Ønskebarnnr2 Skrevet 24. februar 2020 #5741 Del Skrevet 24. februar 2020 Så denne og tenkte den passet fint inn her 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 24. februar 2020 #5742 Del Skrevet 24. februar 2020 @Mozarellalover, hvilke EL-tester bruker du? 😊 Tempen kan svinge veldig før EL uten at det har noen betydning 😊 håper du klarer å finne EL 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5743 Del Skrevet 24. februar 2020 Akkurat nå, Ønskebarnnr2 skrev: @Mozarellalover, hvilke EL-tester bruker du? 😊 Tempen kan svinge veldig før EL uten at det har noen betydning 😊 håper du klarer å finne EL 😊 Takk for at du tagger prøverbrukeren min, det gjør det lettere for meg når jeg logger inn hjemme så slipper jeg lese hele tråden på nytt😅 Jeg bruker babyplan sine. Jeg har lagt de inn i premom og sjekket de på ff, og de har vært positive to ganger nå, men ingen tegn fysisk på El... Anonymkode: a2f00...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 24. februar 2020 #5744 Del Skrevet 24. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du tagger prøverbrukeren min, det gjør det lettere for meg når jeg logger inn hjemme så slipper jeg lese hele tråden på nytt😅 Jeg bruker babyplan sine. Jeg har lagt de inn i premom og sjekket de på ff, og de har vært positive to ganger nå, men ingen tegn fysisk på El... Anonymkode: a2f00...b20 @Mozarellalover, jeg vil tro, om du fikk positiv idag så kan du forvente deg et dropp i tempen enten imorgen eller onsdag 😊 for så å stige igjen 😊 jeg plagdes også veldig med Positiv EL-test i flere dager før den ble negativ og også FF fastslo EL, bare å legge inn aksjer så lenge dem er positiv, så har du no gode sjanser 🤞😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 24. februar 2020 #5745 Del Skrevet 24. februar 2020 På 23.2.2020 den 12.22, -C- skrev: @Carjo4 Jeg hadde termin i sep med eldste, og termin i oktober med yngste, så det er fine mnd å få bebis på hihi ❤️ Ja det var no slit 😛 men man kommer seg gjennom det! 8+4 er herlig! Nå er det ikke lenge til du er over de magiske 12!!! I dag er jeg 3+5, så det er jo nada. Ting kan fort snu for meg dessverre. Det vet jeg så alt for godt. Klem ❤️ Du har utrolig fin stigning på testene dine ser jeg 😍 Regner med blodprøvene dine ser deretter ut også! Du er så gravid som du får det til det motsatte er bevist. Jeg sluttet å tempe 19 dpo fordi tempen svingte så mye at jeg ble stresset, hver gang tempen gikk litt ned så gikk også humøret ned. Jeg tror nok det bare gjør deg godt å ikke tempe så veldig mye lengre hvertfall, selv om man føler at man mister litt av kontrollen.. De magiske 12 føles som en evighet til, men jeg vet at dagene flyr unna! Føler jeg nettopp begynte tellingen fra 4+2 eller noe, det var jo nettopp! 🤔 Fint å høre at høst månedene er fine å få bebis på 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #5746 Del Skrevet 24. februar 2020 7 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: @Mozarellalover, jeg vil tro, om du fikk positiv idag så kan du forvente deg et dropp i tempen enten imorgen eller onsdag 😊 for så å stige igjen 😊 jeg plagdes også veldig med Positiv EL-test i flere dager før den ble negativ og også FF fastslo EL, bare å legge inn aksjer så lenge dem er positiv, så har du no gode sjanser 🤞😉 Ja, men om du ser så har jeg jo hatt to dropp allerede? Begynner å bli bekymra for om jeg har PCOS i oppblomstring igjen, har lagt på meg mye i det siste, sliter plutselig med uren hud og.. Mozarella Anonymkode: a2f00...