Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Sinsiew skrev:

Nå ble disse svarene spurt etter spesifikt. Da er det greit å svare eller?

Tråden er jo passe død uansett, så da må det være rom for annen skravling når prøvere ikke poster noe her. 

Jeg tenker at tråden er passe død fordi de som ikke lykkes ikke vil være med i en "vi i kjernen er alle gravide, la oss snakke om hvor langt på vei vi er" tråd 🙈

Anonymkode: 0b303...662

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at tråden er passe død fordi de som ikke lykkes ikke vil være med i en "vi i kjernen er alle gravide, la oss snakke om hvor langt på vei vi er" tråd 🙈

Anonymkode: 0b303...662

For det har det jo vært såååå mye av, unntatt i dag, ikke sant? 🙄 Unntatt "oss i kjernen" har det nesten ikke vært deltagelse fra andre, deriblant deg, fra start. 

Den eneste som egentlig har holdt liv i tråden, er C. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, -C- skrev:

Nå måtte jeg bare si noe! Jeg er HELT enig med deg! Jeg lagde denne tråden da jeg begynte prøvingen. Den het den gang IKM April.

Siden utviklet det seg til noe mye mer enn bare en IKM tråd. Vennskap, gode forhold, støtte i opp og nedturer osv. 

Så lenge man er snill og grei, kan man snakke om N Ø Y A K T I G hva man vil her inne! 

Ellers oppfordrer jeg nok en gang til å bare overse surhet :) 

 

Synes ikke det innlegget var "surhet", så dette synes jeg ble unødvendig av deg. Det må være rom for å gi beskjed, og det gjorde personen på en helt fin og ok måte. Kanskje tenke litt over hvordan man svarer av og til? Litt ufint å dra opp at du startet tråden (akkurat som om du eier den) og be folk overse helt normale innlegg, fordi du synes det var "surhet". 

Ellers masse gratulerer med graviditet 🙂

Anonymkode: 9abfb...e48

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det innlegget var "surhet", så dette synes jeg ble unødvendig av deg. Det må være rom for å gi beskjed, og det gjorde personen på en helt fin og ok måte. Kanskje tenke litt over hvordan man svarer av og til? Litt ufint å dra opp at du startet tråden (akkurat som om du eier den) og be folk overse helt normale innlegg, fordi du synes det var "surhet". 

Ellers masse gratulerer med graviditet 🙂

Anonymkode: 9abfb...e48

Jeg drar opp at jeg lagde tråden fordi jeg med det kunne forklare hvordan den startet og hva den har utviklet seg til å være. Hvorfor denne tråden betyr så masse for oss som bruker den. Hvilket er noe langt mer enn bare en prøvetråd!

Har ingenting med om å eie den eller ikke, men historikken i utviklingen til tråden ligger hos meg og en annen bruker her inne. Det er bare rene fakta. 

Dette er en skravletråd hvor man kan dele alle erfaringer mens man prøver, før man prøver og når man har blitt gravid, som man måtte ønske. På godt og vondt.

Alt fra at man har kjøpt seg ny bil til at man er i den og den pp’en, trenger råd, trøst, oppmuntrende ord til at man endelig har blitt gravid. Og jaggu synes jeg man skal få dele sistnevnte på lik linje som alt annet. Jeg har gledet meg for hver eneste person som har blitt gravid her inne og jeg nevnte senest tidligere i dag at man aldri får glemme de som fortsatt prøver, da jeg inntil nå var der selv.

Det med å ignorere «surhet» er en generell regel for meg som jeg følger og oppfordre andre til å følge, det er ufattelig mange som kun vil skape dårlig stemning og dersom man ikke liker tråden - så er det ikke verre enn å forlate den. Oppsøke en annen tråd. Lage en ny tråd. Lage dagbok om man ønsker det.

Det å komme inn å skulle oppfordre andre til å gjøre annerledes enn det den blir brukt til i dag er vel det som bør kategoriseres som å prøve å «eie/endre» tråden.

