Gå til innhold

The TEA between James Charles and Tati!!!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Herregud. Han må jo være hjerneskadd!!!   Hvem gjøøøør slikt??  :murvegg:

Logan Paul. De fant den døde i en skog der de holdt på å filme og han fortsatte å filme det han fant og var helt på styr for å ha kommet over noe sånt som han kunne vise på YT. Fyren er en kødd.

Det falt han liksom ikke inn å avbryte filmingen, når han så en død person.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Tøytigern skrev:

Logan Paul. De fant den døde i en skog der de holdt på å filme og han fortsatte å filme det han fant og var helt på styr for å ha kommet over noe sånt som han kunne vise på YT. Fyren er en kødd.

Det falt han liksom ikke inn å avbryte filmingen, når han så en død person.

Det skal sies at de gikk inn i, tatatata, den japanske selvmordsskogen. Så de oppsøkte situasjonen med viten og vilje. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vampen skrev:

Det skal sies at de gikk inn i, tatatata, den japanske selvmordsskogen. Så de oppsøkte situasjonen med viten og vilje. 

De skulle snakke om selvmord. Så ble han helt i hundre over å ha oppdaget et selvmord. Men det falt han ikke inn å sette med kameraet og undersøke om 1)personen virkelig var død 2)ringe politi og ambulanse 3)ikke legge ut på YT før pårørende er varslet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rozárka skrev:

De skulle snakke om selvmord. Så ble han helt i hundre over å ha oppdaget et selvmord. Men det falt han ikke inn å sette med kameraet og undersøke om 1)personen virkelig var død 2)ringe politi og ambulanse 3)ikke legge ut på YT før pårørende er varslet

Og 4) Vise litt føkkings respekt for livet og en død person.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vampen skrev:

Det skal sies at de gikk inn i, tatatata, den japanske selvmordsskogen. Så de oppsøkte situasjonen med viten og vilje. 

Kall det vær så snill ikke "selvmordsskogen." Japanske myndigheter prøver å få vekk fokuset fra denne skogen som heter Aokigahara (青木ヶ原). Kall den heller for Sjøen av Trær, som de lokale gjør.

Mange oppsøker den for å avslutte livet i fred. Det er blitt et uhyggens sted istedet for en ugjennomtrengelig skog med en hellig atmosfære, slik den skal være.

Logan Paul kunne snakket om selvmord uten å dra dit og prøve å filme der. Han kunne taktfullt opplyst om mental helse. Istedet viste han sin totale mangel på nettopp sunn, mental helse.

I dag er han fortsatt kjendis og blir fortsatt omtalt, selv om karriæren hans skulle vært i grus og fyren skulle vært glemt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Tøytigern skrev:

Han har vel igrunnen bare vært overfladisk og brukt henne... Det er hun som har tenkt at hun kunne være venn med en gutt på 17-18 år.

Det må være gruffent for henne at han er med i bryllupsvideoen hennes... Så blir hun alltid minnet på han hvis hun vil vise den til noen, mener jeg.

Mm, men hun følte seg som mer en mentor for han tror jeg. Enig med det om bryllupsvideo, men det er derfor det er lurt å velge sine venner med omhu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Jolene skrev:

Mm, men hun følte seg som mer en mentor for han tror jeg. Enig med det om bryllupsvideo, men det er derfor det er lurt å velge sine venner med omhu..

Jeg tror hun er mest skuffet over at han ikke viser noen takknemlighet for veiledningen og hjelpen hun og mannen har gitt. Så da kutter hun alle bånd, før han drar henne ned i søla. Han har brukt henne til å komme seg opp og fram, føler jeg. Jeg syns han burde skamme seg.

Endret av Rozárka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rozárka skrev:

Jeg tror hun er mest skuffet over at han ikke viser noen takknemlighet for veiledningen og hjelpen hun og mannen har gitt. Han har brukt henne til å komme seg opp og fram, føler jeg. Jeg syns han burde skamme seg.

Helt enig med deg, og den samme konklusjonen har jeg trukket. Likte JC før, men ikke etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desidert min nye favoritt tråd på KG. Alltid følt det var noe shady med JC, men glad Tati endelig satte ned foten.