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 24. februar 2020 #5747 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, men om du ser så har jeg jo hatt to dropp allerede? Begynner å bli bekymra for om jeg har PCOS i oppblomstring igjen, har lagt på meg mye i det siste, sliter plutselig med uren hud og.. Mozarella Anonymkode: a2f00...b20 Ja, jeg såg det @Mozarellalover. Er jo fryktelig domt om det skulle være tilfelle. Kanskje du skulle se an den her syklusen og om du fortsatt misstenker PCOS ta kontakt med legen? Jeg har dessverre ikke noe vettig å komme med 🙈 jeg trudde også det en stund når jeg Googlet hvorfor EL-testene er positiv over så lang tid. Tror det lengste dem var positiv er 11 dager 😱 med mye østrogen i kroppen kan det jo bli litt voldsomt. Men vent et par dager og fortsett å ta EL-tester, og oppdater her inne ❤️ ønsker deg lykke til og håper at det ordner seg. Ps: jeg TROR at du har de droppene for at kroppen rett og slett prøver å slippe egget men ikke får det til. 🤔 Som sagt, så vet ikke jeg så masse om akkurat det, men er det jeg ville ha trudd ihvertfall 😊 Endret 24. februar 2020 av Ønskebarnnr2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 24. februar 2020 #5748 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) Hei alle sammen! Update. Jeg fikk svar på hcgprøven nå, som jeg målte på morgningen 10 dpo, svar = 14. Jeg må innrømme at jeg ikke likte det svaret. Jeg hadde virkelig håpet på noe høyere. Samtidig så leser jeg at det er gjennomsnitt å ha 15 på DPO 10. Jeg fikk jo utslag på CBdigital DPO 11, og for å få utslag der må man ha minimum 25 i hcg. I og med at jeg har fått sterkere streker siden den dagen, håper jeg så inderlig at stigningen er bra. Jeg vet at man aldri skal se singeltvis på en måling, men ja, jeg er redd! Veldig redd!!! Jeg tok ny hcg i dag, som jeg forhåpentligvis får svar på i morgen ettermiddag. Den vil kunne fortelle meg mer! Kjente hjertet begynte å banke med en gang nå! Huff! Lille spire - please klor deg fast! ❤️ Dette opplevde jeg i 2009 også, med yngste jenta mi. Jeg vet at jeg har fortalt dette før, men de trodde lenge at det var en MA fordi målingene ikke doblet seg i riktig hastighet. Jeg husker ordene veeeeldig godt fra legen på sykehuset: «Vi vil anslå at dette med 85 % sikkerhet er en MA dessverre». Og dette varte ganske lenge. Husker jeg måtte måle helt til uke 6, og da var det hjerteslag som avgjorde om vi skulle gjøre en utskrapning eller ikke... dere kan tro det var grusomme uker å gå å vente. Husker jeg gråt hver dag ca. Oddsene var i følge sykehuset ekstremt dårlige... ...men hun lever i dag! 10 år og full av kjærlighet, frisk og rask ❤️ Så jeg håper og ber om at dagens måling vil virke betryggende når jeg får svaret! Nå kan jeg love dere at jeg er nervøs Hilsen C Endret 24. februar 2020 av -C- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 24. februar 2020 #5749 Del Skrevet 24. februar 2020 9 timer siden, -C- skrev: @-C- Hei du! Dette var jo kjempefin økning! ❤️ Man kan jo se tydelig at den øker i styrke, noe som er kjempebra! 😄 Du har mer økning enn det jeg har i styrke på strekene. 2 timer siden, -C- skrev: I og med at jeg har fått sterkere streker siden den dagen, håper jeg så inderlig at stigningen er bra. Jeg vet at man aldri skal se singeltvis på en måling, men ja, jeg er redd! Veldig redd!!! Jeg tok ny hcg i dag, som jeg forhåpentligvis får svar på i morgen ettermiddag. Den vil kunne fortelle meg mer! Så vondt det må være å kjenne på denne redselen ❤️ Jeg krysser fingrene for at du får svarene du ønsker i morgen, og at det vil berolige deg enda litt til. Jeg håper også så inderlig denne spiren sitter for deg! Mine tester har forøvrig vært ganske lik i styrke siden 12 dpo. Nå har ikke jeg testet med samme