Gå til innhold

The TEA between James Charles and Tati!!!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Vampen skrev:

Fort gjort, det kommer mye nå. :ler: Jeg tror ikke han har kommet ut med noe etter filmen hvor han snakket om at han var sen til en meet og greet fordi han måtte deale med «stuff». 

Han burde passet på de fansene han fortsatt har og møtt opp i tide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har Tati snart 8,6 millioner subs. :bolledeig: Hun var vel på rundt 6 mill før alt dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Jeg og alle vennene min digga Madonna da vi gikk på ungdomskolen.  Hovedelen av fanbasen hennes var unge da hun slo igjennom. 

Unge kan bety så mangt. Jeg tror fortsatt ikke hoveddemografien til Madonna var de under 14, verken tidlig eller senere i karrieren. Og som sagt, Madonna snakket ikke om å ikke kunne banne eller hva som er passende å gjøre foran unge fans i det ene øyeblikket, for så å gå med rumpa bar eller snakke om å suge pikk i det neste. Og det er den delen jeg har et problem med. JS har også unge fans, og han er over the top på alle områder. Man da vet du hva du får. Han har ikke et liksom-uskyldig image når det lønner seg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rozárka skrev:

Jo, men klærne var også snakket om. Nei, nå skrev jeg feil @Vampen Det var på Met Galaen de gjorde det, når han viste brystvorter.

Det antrekket fra Met Galaen har vært en snakkis, men det tror jeg er mest fordi det var stygt! :ler: 

Endret av Vampen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vampen skrev:

Unge kan bety så mangt. Jeg tror fortsatt ikke hoveddemografien til Madonna var de under 14, verken tidlig eller senere i karrieren. Og som sagt, Madonna snakket ikke om å ikke kunne banne eller hva som er passende å gjøre foran unge fans i det ene øyeblikket, for så å gå med rumpa bar eller snakke om å suge pikk i det neste. Og det er den delen jeg har et problem med. JS har også unge fans, og han er over the top på alle områder. Man da vet du hva du får. Han har ikke et liksom-uskyldig image når det lønner seg. 

Madonna har alltid vært provoserende, men ikke med å ha dårlig oppførsel og forsøke å presse noen til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vampen skrev:

Det antrekket fra Met Galaen har vært en snakkis, men det tror jeg er mest fordi det var stygt! :ler: 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rozárka skrev:

Madonna har alltid vært provoserende, men ikke med å ha dårlig oppførsel og forsøke å presse noen til sex.

Nei, og hun har heller ikke bygd en karriere på et image som i stor grad er ment å appellere til de yngste. Pinkety drinkety og hi sisters meg midt på leggen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vampen skrev:

Unge kan bety så mangt. Jeg tror fortsatt ikke hoveddemografien til Madonna var de under 14, verken tidlig eller senere i karrieren. Og som sagt, Madonna snakket ikke om å ikke kunne banne eller hva som er passende å gjøre foran unge fans i det ene øyeblikket, for så å gå med rumpa bar eller snakke om å suge pikk i det neste. Og det er den delen jeg har et problem med. JS har også unge fans, og han er over the top på alle områder. Man da vet du hva du får. Han har ikke et liksom-uskyldig image når det lønner seg. 

Forsvarer ikke JC men poenget mitt er at alle ungdomsidoler idag spiller ekstremt mye på sex.  At han er så grov,  sexfiksert og overhodet ikke tenker på påvirkningskraften sin ift. fanskaren sin ser mye om hvor umoden han er.  Han ER jo bare 19 år!! En unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vampen skrev:

Nei, og hun har heller ikke bygd en karriere på et image som i stor grad er ment å appellere til de yngste. Pinkety drinkety og hi sisters meg midt på leggen. 

Nei hun har forsøkt å appelere til dem på sin egen alder og over, føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Forsvarer ikke JC men poenget mitt er at alle ungdomsidoler idag spiller ekstremt mye på sex.  At han er så grov,  sexfiksert og overhodet ikke tenker på påvirkningskraften sin ift. fanskaren sin ser mye om hvor umoden han er.  Han ER jo bare 19 år!! En unge!

