AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #6401 Del Skrevet 10. juni 2020 Kom over en fin youtube-kanal om fertilitet og prøving. Tenkte bare jeg skulle dele den her. 😊 Var mye interessant, synes jeg. Fertility mom Anonymkode: 3d3d6...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmy_365 Skrevet 10. juni 2020 #6402 Del Skrevet 10. juni 2020 29 minutter siden, mammahjarte skrev: Er det mulig å få symtomer med ein gong etter EL? Eller er det meir psykisk? For min del er det kun psykisk i hvertfall 🙈😂 Håper jo så veldig på at det skal ha skjedd noe. Men etter at egget er befruktet skal det jo komme seg til livmoren og feste seg og slikt, så en er vel strengt tatt ikke gravid med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 10. juni 2020 #6403 Del Skrevet 10. juni 2020 3 minutter siden, Emmy_365 said: For min del er det kun psykisk i hvertfall 🙈😂 Håper jo så veldig på at det skal ha skjedd noe. Men etter at egget er befruktet skal det jo komme seg til livmoren og feste seg og slikt, så en er vel strengt tatt ikke gravid med en gang. Eg er bare 2DPO og føler meg mega gravid, men veit at det ikkje er mulig. Eg veit jo at det er eggløsningsymptomer framleis eller noko anna. Og egget har ikkje festa seg. Med førstemann følte eg meg gravid i pp1 og pp2 men var ikkje gravid, i pp3 var eg gravid og hadde ingen symptomer.. XD Kva er det tidlegaste eit egg kan festa seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmy_365 Skrevet 10. juni 2020 #6404 Del Skrevet 10. juni 2020 2 minutter siden, mammahjarte skrev: Eg er bare 2DPO og føler meg mega gravid, men veit at det ikkje er mulig. Eg veit jo at det er eggløsningsymptomer framleis eller noko anna. Og egget har ikkje festa seg. Med førstemann følte eg meg gravid i pp1 og pp2 men var ikkje gravid, i pp3 var eg gravid og hadde ingen symptomer.. XD Kva er det tidlegaste eit egg kan festa seg? 5-7 dager etter eggløsning i følge nhi. Jeg følte meg veldig gravid i mai, men var det ikke. Tok en haug med graviditetstester, alle negative selvfølgelig. Men jeg tror jeg hadde alle symptomer på graviditet i en liten uke. Blir spennende å se neste uke om jeg kjenner på noe da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 10. juni 2020 #6405 Del Skrevet 10. juni 2020 11 minutter siden, Emmy_365 said: 5-7 dager etter eggløsning i følge nhi. Jeg følte meg veldig gravid i mai, men var det ikke. Tok en haug med graviditetstester, alle negative selvfølgelig. Men jeg tror jeg hadde alle symptomer på graviditet i en liten uke. Blir spennende å se neste uke om jeg kjenner på noe da. Ja 😄 Eg har kjøpt masse testar. Venter på post. Går det ann å få symptomer etter befruktningen? Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmy_365 Skrevet 10. juni 2020 #6406 Del Skrevet 10. juni 2020 9 minutter siden, mammahjarte skrev: Ja 😄 Eg har kjøpt masse testar. Venter på post. Går det ann å få symptomer etter befruktningen? Hmm. Det går sikkert an, men det vil jo ikke vise på en graviditetstest så tidlig da, så det blir jo bare gjetting. Så får en jo se når mensen kommer/ikke kommer om en hadde rett eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 10. juni 2020 #6407 Del Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, mammahjarte skrev: Er det mulig å få symtomer med ein gong etter EL? Eller er det meir psykisk? Jeg hadde masse symptomer etter el de gangene jeg ikke var gravid. Men den måneden jeg ble gravid så fikk jeg andre symptomer enn tidligere, jeg følte det var noe ekstra den måneden. Jeg venta lenger med å teste for jeg "visste" på en måte at nå var jeg blitt gravid 😅 og jeg ville ikke teste for tidlig for risikere å så en negativ test. For jeg visste den ville være positiv bare jeg ventet noen dager lenger. Men teorien skal man ikke kjenne noe så tidlig, men jeg gjorde det. For "ting" føltes anderledes 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. juni 2020 #6408 Del Skrevet 10. juni 2020 6 timer siden, PepsiFlax skrev: Tenkte egentlig å vente litt. Men spørs om det blir en i kveld. Hadde huuuuge tempdrop idag til under coverline. Og hadde lyse rosa utflod etter sjekk. Det med utfloden er HELT likt som sist syklus jeg var gravid.. på samme DPO. Men kan jo også være tanta som kommer. Hadde negativ test 12 DPO sist 🙈 Oo, veldig spennende! Med tempedropp og alt. 5 timer siden, Emmy_365 skrev: Takk! 😊 Nei jeg har ikke kartlagt med hverken temp eller test, bare ut ifra dato for siste mens. Har sex regelmessig rundt eggløsning, så satser på at vi treffer 😊🤞 Det skal holde i massevis det Blir spennende å følge med! 1 time siden, mammahjarte skrev: Er det mulig å få symtomer med ein gong etter EL? Eller er det meir psykisk? Er nok mest psykisk. Det må en viss grad hcg til for å kunne få fysiske symptomer, og den mengden får man ikke før det har gått litt tid iallefall. 