Ser nok en gang at det ikke nytter å diskutere dette og kommer dermed ikke til å kommentere mer rundt dette fra og med nå.
 
-Ellers masse gratulerer med graviditet 🙂
Tusen takk:)

 

Endret av -C-
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, -C- skrev:

06C43F56-1BBD-42CA-82C0-398B036156DA.jpeg

F2E41E3B-2669-4787-BA88-F08265523EC3.jpeg

Gratulerer så utrolig mye! Jeg har ikke vært her inne på noen dager, så var en del sider jeg måtte gjennom. Så det første jeg så var grafen din og at du hadde troen på at du hadde hatt eggløsning. Og når jeg leste mer om det du skrev så fikk jeg skikkelig følelsen av at det var noe, og jammen dukket det ikke opp en positiv test på de neste sidene!😍 Jeg ble så glad og rørt på dine vegne, og vet ikke om det er gravid hormoner eller en vanlig reaksjon siden jeg er ekstremt følsom, men jammen kom det ikke en tåre også! Det er så rart å ikke kjenne noen personlig, men allikavel føle at man er knyttet på en måte. Jeg håper i hvert fall alt går etter skjønneste orden og at det kommer en nydelig liten baby i senhøsten/tidlig vinter❤️ 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lovilove skrev:

Gratulerer så utrolig mye! Jeg har ikke vært her inne på noen dager, så var en del sider jeg måtte gjennom. Så det første jeg så var grafen din og at du hadde troen på at du hadde hatt eggløsning. Og når jeg leste mer om det du skrev så fikk jeg skikkelig følelsen av at det var noe, og jammen dukket det ikke opp en positiv test på de neste sidene!😍 Jeg ble så glad og rørt på dine vegne, og vet ikke om det er gravid hormoner eller en vanlig reaksjon siden jeg er ekstremt følsom, men jammen kom det ikke en tåre også! Det er så rart å ikke kjenne noen personlig, men allikavel føle at man er knyttet på en måte. Jeg håper i hvert fall alt går etter skjønneste orden og at det kommer en nydelig liten baby i senhøsten/tidlig vinter❤️ 
 

@Lovilove Ååååh tusen tusen takk snille deg ❤️ så rørende å høre og jeg har selv blitt rørt til tårer av sååå mange hyggelige reaksjoner her inne. Og blitt rørt når andre har fått det til, så jeg skjønner deg såååå godt! Og jeg kan nok ikke skylde på hormoner enda😂

Det er bare så sprøtt det hele og jeg prøver å glede meg alt jeg kan nå! Selv om det sitter langt inne ❤️ 

Det er akkurat det som er så fint her inne, man får sååå gode bånd til brukerne her inne og det er en så utrolig fantastisk gjeng ❤️ dere er fantastiske alle og enhver! Stoooor klem til deg! Hvordan går det med deg? 

Jeg kommer inn igjen i morgen, skal se film med sambo nå:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye @-C- 😍😍 Og alle andre som jeg ikke har sett!

... 

Her er jeg skikkelig demotivert for tiden, har på en måte mistet all troen på at det kommer til å gå. Er en del faktorer som spiller inn, jeg har endometriose, mannen har skader som han må bruke medisiner for og disse svekker fruktbarheten. Han prøver å ta så lite som mulig, men er i alt for mye smerter om dagen og da får jeg skikkelig dårlig samvittighet også :(

Er bare 4 dpo nå, men har hatt skikkelig humørsvingninger, mensmurringer og veldig sensitive og hovne brystvorter siden 2dpo allerede. Så føler hormonene er helt i ulage i tillegg 😅

Beklager for downer innlegg! God fastelaven alle sammen 😄🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, VaniIIe skrev:

Gratulerer så mye @-C- 😍😍 Og alle andre som jeg ikke har sett!

... 

