Gå til innhold

The TEA between James Charles and Tati!!!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Tøytigern skrev:

Hadde ikke Jeffree Star problemer med James Charles før Tati langet ut,også? Det er vel derfor han omfavner Tati, nå?

Nei, JS og JC var etter alt å dømme venner. De lagde til og med flere filmer sammen som fikk masse oppmerksomhet. 

Edit: og han var venn med Tati. Så han ser ut til å ha tatt et valg mellom de to, og stilt seg på Tatis side. 

Endret av Vampen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Vampen skrev:

 

Joda, til en viss grad. Men de av oss som er eldre og følger Tati er nok heller ikke like ivrige fans. Jeg liker Tati, videoene hennes er søte, ukompliserte og hun er behagelig å høre på. Og hun virker som ei utrolig sympatisk og fin dame. Jeg kan gjerne ha et Tati maraton mens jeg holder på med andre ting. Men jeg skal ærlig tilstå at jeg er langt raskere til å få med meg feks hva JS legger ut. Jeg vil ikke si jeg er fan av ham heller, men jeg synes han er kul. Han skaper god underholdning, og jeg har til og med kjøpt en del av produktene hans. I motsetning til Tati sine. Jeg tror ikke jeg er alene om å se det sånn, de fyller helt forskjellige behov og nisjer. 

Hm. Ja, her er nok ikke jeg den rette til å uttale meg, siden jeg ikke følger noen av dem. Jeg har bare fått med meg all støyen. Og jeg har en kone som følger Tati nesten religiøst. Hvis Tati sier noe er bra, så vil min kone ha det eller noe som ligner. Fordi "Tati tester de nye produktene og kan sammenligne pga sin erfaring" eller noe i den duren. Så det er derfor jeg kjenner til Tati, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre her at Jefree Star "gjør flere varierte ting enn Tati og støtter seg på flere bein, så derfor er han mere kjent og har flere følgere. Han er mere tilgjengelig en Tati for et større publikum", visstnok. Og at Tati kommer ut etter at både Jefree Star og Kylie Jenner har kritisert James Charles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Hm. Ja, her er nok ikke jeg den rette til å uttale meg, siden jeg ikke følger noen av dem. Jeg har bare fått med meg all støyen. Og jeg har en kone som følger Tati nesten religiøst. Hvis Tati sier noe er bra, så vil min kone ha det eller noe som ligner. Fordi "Tati tester de nye produktene og kan sammenligne pga sin erfaring" eller noe i den duren. Så det er derfor jeg kjenner til Tati, da.

Jeg tviler ikke på at Tati har mange følgere som din kone. :) Og jeg er enig mtp at hun er en av de få beautyguruene jeg faktisk tror på. Samtidig har jo Tati vært mye frustrert over at hun feks ikke får like mange muligheter fra merker som mange andre, feks i form av pr lister og hendelser. Hun kjøper mye selv, i tillegg til at hun selvfølgelig også får mye pr. Og det handler nok om at hun ikke har den samme slagkraften i form av salg og oppmerksomhet, som en del av de andre guruene. Nettopp fordi både hun og mange av følgerne er annerledes enn feks JC og hans fans. Hun er sympatisk og ryddig, ikke «kul» eller edgy, som er det som selger mest i 2019. Dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg tror det var dette som ble dråpen som fikk det til å flyte over for henne. Ikke at hun kunne tjene penger på å kle av James Charles i some, som @whitewildfox sier. For jeg har vanskelig for å se hvilke penger akkurat det skulle utløse?

Jeg svarer dere begge samtidig.

Tati har jo allerede fått over 2 millioner nye følgere, og slik at hun tjener mer på annonser og jeg vil anta at dette også er ganske god promo for Halo. Ellers er jeg enig i at en av grunnene til at hun laget videoen var på grunn av at hun var redd for at fansen til JC skulle gå løs på henne, og det er jo åpenbart at hun inntok en slags morsrolle for ham, men jeg syns fortsatt at det er skuffende at hovedgrunnen til at hun snakker ut er på grunn av vitaminene. For igjen, hadde ikke JC laget den SHB ville hun ikke sagt noe, jeg syns rett og slett at dette viser mangel på integritet og er ganske hyklersk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg fikk høre her at Jefree Star "gjør flere varierte ting enn Tati og støtter seg på flere bein, så derfor er han mere kjent og har flere følgere. Han er mere tilgjengelig en Tati for et større publikum", visstnok. Og at Tati kommer ut etter at både Jefree Star og Kylie Jenner har kritisert James Charles.

