Gå til innhold

The TEA between James Charles and Tati!!!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått med seg Kylie Jenners reaksjon på dramaet? Hun og Kim har iallefall "unfollowed" han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet bare at James Charles åpenbart har et veldig interessant kjøkken. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabriel Zamora er iallefall flink til å late som han er dum, når han forsøker å diskreditere Tati og si at historien hennes er full av hull og at videoen hennes bare var reklame for Halo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gabriel må bare klappe igjen munnen og ikke blande seg inn i andres drama. Han har ikke en damn shit med dette her å gjøre og han driter seg bare ut. Blir flau

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Rosewood skrev:

Gabriel må bare klappe igjen munnen og ikke blande seg inn i andres drama. Han har ikke en damn shit med dette her å gjøre og han driter seg bare ut. Blir flau

Enig. Han gjorde jo det siste med tanke på JS også, men han ble tilgitt av JS den gangen. Spennende å se om det samme skjer nå, eller om det er kroken på døren for GZ. Han var jo nylig i en reklamekampanje for JS også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Rosewood skrev:

Gabriel må bare klappe igjen munnen og ikke blande seg inn i andres drama. Han har ikke en damn shit med dette her å gjøre og han driter seg bare ut. Blir flau

Han ble jo dratt inn i det av Tati. Jeg har nuh sett den famøse videoen, og hun klipper han jo inn, for så å svare direkte på ting han sier. Zamora er forøvrigens den som forsvarer James C, og peker på at det Tati sier ikke helt stemmer på alle punkter.

Bla var Gabriel tilstede på dette famøse kjøkkenet og kan fortelle at det Tati sier ble sagt der er en løgn.

#drikkerte :kaffekopp:

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Jolene skrev:

Enig. Han gjorde jo det siste med tanke på JS også, men han ble tilgitt av JS den gangen. Spennende å se om det samme skjer nå, eller om det er kroken på døren for GZ. Han var jo nylig i en reklamekampanje for JS også...

Mn.. Jeg synes Gabriel er den som virker mest troverdig av alle her, nå. Og faktisk mest voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting. Nå som vi kan se alle disse private meldingene lagt ut på nettet alle vegne, feks fra James Charles til Nikita Dragun. Kom dette før eller etter Gage Gomez-dramaet?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at Tati angrer litt på videoen, tror hun hadde forventet å få mer hat enn det hun har gjort, men også at hun neppe forventet at JC skulle få så SINNSYKT mye hat fra alle kanter, og miste millioner av følgere. Ser for meg at hun ikke akkurat lever godt med det. 

Jeg håper også at JC har noen trygge og gode voksne mennesker rundt seg, som kan støtte han og prate med han. Ja, han har oppført seg dårlig, men han ER bare 19 år, og det kan neppe være lett å plutselig våkne en dag og være hatet av "hele verden". Jeg begynner å synes ganske synd på han faktisk. 

Spørs hva som blir enden på visa her, jeg ser ikke helt bort ifra at Tati får et søksmål mot seg. Jeg vet ikke. Men jeg ser for meg at managementet til JC kommer til å pushe for å få gjennom noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, bippo skrev:

Virker som at Tati angrer litt på videoen, tror hun hadde forventet å få mer hat enn det hun har gjort, men også at hun neppe forventet at JC skulle få så SINNSYKT mye hat fra alle kanter, og miste millioner av følgere. Ser for meg at hun ikke akkurat lever godt med det. 

Jeg håper også at JC har noen trygge og gode voksne mennesker rundt seg, som kan støtte han og prate med han. Ja, han har oppført seg dårlig, men han ER bare 19 år, og det kan neppe være lett å plutselig våkne en dag og være hatet av "hele verden". Jeg begynner å synes ganske synd på han faktisk. 

Spørs hva som blir enden på visa her, jeg ser ikke helt bort ifra at Tati får et søksmål mot seg. Jeg vet ikke. Men jeg ser for meg at managementet til JC kommer til å pushe for å få gjennom noe sånt. 

Hvorfor skal hun få et søksmål mot seg?? Men er det sånn at hun har uttalt seg, eller gått tilbake på det hun sa?