Nettopp derfor kunne han ha trengt å høre på folk som Tati og ikke bare la berømmelsen gå seg til hodet og gå hen og tråkke på dem, når han sa han ikke ville promotere hennes Halo pga alderen til fanskaren, men går så avsted og promoterer SugarBear Hair. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rozárka skrev:

Nettopp derfor kunne han ha trengt å høre på folk som Tati og ikke bare la berømmelsen gå seg til hodet og gå hen og tråkke på dem, når han sa han ikke ville promotere hennes Halo pga alderen til fanskaren, men går så avsted og promoterer SugarBear Hair. 

Men unger hører jo sjelden på voksne.  Det er rart at ikke managementet hans har røska opp i han da! Han må jo høre litt på de som er med å styre karrieren hans. Det er jo jobben deres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Forsvarer ikke JC men poenget mitt er at alle ungdomsidoler idag spiller ekstremt mye på sex.  At han er så grov,  sexfiksert og overhodet ikke tenker på påvirkningskraften sin ift. fanskaren sin ser mye om hvor umoden han er.  Han ER jo bare 19 år!! En unge!

Joda, og som sagt, JS gjør også det. Det jeg misliker med JC er han kombinerer det med et image som ved første øyekast er nettopp uskyldig og «barnevennlig». Hvor han på den ene siden er sukkersøt, snakker som en Barne-TV figur fra 80-tallet og har sterke meninger om hva som «passer seg», for så å snakke om å suge kuk og vifte med stumpen. Samme fyr gjorde et stort nummer ut av at denne Gomez-fyren drakk alkohol på Coachella, fordi det kunne skade imaget hans med så unge fans. Og det er altså mens han spradet rundt i det antrekket. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Men unger hører jo sjelden på voksne.  Det er rart at ikke managementet hans har røska opp i han da! Han må jo høre litt på de som er med å styre karrieren hans. Det er jo jobben deres. 

Så kan man jo også tenke på at Tati har vært med å sørge for at han fikk hjelp som managementet hans ikke ga han. Feks med monetizing av videoene sine og gå gjennom kontrakter, som mannen hennes har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Vampen skrev:

Joda, og som sagt, JS gjør også det. Det jeg misliker med JC er han kombinerer det med et image som ved første øyekast er nettopp uskyldig og «barnevennlig». Hvor han på den ene siden er sukkersøt, snakker som en Barne-TV figur fra 80-tallet og har sterke meninger om hva som «passer seg», for så å snakke om å suge kuk og vifte med stumpen. Samme fyr gjorde et stort nummer ut av at denne Gomez-fyren drakk alkohol på Coachella, fordi det kunne skade imaget hans med så unge fans. Og det er altså mens han spradet rundt i det antrekket. 

Han forsøker også å vise seg som et forbilde for unge homofile. At menn kan bruke sminke og være seg selv osv.Så er det en stereotypi han viser dem som er omtrent desperat sexfiksert, i neste øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Vampen skrev:

Jeg synes forøvrig det er litt spes at denne fyren har så unge fans. A6C301D1-B9FA-4A54-B27A-44DA72A3D902.thumb.jpeg.9ddf0a4f9653c3ef8a5c00133871574e.jpeg

Ja,dette er snacks av noen klær som skal være forbilder for unge homser, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, nicecar skrev:

Jeg synes det virker som JS har problemer med de fleste i miljøet.

Det er iallefall en lengre liste over folk han er uvenner med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Det er iallefall en lengre liste over folk han er uvenner med.

Mye av det handler vel i grunn også om at folk har vært ekstremt falske og brukt han som en trapp opp til berømmelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Begge tvillingene har sluttet å følge JC. Og ja, jeg er nysgjerrig på hvorfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vampen skrev:

 Begge tvillingene har sluttet å følge JC. Og ja, jeg er nysgjerrig på hvorfor. 

Klarer han å ikke snakke om sex på vulgære måter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rozárka skrev:

Klarer han å ikke snakke om sex på vulgære måter?

Klarer han å ikke snakke om sex hele tiden i alle situasjoner helt skamløst? Nei, jeg tror faktisk ikke det.

Uansett, jeg har hørt at de som snakker mye om sex er de som har lite sex. :sleep: (Burn)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...