Her er jeg skikkelig demotivert for tiden, har på en måte mistet all troen på at det kommer til å gå. Er en del faktorer som spiller inn, jeg har endometriose, mannen har skader som han må bruke medisiner for og disse svekker fruktbarheten. Han prøver å ta så lite som mulig, men er i alt for mye smerter om dagen og da får jeg skikkelig dårlig samvittighet også :(

Er bare 4 dpo nå, men har hatt skikkelig humørsvingninger, mensmurringer og veldig sensitive og hovne brystvorter siden 2dpo allerede. Så føler hormonene er helt i ulage i tillegg 😅

Beklager for downer innlegg! God fastelaven alle sammen 😄🥰

Æsj, det er så kjedelig når kroppen ikke spiller på lag! 

Hormoner tuller mye med hode. Ikke lett å "ta seg sammen", så få ut alt du måtte ville her. All klaging og bannskap er lov! Vi er flere her som har vært gjennom en del hindringer. 

Dpo land er det desidert verste som finnes for psyken. Prøving er ikke lett 😅

Det som er fint, er at vi bor i Norge hvor vi kan få hjelp - til slutt, og slik forhåpentligvis oppnå ønsket graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, SUPERMIRI skrev:

@Ønskebarnnr2 Var det jeg mente å huske, skjønner du! Gratulerer så mye ❤️ Så utrolig stas!! :) 

Tusen takk 😍 hvordan gikk det med den digitale idag? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, VaniIIe skrev:

Gratulerer så mye @-C- 😍😍 Og alle andre som jeg ikke har sett!

... 

Her er jeg skikkelig demotivert for tiden, har på en måte mistet all troen på at det kommer til å gå. Er en del faktorer som spiller inn, jeg har endometriose, mannen har skader som han må bruke medisiner for og disse svekker fruktbarheten. Han prøver å ta så lite som mulig, men er i alt for mye smerter om dagen og da får jeg skikkelig dårlig samvittighet også :(

Er bare 4 dpo nå, men har hatt skikkelig humørsvingninger, mensmurringer og veldig sensitive og hovne brystvorter siden 2dpo allerede. Så føler hormonene er helt i ulage i tillegg 😅

Beklager for downer innlegg! God fastelaven alle sammen 😄🥰

Det er fult lov å klage 😊 hvilken pp er dere i? 😊 Det var jo ikke akkurat optimalt med medisiner som gjør svømmerne litt dårlig til mote 😵 det beste er nok bare å la alt gå sin gang, som jeg har selv erfart er det den tiden man har minst troen at det faktisk klaffer. Men det stemmer nok sikkert ikke for alle. Jeg krysser fingrene for at det sitter hos dere også snart 🤞 og som det var nevnt tidligere, så er det god hjelp å få om man skulle trenge det 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, -C- skrev:

@Ønskebarnnr2 Ja jeg føler også at den gjorde det, så må man jo bare vente å se om denne fantastiske nyheten vedvarer over tid ❤️ Gjør den? Ja den gjør kanskje det!! Synd vi ikke kan legge de over hverandre 😛 Hadde vært interessant!
Ja sukk, da er vi to. Tar meg selv i å glede meg og føle meg positiv, for så å plutselig høre en stemme inni meg si: men bare vent.....du mistet på dpo 19 og 20 sist....mye kan fremdeles skje....! 

8+0! Tenk! SÅ deilig det må bli å komme over de 12 ukene!!!! 😄 

Ja. @-C-, snaaart er jeg over den verste kneiken 🤭 det hadde vært skikkelig gøy om vi kunne lagt grafene vårres over hverandre 😅 jeg er litt skeptisk enda, helt til jeg har fått vært på OUL tror jeg at det sitter en liten frykt i meg. Jeg har nemlig regnet meg frem til at jeg er ca 17 uker på vei på samme tidspunktet som da jeg mistet jenta mi. Det skremmer meg ærligtalt litt. Men som du selv skriver, positivitet er viktig, uansett hvor langt eller lite man er på vei 🥰 dette kommer til å gå bra for oss begge ❤️ og alle andre! Håper at flere følger etter og at 2020 er det magiske tallet ❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Tusen takk 😍 hvordan gikk det med den digitale idag? 😀

