Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Havfrue8 skrev:

ÅÅ så glad jeg ble av å lese dette. Det er superbra nyheter. Gratulerer så mye!! Nå skal du virkelig roe ned å ta en velfortjent sjokolade ❤️

@Havfrue8 Tuuuusen takk 😄 Jeg hååååper at denne holder seg inni magen heeeelt til den faktisk skal ut! Jeg har spist sjokolade hihi ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, -C- skrev:

God morgen alle sammen,

I morges klarte jeg ikke å dy meg, jeg er jo bare 4+0, mem har jo 4 digitale liggende så jeg tenkte: "Skal jeg bare ta den digitale og se om jeg kan få 2-3 uker? Nææææh det er vel for tidlig?? Shit au, jeg prøver!"

Tenkte at jeg kanskje ikke vil kunne få det da den krever 200 i hcg, men bare lot impulsene ta meg og tok en og jaggu 😄😄 😄 :

12E325C2-6C79-4142-AE12-979B27A6816D.jpeg

Så morro! Dette ser veeeeldig riktig ut. Nyt det ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bærblå skrev:

Så bra @-C- med HCG 130 👏🏼👏🏼 Det er lovende. 

- M 

@Bærblå Tusen takk ❤️ er så moro å endelig få noe positivt fra lege! Uvant følelse! Kan jeg spørre deg når du fikk utslag på cbd 2-3 uker? Jeg er i dag 4+0 uker og fikk utslag, og tenkte at du som har tvillinger sikkert fikk det enda tidligere?? Har lest at folk ikke tar den før de er 4+6 osv, så jeg var litt skeptisk, men det gikk jo veldig fint:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, -C- skrev:

God morgen alle sammen, i dag har jeg IKM 😄❤️ 

I morges klarte jeg ikke å dy meg, jeg er jo bare 4+0, men har jo 4 digitale liggende så jeg tenkte: "Skal jeg bare ta den digitale og se om jeg kan få 2-3 uker? Nææææh det er vel for tidlig?? Shit au, jeg prøver!"

Tenkte at jeg kanskje ikke vil kunne få det da den krever 200 i hcg, men bare lot impulsene ta meg og tok en og jaggu 😄😄 😄 :

12E325C2-6C79-4142-AE12-979B27A6816D.jpeg

Nå må jeg bare si det jeg tenker 🤭 kanskje det er 2? 🤭🥰 Dette er så spennende altså! Og så fortjent 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ønskebarnnr2, @Bærblå, @Havfrue8@-C-, @Førstegangs

Dere er gode, som gir meg litt mer positive tanker ❤️ Nei, det var absolutt ikke noe gøy å se. Ble veldig bekymret og lei meg.Var i kontakt med jordmor istad, som sier det samme som dere - at det hørtes helt normalt ut. Siden jeg likevel er bekymret, bestilte jeg meg time hos lege i morra for å måle HCG. Kommer vel til å måle på nytt igjen på fredag. Er dette for tett, eller vil det kunne gi en økning? 

Tusen takk igjen for gode ord. Setter veldig pris på dere! 

@-C- Gratulerer så mye med nok en gladsak i dag! Selv om min dag startet litt trått, satte dette et smil på meg ❤️ Ble litt nysgjerrig på om det kunne være tvillinger jeg også🙊🤩

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SUPERMIRI skrev:

@Ønskebarnnr2, @Bærblå, @Havfrue8@-C- 

Dere er gode, som gir meg litt mer positive tanker ❤️ Nei, det var absolutt ikke noe gøy å se. Ble veldig bekymret og lei meg.Var i kontakt med jordmor istad, som sier det samme som dere - at det hørtes helt normalt ut. Siden jeg likevel er bekymret, bestilte jeg meg time hos lege i morra for å måle HCG. Kommer vel til å måle på nytt igjen på fredag. Er dette for tett, eller vil det kunne gi en økning? 

Tusen takk igjen for gode ord. Setter veldig pris på dere! 

@-C- Gratulerer så mye med nok en gladsak i dag! Selv om min dag startet litt trått, satte dette en smil på meg ❤️ Ble litt nysgjerrig på om det kunne være tvillinger jeg også. 

Synes dette høres ut som en god plan. Annenhver dag kan gi en god indikasjon ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, -C- skrev:

God morgen alle sammen, i dag har jeg IKM 😄❤️ 

I morges klarte jeg ikke å dy meg, jeg er jo bare 4+0, men har jo 4 digitale liggende så jeg tenkte: "Skal jeg bare ta den digitale og se om jeg kan få 2-3 uker? Nææææh det er vel for tidlig?? Shit au, jeg prøver!"

