Gå til innhold

The TEA between James Charles and Tati!!!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg tror han prøvde å få seg selv til å se bra ut, etter å ha gjort noe utilgivelig. Og han snakket ikke med henne selv, sånn venner gjør. Han gikk til some og snakket OM henne.... Så da fikk hun nok og lar han smake sin egen medisin istedet for å la han trashe ryktet hennes. Hun har vært med lenge nok til å se at han kunne ødelegge for henne og gå forbi henne på bekostning av henne. Det aksepterte hun jo ikke som har vært med å bygge han opp.

Det han ikke hadde regnet med er at alle har sett hans adferd og vet at hun er så mye mere troverdig enn han. Folk ser hans video og tenker -Hm... De ser hennes video og tenker -Å,så det er SÅNN det henger sammen.

Dermed har hun trashet han og ikke omvendt.

Han har ødelagt for seg selv, igrunnen, ved å få for stort ego og tro han kunne gjøre som han ville overfor - av alle mennesker i industrien- Tati Westbrook.

Hun sitter der med teppe under han og sier -Jeg bygde deg opp og kan rive deg ned igjen. Bare test meg. 

 

 

Jeg er ganske enig i denne oppsummeringen. :) 

Dette har nok tatt litt ekstra av nettopp fordi det er Tati, for hun pleier ikke å ha verken hovedrolle eller birolle i dramaet. Så når hun først legger ut en 43 min lang film, hvor hun virker ærlig, klar, classy og nådeløs, så får det større gjennomslagskraft. Og det er vanskelig å skyte tilbake på det, fordi det hele fremføres såpass ryddig og seriøst. 

Jeg har også fått med meg at Jeffree Star har stilt seg på Tatis side, og da begynner det å nærme seg sjakkmatt. For selv om JC har klart å få til mye på kort tid, så er det få i industrien som har så mye makt og er såpass untouchable som JS. Det blir artig å se om han kaster seg mer inn i det hele, eller om han nøyer seg med noen stikk fra sidelinjen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Vampen skrev:

Jeg er ganske enig i denne oppsummeringen. :) 

Dette har nok tatt litt ekstra av nettopp fordi det er Tati, for hun pleier ikke å ha verken hovedrolle eller birolle i dramaet. Så når hun først legger ut en 43 min lang film, hvor hun virker ærlig, klar, classy og nådeløs, så får det større gjennomslagskraft. Og det er vanskelig å skyte tilbake på det, fordi det hele fremføres såpass ryddig og seriøst. 

Jeg har også fått med meg at Jeffree Star har stilt seg på Tatis side, og da begynner det å nærme seg sjakkmatt. For selv om JC har klart å få til mye på kort tid, så er det få i industrien som har så mye makt og er såpass untouchable som JS. Det blir artig å se om han kaster seg mer inn i det hele, eller om han nøyer seg med noen stikk fra sidelinjen. 

Ikke bare Jeffree Star men også Kylie Jenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Ikke bare Jeffree Star men også Kylie Jenner. 

Hadde jeg vært JC hadde jeg vært mer svett over JS enn Kylie. 😅 Kylie er vel først og fremst en karrieremulighet, som nå ikke vil identifiseres med dette rotet. JS derimot, er en løs kanon på dekk, med dritt på alle og viljen til å snakke om det. Og det har gått relativt dritt med alle tidligere venner som har prøvd å yppe til kamp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vampen skrev:

Hadde jeg vært JC hadde jeg vært mer svett over JS enn Kylie. 😅 Kylie er vel først og fremst en karrieremulighet, som nå ikke vil identifiseres med dette rotet. JS derimot, er en løs kanon på dekk, med dritt på alle og viljen til å snakke om det. Og det har gått relativt dritt med alle tidligere venner som har prøvd å yppe til kamp. 

Det jeg syns var verst var ikke det med vitamin-sukkerbamsene han har promotert, når han ikke ville promotere hennes piller. Altså, saken er at han har små unger til følgere. De har altså en rollemodell som trakasserer andre seksuelt og forsvarer det med at han kan få det som han vil fordi han er berømt. Jeg syns det var dette viktigste Tati tok opp, for det fikk meg til å irriteres over han. (!) Han har også prøvd å få folk til å ha sex med å si han skulle ødelegge for dem hvis de sa nei. 

Det kommer fram i some nå.