Det gikk bra, heldigvis! ❤️ Synes det tok evig lang tid før resultatet kom opp, men det kom 😍

IMG_20200223_103845.thumb.jpg.567c7304cdf655e1c9fb33aac922d41b.jpg

Et spørsmål: Når valgte dere å fortelle de aller nærmeste, som foreldre? Jeg har egentlig lyst til å fortelle mamma og pappa allerede i dag/morgen, og det er mye fordi jeg ønsker å ha mamma en del av prosessen. Ønsker nok å fortelle svigers ganske tidlig også, så slipper man plutselig å holde skjult hvorfor man ikke vil ha et glass vin lenger (noe som jeg alltid egentlig har lyst på). Er jo noe med det at om noe skulle gå galt, så har man da også noen å prate med om det :) Det er jo selvfølgelig individuelt hva man gjør det til, men hadde vært interessant å få vite hva deres tanker er? 

Håper dere nyter søndagen alle sammen ❤️ 

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som er så fantastisk med skravletråden. Skravla går 😊 å her er det rom for å prate om alt innenfor tema.

Finnes mange egne tråder som er spesifikt rettet mot det å være prøver. 

- M 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Det gikk bra, heldigvis! ❤️ Synes det tok evig lang tid før resultatet kom opp, men det kom 😍

IMG_20200223_103845.thumb.jpg.567c7304cdf655e1c9fb33aac922d41b.jpg

Et spørsmål: Når valgte dere å fortelle de aller nærmeste, som foreldre? Jeg har egentlig lyst til å fortelle mamma og pappa allerede i dag/morgen, og det er mye fordi jeg ønsker å ha mamma en del av prosessen. Ønsker nok å fortelle svigers ganske tidlig også, så slipper man plutselig å holde skjult hvorfor man ikke vil ha et glass vin lenger (noe som jeg alltid egentlig har lyst på). Er jo noe med det at om noe skulle gå galt, så har man da også noen å prate med om det :) Det er jo selvfølgelig individuelt hva man gjør det til, men hadde vært interessant å få vite hva deres tanker er? 

Håper dere nyter søndagen alle sammen ❤️ 

GOD MORGEN @SUPERMIRI! Gratulerer ❤️❤️❤️ 

Tenk å treffe full pott ved første forsøk! Sååååå herlig!! Nå ble jeg sååå glad! Satt og ventet på update, men ville ikke spørre deg heller i tilfelle rottefelle. Good news:)

Kan tenke meg du er glad nå 😄 

Jeg har fortalt mamma, men det er fordi jeg måtte det da jeg mistet. Klarte ikke la være, for mamma står meg så nære. Mamma og pappa er skilt, så pappa vet ingenting den dag i dag. Hverken om SA’er eller noe.

Jeg tok ny strimmel i dag, men føler liksom ikke den blir sterkere. Så ja, grøss og gru!

Det er rett og slett nervepirrende dette! 

Sender deg en stor gratulasjonsklem ❤️ 

904C7554-666C-4AB5-ABDF-682301B46C40.jpeg

D502F6B7-2028-4632-A644-3E2E4E31A8BA.jpeg

C08CB93E-2669-496C-8910-81BFB4502D80.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Det gikk bra, heldigvis! ❤️ Synes det tok evig lang tid før resultatet kom opp, men det kom 😍

IMG_20200223_103845.thumb.jpg.567c7304cdf655e1c9fb33aac922d41b.jpg

Et spørsmål til dere alle sammen: Når valgte dere å fortelle de aller nærmeste, som foreldre? Jeg har egentlig lyst til å fortelle mamma og pappa allerede i dag/morgen, og det er mye fordi jeg ønsker å ha mamma en del av prosessen. Ønsker nok å fortelle svigers ganske tidlig også, så slipper man plutselig å holde skjult hvorfor man ikke vil ha et glass vin lenger (noe som jeg alltid egentlig har lyst på). Er jo noe med det at om noe skulle gå galt, så har man da også noen å prate med om det :) Det er jo selvfølgelig individuelt hva man gjør det til, men hadde vært interessant å få vite hva deres tanker er? 