tester, ei heller på samme tidspunkt - noe som sikkert kan være litt dumt for sammenligningens skyld. Tok en for moroskyld i dag, da jeg hadde en stavtest liggende. Tok den på ettermiddagsurin, og den ligner vel kanskje på din 12dpo? Jeg er i dag 16dpo. Må si jeg blir litt bekymret over at min er så svak/ikke blir sterkere, men jeg ble veldig beroliget av den linken som ble delt her mtp styrke på testene, hva som var vanlig osv. Vi er faktisk forskjellige! Skal til legen å ta blodprøver neste uke, så da får jeg vel svaret på om jeg er innenfor normalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 24. februar 2020 #5750 Del Skrevet 24. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Utrolig artig med alle gravide da! 😄 Bare meg og @vanille og @Havfrue8 nesten igjen da. Jeg har mistet helt troen på meg selv etter temping. Får utslag på El-test med high, men temperaturene gir ingen mening. Tror aldri jeg kommer bli gravid. Hva skjer emd grafen min!? Anonymkode: a2f00...b20 Hei @Mozarellalover Det er mange anonyme som prøver fremdeles også, og kjære @Førstegangs ❤️ det er plass til alle her. Jeg har vært ikke-gravid her så lenge at jeg omtrent ikke klarer å relatere til noe annet enda. Har du vurdert digital EL-test? CB med smiley? Jeg brukte disse da Hausken anbefalte meg dem. da var det ingen tvil på en måte. Dersom du uroer deg for pcos tror jeg at jeg ville gjort som @Ønskebarnnr2: gått til lege/gynekolog/privat for å få sjekket det opp. Det er tungt å gå sånn, så du har min fulle forståelse. For meg ser det jo ut som om du har hatt EL på CD14? Hva tenker du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 24. februar 2020 #5751 Del Skrevet 24. februar 2020 5 timer siden, Carjo4 skrev: Du har utrolig fin stigning på testene dine ser jeg 😍 Regner med blodprøvene dine ser deretter ut også! Du er så gravid som du får det til det motsatte er bevist. Jeg sluttet å tempe 19 dpo fordi tempen svingte så mye at jeg ble stresset, hver gang tempen gikk litt ned så gikk også humøret ned. Jeg tror nok det bare gjør deg godt å ikke tempe så veldig mye lengre hvertfall, selv om man føler at man mister litt av kontrollen.. De magiske 12 føles som en evighet til, men jeg vet at dagene flyr unna! Føler jeg nettopp begynte tellingen fra 4+2 eller noe, det var jo nettopp! 🤔 Fint å høre at høst månedene er fine å få bebis på 🥰 @Carjo4 Ja sant, sambo vil at jeg legger bort termometeret nå, og jeg har jo tenkt at jeg skal gjøre det hver dag nå, men jeg sliter 🙈 vanskelig vane å legge bort etter så lang tid, samtidig som jeg jo blir nervøs som du kjenner til selv. Ja testene virker kjempefine, tok en igjen nå kl 20:05, som ble like sterk som de fra morgenen. Men så var det hcg på 14 da... det er jo latterlig lavt. Så nå er jeg utrolig spent på målingen jeg gjorde i dag. Og som sagt, fikk pos digital på dpo 11 hvilket jo må bety hcg på 25+. Så håper svever fremdeles i meg ❤️ Jeg føler også at det var forrige uke at du ble gravid, altså tiden går sååå fort når man ser på andre, men når man står oppi det selv = sneglefart haha! Jeg får bare vente! Og håpe og vente! ❤️ god klem!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 24. februar 2020 #5752 Del Skrevet 24. februar 2020 58 minutter siden, SUPERMIRI skrev: @-C- Hei du! Dette var jo kjempefin økning! ❤️ Man kan jo se tydelig at den øker i styrke, noe som er kjempebra! 