Gå til innhold

Er ex penere eller mindre pen enn deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666

Hun synes jeg er kjekkere enn eksen. Ingen av oss er superstuds eller posterboys.

Hun får meg til å føle meg attraktiv, og det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, a l'orange skrev:

Jeg skrev ikke de som er utro.

Jeg skrev de de er utro med. 

 

Da snakker jeg heller ikke om seksuelle sidesprang i fylla, men hvem folk faller for og innleder langvarige forhold til bak ryggen til ektefellen, eller forlater ektefellen for;

Det er noen som ser de. Noen som er snille med de. Noen som er gode.

 

Det er ikke uten grunn at elskerinnetalen ikke er slik;

«Min kone er ikke pen nok!»

...men i stedet slik;

«Min kone ser meg ikke, min kone forstår meg ikke, min kone er ikke lengre glad i meg, min kone vil ikke ha sex!»

Det samme gjelder naturligvis også andre veien.

 

Det er ikke hvem som helst som opplever utroskap. Men jeg tror hvem som helst kan forebygge utroskap. 

Det man starter med da, er å rive seg løs fra speil og sminkedåse, og i stedet vende seg mot menneskene rundt og høre hvordan de har det.

 

Jeg skjønte det. Men da er den som er utro så jævlig bra da eller, i og med at de må finne seg "bedre " en? Vet du hva? Syns dette var reinspikka piss det du kom med her. Bare tull fra ende til annen. Mange er utro med folk som er egosentriske og full av dritt. Mange som er utro er det ikke fordi det er noe galt med den de bedrar, men fordi de søker spenning , de er utro av natur osv.

Skjønner heller ikke hvorfor du skal reagere på denne tråden. Var bare et spm ut i løse luften. Må du ta det så sykt bokstavelig at du i samme slengen rettferdiggjør utro menn? 

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Tamsi skrev:

Det er veldig vanskelig å sammenligne seg med en mann, men jeg syntes alltid vi passet godt sammen utseendemessig. 

Enig her. 

D.v.s jeg er nok penere enn han og han er kjekkere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nok typisk for både utroskap og ujevne brudd at man har fokuset mest på hva den andre gjør, og ikke hvordan man selv bidrar til en eventuell dårlig dynamikk. 

Min kone ser meg ikke - ok, ser du kona di, da?

Min kone forstår meg ikke - hva forstår du av din kone? Hører du etter når hun prater til deg,

Min kone er ikke lenger glad i meg - eventuelt dere har knute på tråden, en tråd du også har spunnet 

Min kone vil ikke lenger ha sex - hvorfor? Er hun syk? Er du fjern og legger deg tidlig? Bidrar du med husarbeid eller penger? Vasker du deg og steller skjegget? Hva er ditt bidrag til at samlivet skal være sexy?

Anonymkode: 26c37...316

Enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mye penere enn meg og en skikkelig årleit dame. Mannen min har aldri sagt ett vondt ord om hu, akkurat sånn som det skal være.

Hvorfor dette behovet for å snakke dritt om folk fra fortiden? Kjærestene deres ville ikke vært den de var om det ikke var for fortiden sin. 

Anonymkode: 38ef6...973

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener om min eks sin nye partner/kjæreste/samboer er mer eller mindre pen enn meg? Ikke eksen selv? (se overskriften)

Hvis du mener hvordan hans nye samboer ser ut, så ser vi ca like normale ut, begge to :fnise: 

Dette har jeg aldri fundert over altså. Men sånn spontant vil jeg si det, ja, at vi ser omtrent like normale ut. Ingen av oss er spesielt pen eller vakker eller fæl i den ene eller andre retningen. 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hans eks er penere enn meg, og også flinkere enn meg og mer arbeidssom enn meg. Virkelig ei kjempeflott dame, jeg er sjeleglad for at mitt stebarn har henne til mor. 

Min eks sin nye dame er også penere enn meg :) Tror jeg skal konkludere med at jeg ikke er så pen, men jeg vet jeg er både smart og morsom, og det veier sikkert opp litt :) 

Anonymkode: 504e7...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans eks er penere enn meg, og også flinkere enn meg og mer arbeidssom enn meg. Virkelig ei kjempeflott dame, jeg er sjeleglad for at mitt stebarn har henne til mor. 

Min eks sin nye dame er også penere enn meg :) Tror jeg skal konkludere med at jeg ikke er så pen, men jeg vet jeg er både smart og morsom, og det veier sikkert opp litt :) 

Anonymkode: 504e7...a09

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Gidder ikke krangle.

Det er gjennomsiktig at du sletter innlegg hvis folk klarer å parere. 

Anonymkode: 26c37...316

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvordan eksene til min kjæreste ser ut eller hvem de er. Jeg brydde meg veldig om dette før, men så vokste frontallappen... 

Anonymkode: bd8e2...c25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, a l'orange skrev:

Gidder ikke krangle.

Men dere kan jo kanskje finne tonen, dere to?

Krangle og krangle fru Blom. Hvis sminkedåsa og speilet er den største årsaken til utroskap  så hvis oss gjerne en eller annen link på det da. 

Og du,  men kan fint være et bra menneske selv om man er opptatt av utseendet. 

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er penere enn henne, men hun er langt mer sporty og veltrent enn meg. Type ekstremvarianten med ny fjelltopp rundt om i verden som mål annen hver måned og har besteget maaaange høye fjelltopper. 

Anonymkode: 84dff...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er gjennomsiktig at du sletter innlegg hvis folk klarer å parere. 

Anonymkode: 26c37...316

Korrekt, det er poenget mitt. Jeg vil IKKE diskutere, jeg vil IKKE konkurrere, jeg vil IKKE vinne.

Konkurranse og diskusjon er like sosialt fordummende som det er å glane i speilet hele dagen. Man jager bort de som ellers kunne vært venner eller kjærester, isolerer seg mer og mer, fremfor å lære å omgåes folk. 

Det er derfor jeg mener slik retorikk ikke har noe her inne på samliv å gjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, a l'orange skrev:

Korrekt, det er poenget mitt. Jeg vil IKKE diskutere, jeg vil IKKE konkurrere, jeg vil IKKE vinne.

Konkurranse og diskusjon er like sosialt fordummende som det er å glane i speilet hele dagen. Man jager bort de som ellers kunne vært venner eller kjærester, isolerer seg mer og mer, fremfor å lære å omgåes folk. 

Det er derfor jeg mener slik retorikk ikke har noe her inne på samliv å gjøre. 

Så hold deg unna diskusjonsforum da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes PLENTY av forumrom på KG som handler om andre ting enn sosiale relasjoner; geografi og verden, aktuelle saker, religion og politikk, telletrådene, klær og sko, etc etc etc. 

Det er helt i orden for meg at folk heller vil vinne misse-konkurransen eller nerde-diskusjonen, fremfor lære seg sosiale skills for å få venner og kjærester.

Men da er det der inne man bør øve seg, ikke her på samliv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Det finnes PLENTY av forumrom på KG som handler om andre ting enn sosiale relasjoner; geografi og verden, aktuelle saker, religion og politikk, telletrådene, klær og sko, etc etc etc. 

Det er helt i orden for meg at folk heller vil vinne misse-konkurransen eller nerde-diskusjonen, fremfor lære seg sosiale skills for å få venner og kjærester.

Men da er det der inne man bør øve seg, ikke her på samliv.

Kan ikke folk få gjøre som de vil da? Dette forumet er ikke ditt. 

Anonymkode: 4b2b5...b37

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...