Nå har jeg ikke lest lenger bak i tråden, men på IG har han vært relativt uvelkommen i en lang tid av mindre influensere, inkludert meg på grunn av måten han gjør ting på, svarer folk på etc. Han er hyppig og notorisk på å kopiere "looker" i mangel på det norske ordet, uten å kreditere orginal-artisten. Det eskalerte seg for min del da han svarte en jeg stod nær med på en svært nedlatende måte. Mao, måten han oppfører seg mot andre i det samfunnet er kvalmt, det er nedlatende og det er direkte ufint, med tanke på at han selv fikk hjelp fra Tati for å komme seg opp til hvor han er nå. Men er man en kvalm person, er man en kvalm person. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jolene skrev:

Helt enig med deg, og den samme konklusjonen har jeg trukket. Likte JC før, men ikke etter dette.

Ikke jeg heller. Jeg trodde han var en ung, følsom mann. Men han har avdekt en side med seg selv som jeg ikke trodde han kunne ha. Så viser det seg altså at jeg tok like feil av han som det hun må ha gjort. Jeg trodde nemlig han var ung og følsom og at han var lettrørt og denslags. Det kan virke sånn på måten han ter seg og snakker. Men så viser det seg at han er full av seg selv og ikke tar noe for å tråkke på dem som har hjulpet han! Så da er han kanskje bare overfladisk og ikke sensitiv i det hele tatt. Jeg trodde nesten han ville sette pris på Tati og vise henne respekt. Men nå er han jo ikke det minste vennlig mot henne en gang.

Ja også den moren hans da, som har vært venner med Tati, som plutselig liker statuser i SoMe som omtaler Tati på nedlatende måter! At hun våger.:angry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rozárka skrev:

Jeg tror hun er mest skuffet over at han ikke viser noen takknemlighet for veiledningen og hjelpen hun og mannen har gitt. Så da kutter hun alle bånd, før han drar henne ned i søla. Han har brukt henne til å komme seg opp og fram, føler jeg. Jeg syns han burde skamme seg.

Tenk at dette var bare for 3 mnd siden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SupaWoman skrev:

Tenk at dette var bare for 3 mnd siden. 

 

Ja! Jeg forstår at hun gråt i instagram storyen sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Vampen skrev:

Jeg er ganske enig i denne oppsummeringen. :) 

Dette har nok tatt litt ekstra av nettopp fordi det er Tati, for hun pleier ikke å ha verken hovedrolle eller birolle i dramaet. Så når hun først legger ut en 43 min lang film, hvor hun virker ærlig, klar, classy og nådeløs, så får det større gjennomslagskraft. Og det er vanskelig å skyte tilbake på det, fordi det hele fremføres såpass ryddig og seriøst. 

Jeg har også fått med meg at Jeffree Star har stilt seg på Tatis side, og da begynner det å nærme seg sjakkmatt. For selv om JC har klart å få til mye på kort tid, så er det få i industrien som har så mye makt og er såpass untouchable som JS. Det blir artig å se om han kaster seg mer inn i det hele, eller om han nøyer seg med noen stikk fra sidelinjen. 

Jepp. Jeffree Star er sjef i den industrien der, og så lenge han er i gamet er det ingen som topper han. At Jeffree Star stiller seg på Tati sin side er som forventet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Mehr skrev:

Jepp. Jeffree Star er sjef i den industrien der, og så lenge han er i gamet er det ingen som topper han. At Jeffree Star stiller seg på Tati sin side er som forventet. 

Men var det egentlig det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøya5 skrev:

Fra BBC 5DE42355-3833-44BE-9BA0-2FE9CB2EB5FB.thumb.jpeg.f6efc9470ecdb55e00d129d30f600097.jpeg

Bla bla. Hvorfor han han ikke ringt Tati og James og sagt disse tingene direkte til dem, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rozárka skrev:

Bla bla. Hvorfor han han ikke ringt Tati og James og sagt disse tingene direkte til dem, da?

Dette er vel sannsynligvis ren damage control, antar jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøya5 skrev:

Dette er vel sannsynligvis ren damage control, antar jeg. 

Garantert. Han har sett hva hun sa og adresserer akkurat de punktene. Det er ikke noe personlig der, eller følelser. Bare unnskyldninger for det han strengt tatt må si, i anstendighetens navn. Hvis han mente noen av de tingene ville dette aldri skjedd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Synes all den grininga og trashtalkingen de tar på youtube hører på privaten. Dette blir veldig fjortisdrama for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, nicecar skrev:

Synes all den grininga og trashtalkingen de tar på youtube hører på privaten. Dette blir veldig fjortisdrama for meg.

Nei det er ikke det. James har gått langt over streken med sine handlinger og det med Halo og Sugar Beat Hair er forretning og ikke privat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...