Gå til innhold

The TEA between James Charles and Tati!!!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Gjest nicecar
Akkurat nå, Rozárka skrev:

Nei det er ikke det. James har gått langt over streken med sine handlinger og det med Halo og Sugar Beat Hair er forretning og ikke privat.

Men hvorfor kommer Tati med den ene avsløringen etter den andre først nå, det gjør henne like medskyldig når hun i årevis har visst om all snusket han har gjort og holdt tyst om det, og det gjør det hele til fjortisopplegg når begge har gjort noe feil. Hvorfor ikke bare rydde opp privat fremfor å prøve å drite hverandre ut offentlig mest mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar
4 timer siden, Tøytigern skrev:

Hadde ikke Jeffree Star problemer med James Charles før Tati langet ut,også? Det er vel derfor han omfavner Tati, nå?

Jeg synes det virker som JS har problemer med de fleste i miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, nicecar skrev:

Men hvorfor kommer Tati med den ene avsløringen etter den andre først nå, det gjør henne like medskyldig når hun i årevis har visst om all snusket han har gjort og holdt tyst om det, og det gjør det hele til fjortisopplegg når begge har gjort noe feil. Hvorfor ikke bare rydde opp privat fremfor å prøve å drite hverandre ut offentlig mest mulig?

Hun har jo forsøkt å ikke skape skandale med å ta ting privat med JC. Men han lar seg jo ikke styres av råd. Hun sier hun snakket med han om adferden hans i kjøkkenet til Gabriel Zamora om at han ikke kan holde på å forsøke å omvende hetero menn til å bli homo. Det var Gabriel Zamora som bad Tati om å komme ut på nettet og snakke om det istedet for å bli så emosjonell i instastoryen sin, der hun var helt ekte. Så da gjør hun altså dette. Hun ble utfordret til det.

Endret av Rozárka
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Frøya5 skrev:

Fra BBC 5DE42355-3833-44BE-9BA0-2FE9CB2EB5FB.thumb.jpeg.f6efc9470ecdb55e00d129d30f600097.jpeg

Den er gammel, fra før hun publiserte filmen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Vampen skrev:

Den er gammel, fra før hun publiserte filmen. 

Ja, det er den. Nå har han i prinsippet tatt det tilbake med å rulle med øynene over situasjonen.

 

 

Etter det klarer han å komme to timer forsent til eventen sin. Han er totalt respektløs.

Endret av Rozárka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, nicecar skrev:

Jeg synes det virker som JS har problemer med de fleste i miljøet.

I et miljø som ser ut til å være cut troath mtp å skaffe seg status og oppmerksomhet, så er kanskje ikke det så rart? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Vampen skrev:

I et miljø som ser ut til å være cut troath mtp å skaffe seg status og oppmerksomhet, så er kanskje ikke det så rart? 

Jenna Marbles var på ferie, så da trengte man noe å snakke om... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rozárka skrev:

Jenna Marbles var på ferie, så da trengte man noe å snakke om... :popcorn:

Jeg tror ProJared er det mennesket i verden som er mest lykkelig over denne skandalen. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vampen skrev:

Jeg synes forøvrig det er litt spes at denne fyren har så unge fans. A6C301D1-B9FA-4A54-B27A-44DA72A3D902.thumb.jpeg.9ddf0a4f9653c3ef8a5c00133871574e.jpeg

Men dette har jo vært en skandale det har vært snakket om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rozárka skrev:

Jenna Marbles var på ferie, så da trengte man noe å snakke om... :popcorn:

Er nesten flau over hvor mye jeg savnet Jenna denne uken, jeg lurer på om hun fortsatt støtter JC da. Ser godt for meg at hun kanskje gjør det, bare fordi hun er så godhjertet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Vampen skrev:

Jeg synes forøvrig det er litt spes at denne fyren har så unge fans. A6C301D1-B9FA-4A54-B27A-44DA72A3D902.thumb.jpeg.9ddf0a4f9653c3ef8a5c00133871574e.jpeg