JS var kjent før han begynte med YT. Han begynte som musiker og Myspace-kjendis. Men jeg er ikke helt enig i at JS har kritisert JC så mye tidligere enn Tati. Han har hatt noen stikk i senere tid, men da var nok konflikten allerede i gang mellom Tati og JC, hvilket JS garantert var klar over. Dramamiljøet har først i senere tid begynt å lure på om vennskapet mellom JS og JC var over, og fulgt med på om de bla følger hverandre. JS har hatt noen stikk til JC i senere tid, men sluttet ikke å følge han før etter at Tati gikk ut. 

JS har alltid vært strategisk i dramaet sitt. Han går ikke ut og kritiserer før shit has hit the fan. I fjor hadde folk spekulert lenge i om han ikke lenger var venn med Manny Mua og Laura Lee, men han sa ikke stort før dramageddon 2018 var godt i gang og alle visste at vennskapet var over. Denne gangen kom den første tegnet på at noe var galt i form av en tweet om at han skulle ha en GRATIS meet and greet, men det er nå nylig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, whitewildfox skrev:

Jeg svarer dere begge samtidig.

Tati har jo allerede fått over 2 millioner nye følgere, og slik at hun tjener mer på annonser og jeg vil anta at dette også er ganske god promo for Halo. Ellers er jeg enig i at en av grunnene til at hun laget videoen var på grunn av at hun var redd for at fansen til JC skulle gå løs på henne, og det er jo åpenbart at hun inntok en slags morsrolle for ham, men jeg syns fortsatt at det er skuffende at hovedgrunnen til at hun snakker ut er på grunn av vitaminene. For igjen, hadde ikke JC laget den SHB ville hun ikke sagt noe, jeg syns rett og slett at dette viser mangel på integritet og er ganske hyklersk. 

Jeg tror ikke noe av dette egentlig handler om Halo eller vitaminer. Jeg tror det handler om at hun med rette føler seg sviktet, og at dette med SHB var det som gjorde at hun innså at hun faktisk var i et ganske ensidig vennskap med noen som ikke var like lojal som henne. Så jeg tror det handler mest om følelsen av å bli sviktet av noe hun stolte på, ikke vitaminene i seg selv. Og at hun skulle ende opp med millioner av nye følgere tror jeg ikke noen hadde regnet med. Det er egentlig ganske sykt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, whitewildfox skrev:

Jeg svarer dere begge samtidig.

Tati har jo allerede fått over 2 millioner nye følgere, og slik at hun tjener mer på annonser og jeg vil anta at dette også er ganske god promo for Halo. Ellers er jeg enig i at en av grunnene til at hun laget videoen var på grunn av at hun var redd for at fansen til JC skulle gå løs på henne, og det er jo åpenbart at hun inntok en slags morsrolle for ham, men jeg syns fortsatt at det er skuffende at hovedgrunnen til at hun snakker ut er på grunn av vitaminene. For igjen, hadde ikke JC laget den SHB ville hun ikke sagt noe, jeg syns rett og slett at dette viser mangel på integritet og er ganske hyklersk. 

Igjen: Du har noen gode poenger. Man må se dette fra flere vinkler og ja, hun har hatt hele metoo-bølgen til å si noe om at James Charles er en som går over grensen. Men hun sier hun har prøvd å ta det på privaten.

Jeg tror hun går ut fordi James Charles og hans mamma gikk ut i some og snakket om henne.(Moren har likt og kommentert forskjellig og Tati ble såret, da hun trodde moren var en venn.)

Men jeg tror ikke Tati har mangel på integritet? Har hun det, da?:klo: :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vampen skrev:

JS var kjent før han begynte med YT. Han begynte som musiker og Myspace-kjendis. Men jeg er ikke helt enig i at JS har kritisert JC så mye tidligere enn Tati. Han har hatt noen stikk i senere tid, men da var nok konflikten allerede i gang mellom Tati og JC, hvilket JS garantert var klar over. Dramamiljøet har først i senere tid begynt å lure på om vennskapet mellom JS og JC var over, og fulgt med på om de bla følger hverandre. JS har hatt noen stikk til JC i senere tid, men sluttet ikke å følge han før etter at Tati gikk ut. 

JS har alltid vært strategisk i dramaet sitt. Han går ikke ut og kritiserer før shit has hit the fan. I fjor hadde folk spekulert lenge i om han ikke lenger var venn med Manny Mua og Laura Lee, men han sa ikke stort før dramageddon 2018 var godt i gang og alle visste at vennskapet var over. Denne gangen kom den første tegnet på at noe var galt i form av en tweet om at han skulle ha en GRATIS meet and greet, men det er nå nylig. 

Ja, det var dette jeg tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Ja, det var dette jeg tenkte på.

Snakker om, Jeffree incomming. :ler: 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaand the drama deepens.... :popcorn: Hva vil James nå gjøre..