Jeg ser for meg at de trygge, voksne JamesC hadde det var jo nettopp Tati og hennes mann James. Foreldrene til JamesC støttet seg jo på henne, for de var tatt helt på senga av guttungens suksess. Faren ble jo redd når folk kom bort til JamesC på gata, fordi han syns det er skummelt for en ung, homofil mann der ute i verden  i utgangspunktet. Og det ser jo ikke ut som de har gjort en veldig god jobb med å oppdra han. Der har gutten fått styre som han ville.

Så Tati tok han jo inn under vingene sine- til hun skjønte at det begynte å bli en dårlig ting for hennes eget rykte... Hun har flere ganger talt til fordel for han og avvæpnet kritikk med at JC bare er 19år. Men på ett punkt gikk grensen for henne.

Om han hadde trygge voksne rundt seg hadde han aldri behøvd Tati i utgangspunktet, som egentlig er en beautyguru i en helt annen kategori og aldersgruppe enn ham selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Hvorfor skal hun få et søksmål mot seg?? Men er det sånn at hun har uttalt seg, eller gått tilbake på det hun sa?

Jeg ser for meg at de trygge, voksne JamesC hadde det var jo nettopp Tati og hennes mann James. Foreldrene til JamesC støttet seg jo på henne, for de var tatt helt på senga av guttungens suksess. Faren ble jo redd når folk kom bort til JamesC på gata, fordi han syns det er skummelt for en ung, homofil mann der ute i verden  i utgangspunktet. Og det ser jo ikke ut som de har gjort en veldig god jobb med å oppdra han. Der har gutten fått styre som han ville.

Så Tati tok han jo inn under vingene sine- til hun skjønte at det begynte å bli en dårlig ting for hennes eget rykte... Hun har flere ganger talt til fordel for han og avvæpnet kritikk med at JC bare er 19år. Men på ett punkt gikk grensen for henne.

Om han hadde trygge voksne rundt seg hadde han aldri behøvd Tati i utgangspunktet, som egentlig er en beautyguru i en helt annen kategori og aldersgruppe enn ham selv.

Amerikanere saksøker jo for alt, og det kan jo tenkes at de mener dette er slander (hva er det på norsk?).  Har hvertfall en følelse av at Tati ikke kommer til å komme seg ut av dette totalt uskadet.

Angående hva Tati har sagt, så skrev hun dette på Twitter for noen dager siden:

Sitat

"There won't be a video tomorrow. My heart is stil too heavy. I feel like I need to remind you that we can hold truth & inspire change without grabbing onto hate. Honor your blessings, don't abuse them. Celebrating pain will only bring it to your door. Love you guys, see you soon"

Så det får meg til å tenke at hun nok ikke akkurat lever godt med dette. 

Og ja, foreldrene hans har jo åpenbart feilet på ett eller flere punkter, men jeg håper han kommer seg gjennom dette, han må jo ha det helt forferdelig. Men jeg håper han har noen i managementet eller noe sånt rundt han som han kan snakke med og få en klem av og få litt omsorg rett og slett. Jeg har aldri vært noe fan av han, men det er ikke så mange mennesker som fortjener den typen hat som han får (i sinnsyke mengder) akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Tøytigern skrev:

Mn.. Jeg synes Gabriel er den som virker mest troverdig av alle her, nå. Og faktisk mest voksen. 

Tja, jeg synes han virker som han bare er ute etter oppmerksomhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er ihvertfall sikkert, og det er at Tati er styrtrik.  Over 4 milloner nye følgere på bare et par dager.   Hun kan pensjonere seg om et par år om hun vil.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mest enig i denne, jeg. Selvsagt gjør Tati dette i stor grad pga produktet sitt. Og jeg tviler faktisk på at hun har snakket alvorlig med han om det med på presse seg på heterofile menn. En ting er å si ifra når det skjer, noe annet er å faktisk diskutere problemstillingen ordentlig. Hun har bidratt til at han har blitt slik han er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, funginger skrev:

Jeg er mest enig i denne, jeg. Selvsagt gjør Tati dette i stor grad pga produktet sitt. Og jeg tviler faktisk på at hun har snakket alvorlig med han om det med på presse seg på heterofile menn. En ting er å si ifra når det skjer, noe annet er å faktisk diskutere problemstillingen ordentlig. Hun har bidratt til at han har blitt slik han er nå.