Jeg hørte om de vitamingreiene og tenkte- Jaha, det var jo ugreit av han. Skjønner at hun føler seg bedratt.

Jeg mener, hun hadde jo hjulpet han å få inn masse, masse penger, latt mannen sin se over kontraktene hans ogsåvidere. Ifølge min kjære så har hun også drevet og promotert James på sin kanal og bedt folk bruke hans rabattkode når de kjøpte ting (og dermed gitt han inntekter)- men han ville ikke gjøre motsatt og promotere hennes piller. Hun aksepterte det, helt til den greia med sukkerbamsene. Og jeg syns min kones forklaring også var fin om at det var ikke bare for det, men også fordi barn ser på han, og de sukkerbamsene han promoterte inneholder melatonin- som ikke er bare uten videre å ta. Og vi snakker om søtsmakende, bamseformet melatonin.... Så Tati reagerer ikke bare på svik mot henne selv men også på å promotere noen piller som ikke er bra for barn. Noe som er en veldig mye bedre grunn enn å bare være sur. Som jo er veldig sympatisk av henne.

Endret av Tøytigern
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse barna jeg snakker om ser omtrent alle som en på Kylie Jenner som en stor moteguru (...alfa og omega ) og vil bruke hennes lipkit og denslags. Så at hun ikke vil henge med James Charles vil nok ha noe å si for om de fortsetter å følge han eller ikke. Jeg tror det betyr mere for de yngste følgerne enn Jeffree Star og Tati Westbrook, igrunnen. Men det er nå meg, da.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære ber meg si noen ord om at hun syns hans "unnskyld-video" var latterlig. Hun mener han grein krokodilletårer, så dramatisk ut med briller og uten sminke helt kalkulert og at han prøvde like hardt som Logan Paul å se trist ut, etter hans Japan-skandale. Hun sier det skinner gjennom at han prøver å få folk til å syns synd på han og at han syns mest synd på seg selv.

Hun sier også at "Hvorfor sier ikke JC direkte til sin mamma å slutte å kommentere og prøve å støtte han i some, istedet for å si det til henne i en effings video?"

Jeg har ikke sett videoen, men hun mener den er "spill for galleriet."

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt Tati i flere år, og har en del å si om denne videoen. 

Før det første syns jeg James Charles er et forferdelig menneske og at det virkelig er på tide at han får konsekvenser for oppførselen sin. Han har oppført seg dårlig fra starten, driter seg ut igjen og igjen, skylder på alderen sin, og får flere følgere. Dette er ekstra ille med tanke på hvor unge følgerne hans er og hvor lett de kan bli påvirket av å se noen som fungerer som et forbilde for dem kontinuerlig oppføre seg slik JC har gjort på sosiale medier.  Når den seksuelle trakasseringen i tillegg kommer på banen blir det bare enda verre. 

Problemet mitt med Tati akkurat nå er at hun har visst om oppførselen hans og unnskyldt eller ignorert den i flere år. Så snakker JC om Sugar Bear Hair i stedet for Tati sitt merke Halo, og plutselig så skal alt fram. Dette handler kun om at Tati fikk stoltheten sin såret, og så en mulighet til å tjene penger på å "expose" James Charles. Hun kunne gjort andre klar over den seksuelle trakasseringen tidligere, hun kunne kuttet ut JC privat etter alle skandalene, i stedet valgte hun å snakke om problemet offentlig først når hun skjønte at hun kunne tjene på å snakke ut. 

Jeg tror det er veldig bra at informasjonen om JC ble spredt, men jeg syns helt ærlig ikke at Tati fortjener så mye ros som hun får akkurat nå. Folk hyller henne som om hun har vært modig eller gjort noe stort, men det har hun jo ikke. Hvis JC ikke hadde reklamert for SBH ville hun aldri ha sagt noe, hun ville fortsatt å tiet slik hun har gjort i årevis, og det syns jeg ikke er greit. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det jeg syns var verst var ikke det med vitamin-sukkerbamsene han har promotert, når han ikke ville promotere hennes piller. Altså, saken er at han har små unger til følgere. De har altså en rollemodell som trakasserer andre seksuelt og forsvarer det med at han kan få det som de vil fordi han er berømt. Jeg syns det var dette viktigste Tati tok opp, for det fikk meg til å irriteres over han. (!) Han har også prøvd å få folk til å ha sex med å si han skulle ødelegge for dem hvis de sa nei. 

Det kommer fram i some nå.

Jeg hørte om de vitamingreiene og tenkte- Jaha, det var jo ugreit av han. Skjønner at hun føler seg bedratt.

Jeg mener, hun hadde jo hjulpet han å få inn masse, masse penger, latt mannen sin se over kontraktene hans ogsåvidere. Ifølge min kjære så har hun også drevet og promotert James på sin kanal og bedt folk bruke hans rabattkode når de kjøpte ting (og dermed gitt han inntekter)- men han ville ikke gjøre motsatt og promotere hennes piller. Hun aksepterte det, helt til den greia med sukkerbamsene. Og jeg syns min kones forklaring også var fin om at det var ikke bare for det, men også fordi barn ser på han, og de sukkerbamsene han promoterte inneholder melatonin- som ikke er bare uten videre å ta. Og vi snakker om søtsmakende, bamseformet melatonin.... Så Tati reagerer ikke bare på svik mot henne selv men også på å promotere noen piller som ikke er bra for barn. Noe som er en veldig mye bedre grunn enn å bare være sur. Som jo er veldig sympatisk av henne.

Jeg er helt enig. :) 

Tati sa i filmen at han hadde sagt at han ikke ville promotere hennes vitaminer fordi det ville være upassende mtp alderen til følgerne hans. Det virket som om hun syntes det var greit, og vennskapet deres har jo fortsatt etter at vitaminene hennes kom ut, så jeg tror henne. Men da er det litt spesielt når han nå reklamerer for piller som stort sett består av sukker, men som liksom også skal fungere på angst/søvn, til de samme unge følgerne. Jeg forstår at hun opplevde det som et svik. Både fordi de var venner, men fordi hun faktisk også har hjulpet ham så mye som hun har. 

Mitt inntrykk er at det er mye hun har reagert på, feks dette med måten han har forsøkt å manipulere heterofile menn, måten han har behandlet andre (feks Marlena Stell) og egoet og arrogansen han har vist. Men at hun har tatt den moderlige rollen, forsøkt å veilede ham og håpet at han skulle vokse ut av oppførselen. Så dukker denne vitamingreia opp, han snakker om henne, andre latterliggjør henne, og plutselig er det nok. Og da kom alt. Eller nesten alt, det var enkelte ting hun ikke ville spesifisere. 

Jeg tror det som nå er mest skadelig for ham, med rette, er en kombinasjon av at det er bekreftet at han faktisk er så grisk og arrogant som en del har hatt inntrykk av, det er feks en haug med mindre influensere som nå har fortalt at de på mystisk vis mistet sin Morphe kode rett før de lanserte paletten til JC. Og vi ser jo her hvordan han har behandlet en venn som faktisk har gjort masse for ham. Men også det som kommer fram nå om måten han har gått aggressivt etter heterofile menn. For der kommer det mye rusk nå. Filmene med JC og Dolan tvillingene har vært cringe å se på, med måten han er over the top seksuell med dem, til de ser brudd ut. Og det hjelper ikke at målgruppa som nevnt er unge tenåringer. Begge Dolan tvillingene har nå sluttet å følge ham, etter å ha holdt seg unna i flere måneder. I tillegg kommer det jo også fram at han har registrert seg som kvinne på Tinder for å komme i kontakt med heterofile menn, og det er flere menn som står fram med sine historier. Så Tatis påstand om at han avfeide kritikk som gikk på å la en mann være fordi han var heterofil, med det spiller ingen rolle, jeg er kjendis, virker troverdig. Og den oppførselen er helg forkastelig, og det er på sin plass at det får oppmerksomhet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, whitewildfox skrev:

Jeg har fulgt Tati i flere år, og har en del å si om denne videoen. 

Før det første syns jeg James Charles er et forferdelig menneske og at det virkelig er på tide at han får konsekvenser for oppførselen sin. Han har oppført seg dårlig fra starten, driter seg ut igjen og igjen, skylder på alderen sin, og får flere følgere. Dette er ekstra ille med tanke på hvor unge følgerne hans er og hvor lett de kan bli påvirket av å se noen som fungerer som et forbilde for dem kontinuerlig oppføre seg slik JC har gjort på sosiale medier.  Når den seksuelle trakasseringen i tillegg kommer på banen blir det bare enda verre. 

Problemet mitt med Tati akkurat nå er at hun har visst om oppførselen hans og unnskyldt eller ignorert den i flere år. Så snakker JC om Sugar Bear Hair i stedet for Tati sitt merke Halo, og plutselig så skal alt fram. Dette handler kun om at Tati fikk stoltheten sin såret, og så en mulighet til å tjene penger på å "expose" James Charles. Hun kunne gjort andre klar over den seksuelle trakasseringen tidligere, hun kunne kuttet ut JC privat etter alle skandalene, i stedet valgte hun å snakke om problemet offentlig først når hun skjønte at hun kunne tjene på å snakke ut. 

Jeg tror det er veldig bra at informasjonen om JC ble spredt, men jeg syns helt ærlig ikke at Tati fortjener så mye ros som hun får akkurat nå. Folk hyller henne som om hun har vært modig eller gjort noe stort, men det har hun jo ikke. Hvis JC ikke hadde reklamert for SBH ville hun aldri ha sagt noe, hun ville fortsatt å tiet slik hun har gjort i årevis, og det syns jeg ikke er greit. 

Men kvinner er jo stumme av beundring for Tati i utgangspunktet, så hun får ikke gjort noe galt i deres øyne.

Syns du tar opp noe viktig. Og det er derfor jeg begynte med å si at hun er sur pga det med sukkerbamse-vitaminene, når han ikke ville promotere hennes lilla kapsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han mistet 2 mill følgere, lurer på hva han ender opp med og hva Tati ender opp med.  Har aldri likt JC, han prater så fort og er så hektisk og overdrevent blid/hyggelig.  Blir bare stressa av å se på han. Lurer på om han mister mange branddeals nå som han har blitt så upopulær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, whitewildfox skrev:

Jeg har fulgt Tati i flere år, og har en del å si om denne videoen. 

Før det første syns jeg James Charles er et forferdelig menneske og at det virkelig er på tide at han får konsekvenser for oppførselen sin. Han har oppført seg dårlig fra starten, driter seg ut igjen og igjen, skylder på alderen sin, og får flere følgere. Dette er ekstra ille med tanke på hvor unge følgerne hans er og hvor lett de kan bli påvirket av å se noen som fungerer som et forbilde for dem kontinuerlig oppføre seg slik JC har gjort på sosiale medier.  Når den seksuelle trakasseringen i tillegg kommer på banen blir det bare enda verre. 

Problemet mitt med Tati akkurat nå er at hun har visst om oppførselen hans og unnskyldt eller ignorert den i flere år. Så snakker JC om Sugar Bear Hair i stedet for Tati sitt merke Halo, og plutselig så skal alt fram. Dette handler kun om at Tati fikk stoltheten sin såret, og så en mulighet til å tjene penger på å "expose" James Charles. Hun kunne gjort andre klar over den seksuelle trakasseringen tidligere, hun kunne kuttet ut JC privat etter alle skandalene, i stedet valgte hun å snakke om problemet offentlig først når hun skjønte at hun kunne tjene på å snakke ut. 

Jeg tror det er veldig bra at informasjonen om JC ble spredt, men jeg syns helt ærlig ikke at Tati fortjener så mye ros som hun får akkurat nå. Folk hyller henne som om hun har vært modig eller gjort noe stort, men det har hun jo ikke. Hvis JC ikke hadde reklamert for SBH ville hun aldri ha sagt noe, hun ville fortsatt å tiet slik hun har gjort i årevis, og det syns jeg ikke er greit. 

Men slik at det vel vært i industrien hele veien? Ikke si noe, uansett hva som skjer? Jeg skjønner hva du mener, men jeg tror Tati på at hun faktisk heller har forsøkt å veilede ham og at hun har sett på ham som et litt lost barn. Det er vel ikke hemmelig at hun er ufrivillig barnløs, og her ser det nesten ut som hun har fått ut noe av behovet for å være mamma ved å gå inn i en slags foreldrerolle for JC? Jeg synes hun er tøff. Ja, hun kunne gjerne ha sagt noe tidligere. Men, hun sier noe nå. Og med det går hun i mot det som har vært MO i miljøet hele veien. Og jeg tror ikke det har vært bare lett, mtp hvor villig JC har vært til å bruke makt, kontakter og trusler til å gå mot alle som har fremstilt ham negativt. Det er en sjanse å ta, for JC var etter hvert veldig mye større enn henne. Det kunne ha endt med at hun ble revet i fillebiter av rabiate fans og/eller svartelistet i miljøet. Her skal det også sies at hun ikke adresserte JC i den første filmen hun la ut. Det var han som identifiserte seg. Og jeg tror måten Gabriel Zamora latterliggjorde henne i flere medier var en stor del av årsaken til at hun gikk ut på denne måten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tøytigern skrev:

Men kvinner er jo stumme av beundring for Tati i utgangspunktet, så hun får ikke gjort noe galt i deres øyne.

