Gå til innhold

Er ex penere eller mindre pen enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bare sett henne på bilder, der syns jeg hun er veldig søt. Vi heter faktisk det samme og har samme utdannelse. Ellers vet jeg lite om henne

Anonymkode: 54392...8f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er vidt forskjellige når det gjelder utseendet, men jeg synes hun er veldig pen! Vi er pene på hver vår måte, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff nei. Jeg er høyere da men. Han falt for ei thai så nei jeg klarer ikke å finne henne verken pen eller søt. Ikke kan hun engelsk heller så de må jo prate med hendene 😂

Anonymkode: 4500b...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen hans er mye penere enn meg, men de hadde aldri den magien som han og jeg har. Vi har en connection ingen av oss har opplevd før, og både på grunn av utseende og andre ting har vi ved flere anledninger blitt tatt for å være søsken eller fetter og kusine. Han er penere enn meg, dog.

Eksmannen min er ikke særlig pen, og hans nye samboer er helt klart et skritt ned på stigen, sammenlignet med meg.

Anonymkode: 12342...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, a l'orange skrev:

Det er jo ikke morro i det hele tatt, det er tragisk.

Dette er et samlivsforum for pokker.

Fokuset på utseendet, og å sammenligne seg med andre, er bare med på å rive ned all form for EVNE til godt samliv. 

Man blir mer og mer sosialt isolert. 

Skal man ha sjanse til et godt samliv så må man fokusere på hva man kan gjøre for partneren, og på å utvikle gode medmenneskelige ferdigheter. Ikke på hvordan man selv ser ut.

Bare å se hvem mennesker ender opp som utro med; Det er ikke de unge og pene. Det er i stedet de som ser menneskene rundt seg, og klarer å vise omsorg.

Javel? Alle som er utro, eller ligger med en som er opptatt er flotte mennesker som viser omsorg for de rundt seg. Ok, da har jeg hørt det også. Da vet jeg det. Alle som blir bedratt har bedt om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste eksen har en typisk nordisk utseende, jeg er mer latin amerikansk i utseende, jeg har bra kropp og fint fjes. Så vil innrømme at jeg er penere enn alle eksene. Jeg er normalvektig med stor rumpe, de er overvektige. Men nå er jeg ung mamma, 3 barn med han uten at kroppen har forandret seg, og tror nok det tiltrekker han mer, at jeg er mor til hans barn. Frem til vi ble kjærester for 6 år siden, var det alltid ca 10-15 gutter som var forelsket i meg samtidig, og jeg har aldri hatt dårlig selvtillit. 

Anonymkode: c469f...75e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en skala så syns jeg vi ligger helt likt, likevel på hver vår måte. 

Anonymkode: e854a...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er penere enn damene til eksene mine. Ikke fordi jeg er såååå pen selv, men han første eksen har en dame som ikke ser ut i måneskinn, og det sier alle. Men hun har nok en rundere personlighet enn meg. Den andre eksens dame er heller ikke så pen, men de er nok likere av utseende enn eksen og meg.

Alle de jeg har datert i ettertid av eksene er kjekkere enn eksene. Men når jeg ser eksdamer til de jeg dater, så syns jeg ofte at de er penere enn meg. Så de damene syns sikkert at deres ekser har gått nedover etter dem😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2019 den 10.51, wintergirl skrev:

Javel? Alle som er utro, eller ligger med en som er opptatt er flotte mennesker som viser omsorg for de rundt seg. Ok, da har jeg hørt det også. Da vet jeg det. Alle som blir bedratt har bedt om det.

Jeg skrev ikke de som er utro.

Jeg skrev de de er utro med. 

Da snakker jeg heller ikke om seksuelle sidesprang i fylla, men hvem folk faller for og innleder langvarige forhold til bak ryggen til ektefellen, eller forlater ektefellen for;

Det er noen som ser de. Noen som er snille med de. Noen som er gode.

Det er ikke uten grunn at elskerinnetalen ikke er slik;

«Min kone er ikke pen nok!»

...men i stedet slik;

«Min kone ser meg ikke, min kone forstår meg ikke, min kone er ikke lengre glad i meg, min kone vil ikke ha sex!»

Det samme gjelder naturligvis også andre veien.

Det er ikke hvem som helst som opplever utroskap. Men jeg tror hvem som helst kan forebygge utroskap. 

Det man starter med da, er å rive seg løs fra speil og sminkedåse, og i stedet vende seg mot menneskene rundt og høre hvordan de har det.

Endret av a l'orange
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siste eksen har en typisk nordisk utseende, jeg er mer latin amerikansk i utseende, jeg har bra kropp og fint fjes. Så vil innrømme at jeg er penere enn alle eksene. Jeg er normalvektig med stor rumpe, de er overvektige. Men nå er jeg ung mamma, 3 barn med han uten at kroppen har forandret seg, og tror nok det tiltrekker han mer, at jeg er mor til hans barn. Frem til vi ble kjærester for 6 år siden, var det alltid ca 10-15 gutter som var forelsket i meg samtidig, og jeg har aldri hatt dårlig selvtillit. 

