Gå til innhold

The TEA between James Charles and Tati!!!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh yes! :ler: Det er fascinerende å følge med på, for det tar så inn i hampen av. Det skal sies at jeg har likt Tati lenge, og ikke likt James Charles, så jeg er ikke akkurat objektiv. Men jeg synes videoen til Tati var suveren. Hun knuser ham fullstendig, while being classy. 

Hvor mange har James Charles mistet nå? 2 mill? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Peaky Blinders skrev:

Kan du gi litt bakgrunnsinfo til nolduser? 🙈 

Kortversjonen er at James Charles har vært i diverse drama jevnt og trutt den siste tiden. Fra påstander om at han prøver å presse seg på heterofile menn, til å ta $500 for meet and greet, til Met Gala antrekk og en hel masse annet. Tati har vært en av JCs nærmeste venner i industrien, helt til han uten å si noe inngikk en avtale med hennes største konkurrent innen vitaminpiller, noe han tidligere har sagt at han aldri ville gjøre, både på grunn av vennskapet deres og at han ikke liker produktet. Tati la ut en kort film hvor hun gråt og sa at hun følte seg ensom i industrien, uten å adressere noen. Etter litt fram og tilbake publiserte hun denne filmen på fredag: 

 Her bruker hun 40+ minutter på å forklare hvorfor hun ikke vil være venn med JC lenger. 2 dager senere har JC mistet 2 millioner følgere og Tati har fått ca det samme. Hvilket er ny rekord på YouTube, og store deler av Internett tar helt av. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72

Oi, ganske fascinerende! Syns det er helt utrolig at de har klart å oppnå det engasjement om seg selv og sine plattformer. Samme hva man måtte mene om hva de fronter (det kjenner jeg ikke til). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Oi, ganske fascinerende! Syns det er helt utrolig at de har klart å oppnå det engasjement om seg selv og sine plattformer. Samme hva man måtte mene om hva de fronter (det kjenner jeg ikke til). 

Sminkevideoer. JC har vært inne med bla Kim K og Kylie. Han har bygget seg opp et imperium fra kjelleren hos foreldrene i NY, men har nå kjøpt mansion og fet bil. Han står bak det meget populære sminkepalettet Morphe by James Charles. 

Henne kjenner jeg ikke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest no. 72

Ser denne nå, og den forklarer det kanskje godt? Eller i hvert fall for meg som ikke er kjent med det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Oi, ganske fascinerende! Syns det er helt utrolig at de har klart å oppnå det engasjement om seg selv og sine plattformer. Samme hva man måtte mene om hva de fronter (det kjenner jeg ikke til). 

Ja, det er fascinerende. Det er en del drama i det såkalte beauty communityen på YouTube, og det er ikke første gang det plutselig smeller. Men dette er i en helt annen liga. Ikke minst fordi folk som normalt sett ikke følger beauty-tuberne også kaster seg på nå. 

JC er vel ikke mer enn 19 år, og har på kort tid slått seg opp, blitt mangemillionær og den største i sitt felt. Det at han er såpass kjent er nok noe av årsaken. Tati er gammel i gamet, og har vært en av de få som pleier å holde seg ute av drama. Denne gangen har hun gjort det stikk motsatte av det de pleier å gjøre når det blir drama, nemlig å gå ut, adressere og legge alle korta på bordet. Og hun har klart å gjøre det på en måte som er overbevisende nok til at JC fortsatt blør følgere, mens hun vokser. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Peaky Blinders skrev:

Ser denne nå, og den forklarer det kanskje godt? Eller i hvert fall for meg som ikke er kjent med det. 

 

Yes, den funker. :) Denne gir også en grei oppsummering av videoen til Tati. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Nå er jeg ikke så godt kjent med JC, men hva kan han ha gjort som er så galt at hun prøver å svartmale han, samt ødelegge alt det han har bygget opp?