Håper dere nyter søndagen alle sammen ❤️ 

Gratulerer! 🌞

Jeg fortalte det da jeg var 6 uker på vei til svigerforeldre og foreldre. Skulle egentlig vente, men var så utålmodig å glad 😆🤍

Var godt å si det til mamma å pappa. Som du nevner, så er det godt å vite at man ikke sitter alene med sorgen om noe evt. Skulle skje. 

God søndag 🌞🤍

- M 

Endret av Bærblå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, -C- skrev:

GOD MORGEN @SUPERMIRI! Gratulerer ❤️❤️❤️ 

Tenk å treffe full pott ved første forsøk! Sååååå herlig!! Nå ble jeg sååå glad! Satt og ventet på update, men ville ikke spørre deg heller i tilfelle rottefelle. Good news:)

Kan tenke meg du er glad nå 😄 

Jeg har fortalt mamma, men det er fordi jeg måtte det da jeg mistet. Klarte ikke la være, for mamma står meg så nære. Mamma og pappa er skilt, så pappa vet ingenting den dag i dag. Hverken om SA’er eller noe.

Jeg tok ny strimmel i dag, men føler liksom ikke den blir sterkere. Så ja, grøss og gru!

Det er rett og slett nervepirrende dette! 

Sender deg en stor gratulasjonsklem ❤️ 

904C7554-666C-4AB5-ABDF-682301B46C40.jpeg

D502F6B7-2028-4632-A644-3E2E4E31A8BA.jpeg

C08CB93E-2669-496C-8910-81BFB4502D80.jpeg

God morgen! 💪🏼
Den er sterkere i mine øyne 😊 Ser tydelig forskjell, men man studerer og studerer så til slutt blir man usikker på om den er sterkere 🙈

Syns streken din utvikler seg veldig fint 👏🏼 Og ikke minst tempen din er jo veldig bra. 

Dette er absolutt nervepirrende @-C- 🥴 Tror de fleste her inne sitter å håper sterkt på at det denne gang kommer en BABY - C - 🤍

- M 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, -C- skrev:

GOD MORGEN @SUPERMIRI! Gratulerer ❤️❤️❤️ 

Tenk å treffe full pott ved første forsøk! Sååååå herlig!! Nå ble jeg sååå glad! Satt og ventet på update, men ville ikke spørre deg heller i tilfelle rottefelle. Good news:)

Kan tenke meg du er glad nå 😄 

Jeg har fortalt mamma, men det er fordi jeg måtte det da jeg mistet. Klarte ikke la være, for mamma står meg så nære. Mamma og pappa er skilt, så pappa vet ingenting den dag i dag. Hverken om SA’er eller noe.

Jeg tok ny strimmel i dag, men føler liksom ikke den blir sterkere. Så ja, grøss og gru!

Det er rett og slett nervepirrende dette! 

Sender deg en stor gratulasjonsklem ❤️ 

@-C- Tusen takk! ❤️ Jeg kan nesten ikke tro det. At det skulle gå på første forsøk, er jo bare kjempeflaks og jeg er utrolig LYKKELIG! Man vet jo aldri fremover, men akkurat nå så er jeg gravid og det skal jeg være utrolig lykkelig for ❤️ Jeg blir så rørt av alle dere flotte damer her inne. Man blir jo så godt tatt i mot, samme hva og hvilken situasjon man er i. Det vil jeg takke dere alle sammen for, FOR en herlig gjeng dere er! 

