Gå til innhold

Filmer som skremte deg som barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

E.T.

Hver eneste gang jeg så den.

Hadde en tante og onkel som satte på denne til meg og kusinen min hver gang vi var på besøk hos dem.

Jeg har generelt veldig sansen for Spielberg nå altså, filminteressert og barn av 80-90-tallet som jeg er, men jeg syns fremdeles enkelte deler av E.T. er creepy.. 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var nok litt liten første gangen jeg så Predator...skummelt. 

Anonymkode: 006db...d05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET! Så den sammen med en venninne på video leeenge før vi ble gamle nok. Vi visste at vi ikke fikk lov, så da så vi den en gang vi var alene hjemme! 

Anonymkode: c7898...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

The Texas Chain Saw Massacre (1974) 

 

 

 

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jakten på nyresteinen, Hufsa, Silent hill, the ring og episoden om bloody Mary i Supernatural.. 🙈

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starwars, var livredd de hvite robotene.

Anonymkode: 3fde5...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor gammel jeg var, men venninna mi og jeg sneik oss til å se The Omen. 

Jeg var seriøst vettskremt i lange tider etterpå, mareritt i flere uker. 

Prøvde å overtale mor mi til å skinne lillebroren min for å se om det sto 666 i hodebunnen hans, men hun nektet 🙄

Endret av skruf
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp i England, og foreldrene mine leide den "søte kaninfilmen" Watership Down til meg og boren min da vi var 5 og 7 år.... Mareritt i ukesvis etterpå.

Anonymkode: 1b0ff...106

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Emma Belikova skrev:

Se der ja! Så gøy! 😊

musikken var visst ikke så veldig skummel, men hun sang jo om å dø. Kanskje det er det jeg husker. 

Det handler om å leve, det handler om å dø... 

Var det ikke slik? Sparer serien til en kveld jeg har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det levende lik var det det som skremte meg tidligst. Jeg var og er en pyse når det gjelder skumle filmer og serier, så jeg ser lite på skumle ting. The julekalender var også skummelt med den Nåså'en. Jeg gjemte meg bak en pute når han ble forvandlet. 

Anonymkode: 662ac...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Blair Witch Project. Tror jeg hadde mareritt i ukesvis. Har ikke turt å se den igjen😂

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så gammel at jeg ble utsatt for Pompel og Pilt, kan ikke si det direkte skremte meg, men jeg syns det var ekkelt og det syns jeg fortsatt. Det var også en tegneserie som heter Mr. Rossi, den handler om en som reiser i tiden, bort fra sitt kjedelige og tragiske liv der sjefen og til og med hunden til sjefen plager han, og så opplever han det samme i disse tidsreisene sine, han treffer dem igjen. Helt utrolig tragisk tegneserie, kanskje mer deprimerende enn skremmende :P
Jeg fant serien på youtube men vet ikke om jeg orker å se den om igjen: https://youtu.be/nUrhd0trtVM

Anonymkode: 91bcc...f92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Kristanna skrev:

The Blair Witch Project. Tror jeg hadde mareritt i ukesvis. Har ikke turt å se den igjen😂

Den var ordentlig skummel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Emma Belikova skrev:

Uff, ja. Mysteriet med det levende lik. Det var skikkelig skummelt. Mener å huske musikken var skikkelig ekkel også.

Når var det sendt?? Kan ikke huske det....e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karius og Baktus! 

De både ser og høres rett og slett onde ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...