Tenkte at jeg kanskje ikke vil kunne få det da den krever 200 i hcg, men bare lot impulsene ta meg og tok en og jaggu 😄😄 😄 :

12E325C2-6C79-4142-AE12-979B27A6816D.jpeg

Hurra!!! I tillegg til super fin stigning på hcg. Føler jeg henger litt etter når jeg alltid legger meg så tidlig, men jeg elsker å stå opp til gladnyheter 🥰

@SUPERMIRI så synd å høre om blødningene dine :( hvis det er noen trøst så hadd jeg det samme i uke 6, uten smerter. Det har hittil gått bra, og har ikke hatt noe blødninger siden ☺️ håper det kun er helt tilfeldig hos deg også.

@Førstegangs så fint å høre fra deg! Skjønner godt at du trenger en pause innimellom! Som om du ikke har vært gjennom en del så kommer det enda mer? Jeg er selv 25 år og hadde nok blitt helt fra meg om jeg hadde fått samme beskjeder. Om det hjelper deg så hadde jeg ei venninne med endringer, hun måtte til gynekolog å ta prøver hver 3? Mnd en laaang stund men det gikk bort av seg selv til slutt ❤️ håper det viser seg å være det samme hos deg, du fortjener en god nyhet nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tussi2018 skrev:

@-C- Jeg har ikke vært her inne på en stund, men måtte inn å se om det var noe nytt med deg. Og det var det jaggu! Tenk at du er GRAVID!😍👏👏🥳 Gratulerer så utrolig mye! Veldig glad på dine vegne og nå må spiren bare holde seg på plass 🤞❤ 

Ååååh @Tussi2018 så kos å se deg!!! Long time no see altså 😄❤️ 

Tuuuusen takk!! Ja hvem hadde vel trodd det skulle skje? Ikke jeg i allfall haha!!! Ja la oss håpe den holder seg i sjakk der inne og ikke stikker 🙏🏻💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SUPERMIRI skrev:

@Ønskebarnnr2, @Bærblå, @Havfrue8@-C-, @Førstegangs

Dere er gode, som gir meg litt mer positive tanker ❤️ Nei, det var absolutt ikke noe gøy å se. Ble veldig bekymret og lei meg.Var i kontakt med jordmor istad, som sier det samme som dere - at det hørtes helt normalt ut. Siden jeg likevel er bekymret, bestilte jeg meg time hos lege i morra for å måle HCG. Kommer vel til å måle på nytt igjen på fredag. Er dette for tett, eller vil det kunne gi en økning? 

Tusen takk igjen for gode ord. Setter veldig pris på dere! 

@-C- Gratulerer så mye med nok en gladsak i dag! Selv om min dag startet litt trått, satte dette et smil på meg ❤️ Ble litt nysgjerrig på om det kunne være tvillinger jeg også🙊🤩

Så bra du fikk snakket med legen din 👏🏼 Greit å få det bekreftet at det er ufarlig hvis det er tilfellet.

Det tror jeg vil gi en økning ja 😊 tar 48 timer ca før HCG dobler seg så du får en økning uansett på to dager. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Sool skrev:

Så fin stigning! 👏🏼🙏🏼

Haha liker den «Gravid Raskaana» 😆

- M 

Hahahaha ja, først så dukket KUN den opp, Raskaana stod det. Jeg tenkte: WTF? Seff får jeg noe helt sjukt opp på testen, hvem ellers? Så kom det tre sek etter Gravid 2-3. Det var helt merkelig, men GUD så glad jeg ble @Sool 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carjo4 skrev:

Hurra!!! I tillegg til super fin stigning på hcg. Føler jeg henger litt etter når jeg alltid legger meg så tidlig, men jeg elsker å stå opp til gladnyheter 🥰

@SUPERMIRI så synd å høre om blødningene dine :( hvis det er noen trøst så hadd jeg det samme i uke 6, uten smerter. Det har hittil gått bra, og har ikke hatt noe blødninger siden ☺️ håper det kun er helt tilfeldig hos deg også.

