Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, SUPERMIRI skrev:

@-C- Jaaa, herregud!!! TENK det du! 😁 Sånn det er nå, så er vi faktisk gravide! Vil kanskje tro det går enda mer opp for meg hvis jeg får positiv digital i morgen. Jeg KLØØR etter å teste, men jeg vil så gjerne vente til i morgen tidlig også - på morgenurinen. Kjenner jeg kommer til å bli ultramegaGIGA skuffa om den ikke viser "GRAVID" mot meg i morgen. Kan kjenne gråten er nær bare jeg tenker på det. Grugleder meg! 

Samme her! Jeg kjenner at jeg leter og kjenner godt etter symptomer, haha 🙊 Har nok hatt litt murringer, som nesten har mint litt om mensenmurringer, så har vært redd for at den har kommet. Tisser nok litt oftere enn det jeg har gjort tidligere også, når jeg tenker meg om. Mannen skulle gi meg en god klem istad, og da skrek jeg ut fordi puppene verka! Merkelig følelse, men det var nå bare når de ble litt skvist som i denne klemmen. De verker ikke noe særlig ellers. Guuuriland dette er bare så spennende.

Hvor ofte kommer du til å teste fra nå som du fikk positiv digital? Om jeg får positiv digital i morgen vil jeg nok forsøke å holde meg unna testingen til det har gått en uke. 

Ja det er virkelig helt merkelig @SUPERMIRI. Etter såååå lang tid, og så mange skuffelser og motgang så er det bare veldig rart! 
Jeg vil anbefale deg til å vente til i morgen tidlig :) Det er jo ikke så lenge til heller, så er du sikker på at du har det beste grunnlagt når du skal ta den, men jeg må ærlig innrømme at jeg er ganske sikker på det kommer til å gå helt fint for deg altså ❤️ 😄 

Jeg har merket at brystene har "svulmet" og er ømme. Som du sier også, kun i visse situasjoner, ikke uten at noe er borti dem, også har jeg denne vage murringen i livmoren, nede ved trusekanten. Også må jeg tisse veldig ofte. Latterlig ofte. Det må være hormonelt, for det er jo ikke akkurat som om noe presser på urinblæren enda!

Jeg har SÅ mange strimmeltester liggende, så det kan være jeg kommer til å teste hver dag fremover. Får se hva jeg føler for, vet at det også kan være dumt å gjøre. Jeg skal iallfall ta digital neste lørdag, for å se om jeg har stigning. Alt dette gjelder dersom det ikke går galt før det da! Redselen er fremdeles der altså! Mistet på dpo 19 og 20 sist, så ja... i dag er jeg på 11...så mye kan skje huff! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

-C-, ja testen på morgen (ikke natt morgen) så mye bedre ut 😁 og med den digitale er det jo ikke tvil 🥰 grafen din ligner såååå på min, så jeg tror at tempen din blir å holde seg der oppe 😉 er spent på å høre hvordan det går fremover med deg, med tanke på hcg målingene dine og hvordan formen din utvikle seg 🥰 jeg er idag (etter legens beregning) 8+0 😍 men tror nok at det er noen dager mindre 🤭

@Ønskebarnnr2 Ja jeg føler også at den gjorde det, så må man jo bare vente å se om denne fantastiske nyheten vedvarer over tid ❤️ Gjør den? Ja den gjør kanskje det!! Synd vi ikke kan legge de over hverandre 😛 Hadde vært interessant!
Ja sukk, da er vi to. Tar meg selv i å glede meg og føle meg positiv, for så å plutselig høre en stemme inni meg si: men bare vent.....du mistet på dpo 19 og 20 sist....mye kan fremdeles skje....! 

8+0! Tenk! SÅ deilig det må bli å komme over de 12 ukene!!!! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smashy skrev:

Jeg har troen på at det går bra ❤️ Uansett så er du gravid nå, og det er helt fantastisk ❤️  Har faktisk hatt en magefølelse etter du fikk EL på at dette var måneden 😍 Kroppen er virkelig en raring, de IVF medisinene trenger du i hvert fall ikke 😀

Jeg er 9+3 i dag ❤️ Var på offentlig TUL tidligere denne uken og fikk sett et sprellende under med et hjerte som slo❤️ 

Veldig viktig å ta vare på og å støtte hverandre ❤️ En veldig fin gjeng her inne ❤️ 

@Smashy Det er godt andre har troen, når man kanskje ikke klarer å ha den helt selv. Ja ❤️ NÅ er jeg gravid i allfall! Så merkelig med magefølelsen hihi! Jeg tenkte jo at med EL SÅ tidlig kom det iallfall ikke til å gå og bla bla bla. EL på dag 9 er jo veldig tidlig! Nei sant, foreløpig skal ikke kroppen min ha noe IVF meds 😛 

Jaaa stemmer, husker du var på UL. Det er altså så fantastisk når man får se det hjertet banke! DEN bekreftelsen det! Helt utrolig følelse rett og slett! SÅ glad for deg ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fiva skrev:

Jeg er 13+2 i dag, og har hatt så godt som null symptomer så langt! Murringer helt helt i starten, av og til stikkende smerter når jeg nyser/hoster, og kanskje vært litt energiløs i forhold til vanlig. Men allikevel, forrige uke så vi en sparkende og hoppende liten skapning på TUL 💛 

@Fiva 13+2 OI OI ! Da er kanskje nyheten delt med venner, slekt og familie? For en milepæl altså, å komme over de 12 ukene! Gratulerer ❤️ Jeg er spent på symptomene fremover, men håper i grunn på minst mulig i og med at jeg hadde hypermesis i begge svangerskapene mine med jentene! Er ikke sånn at jeg savner det kan jeg si deg 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, grønnkål skrev:

Jeg har akkurat bikket 19 fullgåtte uker. Formen er fin, men kjenner det er tyngre fysisk og har ikke samme tempo som før jeg ble gravid. Klager ikke på det, har jo bare ekstra god unnskyldning for å slappe av når jeg vil 😉 

Har oul til uken, og er veldig spent på det! 😊 

 

@grønnkål TENK - 19 fullgåtte! Helt utrolig! Kan være halvveis du nå! Føler ikke det er sååå lenge siden du fikk positiv! Det husker jeg veldig godt faktisk! Tiden flyr virkelig! Vet du hva du har inni magen da? Gutt/jente? Eller kanskje ikke gått på ul før den du skal på nå? SÅ spennende! Masse lykke til på oul ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmål: Om jeg er 3+4 i dag, når kan jeg da gå på ultralyd for å se et hjerte banke ca? 
Har bestemt meg for å ha noen delmål i hodet for å komme meg gjennom dette, om jeg er så heldig å få gjøre det da 🙏

  • IKM 25 februar.
  • Ny digital lørdag 29 i håp om "Gravid 2-3 uker".
  • Komme meg forbi DPO 19 og 20 (da jeg mistet til SA sist)
  • Tidlig UL for å se hjertet slå

Jeg håper jeg kan komme meg forbi alle disse! Det er datoer jeg gruer meg veldig til, og føler er skumle for meg 💔❤️ 

Nå skal jeg legge bort pc utover kvelden og roe ned litt, så om jeg ikke svarer i kveld er det fordi jeg har pålagt meg selv en pause 😛 Man kan fort bli sittende her i timesvis og jeg kan tenke meg dere er ganske lei både profilbildet og nicket mitt nå. Har jo tatt litt av etter jeg fikk positiv test, men så er det veldig koselig når Skravletråden lever også! Den har vært litt stille, så "Mor skravle" kooooser seg når den lever så godt som den gjør nå hihi!

Ønsker alle en strålende lørdagskveld! God klem!

 

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, -C- skrev:

Spørsmål: Om jeg er 3+4 i dag, når kan jeg da gå på ultralyd for å se et hjerte banke ca? 
Har bestemt meg for å ha noen delmål i hodet for å komme meg gjennom dette, om jeg er så heldig å få gjøre det da 🙏

  • IKM 25 februar.
  • Ny digital lørdag 29 i håp om "Gravid 2-3 uker".
  • Komme meg forbi DPO 19 og 20 (da jeg mistet til SA sist)
  • Tidlig UL for å se hjertet slå

Jeg håper jeg kan komme meg forbi alle disse! Det er datoer jeg gruer meg veldig til, og føler er skumle for meg 💔❤️ 

Nå skal jeg legge bort pc utover kvelden og roe ned litt, så om jeg ikke svarer i kveld er det fordi jeg har pålagt meg selv en pause 😛 Man kan fort bli sittende her i timesvis og jeg kan tenke meg dere er ganske lei både profilbildet og nicket mitt nå. Har jo tatt litt av etter jeg fikk positiv test, men så er det veldig koselig når Skravletråden lever også! Den har vært litt stille, så "Mor skravle" kooooser seg når den lever så godt som den gjør nå hihi!

Ønsker alle en strålende lørdagskveld! God klem!

 

Fra 6+0 bør man kunne se hjerteslag 😊 Ser jo ikke så mye annet da 😛 

Vent  to-tre dager over 29. for å ta ny digital. Unødvendig bekymring om du produserer hCG sent og derfor ikke får ønsket resultat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sinsiew skrev:

Fra 6+0 bør man kunne se hjerteslag 😊 Ser jo ikke så mye annet da 😛 

Vent  to-tre dager over 29. for å ta ny digital. Unødvendig bekymring om du produserer hCG sent og derfor ikke får ønsket resultat. 

@Sinsiew Man ser ikke så mye, men det å få bekreftet hjerteslag er priceless! Det er en utrolig god følelse rett og slett!! Ja det er kanskje lurt:) takk for råd ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, J1994 skrev:

Jeg er 17+5 i dag og venter på oul neste torsdag 🥰

Jippi! Det er ikke lenge til! Sååå spennende! Vil du vite kjønn da? 😄 @J1994 ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, -C- skrev:

@Sinsiew Man ser ikke så mye, men det å få bekreftet hjerteslag er priceless! Det er en utrolig god følelse rett og slett!! Ja det er kanskje lurt:) takk for råd ❤️ 

Jeg vet 😂 Her dro jeg med kusina mi I uke 6 ish kun for å få sett hjerteslag. 