😄 Du har mer økning enn det jeg har i styrke på strekene. Så vondt det må være å kjenne på denne redselen ❤️ Jeg krysser fingrene for at du får svarene du ønsker i morgen, og at det vil berolige deg enda litt til. Jeg håper også så inderlig denne spiren sitter for deg! Mine tester har forøvrig vært ganske lik i styrke siden 12 dpo. Nå har ikke jeg testet med samme tester, ei heller på samme tidspunkt - noe som sikkert kan være litt dumt for sammenligningens skyld. Tok en for moroskyld i dag, da jeg hadde en stavtest liggende. Tok den på ettermiddagsurin, og den ligner vel kanskje på din 12dpo? Jeg er i dag 16dpo. Må si jeg blir litt bekymret over at min er så svak/ikke blir sterkere, men jeg ble veldig beroliget av den linken som ble delt her mtp styrke på testene, hva som var vanlig osv. Vi er faktisk forskjellige! Skal til legen å ta blodprøver neste uke, så da får jeg vel svaret på om jeg er innenfor normalen @SUPERMIRI Hei du:) Tusen takk i lige så ❤️ måtte de klore seg fast!! Har du bilde av din test fra i dag da? Hvilket merke brukte du? Jeg tror ikke du skal bekymre deg:) virkelig! Ung og frisk og gravid i 1pp!! Det lover veldig bra Husk at du må ta blodprøve iallfall 2 ganger for å få vite stigning, det er økningen som forteller noe, derfor dette med å kun ha svaret på en avmåling er så tøft for meg. Den neste vil nok fortelle meg mer. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 24. februar 2020 #5753 Del Skrevet 24. februar 2020 4 minutter siden, -C- skrev: @SUPERMIRI Hei du:) Tusen takk i lige så ❤️ måtte de klore seg fast!! Har du bilde av din test fra i dag da? Hvilket merke brukte du? Jeg tror ikke du skal bekymre deg:) virkelig! Ung og frisk og gravid i 1pp!! Det lover veldig bra Husk at du må ta blodprøve iallfall 2 ganger for å få vite stigning, det er økningen som forteller noe, derfor dette med å kun ha svaret på en avmåling er så tøft for meg. Den neste vil nok fortelle meg mer. Klem @-C- Brukte A1 (?), hvis det er det merket fra Apotek1 heter. Tok den når jeg kom hjem fra jobb idag. Sånn ser den ut: Er jo ingen tvil om at det er en strek der, men synes den er svak likevel. Vil så gjerne se en strek som er like sterk som C-streken Håper du har rett i at det (mest sannsynlig) går bra ❤️ Ja, jeg tenkte jeg sku høre om jeg kunne komme igjen noen dager etterpå for å påvise evt stigning. Det blir spennende! Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 24. februar 2020 #5754 Del Skrevet 24. februar 2020 (endret) Ååååh FOLKENS! Beklager til de av dere som måtte være drittlei, men jeg fikk prøvesvaret fra blodprøven jeg tok i dag tidlig, nå: Fredag DPO10 Hcg = 14 Mandag DPO13 Hcg = 130 Er ikke det veldig bra? 😄 Jeg satt for meg selv på sengen litt da jeg var litt nervøs for dette med 14 i hcg, så tenkte jeg for meg selv: «Jeg går inn på Fürst og sjekker selv om jeg jo ikke får svaret før i morgen», og der lå søren meg svaret!!!! De hadde behandlet blodet de fikk inn i dag - i dag!! Jeg løp ut til samboer (Som akkurat hadde brukt lang tid på å Google gode historier om lave hcg-verdier for å trøste meg) og bare ropte: VI HAR FÅTT SVAAAAAAAAR - HCG PÅ HUNDRE OG TREDVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tårene trillet på meg, kastet meg i armene hans! Altså H E R R E G U D så lettet jeg er nå!!! Brukte slik online hcg-kalkulator for å måle stigningen, så veldig bra ut! Måtte bare inn her og dele med dere!!!! ❤️ ❤️❤️ Endret 24. februar 2020 av -C- 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 24. februar 2020 #5755 Del Skrevet 24. februar 2020 15 minutter siden, SUPERMIRI skrev: @-C- Brukte A1 (?), hvis det er det merket fra Apotek1 heter. Tok den når jeg kom hjem fra jobb idag. Sånn ser den ut: Er jo ingen tvil om at det er en strek der, men synes den er svak likevel. Vil så gjerne se en strek som er like sterk som C-streken Håper du har rett i at det (mest sannsynlig) går