@Førstegangs så fint å høre fra deg! Skjønner godt at du trenger en pause innimellom! Som om du ikke har vært gjennom en del så kommer det enda mer? Jeg er selv 25 år og hadde nok blitt helt fra meg om jeg hadde fått samme beskjeder. Om det hjelper deg så hadde jeg ei venninne med endringer, hun måtte til gynekolog å ta prøver hver 3? Mnd en laaang stund men det gikk bort av seg selv til slutt ❤️ håper det viser seg å være det samme hos deg, du fortjener en god nyhet nå ❤️

@Carjo4 hihi du hang ikke etter, jeg postet det i dag ❤️ tuuuusen takk! Håper virkelig den sitter nå! Sukk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SUPERMIRI skrev:

@Ønskebarnnr2, @Bærblå, @Havfrue8@-C-, @Førstegangs

Dere er gode, som gir meg litt mer positive tanker ❤️ Nei, det var absolutt ikke noe gøy å se. Ble veldig bekymret og lei meg.Var i kontakt med jordmor istad, som sier det samme som dere - at det hørtes helt normalt ut. Siden jeg likevel er bekymret, bestilte jeg meg time hos lege i morra for å måle HCG. Kommer vel til å måle på nytt igjen på fredag. Er dette for tett, eller vil det kunne gi en økning? 

Tusen takk igjen for gode ord. Setter veldig pris på dere! 

@-C- Gratulerer så mye med nok en gladsak i dag! Selv om min dag startet litt trått, satte dette et smil på meg ❤️ Ble litt nysgjerrig på om det kunne være tvillinger jeg også🙊🤩

@SUPERMIRI så godt at du fikk snakket med legen din, blir nok bra for deg å få måle hcg ❤️ masse lykke til og hold oss gjerne oppdatert ❤️ 

Ja huff, det var ikke meningen å blafre den i fjeset ditt akkurat nå, men veldig glad for at du tar det så fint! Siste jeg vil er å uroe noen! Ja sant, nei etter litt mer søking og hjelp fra M, ser det mer ut som om jeg bare ligger øvre sjiktet til:) så jeg håper på det! Kommer det to tar jeg de gledelig i mot, men ønsker meg i all hovedsak en 😛 om det er lov å si 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Havfrue8 skrev:

Så morro! Dette ser veeeeldig riktig ut. Nyt det ❤️ 

@Havfrue8 Så godt du synes det! Jeg prøver å nyte og jeg nyter det, men til et visst punkt. Stemmen på ene siden av skulderen sier: «ikke gled deg, du mister den sikkert», mens den andre sier: «kom igjeeeen - dette går bra!!! Dette skal gå bra!» ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyy faen.. Våknet med verdens verste ryggsmerter, eggstokker som kjennes som at de skal sprenge. Positiv El-test. Positivt det da men jeg har så syyyyyykt vondt, jeg holder ikke ut. Jeg skriver fra under pulten på jobb, sitter her og dør, slutta for 30 min siden men jeg har så vondt. Stråler ut i lårene og alt. Hvor dum er egebtlig kroppen når dette er det optimale tidspunktet å bli gravid på, når jeg lider hver eneste eggløsning???? 

Har så lyst å dra hjem til ibux 600mg min, men vil ikke fucke opp noe, men VET seriøst ikke hva jeg skal gjøre nå, paracet og Treo er ingen hjelp 

Mozarellalover

Anonymkode: a2f00...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyyy faen.. Våknet med verdens verste ryggsmerter, eggstokker som kjennes som at de skal sprenge. Positiv El-test. Positivt det da men jeg har så syyyyyykt vondt, jeg holder ikke ut. Jeg skriver fra under pulten på jobb, sitter her og dør, slutta for 30 min siden men jeg har så vondt. Stråler ut i lårene og alt. Hvor dum er egebtlig kroppen når dette er det optimale tidspunktet å bli gravid på, når jeg lider hver eneste eggløsning???? 