51 minutter siden, mammahjarte skrev: Kva er det tidlegaste eit egg kan festa seg? Når det gjelder positiv test er det absolutt tidligste jeg har hørt om noen (etter mange år på prøverforum) som har fått synlig strek på 7 dpo. Men det var kun dette ene tilfellet. Ellers er det fra 9 dpo en del folk har klart å se noe. Ellers mange som må nærmere IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 10. juni 2020 #6409 Del Skrevet 10. juni 2020 Ooh det virker lovende @PepsiFlax😁krysser fingrene for at du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 11. juni 2020 #6410 Del Skrevet 11. juni 2020 11 timer siden, Sjela skrev: Ooh det virker lovende @PepsiFlax😁krysser fingrene for at du er gravid! Ja, det virka lovende. Fram til TR meldte sin ankomst i dag da jeg sto opp Så da vardet 12, 11, eller 10 dagers lutealfase. Noe jeg tenker er liiiiitt kort, så håper det ikke blir et problem senere. Kommer uansett til å ta en test på lørdag dersom TR er sparsom. Hadde jo lite og middels blødning da jeg faktisk var gravid også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 11. juni 2020 #6411 Del Skrevet 11. juni 2020 Ånei @PepsiFlax håper det ikke er TR! Kjedelig altså... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. juni 2020 #6412 Del Skrevet 11. juni 2020 2 timer siden, PepsiFlax skrev: Ja, det virka lovende. Fram til TR meldte sin ankomst i dag da jeg sto opp Usj det var skikkelig kjedelig Jeg har ofte vært på 10 dagers lutealfase. Kan anbefale vitamin B6 for å få litt bedre forhold der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 12. juni 2020 #6413 Del Skrevet 12. juni 2020 10 dpo i dag og svidde likeså godt av 2 ulike tester. Kritthvite begge to. Ikke akkurat overrasket, men hadde jo alltids et håp da... testene var helt tydelig til samme tid når jeg var gravid sist, så da er det bare å vente på mensen og ny pp 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøver123 Skrevet 12. juni 2020 #6414 Del Skrevet 12. juni 2020 Svak skygge av en strek på testen i morges, vært helt hvite i dagene før, håper så på positiv test! Siden jeg er tidlig ute med å teste er det ingen vits i å teste på ettermiddag/kveld? Altså at det kun er sjans for positivt på morgenurin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6415 Del Skrevet 12. juni 2020 Når man kjenner antydninger til menssmerter 1 uke før IKM, er alt håp ute da? =( Anonymkode: 41f31...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 12. juni 2020 #6416 Del Skrevet 12. juni 2020 47 minutter siden, prøver123 skrev: Svak skygge av en strek på testen i morges, vært helt hvite i dagene før, håper så på positiv test! Siden jeg er tidlig ute med å teste er det ingen vits i å teste på ettermiddag/kveld? Altså at det kun er sjans for positivt på morgenurin? Hvor mange dpo er du? Brukte du tidlig eller vanlig test? Vet det er vanskelig å vente, men strek er faktisk strek og du kan glede deg over at den mest sannsynlig vil være sterkere i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 12. juni 2020 #6417 Del Skrevet 12. juni 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man kjenner antydninger til menssmerter 1 uke før IKM, er alt håp ute da? =( Anonymkode: 41f31...358 Nei, håpet er ikke ute. Det er ikke EL smerter da? Mange får murringer og følelse av kommende mens når de har blitt gravide også. Det er jo det som er så frustrerende i ventetiden. Det kan like gjerne være at man er gravid eller at det er mensen som er på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prøver123 Skrevet 12. juni 2020 #6418 Del Skrevet 12. juni 2020 2 minutter siden, Sjela skrev: Hvor mange dpo er du? Brukte du tidlig eller vanlig test? Vet det er vanskelig å vente, men strek er faktisk strek og du kan glede deg over at den mest sannsynlig vil være sterkere i morgen. Åh, takk for oppmuntring Fjernet hormonspiral 2.juni og venter egentlig bare på å få mensen, aner ikke om jeg har hatt EL eller ikke. Vet det egentlig er alt for tidlig å holde på med testing, men klarer ikke vente, hehe! Brukte tidlig test fra babyplan. Tenker å roe ned når/hvis mensen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #6419 Del Skrevet 12. juni 2020 6 minutter siden, Sjela skrev: Nei, håpet er ikke ute. Det er ikke EL smerter da? Mange får murringer og følelse av kommende mens når de har blitt gravide også. Det er jo det som er så frustrerende i ventetiden. Det kan like gjerne være at man er gravid eller at det er mensen som er på vei... Hadde EL for en uke siden ca, så er usikker på hva det kan være ellers.. Men godt å høre at det ikke betyr at alt håp er ute ❤️ Vi har virkelig lagt inn aksjer dette mnd, med sex hver eneste dag 🤣 Anonymkode: 41f31...358 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 12. juni 2020 #6420 Del Skrevet 12. juni 2020 6 minutter siden, prøver123 skrev: Åh, takk for oppmuntring Fjernet hormonspiral 2.juni og venter egentlig bare på å få mensen, aner ikke om jeg har hatt EL eller ikke. Vet det egentlig er alt for tidlig å holde på med testing, men klarer ikke vente, hehe! Brukte tidlig test fra babyplan. Tenker å roe ned når/hvis mensen kommer. En spennende tid i vente det sies at man kan bli gravid bare man glemmer en pille, så du skal ikke se bort ifra at du hadde egg som var klare rett etter fjerning av spiralen. Det er ikke umulig. Og så lenge det var farge på streken så har den slått ut på hcg som produseres i kroppen når det befruktede egget fester seg. Håper den graver seg godt fast :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå