Gjest Finlay Skrevet 1. mai 2020 #141 Skrevet 1. mai 2020 6 minutter siden, Bombibit skrev: Jeg synes det er ekkelt. Akkurat som om en 29 år gammel mann skulle bli sammen med en 16 år gammel jente. Hvorfor i all verden er det ekkelt? Og hvordan kan du sammenligne en umoden 16 åring med 40 år gamle Petter?😆 De er to godt voksne mennesker som elsker hverandre, der hun er noen år eldre enn ham. Slett ikke uvanlig i våre dager.
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. mai 2020 #142 Skrevet 1. mai 2020 6 minutter siden, Bombibit skrev: Jeg synes det er ekkelt. Akkurat som om en 29 år gammel mann skulle bli sammen med en 16 år gammel jente. Nei, det er ikke akkurat som det.
Tough cookie Skrevet 1. mai 2020 #143 Skrevet 1. mai 2020 24 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Petter er som natt og dag i V + P og P elsker M. Lurer på om det er pga alder, følelser eller begge deler. Må være rart for M å se denne Petter... Akkurat det tenkte jeg på i går også. 6
Prelunia Skrevet 1. mai 2020 #144 Skrevet 1. mai 2020 37 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Petter er som natt og dag i V + P og P elsker M. Lurer på om det er pga alder, følelser eller begge deler. Må være rart for M å se denne Petter... Vendela og Mari er jo også som natt og dag .. V og P får sikkert fram det beste i hverandre , mens M og P fikk frem det verste. Jeg har vært fæl mot noen av mennene jeg har datet, fordi de har fått fram den siden i meg .. Tviler veldig sterkt på at de spiller i tv-serien. Oppførselen deres mot hverandre er for gjennomgående, og det er utrolig mange som har observert de ulike steder som sier de er sånn på ekte og. 11
Bombibit Skrevet 1. mai 2020 #145 Skrevet 1. mai 2020 48 minutter siden, Finlay skrev: Hvorfor i all verden er det ekkelt? Synes gamle griser kan finne seg noen på egen alder. 1
Gjest Finlay Skrevet 1. mai 2020 #146 Skrevet 1. mai 2020 Akkurat nå, Bombibit skrev: Synes gamle griser kan finne seg noen på egen alder. Er en gammel gris fremdeles en gammel gris om h*n finner noen på sin egen alder?🤔😂
Bombibit Skrevet 1. mai 2020 #147 Skrevet 1. mai 2020 24 minutter siden, Finlay skrev: Er en gammel gris fremdeles en gammel gris om h*n finner noen på sin egen alder? Selvfølgelig. Hun bør ikke legge an på grisunger, la de være i fred. .
Oransjesjel Skrevet 1. mai 2020 #148 Skrevet 1. mai 2020 Jeg er så glad for at jeg har evnen til å glede meg på andres vegne - er de glad - er jeg glad! Det er en egenskap flere burde etterstrebe.. Og premien? Du får et godt, positivt liv. 🙂 20
parmanoia Skrevet 2. mai 2020 #149 Skrevet 2. mai 2020 Jeg er også en av de som har klødd meg i hodet og lurt på om det bare er et spill. Men makan til raushet ser jeg ikke ofte. Og det er nøkkelen til et langt og lykkelig forhold. 10
Gjest Tannbein Skrevet 2. mai 2020 #150 Skrevet 2. mai 2020 (endret) 16 timer siden, Bombibit skrev: Jeg synes det er ekkelt. Akkurat som om en 29 år gammel mann skulle bli sammen med en 16 år gammel jente. Hvis Vendela hadde vært 29 og Petter 16 så er jeg helt enig med deg. Men at 50 år gamle Vendela fant lykken med 38 år gamle Petter er noe helt helt annet. Petter har allerede vært voksen og myndig i 20 år. Endret 2. mai 2020 av Tannbein
Centimeteren Skrevet 2. mai 2020 #151 Skrevet 2. mai 2020 (endret) Er det virkelig noen som fortsatt tror dette forholdet er ekte? Selvfølgelig PR stunt, Ja, de har latt det gå lenge, men det er ikke vanskelig å forstå så mange millioner de tjener på det. Neida. Endret 2. mai 2020 av Centimeteren
Gjest Finlay Skrevet 2. mai 2020 #152 Skrevet 2. mai 2020 21 minutter siden, Centimeteren skrev: Er det virkelig noen som fortsatt tror dette forholdet er ekte? Selvfølgelig PR stunt, Ja, de har latt det gå lenge, men det er ikke vanskelig å forstå så mange millioner de tjener på det. Jeg går ut fra at de er kjærester, selv om jeg enda ikke er 100% overbevist😄 De har tross alt vært sammen lenge, og har kjøpt bolig sammen. De går hånd i hånd, kysser på truten og sier hele tiden “elsker deg”. På den annen side er det noe som...skurrer? Det er et eller annet med måten de er sammen på som fikk meg til å tvile da de først ble sammen, og som gjør at jeg fremdeles ikke er helt overbevist. Det er liksom noe som mangler, glød, lidenskap, gnist...kall det hva du vil😊 Bortsett fra all kyssingen framstår de egentlig mer som gode venner. Men mulig de bare velger å holde en slags distanse i serien.