Har så lyst å dra hjem til ibux 600mg min, men vil ikke fucke opp noe, men VET seriøst ikke hva jeg skal gjøre nå, paracet og Treo er ingen hjelp 

Mozarellalover

Anonymkode: a2f00...b20

Huff husker jeg fikk veldig vondt under eggløsningda jeg gikk på Letrozol. Mitt råd er bare å ligge i ro og overleve. Det går plutselig over. Helt enig i deg at det er tullete at det skal skje når man skal ha seg, hva tenker kroppen på liksom 😂 men riktig god bedring til deg ❤️ prøv å holde deg unna ibux om du klarer:)

klem til deg @Mozarellalover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, -C- skrev:

Huff husker jeg fikk veldig vondt under eggløsningda jeg gikk på Letrozol. Mitt råd er bare å ligge i ro og overleve. Det går plutselig over. Helt enig i deg at det er tullete at det skal skje når man skal ha seg, hva tenker kroppen på liksom 😂 men riktig god bedring til deg ❤️ prøv å holde deg unna ibux om du klarer:)

klem til deg @Mozarellalover

Jeg kan jo ikke ligge her resten av dagen, haha, å fyyyyyyy faen. Jeg går ikke på letrozol ellernoe da. Har bare naturlig forjævlig eggløsning. Er livredd for at dette er en cyste og at testen lurer meg. Nå har jeg bedt mannen hente minsten i barnehagen, jeg orker ikke. 

Mannen min sa at jeg kunne vel bare få hjelp av en kollega siden det er så mange leger her, helt åpenbart at han er en mann og tror det funker sånn. Ikke hans feil at jeg har vondt nå men jeg har så vondt at jeg hater alle. Spesielt bilen🥵🥵

Anonymkode: a2f00...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så sinnsykt eggløsningsslim nå (beklager info, men sharing is caring). Vi hadde sex i går, og nå er jeg litt sånn «bør jeg høre på gynekologen likevel og bruke kondom». Men så tenker jeg å gi fullstendig bæng og prøve likevel. Vi bruker egentlig å ha sex annenhver dag, men som @-C- sleit sist, sliter jeg nå med at jeg har lyst å gjøre det hver dag for å ikke «misse». Jeg vet jo at annenhver dag er nok😂 Gurimalla altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Førstegangs skrev:

Har så sinnsykt eggløsningsslim nå (beklager info, men sharing is caring). Vi hadde sex i går, og nå er jeg litt sånn «bør jeg høre på gynekologen likevel og bruke kondom». Men så tenker jeg å gi fullstendig bæng og prøve likevel. Vi bruker egentlig å ha sex annenhver dag, men som @-C- sleit sist, sliter jeg nå med at jeg har lyst å gjøre det hver dag for å ikke «misse». Jeg vet jo at annenhver dag er nok😂 Gurimalla altså. 

@Førstegangs Skjønner deg sååå godt! Annet enn at denne kroppen aldri har sett el-slim 😛 (Helt seriøst, jeg har aldri hatt det). Anyhow: For å si det sånn, jeg og sambo hadde jo sex hver dag i alle måneder, måned på måned på måned. Ble aldri gravide. Nå måneden før IVF fikk vi klar beskjed om å kun ha annenhver dag fra dag 8. Vi hadde sex på dag 7, ikke prøvesex vel å si. Men vi startet altså på dag 7 og fortsatte da med 9, 11 og 13. Og hva skjedde? GRAVID! 

Det var faktisk skikkelig ekkelt de dagene før EL hvor vi ikke hadde sex. Altså sånn ekkel følelse i magen "burde vi ikke ha sex nå", nesten en slags desperat følelse. Vanskelig å forklare, men du kjenner den nok helt sikkert i magen nå du også i og med at du spør slik :) Iallfall, jeg ville kjøre på, men sambo var bestemt! "Nå hører vi på gynekologen på Hausken, som faktisk KAN og DRIVER med dette som profesjon, og holder oss til annenhver dag!". Husker jeg ble irritert på han hehe! MEN gravide ble vi jo! Kan jo være helt tilfeldig, men bare for å vise deg hvordan det faktisk kan slå riktig ut også :) Forklaringen hennes var jo den at kvaliteten er bedre, samt dosen større når man har det annenhver dag!

Til syvende og sist så er det jo kun du som kan avgjøre dette, men ville bare dele min erfaring:)
Jeg husker jeg fikk grei panikk når jeg oppdaget at EL hadde vært på dag 9 og vi jo ikke hadde hatt sex på dag 8. Vi hadde som sagt sex dag 7 og seeeent på dag 9. Ergo tror jeg det var dag 7 som var avgjørende for oss :) 

Kommer ikke over at jeg faktisk dro å kjøpte IVF-medisiner dagen før positiv test. Jeg testet jo bare for å få bekreftet at jeg ikke var gravid, da Hausken sa jeg måtte gjøre det før jeg begynte på noen medisiner!

Skjønner deg sååå godt altså! Man blir rett og slett HELT tullerusk av dette! ❤️ klem :) 

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...