Mollie Skrevet 16. mai 2019 #61 Del Skrevet 16. mai 2019 Den serien som het Er du mørkredd! Spesielt en episode, der en vampyr kom ut av et kinolerret. Fy så redd jeg var, turte knapt å sove alene på lange tider. 😱 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 16. mai 2019 #62 Del Skrevet 16. mai 2019 Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev: Jakten på nyresteinen og brødrene løvehjerte. Den hadde jeg helt glemt! Den var både skummel og trist! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joesi Skrevet 16. mai 2019 #63 Del Skrevet 16. mai 2019 Brødrene Løvehjerte 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #64 Del Skrevet 16. mai 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jurassic Park blant annet... Anonymkode: 97655...7e1 Ååååh, jeg elsket de filmene da jeg var liten! Mitt bidrag i denne tråden er the ring. Min bror fikk meg til å se den da jeg var 4 år. Det tok meg tre år å tørre å gå ned trappen til kjelleren hjemme og sove med lyset slukket. Anonymkode: d333f...275 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #65 Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg husker ikke hva filmen heter, men jeg husker en skummel scene fra filmen. Det var en liten jente som løp opp i et tårn i rød regnjakke med hetten over hodet. Tror det var faren(?) som lette etter henne og løp etter opp i tårnet, men da hun snudde seg så var det en gammel skummel dame og ikke jenta han lette etter😱 Husker jeg skvatt så jeg hoppet i sofaen. Anonymkode: d62a4...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 16. mai 2019 #66 Del Skrevet 16. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker ikke hva filmen heter, men jeg husker en skummel scene fra filmen. Det var en liten jente som løp opp i et tårn i rød regnjakke med hetten over hodet. Tror det var faren(?) som lette etter henne og løp etter opp i tårnet, men da hun snudde seg så var det en gammel skummel dame og ikke jenta han lette etter😱 Husker jeg skvatt så jeg hoppet i sofaen. Anonymkode: d62a4...146 Don’t look now? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #67 Del Skrevet 16. mai 2019 Friday 13th 😳 Anonymkode: 8be7c...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. mai 2019 #68 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) . Endret 8. september 2020 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Belikova Skrevet 16. mai 2019 #69 Del Skrevet 16. mai 2019 52 minutter siden, Thildamor skrev: Når var det sendt?? Kan ikke huske det....e Tja, kan det ha vært tidlig 90-tall tro? Mulig jeg tar feil, men ble det kanskje sendt som serie i Midt i Smørøyet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. mai 2019 #70 Del Skrevet 16. mai 2019 9 timer siden, Sunnfjording skrev: Twin peaks Oh yes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Belikova Skrevet 16. mai 2019 #71 Del Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, Kristanna skrev: The Blair Witch Project. Tror jeg hadde mareritt i ukesvis. Har ikke turt å se den igjen😂 Ja, fysj! Den var grusom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #72 Del Skrevet 16. mai 2019 3 minutter siden, Rararara skrev: Don’t look now? Wææ.. ja fyttikatta det var det😱 Trodde det var regnjakke, men ser nå det var rød kåpe. Anonymkode: d62a4...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 16. mai 2019 #73 Del Skrevet 16. mai 2019 9 minutter siden, Emma Belikova skrev: Tja, kan det ha vært tidlig 90-tall tro? Mulig jeg tar feil, men ble det kanskje sendt som serie i Midt i Smørøyet? Takk! Jeg googlet det nå. Det var i 1992. Har vel sett det, men ble nok ikke skremt. Litt for gammel til å være målegruppen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solkremen Skrevet 16. mai 2019 #74 Del Skrevet 16. mai 2019 Brødrene løvehjerte ga meg mye mareritt. Og, ikke film, men Linn Fylke i Hotel Cæsar😳 Gud hun var skummel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 16. mai 2019 #75 Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Jeg har ikke turt å se den igjen, men jeg syntes « Marens lille ugle» var kjempeekkel. Edit: filmen het visst « Ugler i mosen» og var basert på boken « Marens lille ugle» Før det ble jeg redd av « Gjetergutten og ulven» ..mest fordi musikken ble så skummel når ulven kom,mat jeg holdt for ørene og knep øynene igjen, til det var overstått. - Jeg har sett den i ettertid, tror det var et par år siden, eller så, og den er ikke like skummel Her er den: https://tv.nrk.no/program/FBUA00007273 Ellers har jeg ikke noen som jeg ble så skremt av som barn at jeg ikke ville se dem igjen. Jeg elsket grøssere, men etter jeg ble nogenlunde voksen har jeg blitt mer pinglete og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke vil se « Fuglene» eller « The innocents fra 1961 igjen, selv om jeg synes det er svært gode filmer i sin sjanger. Edit nr2 : Jeg fant « Ugler i mosen» , leste om den og tror at jeg kanskje tør å se den 😂 Endret 16. mai 2019 av absinthia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 16. mai 2019 #76 Del Skrevet 16. mai 2019 Mio min Mio. Da Mio blir grepet av den metallhånden holdt jeg på stryke med. Hadde mareritt i flere mnd. Da jeg var helt ung var det Noddy pga de to skurkene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #77 Del Skrevet 16. mai 2019 4 timer siden, Sinsiew skrev: Jakten på nyresteinen, Hufsa, Silent hill, the ring og episoden om bloody Mary i Supernatural.. 🙈 så du The Ring som barn?! Jeg så den på kino da jeg var rundt 20 (kan det stemme at den ble vist da?) og var traumatisert i lang tid etterpå! Anonymkode: 6466f...b71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynlen Skrevet 16. mai 2019 #78 Del Skrevet 16. mai 2019 Blindpassasjeren. Pompel og Pilt var ikke så skumle, bare rare, det var verre med Gorgon vaktmester og Lille-Gorgon, som aldri fikk nok grøt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #79 Del Skrevet 16. mai 2019 den norske serien "Rød snø" og en dødsekkel serie som het "serie V" tror jeg det var, om aliens som kom til jorden. Var vel 6 år og mamma visste ikke helt hva serien handlet om. Fikk med meg alt for mye før hun kom bort og så at jeg var i sjokktilstand😂 Anonymkode: 6466f...b71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2019 #80 Del Skrevet 16. mai 2019 10 timer siden, Emma Belikova skrev: Ikke film, men husker at jeg var livredd for musikkvideoen til Never Ending Story med Limahl Har ikke sett den etter jeg ble voksen. Sjæl🤣 Hvem er det som ikke blir redd en HALV bikkje som flyver?! Anonymkode: 2b8f8...e16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå