Gå til innhold

The TEA between James Charles and Tati!!!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Mine tanker om saken:

Jeg har lenge fulgt JS, JC og Tati (sammen med Nikkitutorials og NicolConcilio). Men jeg merket mer de siste månedene at JC ble mer og mer irriterende og jeg fikk en dårlig vibe, selv før dette med Tati. 

Jeg var automatisk på Tati sin side da det med sugarbear kom ut. Først syntes jeg hun overreagerte litt med å gråte på instastory, ja, men for henne tror jeg dette var siste dråpe. Og når man ser på dette i et større perspektiv i lys av hva som blir sagt, ikke bare av henne men ANDRE som forteller om ekle ting han gjør og hvordan berømmelsen har gått inn i hodet på han på en ekstremt ekkel måte, forstår jeg godt hvorfor hun publiserte det. Noen kan si dette ikke skulle bli tatt offentlig, men det Tati sier er det flere som bekrefter. Og han ville bare ha forsøkt å legge skylden på henne eller vri sannheten, er ganske sikker på det i alle fall. Plus om hun ikke vil redde vennskapet lenger, hva har hun å tape?

Det handler ikke om pillene alene, men i større kontekst handler det om at JC bare tråkker over alle så lenge han får det han vil og er i bunn og grunn ganske ekkel. Han ville ikke promotere Halo fordi han har flest unge seere, og Tati forsto dette (og det gir mening). Men så går han og promoterer konkurrenten som er kjent for å være en scam? Ja, da hadde jeg også reagert hadde jeg vært henne. Men det verste er jo det med alle mennene han prøver seg på og hvor upassende han er... hadde ikke ville vært venn med han heller. 

Tror jo i bunn og grunn han sikkert er en god fyr, men han har et for stort ego som har vokst så mye at han rett og slett er ekkel nå.

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes faktisk det hele er litt ubehagelig å være vitne til. Har alltid foretrukket Tati og Jeffree Star enn JC, men måten folk HIVER seg på og tar side, og virkelig nyter å se en 19 åring få ødelagt livet sitt, det er merkverdig.

Sånn litt mellom linjene, hvis JC hadde reklamert for Tati sine multivitaminer, ville noe av dette skjedd? Tygg litt på den..

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Vampen skrev:

JS med nevnte Nathan. 3A341CFE-256B-4BD2-9395-0FE2E95D5BEE.thumb.jpeg.7f34cc1a05a4d310d2bce436f9635412.jpeg

Jeg ser for meg, med det som har blitt fortalt her at Nathan kanskje er bifil og har funnet lykken med Jeffree? Håper iallefall det og at de varer.

James Charles er kjent for å mene at alle menn er "litt homo" og har kanskje sagt noe provoserende til Nathan? Det vil vi kanskje aldri få svar på. Men vi vet iallefall at her er det uggler i mosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Callisto83 skrev:

Jeg synes faktisk det hele er litt ubehagelig å være vitne til. Har alltid foretrukket Tati og Jeffree Star enn JC, men måten folk HIVER seg på og tar side, og virkelig nyter å se en 19 åring få ødelagt livet sitt, det er merkverdig.

Sånn litt mellom linjene, hvis JC hadde reklamert for Tati sine multivitaminer, ville noe av dette skjedd? Tygg litt på den..

 

Tweeten til JS, samt det Tati sa om bursdagsselskapet sitt og oppførselen der, tyder på at det hadde skjedd noe da også, ja. For vitaminene er jo en uhyre liten del av det som kommer fram nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Callisto83 skrev:

Jeg synes faktisk det hele er litt ubehagelig å være vitne til. Har alltid foretrukket Tati og Jeffree Star enn JC, men måten folk HIVER seg på og tar side, og virkelig nyter å se en 19 åring få ødelagt livet sitt, det er merkverdig.

Sånn litt mellom linjene, hvis JC hadde reklamert for Tati sine multivitaminer, ville noe av dette skjedd? Tygg litt på den..