På hvilken måte mener du hun har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, funginger said:

Jeg er mest enig i denne, jeg. Selvsagt gjør Tati dette i stor grad pga produktet sitt. Og jeg tviler faktisk på at hun har snakket alvorlig med han om det med på presse seg på heterofile menn. En ting er å si ifra når det skjer, noe annet er å faktisk diskutere problemstillingen ordentlig. Hun har bidratt til at han har blitt slik han er nå.

Det er ikke hennes ansvar å snakke med han om hvor alvorlig det er å presse seg på heterofile menn. Han er voksen og må ta ansvar for seg selv og sine handlinger, Dette skjønner han om han bruker nøtta si. Ingen trenger å få forklart hvorfor man ikke presser seg på noen med annen legning enn seg selv. Det er åpenbart.

At hun ikke har snakket med han om hvorfor man ikke skal presse seg på heterofile menn betyr IKKE det samme som at hun har «bidratt» til at han er slik han er nå. Nå stretcher du så langt at du snart når Jesus.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, opprørsk skrev:

 

At hun ikke har snakket med han om hvorfor man ikke skal presse seg på heterofile menn betyr IKKE det samme som at hun har «bidratt» til at han er slik han er nå. Nå stretcher du så langt at du snart når Jesus.

Nå var det ikke meg du svarte, men jeg ville bare legge til en ting. For hun har snakket med han om det. Hun snakket med han om det foran Gabriel Zamora, fortalte hun, så folk kunne vite at andre har hørt henne gjøre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Rozárka skrev:

På hvilken måte mener du hun har gjort det?

 

31 minutter siden, opprørsk skrev:

Det er ikke hennes ansvar å snakke med han om hvor alvorlig det er å presse seg på heterofile menn. Han er voksen og må ta ansvar for seg selv og sine handlinger, Dette skjønner han om han bruker nøtta si. Ingen trenger å få forklart hvorfor man ikke presser seg på noen med annen legning enn seg selv. Det er åpenbart.

At hun ikke har snakket med han om hvorfor man ikke skal presse seg på heterofile menn betyr IKKE det samme som at hun har «bidratt» til at han er slik han er nå. Nå stretcher du så langt at du snart når Jesus.

Selvsagt har hun det hvis hun har lagt rette for at han har blitt så stor som han har blitt. Hun har også snakket om at hun har vært hans "mentor" eller "mor", da tar man også del i ansvaret. Det er også helt urimelig av henne å lage den videoen og potensielt ødelegge karrieren hans. Hadde han fortsatt med slik oppførsel hadde han klart det helt fint på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, funginger skrev:

 

Selvsagt har hun det hvis hun har lagt rette for at han har blitt så stor som han har blitt. Hun har også snakket om at hun har vært hans "mentor" eller "mor", da tar man også del i ansvaret. Det er også helt urimelig av henne å lage den videoen og potensielt ødelegge karrieren hans. Hadde han fortsatt med slik oppførsel hadde han klart det helt fint på egenhånd.

Nei, det er da ikke hennes ansvar at han er sexfiksert og fører et vulgært språk. Det er heller ikke hennes ansvar at han har prøvd seg på hetero menn. Han har foreldre som har ansvaret for oppdragelsen. Det er å dra det for langt å mene at Tati skal ha ansvaret for at han er en, unnskyld språket, pervertet idiot.

Edit: Det er jo ikke Tati som har lært han å snakke slik og oppføre seg sånn. Hun har vist han veien fram i bransjen og samarbeidet med han.

Endret av Rozárka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thisisnotmyname skrev:

Jeg lurer på om jc har gjort noe mot broren til Nathan (kjæresten til js) som er hetro, at derfor ble han  banned fra huset.

Var det jeg tenkte når jeg leste det js skrev

Tenkte det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...