 

And also: Who the h is Nathan?

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tøytigern skrev:

Aaand the drama deepens.... :popcorn: Hva vil James nå gjøre..

 

And also: Who the h is Nathan?

Nathan er kjæresten til JS. 

Det JC bør gjøre nå er å holde kjeft. All erfaring tilsier at å yppe med Jeffree er det dummeste man kan gjøre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time. 180k likes. 11k kommentarer. 32K retweets. Dette var det jeg mente med at jeg hadde blitt mer svett av JS enn Kylie. Når JS bestemmer seg for å snakke, så legger han ikke noe i mellom. Han gir fullstendig f. :ler: 

A7F7822D-CEFA-4323-AFDD-810D8FB9B637.thumb.jpeg.bfb3eb8365dbfe4a00ee6d9baca5b0e4.jpeg

Endret av Vampen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Vampen skrev:

Nathan er kjæresten til JS. 

Det JC bør gjøre nå er å holde kjeft. All erfaring tilsier at å yppe med Jeffree er det dummeste man kan gjøre. 

Wooow.... Oki doki.

Jeg tror James Charles kommer til å si noe dumt jeg, da. Han er jo kjeks i topplokket, så han vil sikkert ut og forsvare seg med noen snufsende øyeneblink i en video til eller to.

 

Men jeg ble nysgjerrig på han derre Nathan sitt problem. -Nathan, what is your beef with JC?? Tell us. We want to know.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tøytigern skrev:

Wooow.... Oki doki.

Jeg tror James Charles kommer til å si noe dumt jeg, da. Han er jo kjeks i topplokket, så han vil sikkert ut og forsvare seg med noen snufsende øyeneblink i en video til eller to.

 

Men jeg ble nysgjerrig på han derre Nathan sitt problem. -Nathan, what is your beef with JC?? Tell us. We want to know.

Kjeks i topplokket 😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Wooow.... Oki doki.

Jeg tror James Charles kommer til å si noe dumt jeg, da. Han er jo kjeks i topplokket, så han vil sikkert ut og forsvare seg med noen snufsende øyeneblink i en video til eller to.

 

Men jeg ble nysgjerrig på han derre Nathan sitt problem. -Nathan, what is your beef with JC?? Tell us. We want to know.

Jeg antar at JC har prøvd seg på Nathan. Nathan er vel nesten drømmen til JC, en kjekk fyr som levde helt og fullt som heterofil til han møtte JS. Og som nok fortsatt hovedsakelig er tiltrukket av kvinner, men som altså forelsket seg i JS. JS og Nathan fikk mye pes i starten av forholdet, fordi mange mente Nathan var gay for pay, men en del år senere har de fortsatt tilsynelatende et solid forhold. Så det JS og Nathan har er vel JC våte drøm, så han har sikkert gått over noen grenser? :klo: 

Jeg tviler ikke på at han er dum nok til å komme med et eller annet som bare gjør det verre. Har han gjort noe upassende med Nathan, så er det bekreftelsen på kjeks. Hadde han vært smart, så hadde han fundert litt på hvordan det gikk med Manny MUA, Laura Lee og Kat von D da de hadde drama med JS, og at JS er en av uhyre få som har klart å fortsette å vokse til tross for skandaler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, TulleJenny skrev:

Kjeks i topplokket 😂😂

Evnt så åpent mellom øra at man kan sykle gjennom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette viser utrolig godt hvor mye makt fans har. JC ble høy på seg selv å begynte å ta betalt for å møte opp for hans fans. Han har gjort den største tabben i livet sitt hittil å ødelagt karrieren sin. All den «kjendisstatusen», berømmelsen og alle pengene forsvinner nok fortere enn han kan si unnskyld. For en motbydelig fyr han er. Ekkel type. Tenk å tro at bare fordi du er «kjendis» kan du trakassere servitører på restaurant. Nei det var på tide å vise han hvor han kom fra. Sett pris på det du har. Det kan forsvinne på et blunk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sool skrev:

Dette viser utrolig godt hvor mye makt fans har. JC ble høy på seg selv å begynte å ta betalt for å møte opp for hans fans. Han har gjort den største tabben i livet sitt hittil å ødelagt karrieren sin. All den «kjendisstatusen», berømmelsen og alle pengene forsvinner nok fortere enn han kan si unnskyld. For en motbydelig fyr han er. Ekkel type. Tenk å tro at bare fordi du er «kjendis» kan du trakassere servitører på restaurant. Nei det var på tide å vise han hvor han kom fra. Sett pris på det du har. Det kan forsvinne på et blunk. 

Ja, da mangler du helt åpenbart noe skruer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...