Og så dro jeg med mannen i uke 13 🙈 

Det finnes ingen bedre følelse enn å se barnet sitt for første gang, uansett hvor lite man egentlig ser 😍 

Har du tenkt på hvor du vil ta tul? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Jeg vet 😂 Her dro jeg med kusina mi I uke 6 ish kun for å få sett hjerteslag. 

Og så dro jeg med mannen i uke 13 🙈 

Det finnes ingen bedre følelse enn å se barnet sitt for første gang, uansett hvor lite man egentlig ser 😍 

Har du tenkt på hvor du vil ta tul? 

@Sinsiew Svarer på dette, men så MÅ jeg sette et lokk for kvelden haha! Sambo tvinger meg 😛 Ja sant! Så enig! Det blir på Hausken 😄 er på en måte der jeg går nå så det føles trygt og fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, -C- skrev:

Jeg brukte terminkalkulatoren til babyverden og fikk til svar:

@-C- Oi! Hehe, det var rart å se. Vi er ikke så veldig langt unna hverandre vi da. Her er min: 

776605787_Skjermbilde2020-02-22kl_18_36_56.png.bd30c4fb86668ea32f2cb193c3ef0751.png

38 minutter siden, -C- skrev:

Jeg har SÅ mange strimmeltester liggende, så det kan være jeg kommer til å teste hver dag fremover. Får se hva jeg føler for, vet at det også kan være dumt å gjøre. Jeg skal iallfall ta digital neste lørdag, for å se om jeg har stigning. Alt dette gjelder dersom det ikke går galt før det da! Redselen er fremdeles der altså! Mistet på dpo 19 og 20 sist, så ja... i dag er jeg på 11...så mye kan skje huff! 

Ja, tenkte på det samme som deg - å ta digital neste helg for å forhåpentligvis se en stigning. Så vondt det må være å miste. Selv om jeg aldri har vært noe særlig aktiv her før jeg ble aktiv prøver selv, så har jeg fulgt med og jeg føler at jeg virkelig har levd meg inn i mange av deres opplevelser. Derfor kjenner jeg på denne redselen selv, egentlig helt ubegrunnet mtp personlige erfaringer. Har vel lært etter å ha lest at det ikke nødvendigvis er en selvfølge at det går bra. Nå gjenstår bare håpet og troen på at det skal gjøre det ❤️ 

Mannen synes nok jeg har vært vel ivrig på PC'en de siste dagene, haha, så jeg får vel kanskje ta en solid pause jeg også.. Håper dere alle sammen får en fin lørdag! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå 18+4 og har OUL til uka! Gleder meg til å hilse på den lille, og finne ut av kjønn. Har fått en relativt stor kul på magen, og har de siste to ukene kjent bevegelse der inne 😍 mannen har også fått kjenne et par ganger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, -C- skrev:

@grønnkål TENK - 19 fullgåtte! Helt utrolig! Kan være halvveis du nå! Føler ikke det er sååå lenge siden du fikk positiv! Det husker jeg veldig godt faktisk! Tiden flyr virkelig! Vet du hva du har inni magen da? Gutt/jente? Eller kanskje ikke gått på ul før den du skal på nå? SÅ spennende! Masse lykke til på oul ❤️ 

Jaa, når jeg ser på ukene har tiden plutselig gått veldig fort! Vet ikke hva det blir enda, så får se til uken hva det er 🥰 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, -C- skrev:

Jippi! Det er ikke lenge til! Sååå spennende! Vil du vite kjønn da? 😄 @J1994 ❤️ 

Ja, vil det 😁 Har skikkelig magefølelse på gutt og har hatt det hele veien, og det stemmer i følge det kinesiske kartet 💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flott at så mange lykkes, samtidig har mange av dere dagbøker. Kanskje slike oppdateringer passer bedre der?

Anonymkode: 0b303...662

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flott at så mange lykkes, samtidig har mange av dere dagbøker. Kanskje slike oppdateringer passer bedre der?

Anonymkode: 0b303...662

Nå ble disse svarene spurt etter spesifikt. Da er det greit å svare eller?

Tråden er jo passe død uansett, så da må det være rom for annen skravling når prøvere ikke poster noe her. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Nå ble disse svarene spurt etter spesifikt. Da er det greit å svare eller?

Tråden er jo passe død uansett, så da må det være rom for annen skravling når prøvere ikke poster noe her. 

Nå måtte jeg bare si noe! Jeg er HELT enig med deg! Jeg lagde denne tråden da jeg begynte prøvingen. Den het den gang IKM April.

Siden utviklet det seg til noe mye mer enn bare en IKM tråd. Vennskap, gode forhold, støtte i opp og nedturer osv. 

Så lenge man er snill og grei, kan man snakke om N Ø Y A K T I G hva man vil her inne! 

Ellers oppfordrer jeg nok en gang til å bare overse surhet :) 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...