 

Nyter man det? Og får han virkelig ødelagt livet? Det tviler jeg på. Dette er en skandale som alle andre, og den vil blåse over. Og James Charles vil fortsette i gamle spor sånn som Logan Paul gjorde i sin tid. (OG DET var forkastelig, det.) Han vil ha mistet noen venner, men sånn er glam-livet og han har fortsatt millioner i banken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Jeg ser for meg, med det som har blitt fortalt her at Nathan kanskje er bifil og har funnet lykken med Jeffree? Håper iallefall det og at de varer.

James Charles er kjent for å mene at alle menn er "litt homo" og har kanskje sagt noe provoserende til Nathan? Det vil vi kanskje aldri få svar på. Men vi vet iallefall at her er det uggler i mosen.

Jeg tror faktisk Nathan har identifisert seg som heterofil, og fortsatt gjør det. Men ja, kjæresten hans er feminin, men har en penis, så jeg tenker også bifil. Så Nathan er jo JC hvite hval med tanke på at påstandene om at alle menn potensielt er litt homo. Så et eller annet dumt har han tydeligvis sagt ler gjort. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fulgt med litt jeg også, og tror nok at det med vitaminer var begeret for Tati. JS er jeg stor fan av, og han og Tati har vært venner lengre enn JC og Tati. Da er det naturlig at JS tar parti med Tati.

Hadde egentlig sansen for JC også, men det har vært for mye bråk og skandaler rundt han. Man kan faktisk ikke behandle andre som dritt bare fordi du er kjent.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jolene skrev:

Har fulgt med litt jeg også, og tror nok at det med vitaminer var begeret for Tati. JS er jeg stor fan av, og han og Tati har vært venner lengre enn JC og Tati. Da er det naturlig at JS tar parti med Tati.

Hadde egentlig sansen for JC også, men det har vært for mye bråk og skandaler rundt han. Man kan faktisk ikke behandle andre som dritt bare fordi du er kjent.

Jeg tror nok også det var triggeren, men mulig hun ikke hadde gått ut i some hvis James Charles hadde tatt en telefon til dama og beklaget personligens og prøvd å rydde opp. Hun sier jo det i videoen sin: Det verste var at han har aldri tatt kontakt. Han begynte bare med skadekontroll i sosiale medier og neglisjerte å ringe, tekste, skype, whatever. En venn oppfører seg ikke sånn.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Jeg tror nok også det var triggeren, men mulig hun ikke hadde gått ut i some hvis James Charles hadde tatt en telefon til dama og beklaget personligens og prøvd å rydde opp. Hun sier jo det i videoen sin: Det verste var at han har aldri tatt kontakt. Han begynte bare med skadekontroll i sosiale medier og neglisjerte å ringe, tekste, skype, whatever. En venn oppfører seg ikke sånn.

Nettopp! Ekte venner viser jo at de bryr seg om deg som person, men når det uteblir ser man jo hvordan noen er. Å aktivt bedrive skadekontroll, er KUN for egen del og man viser da at man aldri egentlig brydde seg. Jeg tror også at mye av kjernen ligger der, nettopp fordi han har over flere år bare brukt Tati som en brikke. Når man blir spilt på den måten, og merker at det blir spekulasjoner rundt en, da vil man jo avkrefte det som kommer frem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sittet litt på gjerdet når det kommer til JC, men har tenkt at siden Tati liker han kan han jo ikke være for ille. Det var liksom hans eneste "redeeming quality". Så når hun går SÅ hardt ut mot han, ser jeg for meg at det også er noe verre info som hun sitter inne med (og ikke forteller), for Tati er virkelig ikke typen til å gjøre sånt. Ser nok også for meg at JS sitter på mye dritt om han, ja.

Spent på hvordan dette kommer til å utvikle seg. Jeg syns Tati fortjener alle følgerne hun får nå, men det er jo dumt at hun får dem på grunn av dette. Tror nok ikke hun sitter og gnir seg i hendene akkurat, hun virket jo (i motsetning til JC) oppriktig lei seg for at forholdet deres var over.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, bippo skrev:

Jeg har alltid sittet litt på gjerdet når det kommer til JC, men har tenkt at siden Tati liker han kan han jo ikke være for ille. Det var liksom hans eneste "redeeming quality". Så når hun går SÅ hardt ut mot han, ser jeg for meg at det også er noe verre info som hun sitter inne med (og ikke forteller), for Tati er virkelig ikke typen til å gjøre sånt. Ser nok også for meg at JS sitter på mye dritt om han, ja.