Jeg er rimelig sikker på at de færreste youtuberne har helt rent mel i posen og synes derfor det er shady gjort av henne å kringkaste dramaet deres - hvis hun er en såkalt «venn», fremfor å ta det ansikt til ansikt med JC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilogmed jeg har fått med meg det er, så det vet nok de fleste som ikke bor under en stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Peaky Blinders skrev:

Kan du gi litt bakgrunnsinfo til nolduser? 🙈 

Hun selger vitaminer. Han er hennes venn og sa i some at han bruker noen helt andre noen. Hun blei kjempesur og grinete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Hun selger vitaminer. Han er hennes venn og sa i some at han bruker noen helt andre noen. Hun blei kjempesur og grinete.

..og det var god nok grunn til å lage drama 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Viking-girl skrev:

Sminkevideoer. JC har vært inne med bla Kim K og Kylie. Han har bygget seg opp et imperium fra kjelleren hos foreldrene i NY, men har nå kjøpt mansion og fet bil. Han står bak det meget populære sminkepalettet Morphe by James Charles. 

Henne kjenner jeg ikke til. 

Han står overhode ikke bak Morphe eller sminkepaletten, nei. Men Morphe lot han sette navnet sitt på ett av deres produkter fordi han er famous.

Endret av Tøytigern
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nicecar skrev:

..og det var god nok grunn til å lage drama 😑

Jebs. Svært drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, nicecar skrev:

Nå er jeg ikke så godt kjent med JC, men hva kan han ha gjort som er så galt at hun prøver å svartmale han, samt ødelegge alt det han har bygget opp?

Jeg er rimelig sikker på at de færreste youtuberne har helt rent mel i posen og synes derfor det er shady gjort av henne å kringkaste dramaet deres - hvis hun er en såkalt «venn», fremfor å ta det ansikt til ansikt med JC

Du bør se filmen hennes. :) 

Cluet er at Tati i stor grad har vært med på å bygge opp karrieren til JC, og har vært den som offentlig har støttet ham og gitt ham muligheter, gjennom en drøss med skandaler. At hun nå tar det offentlig kommer nok av at han var den som gjorde det kjent at det var ham hun snakket om i den første uadresserte filmen hun la ut, og at diverse andre har latterliggjort henne for å «grine over vitaminer». Så hun har vel følt behov for å forklare sitt ståsted. Hun snakker også mye om andre ting, som at hun synes han er en dårlig rollemodell, med f. eks. måten han går etter heterofile menn og prøver å få dem til å skifte fil. Så med tanke på at mesteparten av fansen hans er i alderen 12-14 år, så synes jeg det er helt på sin plass at ting nå kommer ut. For her er det mye som ikke er bra, og det er vel også årsaken til at dette har tatt såpass av. 

Endret av Vampen
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, nicecar skrev:

Nå er jeg ikke så godt kjent med JC, men hva kan han ha gjort som er så galt at hun prøver å svartmale han, samt ødelegge alt det han har bygget opp?

Jeg er rimelig sikker på at de færreste youtuberne har helt rent mel i posen og synes derfor det er shady gjort av henne å kringkaste dramaet deres - hvis hun er en såkalt «venn», fremfor å ta det ansikt til ansikt med JC

Problemet er at han snakker om henne, men ikke med henne- som skulle være hans venn. Så da bestemte hun seg til å snakke om han også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vampen skrev:

Du bør se filmen hennes. :) 

Cluet er at Tati i stor grad har vært med på å bygge opp karrieren til JC, og har vært den som offentlig har støttet ham og gitt ham muligheter, gjennom en drøss med karrierer. At hun nå tar det offentlig kommer nok av at han var den som gjorde det kjent at det var ham hun snakket om i den første uadresserte filmen hun la ut, og at diverse andre har latterliggjort henne for å «grine over vitaminer». Så hun har vel følt behov for å forklare sitt ståsted. Hun snakker også mye om andre ting, som at hun synes han er en dårlig rollemodell, med f. eks. måten han går etter heterofile menn og prøver å få dem til å skifte fil. Så med tanke på at mesteparten av fansen hans er i alderen 12-14 år, så synes jeg det er helt på sin plass at ting nå kommer ut. For her er det mye som ikke er bra, og det er vel også årsaken til at dette har tatt såpass av. 

