Gå til innhold

Er ex penere eller mindre pen enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare på moro.

I midt tilfelle synes jeg hun er mindre pen. Og ikke pga jeg er så pen.

Anonymkode: 78136...407

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi er ca like pene på skalaen , jeg syns hun er pen og kjempe søt, men på en helt annen måte enn meg. Vi kan ikke sammenlignes så sånn sett har han gått for to helt forskjellige typer her

Anonymkode: 11a79...6e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ganske like av utseende. Jeg tenker det er bra, for han er åpenlyst veldig tiltrekker av "vårt" utseende, mens jeg har best personlighet 😘

Anonymkode: 26c37...316

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mindre pen. Han er kjekk. Det som er er at han er mindre begavet og hun fremsto på samme vis. Tenker det er derfor de har funnet hverandre. De begge er veldig fagelig dyktige. 

Anonymkode: ef955...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exene til exen er alle mindre pene, men vi er og relativt like, så jeg er mindre pen med andre ord. 😄 

Anonymkode: 35ede...42e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig vanskelig å sammenligne seg med en mann, men jeg syntes alltid vi passet godt sammen utseendemessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første xen hans er veldig søt da, jeg er ikke så søt :ler: hun er søt brunette, mens jeg er pen blondine, hvis det gir noe mening. Ikke at jeg mener selv at jeg er så forbasket vakker.. :ler:

Andre xen hans syns jeg selv at jeg er penere enn. Hun var ganske søt den Gangen min kjæreste var sammen med henne, men har (ifl bilder på Facebook) forfalt gjennom årene de var sammen, samt i årene etter. Gikk fra en lita, tøff varmbrunette med litt røftklipt halvlangt hår, med litt freshe, stilige klær, mye jeans, kul sminke osv, til kommunegrått hår i lav hestehale, en litt for stor tunika og tights, og nesten ingen sminke. 

Anonymkode: 7d9ff...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke. Det eneste jeg er opptatt av ere at hver nye type er penere enn han jeg sist var sammen med ;) 

Anonymkode: 0dd73...ba0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen sin nye er mindre pen. Søt ja, men ikke pen. Nå skal det sies at han sikkert har lagt på seg 50kg også. Dodget a bullet der 🤪

Anonymkode: ffa48...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen hans er definitivt penere. Men har forstått det slik at jeg er snillere. Og får han til å komme, det klarte ikke hun!

Anonymkode: 5a2e1...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke morro i det hele tatt, det er tragisk.

Dette er et samlivsforum for pokker.

Fokuset på utseendet, og å sammenligne seg med andre, er bare med på å rive ned all form for EVNE til godt samliv. 

Man blir mer og mer sosialt isolert. 

Skal man ha sjanse til et godt samliv så må man fokusere på hva man kan gjøre for partneren, og på å utvikle gode medmenneskelige ferdigheter. Ikke på hvordan man selv ser ut.

Bare å se hvem mennesker ender opp som utro med; Det er ikke de unge og pene. Det er i stedet de som ser menneskene rundt seg, og klarer å vise omsorg.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun og jeg er like pene vil jeg si😊 Han har en type han faller for tror jeg, flere som kommenterer at vi ligner litt😂 

Personlighetsmessig er vi faktisk også litt like, det som skiller oss er vel at jeg har mer samme type humor som kjæresten, er mer utadvendt, ambisiøs og at jeg vil ha barn😊

Anonymkode: 65e61...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ganske like av utseende. Jeg tenker det er bra, for han er åpenlyst veldig tiltrekker av "vårt" utseende, mens jeg har best personlighet 😘

Anonymkode: 26c37...316

Hehe, samme her! Exen hans er kjempelik meg i utseende. Vi har tilogmed barn i samme barnehage PÅ samme avdeling😂 Var litt merkelig første gangen jeg støtte på henne. Samme hårfarge, øyenfarge og begge fregner😅

Anonymkode: 3e0c6...dfe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer søt, mens hun er mer sexy😩

Anonymkode: 38948...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min manns ex er mye penere enn meg, ifølge svigermor. Jeg har aldri møtt exen selv.

Anonymkode: ba615...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri sett henne i virkeligheten, bare på bilder. På noen er hun penere enn meg, på andre synes jeg at jeg er penere. Men hun har en fantastisk kropp, formfull og kvinnelig og med mye større bryster enn meg. Men personligheten hennes var visst veldig kontrollerende og hun var sykelig sjalu. Så jeg tror uansett mannen min har det bedre nå 😊

Anonymkode: 88f9a...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min manns ex er mye penere enn meg, ifølge svigermor. Jeg har aldri møtt exen selv.

Anonymkode: ba615...bfb

Så hyggelig svigermor du har 😲

Anonymkode: 88f9a...744

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen er i hvertfall mye mer fotogen enn meg

Anonymkode: 6b651...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...