Spent på hvordan dette kommer til å utvikle seg. Jeg syns Tati fortjener alle følgerne hun får nå, men det er jo dumt at hun får dem på grunn av dette. Tror nok ikke hun sitter og gnir seg i hendene akkurat, hun virket jo (i motsetning til JC) oppriktig lei seg for at forholdet deres var over.

For å si det sånn, jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjedde på bursdagsfesten hennes. :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vampen skrev:

For å si det sånn, jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjedde på bursdagsfesten hennes. :ler: 

Mhm, samme her! 

Jeg lurer på om JC tar til seg noe av kritikken, eller om han er too far gone. Om han skjønner at han har oppført seg skikkelig ræva, og om han kommer til å endre oppførselen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Tøytigern skrev:

Nyter man det? Og får han virkelig ødelagt livet? Det tviler jeg på. Dette er en skandale som alle andre, og den vil blåse over. Og James Charles vil fortsette i gamle spor sånn som Logan Paul gjorde i sin tid. (OG DET var forkastelig, det.) Han vil ha mistet noen venner, men sånn er glam-livet og han har fortsatt millioner i banken.

Hvem er Logan Paul og hva var greia med han??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Vampen skrev:

For å si det sånn, jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjedde på bursdagsfesten hennes. :ler: 

Hun forteller det jo i videoen BYE SISTER......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Hun forteller det jo i videoen BYE SISTER......

Ikke alt. Hun forteller at det skjedde noe, og at det går på dette med legning,  men hun er vag på detaljene. Og sett opp mot det JS skriver, så er jeg nysgjerrig. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Jolene skrev:

Nettopp! Ekte venner viser jo at de bryr seg om deg som person, men når det uteblir ser man jo hvordan noen er. Å aktivt bedrive skadekontroll, er KUN for egen del og man viser da at man aldri egentlig brydde seg. Jeg tror også at mye av kjernen ligger der, nettopp fordi han har over flere år bare brukt Tati som en brikke. Når man blir spilt på den måten, og merker at det blir spekulasjoner rundt en, da vil man jo avkrefte det som kommer frem.

Han har vel igrunnen bare vært overfladisk og brukt henne... Det er hun som har tenkt at hun kunne være venn med en gutt på 17-18 år.

Det må være gruffent for henne at han er med i bryllupsvideoen hennes... Så blir hun alltid minnet på han hvis hun vil vise den til noen, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Vampen skrev:

For å si det sånn, jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjedde på bursdagsfesten hennes. :ler: 

Han satt visst og sa til alle hva han hadde tenk å gjøre med servitøren hennes, i detaljer. Hun hadde ringt rundt til folk og beklaget etterpå for hans adferd... (Sier min kjære kone, som har sett videoen hennes.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hvem er Logan Paul og hva var greia med han??

Han er en drittsekk som fant på å vise alle de små følgerne sine et offer for et selvmord.Uten at pårørende var varslet eller noe somhelst. Ringte ikke ambulansen, men filmet offeret. La det ut på YT. Han diskuterte det med folkene sine som mente det var for drøyt, men han ville ha sjokk-faktoren og bli omtalt. Så, etterpå , lagde han en trist "Å, jeg er så lei meg"-video.

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tøytigern skrev:

Han er en drittsekk som fant på å vise alle de små følgerne sine et offer for et selvmord.Uten at pårørende var varslet eller noe somhelst. Ringte ikke ambulansen, men filmet offeret. La det ut på YT. Han diskuterte det med folkene sine som mente det var for drøyt, men han ville ha sjokk-faktoren og bli omtalt. Så, etterpå , lagde han en trist "Å, jeg er så lei meg"-video.

Herregud. Han må jo være hjerneskadd!!!   Hvem gjøøøør slikt??  :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...