Han er jo bare en ungdom og berømmelsen og pengene har gått til hodet på han. Hun skriver da skriften på veggen fordi hun er sur. Jeg syns hun tar vel mye av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Han er jo bare en ungdom og berømmelsen og pengene har gått til hodet på han. Hun skriver da skriften på veggen fordi hun er sur. Jeg syns hun tar vel mye av.

Jeg har fulgt Tati i 4-5 år nå, og er det en ting hun ikke pleier å gjøre, så er det å ta av. Hun er en av de få som holder seg unna drama og gjør sin greie. Hun sier også i filmen at hun går ut offentlig på den måten fordi hun har hørt at JC har vært i kontakt med dramakanaler for å pushe sitt narrativ, og derfor vil få fram sitt ståsted. Og at JC har prøvd å bruke dramakanaler på den måten tviler jeg ikke på, det har han gjort før. Så jeg synes Tati faktisk er mer ryddig som løser det ved å gå ut på denne måten selv, rett på sak, istedenfor kriging via dramakanaler og subtile tweets. 

Jeg synes ikke hun tar av her heller. Vitamin-greia er en veldig liten del av filmen. Mitt inntrykk er at dette er noe som har boblet i kulissene lenge nå, og at mange har reagert på mye av oppførselen til JC. Og det kan man også se på antallet mennesker rundt JC som nå enten distanserer seg eller forteller om sine opplevelser.  

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vampen skrev:

Jeg har fulgt Tati i 4-5 år nå, og er det en ting hun ikke pleier å gjøre, så er det å ta av. Hun er en av de få som holder seg unna drama og gjør sin greie. Hun sier også i filmen at hun går ut offentlig på den måten fordi hun har hørt at JC har vært i kontakt med dramakanaler for å pushe sitt narrativ, og derfor vil få fram sitt ståsted. Og at JC har prøvd å bruke dramakanaler på den måten tviler jeg ikke på, det har han gjort før. Så jeg synes Tati faktisk er mer ryddig som løser det ved å gå ut på denne måten selv, rett på sak, istedenfor kriging via dramakanaler og subtile tweets. 

Jeg synes ikke hun tar av her heller. Vitamin-greia er en veldig liten del av filmen. Mitt inntrykk er at dette er noe som har boblet i kulissene lenge nå, og at mange har reagert på mye av oppførselen til JC. Og det kan man også se på antallet mennesker rundt JC som nå enten distanserer seg eller forteller om sine opplevelser.  

Jeg tror han prøvde å få seg selv til å se bra ut, etter å ha gjort noe utilgivelig. Og han snakket ikke med henne selv, sånn venner gjør. Han gikk til some og snakket OM henne.... Så da fikk hun nok og lar han smake sin egen medisin istedet for å la han trashe ryktet hennes. Hun har vært med lenge nok til å se at han kunne ødelegge for henne og gå forbi henne på bekostning av henne. Det aksepterte hun jo ikke som har vært med å bygge han opp.

Det han ikke hadde regnet med er at alle har sett hans adferd og vet at hun er så mye mere troverdig enn han. Folk ser hans video og tenker -Hm... De ser hennes video og tenker -Å,så det er SÅNN det henger sammen.

Dermed har hun trashet han og ikke omvendt.

Han har ødelagt for seg selv, igrunnen, ved å få for stort ego og tro han kunne gjøre som han ville overfor - av alle mennesker i industrien- Tati Westbrook.

Hun sitter der med teppe under han og sier -Jeg bygde deg opp og kan rive deg ned igjen. Bare test meg. 

 

 

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...