Syns du tar opp noe viktig. Og det er derfor jeg begynte med å si at hun er sur pga det med sukkerbamse-vitaminene, når han ikke ville promotere hennes lilla kapsler.

Mnja, er de det? Tati har vel vært mer i bakgrunnen. Både det at hun er 37 år, og langt mer nedtonet og classy, gjør at hun nok ikke har vært blant de heiteste beautytuberne. Hun ble også dratt gjennom kverna da hun lanserte vitaminer, ikke sminke, så da gjorde hun definitivt noe galt i internetts øyne. Hun fikk også en god dose kjeft for å være venner med JS. Hun har nok et eldre publikum, og brukte 9 år på å nå 5-6 mill følgere, der andre fikk langt mer på bare et par-tre år. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, SupaWoman skrev:

Nå har han mistet 2 mill følgere, lurer på hva han ender opp med og hva Tati ender opp med.  Har aldri likt JC, han prater så fort og er så hektisk og overdrevent blid/hyggelig.  Blir bare stressa av å se på han. Lurer på om han mister mange branddeals nå som han har blitt så upopulær.

Enig. Jeg tror det er Jeffree Stars selskap som står bak merchen hans, så det blir spennende å se om det samarbeidet holder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vampen skrev:

Men slik at det vel vært i industrien hele veien? Ikke si noe, uansett hva som skjer? Jeg skjønner hva du mener, men jeg tror Tati på at hun faktisk heller har forsøkt å veilede ham og at hun har sett på ham som et litt lost barn. Det er vel ikke hemmelig at hun er ufrivillig barnløs, og her ser det nesten ut som hun har fått ut noe av behovet for å være mamma ved å gå inn i en slags foreldrerolle for JC? Jeg synes hun er tøff. Ja, hun kunne gjerne ha sagt noe tidligere. Men, hun sier noe nå. Og med det går hun i mot det som har vært MO i miljøet hele veien. Og jeg tror ikke det har vært bare lett, mtp hvor villig JC har vært til å bruke makt, kontakter og trusler til å gå mot alle som har fremstilt ham negativt. Det er en sjanse å ta, for JC var etter hvert veldig mye større enn henne. Det kunne ha endt med at hun ble revet i fillebiter av rabiate fans og/eller svartelistet i miljøet. Her skal det også sies at hun ikke adresserte JC i den første filmen hun la ut. Det var han som identifiserte seg. Og jeg tror måten Gabriel Zamora latterliggjorde henne i flere medier var en stor del av årsaken til at hun gikk ut på denne måten. 

Jeg tror det var dette som ble dråpen som fikk det til å flyte over for henne. Ikke at hun kunne tjene penger på å kle av James Charles i some, som @whitewildfox sier. For jeg har vanskelig for å se hvilke penger akkurat det skulle utløse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vampen skrev:

Mnja, er de det? Tati har vel vært mer i bakgrunnen. Både det at hun er 37 år, og langt mer nedtonet og classy, gjør at hun nok ikke har vært blant de heiteste beautytuberne. Hun ble også dratt gjennom kverna da hun lanserte vitaminer, ikke sminke, så da gjorde hun definitivt noe galt i internetts øyne. Hun fikk også en god dose kjeft for å være venner med JS. Hun har nok et eldre publikum, og brukte 9 år på å nå 5-6 mill følgere, der andre fikk langt mer på bare et par-tre år. 

Men hun er jo kjempestor til å være over 30 i denne industrien og leve av å sminke seg.... Og ja, hun har et eldre publikum som da er mere lojale følgere enn påvirkelige barn, som følger dem andre følger for å følge dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Vampen skrev:

Enig. Jeg tror det er Jeffree Stars selskap som står bak merchen hans, så det blir spennende å se om det samarbeidet holder. 