Skrukketroll Skrevet 2. mai 2020 #153 Skrevet 2. mai 2020 18 timer siden, Oransjesjel skrev: Jeg er så glad for at jeg har evnen til å glede meg på andres vegne - er de glad - er jeg glad! Det er en egenskap flere burde etterstrebe.. Og premien? Du får et godt, positivt liv. 🙂 Helt enig med deg! Synes det er en fryd å se dem på tv etc og blir virkelig glad!👏❤ 8
Gjest Nimbus2000 Skrevet 2. mai 2020 #154 Skrevet 2. mai 2020 (endret) På 30.4.2020 den 17.54, Finlay skrev: Kjenner ikke så godt til henne, annet enn samarbeidet med Elizabeth Arden, og at hun har en solid karriere som modell bak seg. Hun har vel gjort - og gjør - det helt ok i "nyere tid", både med briller, hud- og hårprodukter. Synes alltid hun har vært en stilig og classy dame, derfor er jeg litt overveldet over å se henne i en så harry setting som V+P😂 Men for all del, koselig program Vendela ble kjendis ved å posere i undertøyet og har vært med i flere realityserier. Pen dame, men skjønner ikke hvorfor hun skulle være for "classy" til å være med i noe så "harry" som V+P. Endret 2. mai 2020 av Nimbus2000 Jeg tok litt hardt i.
Bombibit Skrevet 2. mai 2020 #155 Skrevet 2. mai 2020 3 minutter siden, Nimbus2000 skrev: verdenskjent Det er å ta litt hardt i. Spør 100 tilfeldig utvalgte i London og NYC om de vet hvem Vendela Kirsebom er, og alle vil si nei, ingen anelse. 1
Gjest Nimbus2000 Skrevet 2. mai 2020 #156 Skrevet 2. mai 2020 Akkurat nå, Bombibit skrev: Det er å ta litt hardt i. Spør 100 tilfeldig utvalgte i London og NYC om de vet hvem Vendela Kirsebom er, og alle vil si nei, ingen anelse. Enig. Skal redigere innlegget mitt.
Gjest Finlay Skrevet 2. mai 2020 #157 Skrevet 2. mai 2020 7 minutter siden, Nimbus2000 skrev: Vendela ble verdenskjent ved å posere i undertøyet og har vært med i flere realityserier. Pen dame, men skjønner ikke hvorfor hun skulle være for "classy" til å være med i noe så "harry" som V+P. Flere realityserier? Ok, hvilke? Jeg vet bare at hun har værtmed i 71 gr Nord og Farmen kjendis, og synes virkelig ikke de er like høyt oppe på harryskalaen som V+P 😂
Gjest Nimbus2000 Skrevet 2. mai 2020 #158 Skrevet 2. mai 2020 (endret) På 2.5.2020 den 18.32, Finlay skrev: Flere realityserier? Ok, hvilke? Jeg vet bare at hun har værtmed i 71 gr Nord og Farmen kjendis, og synes virkelig ikke de er like høyt oppe på harryskalaen som V+P 😂 Du svarer på ditt eget spørsmål. Endret 6. mai 2020 av Nimbus2000
Sansa20 Skrevet 5. mai 2020 #159 Skrevet 5. mai 2020 På 2.5.2020 den 16.50, Centimeteren skrev: Er det virkelig noen som fortsatt tror dette forholdet er ekte? Selvfølgelig PR stunt, Ja, de har latt det gå lenge, men det er ikke vanskelig å forstå så mange millioner de tjener på det. Neida. Ja så du trur dette er pr stunt ? når de skal flytte sammen , er forlovet og skal gifte seg ? jaja du om det 7
Sansa20 Skrevet 5. mai 2020 #160 Skrevet 5. mai 2020 På 2.5.2020 den 17.15, Finlay skrev: Jeg går ut fra at de er kjærester, selv om jeg enda ikke er 100% overbevist😄 De har tross alt vært sammen lenge, og har kjøpt bolig sammen. De går hånd i hånd, kysser på truten og sier hele tiden “elsker deg”. På den annen side er det noe som...skurrer? Det er et eller annet med måten de er sammen på som fikk meg til å tvile da de først ble sammen, og som gjør at jeg fremdeles ikke er helt overbevist. Det er liksom noe som mangler, glød, lidenskap, gnist...kall det hva du vil😊 Bortsett fra all kyssingen framstår de egentlig mer som gode venner. Men mulig de bare velger å holde en slags distanse i serien. Tvile sterkt at de hadde både vært forlovet , og planer om å gifte seg og kjøpt bolig sammen hvis de hadde bare vært venner. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå