Gå til innhold

Takler ikke eldre menn....


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

Gjest Raggy

Å det er en utfordring da jeg allerede er i midten av førtiåra selv. Det kjennes ut som at sjelen min ikke forstår at guttene på feks 30 begynner å bli unge for meg og at det faktisk er innafor at jeg dater en som er midt i femtiåra, men da ser jo mange av mennene ut som gubber..

Det kan jo ikke være slik at jeg kun skal være med menn som er minst ti år yngre enn meg. Kan jeg kureres? :klo: "Markedet er jo fullt av menn i femtiåra som sikkert er potensielle gode partnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff nå fikk jeg bare enda mindre lyst å bli eldre 😂

Anonymkode: c817a...e76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du deg selv godt? 

Jeg vet om flere i 50 åra som holder seg godt og egentlig ser bedre ut en mange i 30 åra. 

Men en 30 åring bruker ikke tid på et unnskyld ordbruken men «hespetre».

det er en del damer i 40 + jeg gjerne kunne vært sammen med og som ser langt bedre ut en mange på min alder. Entrer 30 senere i år.  

Anonymkode: 098a2...5d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Raggy skrev:

Å det er en utfordring da jeg allerede er i midten av førtiåra selv. Det kjennes ut som at sjelen min ikke forstår at guttene på feks 30 begynner å bli unge for meg og at det faktisk er innafor at jeg dater en som er midt i femtiåra, men da ser jo mange av mennene ut som gubber..

Det kan jo ikke være slik at jeg kun skal være med menn som er minst ti år yngre enn meg. Kan jeg kureres? :klo: "Markedet er jo fullt av menn i femtiåra som sikkert er potensielle gode partnere

Har tenkt på akkurat det samme selv maaaange ganger 😂  jeg er i 40 årene og en del menn på min alder blir for gubbete for meg. Jeg matcher bedre med de litt yngre..  Man skal jo føle seg vel med en kjæreste så jeg tenker at alder ikke har så mye å si så lenge kjemien er der.  Og ikke på skikkelig barnerov, 

Anonymkode: def35...181

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Raggy skrev:

Å det er en utfordring da jeg allerede er i midten av førtiåra selv. Det kjennes ut som at sjelen min ikke forstår at guttene på feks 30 begynner å bli unge for meg og at det faktisk er innafor at jeg dater en som er midt i femtiåra, men da ser jo mange av mennene ut som gubber..

Det kan jo ikke være slik at jeg kun skal være med menn som er minst ti år yngre enn meg. Kan jeg kureres? :klo: "Markedet er jo fullt av menn i femtiåra som sikkert er potensielle gode partnere

Det er vel bare det at du har truffet feil menn da. Noen tenker man ikke over alder på og da snakker jeg egentlig ikke om utseende i det hele tatt, men personlighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nærmer meg 50 og må være realistisk. Selv om jeg tror jeg ser ung ut så har jeg ikke lengre draget på unge menn i 30 årene. Kanskje noen få som liker eldre for sex. Også menn på min alder ser på meg som eldre. De søker etter yngre damer. Eller finner dem i utlandet. Nei det kryr av single damer på 50 + på dating sider. Men nesten ingen eldre menn som søker jevnaldrende kvinner. Bare sjekk selv. Så ser dere det. 

Anonymkode: ad276...7c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder du deg selv godt? 

Jeg vet om flere i 50 åra som holder seg godt og egentlig ser bedre ut en mange i 30 åra. 

Men en 30 åring bruker ikke tid på et unnskyld ordbruken men «hespetre».

det er en del damer i 40 + jeg gjerne kunne vært sammen med og som ser langt bedre ut en mange på min alder. Entrer 30 senere i år.  

Anonymkode: 098a2...5d9

Jeg vil si jeg synes jeg holder meg ganske godt. Mangler aldri oppmerksomhet av menn uansett alder.

Men det er jo ikke lengre slik at det ville vært rart om jeg var med en mann på 50. Det virker som om hjernen min ikke har forstått hvor gammel jeg er. Siste forhold var med en som var nesten ni år yngre enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker damer som er eldre enn meg bedre enn de som er yngre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
3 minutter siden, visp skrev:

Det er vel bare det at du har truffet feil menn da. Noen tenker man ikke over alder på og da snakker jeg egentlig ikke om utseende i det hele tatt, men personlighet.