Vi blir å få se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Tøytigern skrev:

Disse barna jeg snakker om ser omtrent alle som en på Kylie Jenner som en stor moteguru (...alfa og omega ) og vil bruke hennes lipkit og denslags. Så at hun ikke vil henge med James Charles vil nok ha noe å si for om de fortsetter å følge han eller ikke. Jeg tror det betyr mere for de yngste følgerne enn Jeffree Star og Tati Westbrook, igrunnen. Men det er nå meg, da.

Kylie betyr definitivt mer for den yngre garde enn Tati, men jeg tror du undervurderer JS. Fjortisene jeg jobber med har to favoritter på YouTube, James Charles og Jeffree Star. Og mitt inntrykk er at JS merke har høyere status enn både Kylies og Morphe paletten til JC. Og med god grunn, kvalitetsmessig er JS merke overlegent, og han eier, driver og utvikler det selv. JS har blitt en maktfaktor, og selv om han også appellerer til et eldre publikum enn JC, så er det mange fjortiser og tenåringer som også liker ham. Han var jo i Norge for ett år siden, og da var det plenty av unge følgere på plass. 

23 minutter siden, Tøytigern skrev:

Min kjære ber meg si noen ord om at hun syns hans "unnskyld-video" var latterlig. Hun mener han grein krokodilletårer, så dramatisk ut med briller og uten sminke helt kalkulert og at han prøvde like hardt som Logan Paul å se trist ut, etter hans Japan-skandale. Hun sier det skinner gjennom at han prøver å få folk til å syns synd på han og at han syns mest synd på seg selv.

Hun sier også at "Hvorfor sier ikke JC direkte til sin mamma å slutte å kommentere og prøve å støtte han i some, istedet for å si det til henne i en effings video?"

Jeg har ikke sett videoen, men hun mener den er "spill for galleriet."

Enig med din kjære. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vampen skrev:

Kylie betyr definitivt mer for den yngre garde enn Tati, men jeg tror du undervurderer JS. Fjortisene jeg jobber med har to favoritter på YouTube, James Charles og Jeffree Star. Og mitt inntrykk er at JS merke har høyere status enn både Kylies og Morphe paletten til JC. Og med god grunn, kvalitetsmessig er JS merke overlegent, og han eier, driver og utvikler det selv. JS har blitt en maktfaktor, og selv om han også appellerer til et eldre publikum enn JC, så er det mange fjortiser og tenåringer som også liker ham. Han var jo i Norge for ett år siden, og da var det plenty av unge følgere på plass. 

Enig med din kjære. :) 

Hadde ikke Jeffree Star problemer med James Charles før Tati langet ut,også? Det er vel derfor han omfavner Tati, nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg tror det var dette som ble dråpen som fikk det til å flyte over for henne. Ikke at hun kunne tjene penger på å kle av James Charles i some, som @whitewildfox sier. For jeg har vanskelig for å se hvilke penger akkurat det skulle utløse?

Nei, det var i beste fall et sjansespill. For nettopp fordi Tati har et eldre publikum, så har hun heller ikke et publikum «som tørster etter te og drama». JS har jo feks fått en enorm status ved å være over the top og dramatisk, men det er ikke Tatis nisje. Så ved å gå ut på denne måten hadde hun minst like mye å tape som å vinne. Så jeg tror heller ikke det handlet om penger. 

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Men hun er jo kjempestor til å være over 30 i denne industrien og leve av å sminke seg.... Og ja, hun har et eldre publikum som da er mere lojale følgere enn påvirkelige barn, som følger dem andre følger for å følge dem....

Joda, til en viss grad. Men de av oss som er eldre og følger Tati er nok heller ikke like ivrige fans. Jeg liker Tati, videoene hennes er søte, ukompliserte og hun er behagelig å høre på. Og hun virker som ei utrolig sympatisk og fin dame. Jeg kan gjerne ha et Tati maraton mens jeg holder på med andre ting. Men jeg skal ærlig tilstå at jeg er langt raskere til å få med meg feks hva JS legger ut. Jeg vil ikke si jeg er fan av ham heller, men jeg synes han er kul. Han skaper god underholdning, og jeg har til og med kjøpt en del av produktene hans. I motsetning til Tati sine. Jeg tror ikke jeg er alene om å se det sånn, de fyller helt forskjellige behov og nisjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...