bra ❤️ Ja, jeg tenkte jeg sku høre om jeg kunne komme igjen noen dager etterpå for å påvise evt stigning. Det blir spennende! Klem til deg Hei igjen @SUPERMIRI Kjenner godt til den! Da jeg ble gravid i min pp1 i april i fjor, brukte jeg den hihi! Jeg synes den ser veldig bra ut jeg! Rosa og fin, tydelig omriss! Ikke tenk på det ❤️ den er kjempefin! Jeg tok en i kveld på ekstremt utvannet urin, bare for å se hva som skjedde. Nå vet vi jo at dette er med 130 i hcg og den så slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 24. februar 2020 #5756 Del Skrevet 24. februar 2020 14 minutter siden, -C- skrev: Er ikke det veldig bra? 😄 Åh, det må jo være kjempebra! Så gøy at du fikk funnet ut av svaret nå ❤️ Det høres jo kanon ut 😄 4 minutter siden, -C- skrev: Hei igjen @SUPERMIRI Kjenner godt til den! Da jeg ble gravid i min pp1 i april i fjor, brukte jeg den hihi! Jeg synes den ser veldig bra ut jeg! Rosa og fin, tydelig omriss! Ikke tenk på det ❤️ den er kjempefin! Jeg tok en i kveld på ekstremt utvannet urin, bare for å se hva som skjedde. Nå vet vi jo at dette er med 130 i hcg og den så slik ut: Wow, streken din er jo virkelig der! Så utrolig gøy 😄 Det må være deilig å se. Så glad på dine vegne ❤️ Så bra du tenker at testen min ser bra ut Får tro den er bra, hehe. Vil bare så gjerne se en sterkere strek snart! Tror ikke jeg orker å teste noe mer før helgen, jeg blir jo helt tussete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskebarnnr2 Skrevet 24. februar 2020 #5757 Del Skrevet 24. februar 2020 @SUPERMIRI, det var en fin test det der 🥰 slik som @-C-skrev 😀 @-C-, wiiiiiiiiiii 😍😍 så flott at du fikk svar allerede idag! ❤️ No ble jeg såååå gla! ❤️ 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 24. februar 2020 #5758 Del Skrevet 24. februar 2020 6 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: @SUPERMIRI, det var en fin test det der 🥰 slik som @-C-skrev 😀 @-C-, wiiiiiiiiiii 😍😍 så flott at du fikk svar allerede idag! ❤️ No ble jeg såååå gla! ❤️ 😍 Så godt at du sier det, @Ønskebarnnr2🤗❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangs Skrevet 24. februar 2020 #5759 Del Skrevet 24. februar 2020 1 time siden, -C- skrev: Ååååh FOLKENS! Beklager til de av dere som måtte være drittlei, men jeg fikk prøvesvaret fra blodprøven jeg tok i dag tidlig, nå: Fredag DPO10 Hcg = 14 Mandag DPO13 Hcg = 130 Er ikke det veldig bra? 😄 Jeg satt for meg selv på sengen litt da jeg var litt nervøs for dette med 14 i hcg, så tenkte jeg for meg selv: «Jeg går inn på Fürst og sjekker selv om jeg jo ikke får svaret før i morgen», og der lå søren meg svaret!!!! De hadde behandlet blodet de fikk inn i dag - i dag!! Jeg løp ut til samboer (Som akkurat hadde brukt lang tid på å Google gode historier om lave hcg-verdier for å trøste meg) og bare ropte: VI HAR FÅTT SVAAAAAAAAR - HCG PÅ HUNDRE OG TREDVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tårene trillet på meg, kastet meg i armene hans! Altså H E R R E G U D så lettet jeg er nå!!! Brukte slik online hcg-kalkulator for å måle stigningen, så veldig bra ut! Måtte bare inn her og dele med dere!!!! ❤️ ❤️❤️ Dette var gode nyheter❤️❤️❤️ Nå ble jeg virkelig glad! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-C- Skrevet 24. februar 2020 #5760 Del Skrevet 24. februar 2020 55 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: @SUPERMIRI, det var en fin test det der 🥰 slik som @-C-skrev 😀 @-C-, wiiiiiiiiiii 😍😍 så flott at du fikk svar allerede idag! ❤️ No ble jeg såååå gla! ❤️ 😍 @Ønskebarnnr2 ååååh tusen takk ❤️ jeg bobler av glede! Et lite hinder til bestått ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå