år yngre enn meg. Kan jeg kureres? :klo: "Markedet er jo fullt av menn i femtiåra som sikkert er potensielle gode partnere

For min del, som mann i slutten av tredveårene så hadde det ikke spilt noen rolle om hun var midt i førtiårene. Det som teller er om man holder seg noenlunde bra i det minste, med tanke på kosthold, trening og at man bryr seg om egen helse. Kjenner dessverre flere med dårlig helse som følge av svært usunn livsstil, og disse vil ikke akkurat bli noe friskere som 55 åring heller, når de allerede er 35 og har flere livsstilssykdommer. 

Og, fordelen med å date når du er 30+ er at det som regel ikke gjør noe å gå litt opp eller ned i alder, siden den man dater er relativt voksen uansett. 

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja man må være realistisk til livet. Selv om man er attraktiv så kan man ikke bygge forhold med menn og kvinner som er på et annet stadie i livet. Det gjelder for menn også. For kvinner foretrekker menn på sin alder.

Anonymkode: ad276...7c3

Kommer an på hva man mener er "stadie". Jeg personlig ønsker ikke egne barn, så da er det jo en fordel å date kvinner som ikke ønsker (flere) barn uavhengig av hvor gammel hun er. 

Anonymkode: aea1c...a07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, Raggy skrev:

Ååååå beklager, da skal du få ha han i fred :blomst:

:fnise:

😉

Men nok avsporing nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Han er min :jolie:

:sjenert:   :rodme:     :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt på akkurat det samme selv maaaange ganger 😂  jeg er i 40 årene og en del menn på min alder blir for gubbete for meg. Jeg matcher bedre med de litt yngre..  Man skal jo føle seg vel med en kjæreste så jeg tenker at alder ikke har så mye å si så lenge kjemien er der.  Og ikke på skikkelig barnerov, 

Anonymkode: def35...181

Det er et vanlig selvbedrag at man ser yngre ut enn man er («alle sier at jeg ser 20 år yngre ut», «i min slekt holder kvinnene seg så utrolig godt», «jeg måtte vise legg på polet»osv). Voks opp og stikk fingeren i jorda. Sånne illusjoner er bare stakkarslig, og blir bare mer patetisk ettersom årene går.

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del, som mann i slutten av tredveårene så hadde det ikke spilt noen rolle om hun var midt i førtiårene. Det som teller er om man holder seg noenlunde bra i det minste, med tanke på kosthold, trening og at man bryr seg om egen helse. Kjenner dessverre flere med dårlig helse som følge av svært usunn livsstil, og disse vil ikke akkurat bli noe friskere som 55 åring heller, når de allerede er 35 og har flere livsstilssykdommer. 

Og, fordelen med å date når du er 30+ er at det som regel ikke gjør noe å gå litt opp eller ned i alder, siden den man dater er relativt voksen uansett. 

Kommer an på hva man mener er "stadie". Jeg personlig ønsker ikke egne barn, så da er det jo en fordel å date kvinner som ikke ønsker (flere) barn uavhengig av hvor gammel hun er. 

Anonymkode: aea1c...a07

Jeg har forsåvidt møtt en yngre mann som sa han ikke ville ha barn, men når forholdet ble litt mer seriøst så ombestemte han seg.... Også har jeg møtt en mann som ikke kunne få barn, men han ville ikke ha meg osv osv :) 

Helt enig i det med helse og livsstil. Det blir virkelig synlig i midten av førtiåra om folk bryr seg om trening og kosthold eller ikke. En synd sak at ikke flere vet hvor mye man kan gjøre med kropp og sjel ved å behandle begge bra... Det samme gjelder jo for menn, men det blir litt rart når du føler at daten kunne vært faren eller moren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er et vanlig selvbedrag at man ser yngre ut enn man er («alle sier at jeg ser 20 år yngre ut», «i min slekt holder kvinnene seg så utrolig godt», «jeg måtte vise legg på polet»osv). Voks opp og stikk fingeren i jorda. Sånne illusjoner er bare stakkarslig, og blir bare mer patetisk ettersom årene går.

Anonymkode: e2987...403

Ja, dersom man er den eneste som selv syntes man ser yngre ut kan det være et selvbedrag ja, men nå er det slik at alder faktisk slår ut noe forskjellig. Alle blir eldre, men tempo og hvordan det slår ut er betinget av gener, kosthold, helse, livsstil etc. Dersom det er mange som påpeker at en gitt person ser yngre ut, er det ofte noe i det. 

Anonymkode: aea1c...a07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg kjenner meg igjen, Ts.

Jeg er 46 og en mann på 56 er uaktuelt. De er for gamle....

Og du er kanskje for gammel for ham. Halvgamle kvinner som deg kan nok godt snuble over en eller annen smågutt på eventyr, eller som ikke får seg noen på sin egen alder. Men dere er sjelden interessante for jevngamle menn. Hvem vil en dame på snart 50 når du kan få en fresh på 25-30? For mange middelaldrende menn er det faktisk ganske mye lettere i dette markedet enn man skulle tro.

Anonymkode: e2987...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Raggy skrev:

Jeg har forsåvidt møtt en yngre mann som sa han ikke ville ha barn, men når forholdet ble litt mer seriøst så ombestemte han seg.... Også har jeg møtt en mann som ikke kunne få barn, men han ville ikke ha meg osv osv :) 

Helt enig i det med helse og livsstil. Det blir virkelig synlig i midten av førtiåra om folk bryr seg om trening og kosthold eller ikke. En synd sak at ikke flere vet hvor mye man kan gjøre med kropp og sjel ved å behandle begge bra... Det samme gjelder jo for menn, men det blir litt rart når du føler at daten kunne vært faren eller moren din.

Klart, det er jo ikke alltid det fungerer, aldersforskjell eller ikke. Og ombestemmer man seg raskt med tanke på barn, så kan det være at man har fart under falskt flagg med tanke på barneønske. Det er selvfølgelig lov til å ombestemme seg med tanke på barn, men det er kanskje mindre vanlig å gjøre det når man er godt voksen (over 30)? 

Ja, det blir nok ennå synligere i førtiårene, men min erfaring er at det for en del allerede begynner å gjøre seg gjeldende i slutten av tyveårene, siden man ikke "surfer" på ungdommen og forbrenningen man hadde da lenger. Mange av de jeg ser begynte å "ese" ut på den alderen har blitt ennå mer usunne med årene. For all del, jeg skal ikke skryte på meg modellutseende selv, men etter at jeg begynte å trene litt mer seriøst etter 30, så har jeg nok bedre kapasitet enn mange som er litt yngre. Jeg innså at man hvert fall ikke blir automatisk i bedre form med årene ;)

Anonymkode: aea1c...a07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er kanskje for gammel for ham. Halvgamle kvinner som deg kan nok godt snuble over en eller annen smågutt på eventyr, eller som ikke får seg noen på sin egen alder. Men dere er sjelden interessante for jevngamle menn. Hvem vil en dame på snart 50 når du kan få en fresh på 25-30? For mange middelaldrende menn er det faktisk ganske mye lettere i dette markedet enn man skulle tro.

Anonymkode: e2987...403

Mange menn på 36-45 viser interesse for meg og foretrekker at jeg er etablert feks.

Endret av Rotemor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...