Siste date var med en veldig "riktig" person egentlig men jeg følte det kunne vært bestefaren min på tross av at han "kun var ca ti år eldre enn meg. Den aldersforskjellen burde jeg jo akseptere men............. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Raggy skrev:

Å det er en utfordring da jeg allerede er i midten av førtiåra selv. Det kjennes ut som at sjelen min ikke forstår at guttene på feks 30 begynner å bli unge for meg og at det faktisk er innafor at jeg dater en som er midt i femtiåra, men da ser jo mange av mennene ut som gubber..

Det kan jo ikke være slik at jeg kun skal være med menn som er minst ti år yngre enn meg. Kan jeg kureres? :klo: "Markedet er jo fullt av menn i femtiåra som sikkert er potensielle gode partnere

Du får begynne likens som disse eldre fyrene som betaler unge kvinner for å få pule dem, jeg kan ikke se noen annen råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raggy skrev:

Jeg vil si jeg synes jeg holder meg ganske godt. Mangler aldri oppmerksomhet av menn uansett alder.

Men det er jo ikke lengre slik at det ville vært rart om jeg var med en mann på 50. Det virker som om hjernen min ikke har forstått hvor gammel jeg er. Siste forhold var med en som var nesten ni år yngre enn meg. 

Unge menn er kun interessert i sex med eldre damer. Det er urealistisk å tro at en mann i 30 årene som er i etableringsfasen vil starte et liv med en kvinne på 45+.  Blir ingen barn av det.

Anonymkode: ad276...7c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
1 minutt siden, trøndermann38 skrev:

Jeg liker damer som er eldre enn meg bedre enn de som er yngre

Ja akkurat det er det ingen manko på, men det var ikke det jeg lurte på :ler: Jeg kan bli sjekket opp av gutter helt ned i 20 årene og oppover så OM det finnes menn som vil ha yngre kvinner er ikke et spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raggy
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nærmer meg 50 og må være realistisk. Selv om jeg tror jeg ser ung ut så har jeg ikke lengre draget på unge menn i 30 årene. Kanskje noen få som liker eldre for sex. Også menn på min alder ser på meg som eldre. De søker etter yngre damer. Eller finner dem i utlandet. Nei det kryr av single damer på 50 + på dating sider. Men nesten ingen eldre menn som søker jevnaldrende kvinner. Bare sjekk selv. Så ser dere det. 

Anonymkode: ad276...7c3

Så din erfaring tilsier at jeg må forsøke å endre synet mitt på eldre menn hvis jeg ikke vil bi gammel alene forstår jeg. Antar du har rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
7 minutter siden, O.G. skrev:

Du får begynne likens som disse eldre fyrene som betaler unge kvinner for å få pule dem, jeg kan ikke se noen annen råd.

Her var det snakk om å finne seg en partner, ikke kun et seksuelt forhold. Sex med unge menn vil nok alltid forbli gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raggy skrev:

Her var det snakk om å finne seg en partner, ikke kun et seksuelt forhold. Sex med unge menn vil nok alltid forbli gratis

Vel, du får deg sikkert en kjæreste som er 15 år yngre også, men om du får en av kvalitet gjenstår og se. Du blir nok å betale for kuk på den ene eller annen måten uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raggy
1 minutt siden, O.G. skrev:

Vel, du får deg sikkert en kjæreste som er 15 år yngre også, men om du får en av kvalitet gjenstår og se. Du blir nok å betale for kuk på den ene eller annen måten uansett.

Du behøver ikke å anstrenge deg for å være så veldig hyggelig, det er ikke nødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raggy skrev:

Du behøver ikke å anstrenge deg for å være så veldig hyggelig, det er ikke nødvendig. 

Nei, jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raggy skrev:

Så din erfaring tilsier at jeg må forsøke å endre synet mitt på eldre menn hvis jeg ikke vil bi gammel alene forstår jeg. Antar du har rett

Ja man må være realistisk til livet. Selv om man er attraktiv så kan man ikke bygge forhold med menn og kvinner som er på et annet stadie i livet. Det gjelder for menn også. For kvinner foretrekker menn på sin alder.

Anonymkode: ad276...7c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, du får deg sikkert en kjæreste som er 15 år yngre også, men om du får en av kvalitet gjenstår og se. Du blir nok å betale for kuk på den ene eller annen måten uansett.

Kjenner flere som har yngre kjærester, og ingen av dem "betaler for kuk"... Kvaliteten er bedre enn eksene deres ;)

Anonymkode: 9431f...7f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...