Gå til innhold

Er ex penere eller mindre pen enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får svare på nytt, men med første eksen så var nok jeg penere enn han. Nå var ikke det noe jeg tenkte over som et problem og var ikke derfor jeg falt for han.

Med andre eksen så synes jeg vi var like pene, men han hadde forferdelig dårlig selvtillit så han anså seg som lite attraktiv.

Anonymkode: 6e8f9...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en del penere enn den ene eksen. Hun er absolutt søt, men har litt spesielle og rare ansiktstrekk. Hun har nok et veldig vinnende og energisk vesen da, og sanker en del poeng der. 

Den andre eksen er en klassisk utenlandsk skjønnhet som har jobbet en del som modell. Kanskje for litt spesielt interesserte, da hun er veldig typisk sørøst-europeisk i både utseende og væremåte, samt bruker haugevis med eyeliner. Hun virker veldig usjarmerende og overfladisk, og kjæresten var sammen med henne kun i ett par måneder. Han ble nok litt blendet av utseendet der gitt 🙄

Jeg er intelligent og morsom da 🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 6b642...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns ekser er penere enn meg. Sannsynligvis er de minst like smarte og hyggelige som meg også, av og til er jeg litt usikker på hvorfor han gidder å være sammen med meg.

Anonymkode: f836a...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge penere en hverandres xer. 😊

Anonymkode: c682a...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.4.2019 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Jeg vet nada om min samboers eks, ikke engang navnet hennes og jeg har ingen interesse av å vite det... Han er med meg nå og jeg ser ikke behovet for å vite noe om tidligere forhold han har hatt, akkurat som om jeg ikke har fortalt han om mine ekser. Hvorfor skal man sammenligne seg med kjærestes tidligere partnere?

Anonymkode: 673e2...82d

Litt vanskelig å unngå om man har barn med en eks. 

Anonymkode: 69313...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MizBiz

Min eks's nye kjæreste er cirka like pen/u-pen som meg, men mye mer trent og sporty. Min kjærestes eks er bedre enn meg på absolutt alle områder, bortsett fra at hun er supersosial. Både kjæresten og jeg er introverte, så vi passer bedre sammen. Utenom det gir hun meg mindreverdskomplekser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min x kone sitt nye prosjekt er full av inkassogjeld , mistet 3 jobber på et år . Betaler ikke bidrag på sine andre unger , ustabil psyke . 

Så lenge det ikke går utover vårt felles barn skal jeg innrømme at det gleder meg at han er en total katastrofe både sosialt og økonomisk . 

Anonymkode: 20e29...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2019 den 11.01, AnonymBruker skrev:

Siste eksen har en typisk nordisk utseende, jeg er mer latin amerikansk i utseende, jeg har bra kropp og fint fjes. Så vil innrømme at jeg er penere enn alle eksene. Jeg er normalvektig med stor rumpe, de er overvektige. Men nå er jeg ung mamma, 3 barn med han uten at kroppen har forandret seg, og tror nok det tiltrekker han mer, at jeg er mor til hans barn. Frem til vi ble kjærester for 6 år siden, var det alltid ca 10-15 gutter som var forelsket i meg samtidig, og jeg har aldri hatt dårlig selvtillit. 

Anonymkode: c469f...75e

🐎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett exene til mine tidligere eller min samboer nå. Trenger ikke å sammenligne sånn . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen er nok penere enn meg, men jeg har mye større pupper enn henne, noe han elsker, så det går greit😊

Anonymkode: 2118c...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

De er kjekke menn, mens jeg er en liten trulte. Jeg vet ikke, jeg må ha en fantastisk personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi stiller ganske likt når man ser på totalen. Hun er 10 år yngre enn meg og veldig søt og sosial. Kler seg nok mer feminint enn meg, men er også ganske god og rund. Jeg er noe mer rocka i stilen, men noe mer symmetrisk i trekkene og har former der jeg burde ha. Da jeg var på hennes alder var jeg nok mer av en klassisk skjønnhet enn hva hun er i dag, men nå begynner jaggu årene å innhente meg, så her trekker alt sørover og jeg er nok ikke så fast i fisken som en yngre dame.

Spiller egentlig ingen rolle. Det som gjør meg til hans favoritt, er evnen jeg har til å få HAM til å føle seg som verdens fineste! Der har exene hans feilet i stort format...

Anonymkode: 69399...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/29/2019 at 1:18 AM, AnonymBruker said:

Er ex penere eller mindre pen enn deg?

Har ikke noen ekser, så det kan jeg ikke svare på.

Anonymkode: 0e466...c11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har draget så det er en bra samling kvinner han hatt forhold med i voksen alder for å si det sånn. Objektivt rangerer jeg nok høyere enn den siste eksen hans, men ikke øverst. 

Anonymkode: 0e079...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er ganske like vil jeg si, jeg ser hva han går etter for å si det sånn! Tror vi er ganske like ellers og :) 

Anonymkode: bae9b...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er penere enn exen men de jeg vet om av de 50-100 ons’ene han har hatt så er de stort sett mye penere enn meg

Anonymkode: f043f...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen til exen min var vel ganske lik type som meg både utseendesmessig og personlighetsmessig, men jeg er nok litt mer ordentlig enn henne sånn generelt. Han påpekte også hvor like vi var. 

Den nye dama til eksen min er bare et skjelett uten former, skikkelig slitt oppstpist hår, tenna på tørk og ganske mye rynker til å være så ung som hun er. Utbrukte fillete klær. Denne gangen valgte han visst en helt totalt annen type dame enn det han pleier å like. Men hun her startet jo også som et desperat forsøk på å skaffe seg en reabound etter at jeg dumpa han, så har han vel bare blitt fordi han faktisk ikke hadde klart seg alene og tar vel ikke sjansen på å måtte gå rundt uten økonomisk støtte, så da måtte han vel bare. 

Anonymkode: 92b2d...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt mindre pen. Og litt teit. 

Anonymkode: cf3bd...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...