Synes strimmelen din er kjempefin! Jeg tok bare den digitale nå i dag, men den streken din er jo minst like sterk (om ikke sterkere) som min test var i går - og jeg var da 14dpo, og du i dag er 12. Den streken er kjempefin! 😀 ÅÅÅÅ, jeg blir så glad!! Sender en stor klem tilbake ❤️ 

@Bærblå @-C- Jeg tenker nok jeg forteller mamma og pappa det allerede idag/morgen, slik at jeg har mamma der å prate med om alt sammen. Jeg har et godt forhold til pappa altså, men det er det mor-datter-forholdet da ;) Svigers får nok vite det til helga igjen, da vi skal ut på en liten vinterferie i lag. Er vanskelig å vite hva slags unnskyldning jeg skulle funnet på å bruke når jeg ikke tar i mot et eneste glass vin! :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, VaniIIe skrev:

Gratulerer så mye @-C- 😍😍 Og alle andre som jeg ikke har sett!

... 

Her er jeg skikkelig demotivert for tiden, har på en måte mistet all troen på at det kommer til å gå. Er en del faktorer som spiller inn, jeg har endometriose, mannen har skader som han må bruke medisiner for og disse svekker fruktbarheten. Han prøver å ta så lite som mulig, men er i alt for mye smerter om dagen og da får jeg skikkelig dårlig samvittighet også :(

Er bare 4 dpo nå, men har hatt skikkelig humørsvingninger, mensmurringer og veldig sensitive og hovne brystvorter siden 2dpo allerede. Så føler hormonene er helt i ulage i tillegg 😅

Beklager for downer innlegg! God fastelaven alle sammen 😄🥰

Hei @vanille Tusen takk ❤️ 

Huff så leit å høre om situasjonen din. Det der kan ikke være lett og det er fullt forståelig at noe slikt kan ta fra en motivasjonen. Spennende med symptomene da, man vet aldri, så du må bare vente å se nå i de kommende dagene. Mye kan skje og jeg håper virkelig dere kan ha hellet med dere.

En tanke, (ikke for at det er et alternativ for dere), men kan IVF være en bra løsning for dere? Slik at de beste svømmerne blir pukket ut og sammensatt med det beste egget. Bare en tanke som slo meg om det er veldig tøft for dere. Jeg har ingen medisinsk bakgrunn for å si noe slikt, men vil bare at dere skal lykkes.

Aldri beklag et innlegg av dette slaget, jeg har vært nede sååå mange ganger og postet om det x-antall ganger. Jeg har full forståelse og det tror jeg faktisk alle her inne her. Da vi alle har vært gjennom tøffe tider!

Sender deg en god klem og ønsker deg en god fastelaven ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Bærblå skrev:

Det er dette som er så fantastisk med skravletråden. Skravla går 😊 å her er det rom for å prate om alt innenfor tema.

Finnes mange egne tråder som er spesifikt rettet mot det å være prøver. 

- M 

HELT enig ❤️ @Bærblå Savner deg her inne ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Bærblå skrev:

God morgen! 💪🏼
Den er sterkere i mine øyne 😊 Ser tydelig forskjell, men man studerer og studerer så til slutt blir man usikker på om den er sterkere 🙈

Syns streken din utvikler seg veldig fint 👏🏼 Og ikke minst tempen din er jo veldig bra. 

Dette er absolutt nervepirrende @-C- 🥴 Tror de fleste her inne sitter å håper sterkt på at det denne gang kommer en BABY - C - 🤍

- M 

@Bærblå Goooood morgen ❤️

Er du sikker? For når testene er gamle tørker de jo litt inn også, så det er ikke "rettferdig" å se på de når de er lagt sammen slik heller. Ja du har nok rett, man ser seg nok blind og fryktfull 😛 

Enig i at grafen er kjempefin faktisk. Så foreløpig er jeg fornøyd med den hehe!

Jeg har nå satt sammen bilde med den ferske i går og den ferske i dag, da klarer iallfall ikke jeg å se noen forskjell 😛 

God klem til deg M ❤️ 

E07E9CE4-B141-4429-9856-DD63BED241C2.jpeg

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...