Madonna hadde også unge fans, hun gav ut en bok hvor hun var naken på hver eneste side. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rozárka skrev:

Ikke jeg heller. Jeg trodde han var en ung, følsom mann. Men han har avdekt en side med seg selv som jeg ikke trodde han kunne ha. Så viser det seg altså at jeg tok like feil av han som det hun må ha gjort. Jeg trodde nemlig han var ung og følsom og at han var lettrørt og denslags. Det kan virke sånn på måten han ter seg og snakker. Men så viser det seg at han er full av seg selv og ikke tar noe for å tråkke på dem som har hjulpet han! Så da er han kanskje bare overfladisk og ikke sensitiv i det hele tatt. Jeg trodde nesten han ville sette pris på Tati og vise henne respekt. Men nå er han jo ikke det minste vennlig mot henne en gang.

Ja også den moren hans da, som har vært venner med Tati, som plutselig liker statuser i SoMe som omtaler Tati på nedlatende måter! At hun våger.:angry:

Nettopp! Jeg så på han som en overivrig ung mann som var helt i skyene over alle muligheter han fikk. Derimot er du ikke mye å samle på når du bevisst tråkker på de som har hjulpet deg på veien, spesielt når ingen andre gjorde det. Da blir det hele så drøyt, at jeg skjønner hvorfor Tati velger å ta dette offentlig.

Moren hans burde bare klappe igjen forøvrig.

46 minutter siden, Rozárka skrev:

Men var det egentlig det?

JS og Tati har vært venner i mange år, så for meg var det forventet at han stilte opp for en venn han har hatt i mange år over JC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Vampen skrev:

Den er gammel, fra før hun publiserte filmen. 

Sorry 🙈 Den dukket opp som det første jeg så på BBC (som jeg sjekker flere ganger daglig og som jeg trodde var up to par på det jevne 😊)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Madonna hadde også unge fans, hun gav ut en bok hvor hun var naken på hver eneste side. 

Men Madonna hadde ikke et squeeky clean image forøvrig, hvor man feks gjør et nummer ut av å ikke banne eller drikke.  Og hoveddelen av fanbasen hennes var heller ikke mellom 12 og 14 år.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rozárka skrev:

Men dette har jo vært en skandale det har vært snakket om.

Med tanke på Coachella har det vel vært mer fokus på dramaet med Gage Gomez enn antrekkene hans?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Vampen skrev:

Men Madonna hadde ikke et squeeky clean image forøvrig, hvor man feks gjør et nummer ut av å ikke banne eller drikke.  Og hoveddelen av fanbasen hennes var heller ikke mellom 12 og 14 år.  

Jeg og alle vennene min digga Madonna da vi gikk på ungdomskolen.  Hovedelen av fanbasen hennes var unge da hun slo igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, bippo skrev:

Er nesten flau over hvor mye jeg savnet Jenna denne uken, jeg lurer på om hun fortsatt støtter JC da. Ser godt for meg at hun kanskje gjør det, bare fordi hun er så godhjertet. 

Gabriel Zamora gjør iallefall det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frøya5 skrev:

Sorry 🙈 Den dukket opp som det første jeg så på BBC (som jeg sjekker flere ganger daglig og som jeg trodde var up to par på det jevne 😊)

Fort gjort, det kommer mye nå. :ler: Jeg tror ikke han har kommet ut med noe etter filmen hvor han snakket om at han var sen til en meet og greet fordi han måtte deale med «stuff». 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Vampen skrev:

Med tanke på Coachella har det vel vært mer fokus på dramaet med Gage Gomez enn antrekkene hans?  

Jo, men klærne var også snakket om. Nei, nå skrev jeg feil @Vampen Det var på Met Galaen de gjorde det, når han viste brystvorter.

Endret av Rozárka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...