Anonymkode: c469f...75e

🤣🤣

Anonymkode: 4b2b5...b37

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans første eks, som knuste hjertet hans ved å være utro - ikke sett. Hun som erstattet meg er en 10 år yngre utgave av meg, litt «mykere» og søtere. Men han gjorde det slutt der og kom tilbake til meg. Hun var ikke meg. Han er den viktigste i mitt liv, og jeg vil gjøre alt for å gjøre han lykkelig. Han er verdt det og han fortjener det. 

Anonymkode: 4b2b5...b37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DE er mindre pene enn meg OG fått seg mindre pene menn etterpå :fnise:

Anonymkode: 7ead0...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Jeg vet nada om min samboers eks, ikke engang navnet hennes og jeg har ingen interesse av å vite det... Han er med meg nå og jeg ser ikke behovet for å vite noe om tidligere forhold han har hatt, akkurat som om jeg ikke har fortalt han om mine ekser. Hvorfor skal man sammenligne seg med kjærestes tidligere partnere?

Anonymkode: 673e2...82d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle eksene og nåværende dame til min forrige kjæreste er ganske like (høye sykt tynne brunetter eller blondiner, typisk norsk modell utseende). Jeg er tydelig utenlandsk. Så kan ikke sammenlignes føler jeg, utenom at jeg er det stikk motsatte av de kvinnene (lav, formfull osv). Skulle jeg sagt noe kanskje den minst pene, siden han har en type jeg ikke passet inn i.

 

Anonymkode: 01dc9...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle eksene og nåværende dame til min forrige kjæreste er ganske like (høye sykt tynne brunetter eller blondiner, typisk norsk modell utseende). Jeg er tydelig utenlandsk. 

Anonymkode: 01dc9...1c5

Tydelig utenlandsk? Hva er det? Er du fra Danmark?

Anonymkode: 26c37...316

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, a l'orange skrev:

Jeg skrev ikke de som er utro.

Jeg skrev de de er utro med. 

 

Da snakker jeg heller ikke om seksuelle sidesprang i fylla, men hvem folk faller for og innleder langvarige forhold til bak ryggen til ektefellen, eller forlater ektefellen for;

Det er noen som ser de. Noen som er snille med de. Noen som er gode.

 

Det er ikke uten grunn at elskerinnetalen ikke er slik;

«Min kone er ikke pen nok!»

...men i stedet slik;

«Min kone ser meg ikke, min kone forstår meg ikke, min kone er ikke lengre glad i meg, min kone vil ikke ha sex!»

Det samme gjelder naturligvis også andre veien.

 

Det er ikke hvem som helst som opplever utroskap. Men jeg tror hvem som helst kan forebygge utroskap. 

Det man starter med da, er å rive seg løs fra speil og sminkedåse, og i stedet vende seg mot menneskene rundt og høre hvordan de har det.

 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle eksene til alle kjærestene mine har vært penere enn meg! Mye penere!
Egentlig forstår jeg ikke hvorfor disse mennene valgte meg...
Har akkurat blitt sammen med en dødskjekk mann. Snill, morsom, intelligent. Hvorfor han valgte meg er jeg jammen ikke sikker på.

Anonymkode: fd768...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksen til kjæresten min er høyere, tynnere,  yngre, rikere, nokså pen, sjarmerende, bedre utdanna, hun har en karriere - jeg har knapt en jobb. hun er supersosial med et stort nettverk, og veldig kul. skulle gjerne vært venninne med henne. hun er også nokså alkoholisert, noe som gjorde det umulig å være sammen med henne.

Anonymkode: 155b9...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, a l'orange skrev:

Det er ikke uten grunn at elskerinnetalen ikke er slik;

«Min kone er ikke pen nok!»

...men i stedet slik;

«Min kone ser meg ikke, min kone forstår meg ikke, min kone er ikke lengre glad i meg, min kone vil ikke ha sex!»

Ja, det er nok typisk for både utroskap og ujevne brudd at man har fokuset mest på hva den andre gjør, og ikke hvordan man selv bidrar til en eventuell dårlig dynamikk. 

Min kone ser meg ikke - ok, ser du kona di, da?

Min kone forstår meg ikke - hva forstår du av din kone? Hører du etter når hun prater til deg,

Min kone er ikke lenger glad i meg - eventuelt dere har knute på tråden, en tråd du også har spunnet 

Min kone vil ikke lenger ha sex - hvorfor? Er hun syk? Er du fjern og legger deg tidlig? Bidrar du med husarbeid eller penger? Vasker du deg og steller skjegget? Hva er ditt bidrag til at samlivet skal være sexy?

Anonymkode: 26c37...316

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen til kjæresten min er veeeldig like. Eneste forskjellen er at hun er tynn og jeg er normalvektig med former. Ellers er vi faktisk prikk like både personlighetsmessig og utseendemessig. Fant et brev hun hadde skrevet til kjæresten en gang, og det var min håndskrift og det så ut som jeg hadde skrevet det, for jeg følte alt det hun hadde skrevet.

Anonymkode: 14c6e...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...